Annika Öberg

Annika Öberg

Annika Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Annika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Öberg har haft 19 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

110 omdömen om Annika Öberg

Sedan starten hos Reco 2016
Deniza Z
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Knäckekärr

Ett mycket bra bemötande. Märktes tydligt att Annika kunde sitt jobb och var bekväm. Hon hade svar på allt vi frågade. Jag rekommenderar starkt henne som mäklare om man själv ska sälja. Vi är nöjda med vårt köp hos fastighetsbyrån.

Anders R
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Dalköpinge

Mycket bra bemötande! Överträffade förväntningarna.

Sara S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Norr

Blev bemött på ett bra och positivt sätt. Jag fick svar om jag hade några frågor. Väldigt trevligt och bra mäklare!

Ljaic E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Toppen säljare, pålitlig, ansvarsfull,, realistiskt,nogran.

Caroline N
Hallasvängen

Professionell och kompetent mäklare som tryggt leder kunden genom processen.

Jonas F
Hallasvängen

Det blev bra trots att hon åkte på semester under tiden. Väldigt trevlig.

Hisham Z
Norr

Annika är en väldigt professionell och erfaren mäklare som är lösningsorienterad och jag kan varmt rekommendera henne. Hon har varit väldigt hjälpsam genom hela processen för mig som köpare. Rekommenderas varmt 5/5 i betyg.

Filip G
Centralt

Mycket trevlig och välbemötande. Det har upplevts väldigt tryggt att ha Annika som vår mäklare. Hon känns kunnig, erfaren och kompetent

Carin N
Lillevång

Min upplevelse av Annika är alltid väldigt professionell och saklig. Detta är andra gången jag haft hjälp av Annika för att göra bostadsaffär och det känns tryggt att Annika är med i processen då jag vet att det blir ordentligt gjort. Hon är väldigt service-minded och ser alltid till att hjälpa med allt hon kan. Kan varmt rekommendera henne.

Boris H
Lillevång

Mycket trevlig, kunnig och effektiv. Har skött allt på ett proffsigt sätt. Försäljningen har gått väldigt smidigt och snabbt.