Daniel Eriksson

Daniel Eriksson

Daniel Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Daniel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.6. Daniel Eriksson har haft 29 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Jag valde att bli fastighetsmäklare för att det bästa jag vet är att göra affärer och få hjälpa människor till sitt livs kanske störta affär. Under mina 8 år som fastighetsmäklare har jag fått stor erfarenhet av alla möjliga olika situationer som kan uppstå i samband med en bostadsaffär. Som mäklare är jag informativ, tydlig, noggrann och kunnig kombinerat med en envis vilja att göra mitt yttersta i varje affär och aldrig ge upp förrän jag nått målet. Mitt främsta mål i varje affär är att du som säljare och köpare ska känna dig så pass nöjd med mitt arbete att du rekommenderar mig vidare till vänner och bekanta samt att du återkommer till mig den dagen det är dags att återigen förändra ditt boende. Jag är expert på den lokala bostadsmarknaden i Tyresö och säljer villor, radhus, fritidshus och lägenheter. På fritiden spelar jag trummor i ett rockband och har nyligen även upptäck njutningen i att spela golf.

Kontakta mig så hjälper jag dig att förändra ditt boende.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 135 Läs vad Daniel Eriksson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Farmarstigen
    2021-07-29
    Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi haft från Daniel Eriksson från start med till slut av uppdraget att sälja en bostadsrätt.
    Daniel är lugn och mycket noggrann och har hela tiden löpande återkoppling vad som sker i processen.
    Vi kan varmt rekommendera att anlita honom som mäklare.
  • Johan B
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Brevik
    2021-06-24
    Bra, okomplicerad, fötterna-på-jorden-kille som skötte min försäljning smidigt och mycket bra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-06-10
    Kunnig o kompetent mäklare som jag rekommenderar.

Åke
    2021-06-10
    Jättebra bemötande. Lugn och noggrann. Förklarade alla papper på ett bra sätt.
  • Afshin Adrian M
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-06-08
    Jag köpte ett fritidshus. Daniel var professionell och gjorde ett bra jobb, han var tillgänglig, svarade på frågor och framför allt var trevlig och respektfull.
    Varm rekommenderar jag Fastighetsbyrån i Tyresö och Daniel Eriksson.
    2021-04-19
    Daniel sålde vår lägenhet till det högsta kvadratmeterpriset i området.
    Daniel är lugn, pålitlig och metodisk - raka motsatsen till många andra hetsiga mäklare.

Kontraktsskrivningen var också en välordnad och trevlig tillställning.
  • Kian W
    2021-04-08
    Daniel var ett riktigt proffs vid försäljningen av våran lägenhet! Alltid lätt att få tag på, var det några frågetecken så fick vi alltid ett bra svar. Daniel var väldigt tillmötesgående, lugn och förstående.

Rekommenderas verkligen!+++
    2021-04-06
    Daniel är bra och professionell. Hörde av sig efter köp för att se att allt var ok.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Öringe
    2021-04-03
    Vi har sålt en villa och tycker att Daniel varit ett väldigt stöd för oss med den hjälp vi behövt. Kunnig och tålmodig. Givit bra information.
  • Ulrika N
    2021-03-29
    Vi sålde en 3:a i centrala Tyresö. Daniel har under hela processen varit inlyssnande och tillmötesgående i våra önskemål, han har varit ett tryggt ankare genom hela processen och alltid varit tillgänglig för våra frågor och funderingar.