Tim Neuman

Tim Neuman

Tim Neuman är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Tim Neuman har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Tim Neuman har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.5. Tim Neuman har haft 4 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

8 omdömen om Tim Neuman

Dan K
Centrala Tyresö

Tim är seriös och kunnig! Och hjälpsam och Hjälpte till att göra processen så smidig som möjlig.

Yvonne D
Centrala Tyresö

Trevlig och lyckades sälja vår lägenhet väldigt snabbt. Tar sig alltid tid när man vill fråga om någonting.

Mats Torsten L
Sålde sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Raksta

Trevligt bemötande, gjorde ett bra jobb, Bra tålamod trots trög marknad

Fredrik Håkan Anders R
Sålde sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Krusboda

En mäklare som inte ger upp trots en trög marknad. Lyckades få sålt vårt hus efter mycket hårt arbete. Vi är mycket nöjda.

Chra O
Köpte sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Krusboda

En trevlig och tillmötesgående mäklare! Som har kunden i fokus och lyssnar på våra önskemål/funderingar.

Eva B
Centrala Tyresö

Kunnig, lyhörd för våra önskemål, gör allt som man kan göra för att sälja bostaden. Vi är mycket nöjda med hans arbete.

Frida L
Centrala Tyresö

Tim har varit lyhörd, hjälpsam, lätt att få tag på och svarar snabbt på frågor. Affären har gått supersmidigt tack vare Tim.

Ralph H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Centrala Tyresö

Lugn, inget det är nu eller aldrig. Kunnig, svar på alla frågor eller återkommer. Hel nöjd. Ralph