Evelina Olofsson

Evelina Olofsson

Evelina Olofsson är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Evelina Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Evelina Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.8. Evelina Olofsson har haft 24 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-04

30 omdömen om Evelina Olofsson

Marie S
Centrala Umeå

Engagerad och positiv. Dock lite trög marknad som saktade ned processen

Ella B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Olofsson en del av Fastighetsbyrån Umeå
Centrala Umeå

Super trevlig! Allt gick otroligt smidigt och snabbt.

Tomas J
Centrala Umeå

Hon var engagerad och driven som mäklare, Lätt att kommunicera med. Vi är väldigt nöjda med Evelina.

Josefin M
Böleäng

Mycket bra bemötande och lösningsorienterad! Vi som köpare hade en bra upplevelse och en smidig affär.

Sven Magnus L
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Olofsson en del av Fastighetsbyrån Umeå
Böleäng

Kändes väl rakt igenom kompetent och social. Försäljningen gick ju rätt snabbt så det var inte så mycket frågetecken. Rätt person på rätt plats tänker jag.

Björn M
Böleäng

Trevlig, uppmärksam av kund och säljares önskemål, fungerade bra

Kent J
Böleäng

Köpet av ny lägenhet har fungerat bra. Försäljningen av vår lägenhet ser också ut att bli bra.

Linda Marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Olofsson en del av Fastighetsbyrån Umeå
Väst På Stan

Evelina är en fantastisk mäklare och gör alltid det lilla extra för sina kunder.

Ulf Richard Johannes S
Väst På Stan

Väldigt glad och go’! Tog sig tid att ordna en visning för oss i förtid då vi skulle vara bortresta den ordinarie visningstiden. Hade koll på fastigheten, vad som var gjort och när, frågor vi hade återkom hon snabbt med svar på. Känns seriös!

Helen S
Väst På Stan

Evelina var trevlig, glad och upplevdes positiv. Hon tog våra frågor och återkopplade snabbt. Evelina kändes ärlig och lovade inte för mycket men framförde våra önskningar med full respekt.