Rebecka Wihlborg

Rebecka Wihlborg

Rebecka Wihlborg är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Rebecka Wihlborg har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Rebecka Wihlborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecka Wihlborg har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är 100% fokuserad på ert livs viktigaste affär! Jag älskar mitt jobb vilket också genomsyrar försäljningsprocessen. Det är på visningen jag gör störst skillnad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Med glimten i ögat och med fokus på att göra bostadsaffären till en lyckad och positiv upplevelse för båda parter. Jag bor i Trelleborg och har stor lokalkännedom. Jag vet var du köper de godaste frukostbullarna och bästa blommorna i stan. Med ett leende på läpparna möter jag mina kunder och har en genuin kärlek till jobbet och att få vara den drivande och ledande parten genom hela bostadsaffären.

Hur ser din drömbostad ut?
Antingen ett fräckt funkishus eller nybyggt med stil!

81 omdömen om Rebecka Wihlborg

Sedan starten hos Reco 2018
Anders R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Änghög

Rebecka skötte affären proffsigt med ett varmt bemötande. Hjälpsam på alla tänkbara vis.

Jenny A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Änghög

Trevlig, påläst och när hon inte visste tog hon reda på det. Snabba återkopplingar hela vägen genom.

Christel A
Gislövs Läge

Bara bra! Smidigt och proffsigt. /Christel

Gustav H
Granlunda

Fick tips om Rebecka och efter vårt möte så kände jag att det klickade direkt. Proffsighet ut i fingerspetsarna, både när det gäller kunnighet och hårt jobb. Bra uppdateringar, alltid tillgänglig och la verkligen 100% för att jag skulle bli nöjd och det blev jag verkligen. En av de trevligaste och bästa mäklaren jag träffat. Kunde inte varit mer nöjd!

Josefin S
Granlunda

En väldigt trevlig , noggrann och kunnig mäklare. Lätt att få kontakt med och är tydlig i sin information.

Bo-Inge J
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Högalid

Rebecka är pigg och glad och mycket lämpad för det jobb hon gör..

Sabrine B
Centralt

Snabb återkoppling, trevlig och tillgänglig.

Liselotte C
Väster

Mycket trevlig och tjänstvillig

Linda B
Granlunda

Rebecka är en väldigt fin, omtänksam & inlyssnande person! Känt mig så trygg i köpandet av nytt hem!!! Rätt person på rätt plats!!!

Ruth Karin H
Centralt

Det gick lätt att få kontakt och boka in ett första inledande möte med Rebecka. Rebecka är mycket påläst och kunnig i den lokala fastighetsmarknaden och ger ett förtroendegivande intryck. Vi är mycket nöjda med Rebeckas insats i försäljningen av mina föräldrars hus i Trelleborg. Jag kan starkt rekommendera att anlita Rebecka Wihlborg på Fastighetsbyrån.. Peter Holmqvist