Evelina Olofsson

Evelina Olofsson

Evelina Olofsson är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Evelina Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Evelina Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Evelina Olofsson har haft 17 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

22 omdömen om Evelina Olofsson

Ulf Richard Johannes S
Köpte sitt hus med hjälp av Evelina Olofsson en del av Fastighetsbyrån Umeå
Väst På Stan

Väldigt glad och go’! Tog sig tid att ordna en visning för oss i förtid då vi skulle vara bortresta den ordinarie visningstiden. Hade koll på fastigheten, vad som var gjort och när, frågor vi hade återkom hon snabbt med svar på. Känns seriös!

Helen S
Köpte sitt hus med hjälp av Evelina Olofsson en del av Fastighetsbyrån Umeå
Väst På Stan

Evelina var trevlig, glad och upplevdes positiv. Hon tog våra frågor och återkopplade snabbt. Evelina kändes ärlig och lovade inte för mycket men framförde våra önskningar med full respekt.

Anita J
Böleäng

Evelina lotsar oss tryggt och proffsigt i både lägenhetsförsäljning och lägenhetsköp. Hon är lätt att få tag på och uppdaterar oss snabbt. Hon är en glad och supertrevlig mäklare som vi varmt kan rekommendera.

Daniel L
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Olofsson en del av Fastighetsbyrån Umeå
Nordmaling

En driven mäklare som är lätt att nå och som har ett fokus på effektivitet och snabbhet, vilket uppskattas enormt.

Michael R
Haga

Hej ! Vn upp till våra höga förväntningari blev väldigt vänligt och glatt bemött av E. Hon var seriös och fokuserad. Vi kände oss väldigt trygga med henne från första minut. Hon levde verkligen upp till våra höga förväntningar. Försäljningen var snabbt avklarad ....vi var nöjda med priset och vi kan verkligen rekommendera henne till andra kunder. hälsar Micke R

Ofelia A
Mariehöjd

Vi träffade flera mäklare inför vår försäljning av vår bostad och Evelina var underbar! Så trevlig, genuin, trygg, lätt tillgänglig på sms/samtal… Finns bara gott att säga så rekommenderas starkt!!

Karl Johan Eje A
Mariehöjd

Är super nöjd med Evelina som mäklare, hon väldigt jordnära och man känner sig trygg med henne som mäklare, hon ser verkligen människan i sin helhet. Evelina är väldigt engagerad i oss som säljare lika så mot spekulanterna, har man haft frågor och funderingar har hon alltid kunna ge ett vettigt svar som man känt sig nöjd med, har aldrig varit några frågetecken efter att man pratat med henne.

Erik S
Sandåkern

Otroligt professionell i sin roll som mäklare. Vi kände verkligen att hon gav allt för att hjälpa oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Svarade även alltid snabbt när vi hade frågor vilket vi tyckte var ett stort plus.

Ofelia A
Skrev om Evelina Olofsson en del av Fastighetsbyrån Umeå

Genuin, svarar snabbt på sms och samtal, glad, tillmötesgående, trevlig, trygg.. Det finns massa positivt att säga om Evelina som mäklare. Rekommenderas!!

Evelina O gillar detta
Katarina F
Berghem

Bra, trevligt och professionellt bemötande och agerande. Skött sitt uppdrag hittills på ett mycket bra sätt!