Ejmen Japar

Ejmen Japar

Ejmen Japar är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Ejmen Japar har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ejmen Japar har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. Ejmen Japar har haft 51 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 18 Läs vad Ejmen Japar

• 2020-11-14
    Köpt lägenhet och sålt hus. Mycket bra bemött.. Att få en lägenhet som passade oss och det blev mycket bra. Mycket nöjd och belåten för både husförsäljningen och lägenhetsköpet.
    Elisabeth S
    • 67.0 m²
    • Tingvalla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
  • 2020-11-14
    Här både köpt en lägenhet och sålt en villa med Ejmens hjälp. Han hade en förmåga att se vad vi sökt för typ av lägenhet och gav oss tid att tänka igenom köpet. Försäljningen av villan gick snabbt och smidigt. Som helhet är vi mycket nöjda med Ejmen som mäklare.
    Arne K
    • 67.0 m²
    • Tingvalla
  • 2020-11-02
    Ejmen hjälpte oss att sälja vårt radhus. En väldigt trevlig och duktig mäklare! Mycket professionell, gav bra tips och råd att tänka på inför de olika stegen i försäljningen så som stylningen, fotograferingen, visningen osv. Lätt att få kontakt med, om man behövde fråga honom något. Hade han inte svaret på frågan direkt så återkopplade han snabbt. Min upplevelse är ett väldigt trevligt och bra bemötande därför rekommenderar jag honom starkt!
    Sara Sofia L
    • 154.0 m²
    • Sylte
    sålde sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
  • 2020-10-29
    köp trevlig, vänlig ja Bara nöjda och glada med köppet
    Julia A
    • 40.0 m²
  • 2020-10-29
    Hej, jag har köpt en liten bostadsrätt ganska så centralt i Trollhättan stad. Jag upplevde Ejman som en skicklig och ansvarsfull person i sin roll som mäklare, han sköter kontakten med mig som köpare på ett proffsigt sätt. Jag hade inga direkt förväntningar av hur en mäklare borde vara i och med detta var mitt första äffer inom köp och sälj av fastigheter, men kan lugnt säga att jag mycket glad att jag hade honom, och kommer troligtvis att kontakta honom,nör det är dags att sälja..!
    Samira Q
    • 41.8 m²
  • 2020-10-29
    Sålt och köpt lägenhet. Ejmen är trevlig snabb och proffsig och man får snabbt förtroende för honom.
  • 2020-10-29
    Både köpte och sålde via Ejmen. Duktig och lätt att få tag på när man hade frågor. Var även coachande och förstående när man diskuterade affären.
    Kristoffer E
    • 47.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
  • 2020-10-29
    Ejmen hjälpte oss sälja vår lägenhet. Jag är sjukt imponerad av Ejmens engagemang och kommer definitivt rekommendera honom vidare!
    Fatmir B
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Sylte
  • 2020-10-27
    Vi sålde en lägenhet. Vi blev memötta väl av vår mäklare Ja det tyckte jag Tack för hans tålamod
    Dani M
    • 80.0 m²
    • Kronogården
  • 2020-10-04
    Har både köpt en bostadsrätt och sålt en villa. Positivt och inkännande bemötande. De förväntningar vi hade blev uppfyllda, vid köp av lägenheten fick vi tid att fundera igenom beslutet. Försäljningen av villan gick snabbt och bra, mäklaren var drivande på ett bra sätt. Sammanfattningsvis upplevde vi både köpet och försäljningen positivt. Vi kan rekommendera mäklaren till andra.
    Arne S
    • 98.0 m²
    • Strömslund
    sålde sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte