Anna Persson

Anna Persson

Anna Persson är mäklare på MOHV Umeå

Anna Persson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Anna Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Persson har haft 34 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

27 omdömen om Anna Persson

Elisabeth H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Sandåkern

Anna är positiv och inkännande, alltid glad och trevligt och ned stort fokus på kunden. Anna är kunnig och professionell, mycket noggrann och trygg i kontakten. En toppenmäklare!

Lars-göran G
Stöcke

Bra bemött. Hade inga förväntningar annat än få villan såld.

Kia G
Stöcke

Anna har varit fantastisk i alla avseenden. Både professionell och stöttande. Vi kunde inte fått en bättre mäklare när vi sålde vårat hus. Jag rekommenderar henne varmt.😊

Ioana C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Mariehöjd

Vänlig och professionell. Håller alltid kunden uppdaterad med alla beslut och framsteg, lätt att kontakta och ställa frågor. Gjorde också bra affärer för mig som kund. Rekommenderar Anna varmt!

Arvid J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Mariehem

Väldigt bra! Tillmötesgående, snabb i kontakt, proffsig

Lars-Johan D
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Tomtebo/Nydalaviken

Anna bemötte oss på ett trevligt sätt och tog sig tid att visa objektet lite längre tid än normalt. Det gick också smidigt när vi gjorde klart affären, först via telefon och därefter vid kontraktskrivning.

Kristiina B
Tavleliden

Trevlig med kundfokus, kunnig, skapar förtroende.

Nazim I
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Tavleliden

Väldigt erfaren och trygg i sin roll vilket skapar tillit för mig som köpare och nu som säljare. Anna är en ärlig person och har stort driv .

Martin B
Tavleliden

En engagerad, pålitlig och erfaren mäklare. En toppenmäklare helt enkelt

Ulla-Britt K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Mariehöjd

Trevlig och tillmötesgående person,en som är lätt att prata med och man får alltid ett gott skratt när vi pratar i telefon.