Ewa Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Ewa Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 43 omdömen sedan 2014-11-28. Ewa Holmgren har haft 15 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

För närvarande föräldraledig.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 43 Läs vad Ewa Holmgren

• Sålde min lägenhet med kort varsel. Professionellt och bra bemötande från Ewa som löste alla bitar snabbt och bra via säljcoachen där man kan följa hela processen. Fantastiskt fina bilder från fotografen Jonas som visade lägenhetens på bästa sätt. Förväntningarna uppfyllda med mycket nöjd säljare och köpare.
    Kenneth P sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2020-10-14
    • 91.0 m²
    • Haga
    2020-10-14
  • Ewa hjälpte mig att sälja mitt radhus och jag uppskattade den hjälp jag fick i alla förberedelser innan huset lades ut, råd vid prissättning och efterarbetet som följer vid husförsäljning. Hon var saklig, kunnig, professionell och personlig på samma gång. Väldigt förtroendeingivande vilket var en trygghet för mig som säljare. Ewa var helt rätt mäklare för mig!
    Anna A sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2020-10-02
    • 110.0 m²
    • Teg
    2020-10-02
  • Proffsig och smidig försäljning.
    Christer J sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2020-08-21
    • 4:a
    • 137.0 m²
    • Öbacka Strand
    2020-08-21
    Tusen tack för de fina orden :) / Ewa

Visa svar
  • Försäljningen gick i ett nafs och resultatet blev över förväntan. Ewa som mäklare är varm och professionell så henne vill jag verkligen rekommendera till flera.
    Lisa Katarina R sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2020-07-16
    • 120.0 m²
    • Tomtebo
    2020-07-16
    Tack Lisa! Vad roligt att höra att det har känts bra :) Ha en fin sommar så ses vi, och tack igen för den fina drycken /Ewa

Visa svar
  • Ewa var jättetrevlig och informativ. Hon gav ett förtroendegivande intryck och man kände sig trygg!
    Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2020-06-02
    • 79.0 m²
    • Väst På Stan
    2020-06-02
    Tack för de fina orden Anna. Det är härligt för mig att höra. Hälsningar/Ewa

Visa svar
  • Har anlitat Ewa dels vid försäljning av huset för 1,5 år sedan och även nyligen vid försäljning av en tomt. Hon har på ett proffsigt och trevligt sätt ordnat med alla papper och kontakter som behövts. Har varit lätt att via telefon eller e-post få kontakt och hon har alltid återkopplat när hon lovat göra det. Är mycket nöjd med hennes handläggning av mina ärenden.
    Sigrid Marie K sålde en tomt med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2020-05-28
    • 140.0 m²
    2020-05-28
    Tack för dina fina omdömen Sigrid 😁🤗

Visa svar
  • Jag har sålt en bostadsrätt. Ett mycket bra bemötande och mina förväntningar på henne levde hon upp till, till fullo.
    Monica A sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • 78.5 m²
    • Ersboda
    2020-05-27
    Tack Monica! Vad roligt att höra :)

Visa svar
  • Vi har köpt ett fritidshus och blev väldigt bra bemött av Ewa. Hon förklarade på ett sätt så man verkligen förstod, och är super trevlig.
    Desiré V köpte sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • 81.0 m²
    • Haddingen
    2020-05-27
  • Bra bemötande och en bra försäljning där både säljare och köpare var nöjda
    Göran I sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • 79.0 m²
    • Väst På Stan
    Tack Göran! Vad härligt att höra att ni känner er nöjda med mitt jobb 😁🙏🏻

Visa svar
  • Sålt både en lägenhet och fastighet och Ewa har ett stort kunnande om lokala marknaden och uppvisar hög kompetens och ett mycket bra bemötande.
    Gunnar Hans Magnus K sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • 110.0 m²
    • Carlshem