Erik Laggar

Erik Laggar

Erik Laggar är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Erik Laggar har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 290 omdömen med ett betyg på 4.9. Erik Laggar har haft 59 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

290 omdömen om Erik Laggar

Sedan starten hos Reco 2014
Rebecka Ö
Åby Park

Erik var väldigt trevlig och tillmötesgående då jag köpte en bostad via honom. Han hjälpte även till att ordna en mäklarkontakt för att sälja min bostad, som jag är tacksam för.

Filip L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Ekeby

Erik har skött sig exemplariskt! Snabbt och smidigt bemötande.

Martin N

Bra bemötande, får snabbt svar. Bostadsköpet gick väldigt smidigt och enkelt. Kan varmt rekommendera mäklaren och Fastighetsbyrån.

Sofie J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Har sålt 2 bostäder med Erik nu och går alltid smidigt. Uppdaterar fort, svarar alltid direkt. Proffsig!

Emil G
Kårsta

Erik var trevlig och tillmötesgående under hela processen. Hans agerande var både professionellt och noggrant under och inför kontraktsskrivning.

Karl Axel S
Kårsta

Mycket trevligt bemötande. Väldigt hjälpsam och mån om att allt skulle gå så bra som möjligt.

Cassandra E
Kårsta

Supertrevlig mäklare som verkligen la 100% på att få våran lägenhet såld! Jag och min sambo är otroligt nöjda med den hjälp vi fått från Erik. Vi förväntade oss inte att affären skulle gå så fort, vi var på visning på måndagen och på torsdagen var vi på hans kontor och skrev på papper. Inte ens en vecka senare ligger våran lägenhet ute för försäljning.

Ruth Birgitta Elisabet B
Västra Bällsta

Mkt trevlig, ödmjuk och väldigt proffsig. Han gjorde allt han skulle och uppfyllde förväntningarna med råge. Kan varmt rekommendera Erik Laggar på Fastighetsbyrån.

Jennie Birgitta S
Gustavslund

Trevligt och lugnt bemötande. Fick bra information och kände mig trygg i hela processen av försäljningen. Kan varmt rekommendera Erik.

Lina E
Solgårdsgärde

Engagerad och lyhörd, mycket nöjda med Erik!