Läs vad 121 Läs vad Daniel Eriksson

• 2020-12-22
    Är köpare. Mycket bra bemötande på visning. Levde upp till de förväntningar jag hade. God kontakt.
    Rosalie F
    • 54.0 m²
    • Tyresö Skogsstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-11-27
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Skönt med en mäklare som är lyhörd, flexibel och lyssnar på kunden samtidigt som han bidrar med sitt kunnande. . Försäljningen gick smidigt, bra tips om vad som bör göras innan visning o.s.v. Jag är Väldigt nöjd helt enkelt.
    Staffan R
    • 4:a
    • 89.5 m²
    • Centrala Tyresö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-11-10
    Daniel hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, en 2a.

Jag hade talat om för mäklaren på förhand vilket bud jag skulle nöja mig med och att om han lyckades få det så skulle jag gå med på försäljningen.

Det är alltid en massa stress och oro både som säljare och köpare när det kommer till bostadsaffärer. Då är det bra med en mäklare som Daniel som är lugn och positiv, som inte ger upp.

Han ringde eller smsa mig i princip varje dag för att hålla mig uppdaterad om hur det gått och vad man kan förbättra tills vi fick lägenheten såld. Det gick professionellt till och han fick lägenhetens såld så tack för det! :)
    Daniel O
    • 49.5 m²
  • 2020-11-09
    Jag och min sambo köpte en lägenhet. Daniel var påläst, informativ och ingav ett tryggt bemötande, dessutom återkopplade han snabbt när vi hade funderingar han behövde kontrollera med säljaren.
    Som förstagångsköpare har Daniel varit en trygg ankare att bolla idéer med och uppfyllt de förväntningar vi hade på mäklaren vid vår bostadsköp. Vi kan tänka oss anlita Daniel lägre fram när vi själva ska sälja. Vi rekommenderar honom varmt!
    Gabriela R
    • 74.0 m²
  • 2020-09-22
    Jag sålde min bostad. Ett bra bemötande som lyssnade på mkna önskemål. Dock hade jag en förväntan att mäklaren skulle var mer driven och ge mer förslag till eventuella åtgärder. Men överlag en bra mäklare som var serviceinriktad genom hela proceduren.
    Christoffer S
    • 55.0 m²
    • Tyresö Skogsstad
  • 2020-09-07
    Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet då han tidigare gjort många bra jobb i området. Hans återkoppling och bemötande har varit kanon och lika så drivet vilket gjorde att vi sålde snabbt och smidigt till priset vi ville ha! En mäklare som jobbar hårt helt enkelt :) 5/5
    Angelica L
    • 3:a
    • 91.0 m²
  • 2020-07-20
    Daniel hjälpte oss att sälja vårt radhus. Han var lätt att få tag på och uppdaterade oss nästintill dagligen. Han var tydlig i alla steg som togs så det var aldrig några frågetecken. Han motsvarade våra förväntningar och mer därtill.
    Vi är otroligt glada att vi hade Daniel med vid vår sida och vi rekommenderar honom varmt till alla som ska ge sig in i den känslomässiga bergochdalbana som det är att sälja sitt boende.
    Jenny Inger Maria J
    • 127.0 m²
    • Krusboda
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-07-10
    Vi köpte bostadsrätt genom Daniel och det blev budgivning och det sköttes bra. Min man och jag är i hög ålder och har bott i villa i 51 år och har inte någon större erfarenhet av mäklare. Vi sålde vårt hus via en annan firma och de båda mäklarna tycker jag var helt jämförbara, så jag har bara gott att säga om Daniel Eriksson ! Det är viktigt att mäklaren.är observant och kan se vad köparen har för erfarenhet osv.
    Monika A
    • 4:a
    • 102.0 m²
  • 2020-05-26
    Trevlig och ödmjuk. Bra på att hålla kontakten och uppdatera oss om läget hela tiden.
    Gustav J
    • 67.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-04-28
    Jag har sålt en lägenhet med Daniels hjälp.
    Daniel har skött sitt uppdrag utmärkt vad gäller alla punkter.
    Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.
    Janne S
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Farmarstigen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte