Ewa Holmgren
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-28
2019-07 - 2020-06
För närvarande föräldraledig. Läs mer

Läs vad 39 Läs vad Ewa Holmgren

• Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-02

Väst På Stan
    Ewa var jättetrevlig och informativ. Hon gav ett förtroendegivande intryck och man kände sig trygg! Läs mer
    2020-06-02 Ewa H svarar Anna S
    Tack för de fina orden Anna. Det är härligt för mig att höra. Hälsningar/Ewa
  • Sigrid Marie K sålde en tomt med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-28

Har anlitat Ewa dels vid försäljning av huset för 1,5 år sedan och även nyligen vid försäljning av en tomt. Hon har på ett proffsigt och trevligt sätt ordnat med alla papper och kontakter som behövts. Har varit lätt att via telefon eller e-post få kontakt och hon har alltid återkopplat när hon lovat göra det. Är mycket nöjd med hennes handläggning av mina ärenden. Läs mer
    2020-05-28 Ewa H svarar Sigrid Marie K
    Tack för dina fina omdömen Sigrid 😁🤗
  • Monica A sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

Ersboda
    Jag har sålt en bostadsrätt. Ett mycket bra bemötande och mina förväntningar på henne levde hon upp till, till fullo. Läs mer
    2020-05-27 Ewa H svarar Monica A
    Tack Monica! Vad roligt att höra :)
  • Desiré V köpte sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

Haddingen
    Vi har köpt ett fritidshus och blev väldigt bra bemött av Ewa. Hon förklarade på ett sätt så man verkligen förstod, och är super trevlig. Läs mer
  • Göran I sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

Väst På Stan
    Bra bemötande och en bra försäljning där både säljare och köpare var nöjda Läs mer
    2020-05-27 Ewa H svarar Göran I
    Tack Göran! Vad härligt att höra att ni känner er nöjda med mitt jobb 😁🙏🏻
  • Gunnar Hans Magnus K sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

Carlshem
    Sålt både en lägenhet och fastighet och Ewa har ett stort kunnande om lokala marknaden och uppvisar hög kompetens och ett mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-05-27 Ewa H svarar Gunnar Hans Magnus K
    Tack! Vad roligt att du är nöjd 😊
  • Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2019-07-13

2:a
    Östra Ersboda
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev bra bemött av mäklaren, hon var tillmötesgående och trevlig. Mitt köp har hanterats på ett utmärkt sätt, jag kan varmt rekommendera Ewa. Läs mer
  • Gšran N sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2018-11-24

Som en mäklare skall vara duktig påläst och effektiv Den enligt mitt tycke bästa mäklaren i Umeå uppfyllde alla mina förväntningar Läs mer
    2018-12-02 Ewa H svarar Gšran N
    Tusen Tack för de fina orden Göran, och tack för ett gott samarbete. Hälsningar Ewa
  • Anton M köpte sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2018-11-03

Jag och min sambo köpte ett hus i Tavelsjö, det var väldigt svårt genom hela affären att få kontakt och uppföljning av Ewa, hon höll inte vad hon lovade i olika ärenden i allt från att skicka prospektet till att genomföra affären på utsatt tid som var en del av ”dealen” och ta bort Annonsen medans vi väntade på påskrift från säljarna. Vi kände oss otroligt frustrerade och osäkra genom hela affären, vi fick otroligt dålig information med dåliga ursäkter som följd. Jag vill sammanfatta det hela som oengagerat. Helhetsintrycket känns slarvigt, vi fick plocka ned fastighetsbyråns skyltar på tillträdesdagen.

Bör tilläggas att enda gången vi träffade Ewa var på tillträdesdagen, visningen hade vi direkt med säljaren men för vår del var det en bra sak eftersom han sålde in huset otroligt bra.

Mvh Anton Mäki Läs mer
    2018-11-03 Ewa H svarar Anton M
    Hej! Vad tråkigt att ni kände så. Ni fick komma innan den öppna visningen eftersom ni endast var uppe i Umeå en enda helg och därför fick ni komma förbi och titta trots att jag själv var bortrest. Vad gäller göra affären på utsatt tid så blir det alltid lite fördröjning när man, såsom ni gjorde, skrev på kontraktet på den hemort där ni bor. Vi ordnade det så att det skulle bli så enkelt och smidigt som möjligt för er så att ni skulle slippa flyga upp och därför träffade ni inte mig förrän på tillträdesdagen utan på kontraktsdagen träffade ni en mäklare på Fastighetsbyrån i Stockholm. Detta var för att möta era önskemål om att så snabbt som möjligt kunna skriva kontrakt. Jag tycker att vi på Fastighetsbyrån försökt tillvarata era önskemål och behov i affären men är ledsen om ni ändå känner att vi skulle kunnat göra mer för er. Mvh Ewa Holmgren
  • Anders F sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2018-10-27

Sålt vår fastighet i Brännland
    Alltid mycket bra bemötande
    Förväntningarna var väl att få skapligt betalt
    Sammanfattningsvis kan vi bara å det varmaste rekommendera Ewa som förmedlare av en fastighetsaffär Läs mer
    2018-11-03 Ewa H svarar Anders F
    Tack för dina fina ord och tack för ett gott samarbete. Mvh Ewa Holmgren