Maximilian Hant

Maximilian Hant

Maximilian Hant är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Maximilian Hant har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Maximilian Hant har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.8. Maximilian Hant har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

56 omdömen om Maximilian Hant

Sedan starten hos Reco 2019
Richard M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Finns inget negativt och nämna om bäste Max. Han levererade från A till Ö. Max är professionell och står ut med mina livshistorier till mail. :-D

Jakob S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Maximilian har varit proffesionell och trevlig i sitt bemötande och har alltid varit tillgänglig när frågor uppstått.

Sebastian F
Granlunda

Bra mäklare med ett intresse för objektet och väldigt kunnig.

Karl-Erik N
Norr

Bra bemötande sen vårt uppdragsavtal 2021.Fortsatt bra bemötande efter försäljningsuppdrag lämnats ang min lgh.Marknadspriser sjunkit. 3 visningar av lgh. Skrev avtal med en intressent som skall sälja sin villa. Verkar vara stort intresse av hennes objekt så tror o hoppas det blir bra. Maximilan är en glad o positiv mäklare, lätt att kommunicera med o nu hoppas jag allt ordnar sig till ett definitivt avslut av min försäljning av min lgh. Mvh Karl-Erik Nilsson

Mario D
Kungahusen

Han är mycket bra man kan lita på att det blir

Josefine T
Hallasvängen

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren, och han var väldigt hjälpsam.

Mats G
Hallasvängen

Trevligt bemötande och god service.

Lina O
Köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Klagstorp

En mäklare som gav en tid och utrymme på visningarna. Peppande vid budgivning och fick affären att kännas lätt och smidig.

Ernad C
Norr

Mycket snabb och smidig affär med Maximilian! Jävligt trevlig samt alltid kontaktbar vid frågor om bostaden eller affären.

Susanne B
Sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Klörup

Maximiliam var fantastiskt hjälpsam genom hela processen. Trygg, vänlig och proffsig! Vi kände att han var med oss hela vägen och ömsom lugnade och peppade oss. Vi kan varmt rekommendera Maximiliam!