Daniel Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Jag valde att bli fastighetsmäklare för att det bästa jag vet är att göra affärer och få hjälpa människor till sitt livs kanske störta affär. Under mina 8 år som fastighetsmäklare har jag fått stor erfarenhet av alla möjliga olika situationer som kan uppstå i samband med en bostadsaffär. Som mäklare är jag informativ, tydlig, noggrann och kunnig kombinerat med en envis vilja att göra mitt yttersta i varje affär och aldrig ge upp förrän jag nått målet. Mitt främsta mål i varje affär är att du som säljare och köpare ska känna dig så pass nöjd med mitt arbete att du rekommenderar mig vidare till vänner och bekanta samt att du återkommer till mig den dagen det är dags att återigen förändra ditt boende. Jag är expert på den lokala bostadsmarknaden i Tyresö och säljer villor, radhus, fritidshus och lägenheter. På fritiden spelar jag trummor i ett rockband och har nyligen även upptäck njutningen i att spela golf.

Kontakta mig så hjälper jag dig att förändra ditt boende. Läs mer

Läs vad 111 Läs vad Daniel Eriksson

• Jan-olof H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-03-14

Lindalen
    Vi sålde vår villa.
    Vi blev uppmärksamt behandlade vid alla kontakter. Daniel Eriksson är en seriös person.
    Han skapade förväntningar om ett högre pris än vi fick till slut, men det var "rätt" köpare. Vi har god och förtroendefull kontakt med det unga paret som köpte.

Vi är mycket nöjda med att processen gick så snabbt. Ytterligare visningar för att få fler bud hade varit för jobbiga för att vara värda besväret. Läs mer
  • Jenny Lena S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-17

Engagerad och kunnig. Man kan nå honom när som Läs mer
  • Solveig K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-09

Centrala Tyresö
    Vi har både köpt och sålt lägenhet i Björkbacken Tyresö och Daniel har varit oss behjälplig vid båda affärerna.

Vi tycker att Daniel har varit till stor hjälp och vi har kunnat ställa
    frågor och han har visat sig så att vi har ett stort förtroende för honom. Det är ju inte var dag man gör sådana affärer.

Solveig o Gillis Kurén Läs mer
  • Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-01-29

Centrala Tyresö
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet ,en fyra på 102 kvm genom mäklare Daniel Eriksson.
    Har kännt ett stort förtroende för honom,fick kontinuerlig information om försäljningen och även kommande lägenheter till försäljning som fanns. Kändes engagerad,pålitlig,lyhörd,seriös samt lätt att samarbeta med.
    Tyckte mäklaren mer än väl levde upp till mina förväntningar.

Mvh Maria R C Läs mer
  • Elina M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-12-17

Centrala Tyresö
    Sålde min 2a i Tyresö. Mycket trevlig och en duktig mäklare.
    Haft bra och snabb kontakt genom hela processen.
    Kan starkt rekommendera Daniel om ni ska sälja! :) Läs mer
  • Susan T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-11-22

Farmarstigen
    Under hösten 2019 kontaktade jag Daniel för försäljning av min lägenhet. Blev mottagen och informerad av Daniel på ett informativt, seriöst och bra sätt.
    Daniel har arbetat på ett trovärdigt sätt genom hela försäljningsprocessen och varit mån om att jag ska har rätt information i rätt tid. Mycket av arbetet sker digitalt vilket jag varit ovan med.
    Under visning och försäljningsskedet har Daniel förvaltat förtroendet bra och slutligen skrevs försäljningsavtalet på ett väldigt bra, informativt och strukturerat sätt. Känner att jag är nöjd, så även köparen. Läs mer
  • Vladimir s köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-10-09

Hej! Daniel är jätte bra! Han vett vad han gör! Läs mer
  • Inger K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-09-19

Västra Orminge
    Sålt lgh på skarpöhöjden. En väldigt trevlig och omtänksam mäklare. Förklarade hela tiden vad som kommer hända kontakt med mig varje dag. Duktig på att förklara ända tills kontraktet klart med köpare Läs mer
  • Paulina L
    Paulina L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-09-19

Västra Orminge
    Daniel har sålt min lägenhet. Det var lite stressigt då jag hade en annan bostadsrätt på gång och jag hade bara 3 veckor på mig att sälja min till en viss summa och förbetala för det nya. Daniel var hela tiden lugn och han fick mig att känna mig trygg i hela processen. Även då när jag hade problem med min bank, där jag upplevde dåligt bemötande har Daniel hjälp mig med en ny bank kontakt där han tog sig tid att förklara allt innan min möte med det nya banken så jag blev bemöt på ett för mig korrekt sätt.
    Han har varit "lagom", lovade inte för mycket men samtidigt fick mig att känna mig lugnare och säkrare. Jag kände mig hela tiden i centrum och trots tidsstressen har Daniel visat hela tiden lugnet och professionalitet.
    Jag har redan rekommenderat Daniel till det företaget jag själv köpte det nya bostadsrätten för jag tycker att Daniels sätt är mycket mer passande till dem objekt och i det området dem säljer sina objekt samt till ett kompis som söker en bostad i Saltsjö-Boo. Läs mer
  • Mats J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-09-11

Saltsjöqvarn
    Köpt en lägenhet på 75 m2.
    Daniels bemötande har varit bra på alla sätt.
    Mina förväntningar av en mäklare har infriats.
    Sammafattningsvis har min upplevelse varit positiv och bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel Eriksson