Erik Laggar

Erik Laggar

Erik Laggar är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Erik Laggar har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 297 omdömen med ett betyg på 4.9. Erik Laggar har haft 61 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

297 omdömen om Erik Laggar

Sedan starten hos Reco 2014
Fredrik Å
Lindholmen

Erik har en hög servicenivå, är snabb att besvara frågor eller ta reda på information och vi upplevde honom som både trovärdig och ärlig under hela förloppet med försäljningen av vårt hus.

Bengt K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Rosengården

Ok, men inte bra på att förhandla

Niklas D
Sörgården

Väldigt vänligt bemött. Det märks att du är service-inriktad och svarar oftast med bra svar, och dessutom snabbt! Oavsett vilken tid på dagen och kvällen svarar du och tvekar inte att ringa om frågan är komplicerad. Jag har aldrig heller känt mig lurad eller osäker på mitt beslut, och det märks att du är ärlig och inte försöker ”fulsälja” till exempel. Jag var öppen med att jag inte var speciellt kunnig och trots det känner jag inte att jag blivit utnyttjad på något vis. Rekommenderas varmt Skulle kunna ge en femma...

Obioha E
Södra Haga

Handlingskraftig och professionell.

Kianoosh T
Brottby

Kunnig, professionell och bra kommunikation,

Hanna T
Brottby

Erik är en duktig och trevlig person. Han sköter sitt jobb på ett bra sätt..

Hannah Caroline C
Kragstalund

Erik är proffsig, lugn och utstrålar trygghet när du behöver det som mest. Hans tålamod och engagemang gav mig ett varmt förtroende. Han lyssnar på dig som kund och det kändes som vi gjorde bostadsförsäljningen tillsammans!

Rebecka Ö
Åby Park

Erik var väldigt trevlig och tillmötesgående då jag köpte en bostad via honom. Han hjälpte även till att ordna en mäklarkontakt för att sälja min bostad, som jag är tacksam för.

Filip L
Ekeby

Erik har skött sig exemplariskt! Snabbt och smidigt bemötande.

Martin N

Bra bemötande, får snabbt svar. Bostadsköpet gick väldigt smidigt och enkelt. Kan varmt rekommendera mäklaren och Fastighetsbyrån.