Daniel Eriksson

Daniel Eriksson

Daniel Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Daniel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.6. Daniel Eriksson har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag valde att bli fastighetsmäklare för att det bästa jag vet är att göra affärer och få hjälpa människor till sitt livs kanske störta affär. Under mina 8 år som fastighetsmäklare har jag fått stor erfarenhet av alla möjliga olika situationer som kan uppstå i samband med en bostadsaffär. Som mäklare är jag informativ, tydlig, noggrann och kunnig kombinerat med en envis vilja att göra mitt yttersta i varje affär och aldrig ge upp förrän jag nått målet. Mitt främsta mål i varje affär är att du som säljare och köpare ska känna dig så pass nöjd med mitt arbete att du rekommenderar mig vidare till vänner och bekanta samt att du återkommer till mig den dagen det är dags att återigen förändra ditt boende. Jag är expert på den lokala bostadsmarknaden i Tyresö och säljer villor, radhus, fritidshus och lägenheter. På fritiden spelar jag trummor i ett rockband och har nyligen även upptäck njutningen i att spela golf.

Kontakta mig så hjälper jag dig att förändra ditt boende.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 167 Läs vad Daniel Eriksson

• Brevik
    2022-07-19 Verifierad kund
    Daniel är den klart bästa mäklaren du kan hitta.
    Blev bemött och vägled hela vägen från att vi funderade på att sälja tills det var signerat.

Han är inte rädd för att kavla upp ärmarna se till leverera rätt köpare för oss. Vilket han jobba hårt med ända in tills signaturen var skriven.
    Han jobbade oerhört hårt med att visa upp huset och hade undersökt vad som gick att göra på tomten bara för att ingen skulle missa möjligheterna.
    Han räds inte ha privata och extra visningar vilket han visade genom att bara timmar innan vi skulle skriva visade upp det för en sista spekulant bara för att ingen skulle missa denna fastighet.

Har du möjligheten ha Daniel under sin försäljning skall du ta den. Han gjorde vår affär till ett rent nöje!
    • Brevik
    2022-06-13 Verifierad kund
    Daniel är en väldigt lugn person som bemött mi på ett bra professionellt sätt. Han märkte att jag ville sälja huset snabbt och kom med en plan som fungerade utmärkt. Han jobbade i bakgrunden men gav återkoppling precis när det var dags.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Skälsätra
    2022-05-31 Verifierad kund
    Upplevde honom som en reco mäklare , ärlig och intresserad och hjälpsam
    2022-05-14 Verifierad kund
    Viktigt att vi hade kontakt med oss hela tiden
    Dottern och jag är jättenöjda
    2022-05-14 Verifierad kund
    Daniel va lyhörd och lyssnade på alla i familjen och fanns alltid ett telefonsamtal bort. Vilket gav en trygghet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2022-05-12 Verifierad kund
    Daniel var engagerad, lösningsorienterad och professionell. Mycket uppskattade kvalitéer hos en mäklare, stort tack.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag tycker att Daniel har gjort ett bra jobb.
    Lägenheten stod som kommande och det fanns ingen planerad visning.
    Jag hade anmält mitt intresse och Daniel
    kontaktade mig.
    Han fick fram en snabb privatvisning och
    allt gick väldigt snabbt och smidigt.
    Svarar alltid om det är något.
  • CHRISTINE S
    • Centrala Tyresö
    2022-04-28 Verifierad kund
    Daniel har ett stort kunnande och lugn som gör att man känner sig trygg genom hela processen.
    • Centrala Tyresö
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare , lugn , bra bemötande , väldigt nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Skälsätra
    2022-03-25 Verifierad kund
    Daniel är en påläst och kunnig mäklare. Jag rekommenderar honom varmt!!