Ewa Holmgren

Ewa Holmgren

Ewa Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Ewa Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Ewa Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Ewa Holmgren har haft 29 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 58 Läs vad Ewa Holmgren

• Haga
    2021-07-02
    Ewa är mycket sympatisk, och hon uppdaterade mig kontinuerligt under hela processen.
    • Gimonäs
    2021-06-17
    Mina föräldrar (och även jag) är väldigt nöjd med Eva Holmgrens bemötande.
    De fanns nog inga direkta förväntningar.
    Mina föräldrar tyckte som bra om Eva H och hennes bemötande. Själv så upplevde jag henne professionell och samtidigt varm och lyssnade in vad mina föräldrar sa. Tog fasta på deras oro för att flytta från huset.
    Mvh Margit o Lasse Norlin genom dottern Ulrika Sjölin
    • Haga
    2021-06-14
    Smidig och lättsam affär. okomplicerad och rak kommunikation med snabbt avslut.
    2021-06-04
    Mycket bra bemötande, empatisk och sympatisk. Återkopplar alltid snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-06-03
    Ewa var tillgänglig, effektiv, professionell och trevlig. Vi är glada att vi anlitat henne för försäljningen av våra älskade lägenhet!
    Tack Jasmine för de fina orden! Det var roligt att hjälpa er och lycka till med flytten. //Ewa Ewa Holmgren
  • Peter L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Västra Ersboda
    2021-06-02
    Ewa har varit bra att förklara hur försäljningen skulle gå till, nu fick hon väldigt kort om tid för försäljningen men det löste hon utmärkt.
    Hon informerade oss under hela tiden vad som hände, även efter kontorstid.
    Vi är mer en nöjd över hennes arbete som hon har utfört åt oss.

Sammanfattning är Ewa duktig mäklare!!!! synd att alla andra inte lever upp till det.
    Tack Peter för de fina orden! Jag tycker vi hade ett jättebra samarbete med försäljningen. Ha en fin sommar/Ewa Ewa Holmgren
    • Öbacka Strand
    2021-05-20
    Har just sålt min trerums-lägenhet. Ewa, en fantastisk mäklare gjorde processen enkel och väldigt effektiv. Hon var lätt att få kontakt med, svarade mer eller mindre direkt när jag behövde komma i kontakt med henne. Hon var kunnig och med lång erfarenhet av att sälja och köpa bostäder.
    Mina förväntningar om gott stöd och hjälp vid försäljningen infriades med råge. Jag uppskattade också att jag som säljare kände att Ewa inte bara tillvaratog mina intressen väl - vilket förstås var viktigt - men också agerade föredömligt gentemot köparen. Till det bidrog naturligtvis hennes kunnande och långa erfarenhet.
    Mitt omdöme här grundas också på att jag tidigare också köpt en lägenhet via Ewa, ett köp som jag är mycket nöjd med.
    Sammanfattningsvis - en erfaren, kunnig, snabb och effektiv mäklare, som jag gärna rekommenderar. Högsta betyg!
    Tusen tack för alla fina ord Eva. Jag har uppskattat vårt samarbete kring ditt köp och din försäljning. Jag gör mer än gärna affärer med dig igen! Ha det gott tills vi ses igen! //Ewa Ewa Holmgren
    • Öbacka Strand
    2021-05-20
    Köpt en lägenhet i Umeå. Bra bemötande och Ewa var alltid tillgänglig. Bra och respektfull dialog kring kontraktsförändringar.
    Tack David! Vad roligt att du känner dig nöjd. Snart är det tillträde till din fina lägenhet. Vi ses //Ewa Ewa Holmgren
    • Holmsund
    2021-05-17
    Vi har sålt ett kedjehus i Holmsund. Vi fick från första stund ett positivt och seriöst intryck av Ewa och Fastighetsbyrån.
    Vi hade förväntningar på att få information, vägledning och råd inför försäljningen och det tycker jag att vi har fått uppfyllt.
    Jag tycker att vi har känt oss trygga med Ewa som mäklare, trevlig utan att vara påstridig och proffsigt intryck.
    Jag skulle gärna anlita henne igen om den situationen skulle uppstå.
    Tack Ulf! Vad roligt att ni känner så. Det var ett nöje att arbeta med er i den här affären. /Ewa Ewa Holmgren
    • Böleäng
    2021-05-15
    Eva har både förmedlat en lägenhet och sålt vår villa Hon jobbar proffsigt och ger ett seriöst intryck
    Tack Erling! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för ett gott samarbete med senaste försäljningen 😁 Ewa Holmgren