Ejmen Japar

Ejmen Japar

Ejmen Japar är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Ejmen Japar har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ejmen Japar har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.8. Ejmen Japar har haft 55 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

142 omdömen om Ejmen Japar

Sedan starten hos Reco 2020
Alva Linnéa D
Lindveden

Trevligt bemötande och kunnig på sin sak

Vjollca J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Kronogården

Jag blev bra bemöt av mäklaren och han levde upp mina förväntningar.Jag är nöjd med försäljningen.

Paulin G
Stavre

Tack vare goda rekommendationer och mäklarens goda rykte i området var Ejmen ett självklart val av mäklare vid vår försäljning. Ejmen levde upp till våra förväntningar och har varit lyhörd, kommunikativ och resultatinriktad genom hela processen. Även i en trög marknad lyckades Ejmen hitta rätt köpare till vår bostadsrätt och försäljningen har varit effektiv och gått smidig. Vi har kunnat lägga hela processen i mäklarens händer och känt oss trygga med att allting sköts exemplariskt. Proffesionell, trevlig och närvarande mäklare som rekommenderas varmt för lyckade affärer!

Björn Åke V
Skoftebyn

Goda erfarenheter Nu väntar bara sista delen Överlåtandet

Kim N
Sylte

Mycket bra kontakt mellan säljare och mäklaren. Trevligaste mäklaren jag mött. Rak och ärlig.

Samer A
Sylte

Skicklig, lösningsorienterad, trevlig!

Louise E
Köpte sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lextorp

Trevlig, professionell. Upplevs genuin och ärlig.

Lawand D
Lextorp

Ejmen är väldigt hjälpsam, trevlig och enkel att göra med.

Elsayd M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

jätt bra bemöt mig och var tidlig på allt om lägenhet

Oscar M
Centrum

Ejmen har varit toppen från början till slut av hela försäljningsprocessen. Professionellt bemötande, tydlig, trevlig och framför allt kunnig! Han fanns tillgänglig hela tiden och svarade på alla mina frågor. Det kändes väldigt tryggt från början till slut. Kan ge mina varmaste rekommendationer.