Daniel Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2012-08-03
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-03
2019-08 - 2020-07
Jag valde att bli fastighetsmäklare för att det bästa jag vet är att göra affärer och få hjälpa människor till sitt livs kanske störta affär. Under mina 8 år som fastighetsmäklare har jag fått stor erfarenhet av alla möjliga olika situationer som kan uppstå i samband med en bostadsaffär. Som mäklare är jag informativ, tydlig, noggrann och kunnig kombinerat med en envis vilja att göra mitt yttersta i varje affär och aldrig ge upp förrän jag nått målet. Mitt främsta mål i varje affär är att du som säljare och köpare ska känna dig så pass nöjd med mitt arbete att du rekommenderar mig vidare till vänner och bekanta samt att du återkommer till mig den dagen det är dags att återigen förändra ditt boende. Jag är expert på den lokala bostadsmarknaden i Tyresö och säljer villor, radhus, fritidshus och lägenheter. På fritiden spelar jag trummor i ett rockband och har nyligen även upptäck njutningen i att spela golf.

Kontakta mig så hjälper jag dig att förändra ditt boende. Läs mer

Läs vad 115 Läs vad Daniel Eriksson

• Jenny Inger Maria J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-07-20

Krusboda
    Daniel hjälpte oss att sälja vårt radhus. Han var lätt att få tag på och uppdaterade oss nästintill dagligen. Han var tydlig i alla steg som togs så det var aldrig några frågetecken. Han motsvarade våra förväntningar och mer därtill.
    Vi är otroligt glada att vi hade Daniel med vid vår sida och vi rekommenderar honom varmt till alla som ska ge sig in i den känslomässiga bergochdalbana som det är att sälja sitt boende. Läs mer
  • Monika A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-07-10

4:a
    Centrala Tyresö
    Vi köpte bostadsrätt genom Daniel och det blev budgivning och det sköttes bra. Min man och jag är i hög ålder och har bott i villa i 51 år och har inte någon större erfarenhet av mäklare. Vi sålde vårt hus via en annan firma och de båda mäklarna tycker jag var helt jämförbara, så jag har bara gott att säga om Daniel Eriksson ! Det är viktigt att mäklaren.är observant och kan se vad köparen har för erfarenhet osv. Läs mer
  • Gustav J köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-05-26

Trevlig och ödmjuk. Bra på att hålla kontakten och uppdatera oss om läget hela tiden. Läs mer
  • Janne S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-04-28

3:a
    Farmarstigen
    Jag har sålt en lägenhet med Daniels hjälp.
    Daniel har skött sitt uppdrag utmärkt vad gäller alla punkter.
    Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Jan-olof H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-03-14

Lindalen
    Vi sålde vår villa.
    Vi blev uppmärksamt behandlade vid alla kontakter. Daniel Eriksson är en seriös person.
    Han skapade förväntningar om ett högre pris än vi fick till slut, men det var "rätt" köpare. Vi har god och förtroendefull kontakt med det unga paret som köpte.

Vi är mycket nöjda med att processen gick så snabbt. Ytterligare visningar för att få fler bud hade varit för jobbiga för att vara värda besväret. Läs mer
  • Jenny Lena S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-17

Engagerad och kunnig. Man kan nå honom när som Läs mer
  • Solveig K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-09

2:a
    Centrala Tyresö
    Vi har både köpt och sålt lägenhet i Björkbacken Tyresö och Daniel har varit oss behjälplig vid båda affärerna.

Vi tycker att Daniel har varit till stor hjälp och vi har kunnat ställa
    frågor och han har visat sig så att vi har ett stort förtroende för honom. Det är ju inte var dag man gör sådana affärer.

Solveig o Gillis Kurén Läs mer
  • Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-01-29

4:a
    Centrala Tyresö
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet ,en fyra på 102 kvm genom mäklare Daniel Eriksson.
    Har kännt ett stort förtroende för honom,fick kontinuerlig information om försäljningen och även kommande lägenheter till försäljning som fanns. Kändes engagerad,pålitlig,lyhörd,seriös samt lätt att samarbeta med.
    Tyckte mäklaren mer än väl levde upp till mina förväntningar.

Mvh Maria R C Läs mer
  • Elina M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-12-17

2:a
    Centrala Tyresö
    Sålde min 2a i Tyresö. Mycket trevlig och en duktig mäklare.
    Haft bra och snabb kontakt genom hela processen.
    Kan starkt rekommendera Daniel om ni ska sälja! :) Läs mer
  • Susan T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-11-22

3:a
    Farmarstigen
    Under hösten 2019 kontaktade jag Daniel för försäljning av min lägenhet. Blev mottagen och informerad av Daniel på ett informativt, seriöst och bra sätt.
    Daniel har arbetat på ett trovärdigt sätt genom hela försäljningsprocessen och varit mån om att jag ska har rätt information i rätt tid. Mycket av arbetet sker digitalt vilket jag varit ovan med.
    Under visning och försäljningsskedet har Daniel förvaltat förtroendet bra och slutligen skrevs försäljningsavtalet på ett väldigt bra, informativt och strukturerat sätt. Känner att jag är nöjd, så även köparen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel Eriksson