Jonathan Leding

Jonathan Leding

Jonathan Leding är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Jonathan Leding har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Jonathan Leding har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 224 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonathan Leding har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

224 omdömen om Jonathan Leding

Sedan starten hos Reco 2019
Anife U
Tvååker

Jonathan är verkligen en grym märklare ⭐️ Han är alltid glad och på gott humör. Jonathan var lätt tillgänglig och införlivade alla förväntningar som vi haft på honom och försäljningen. Mycket trevlig märklare, Jonathan kan sitt jobb! 👏👏

Hampus M
Tvååker

Jonathan sköter förmedlingen precis så man önskar att en förmedling ska gå till.

Ikbal U
Tvååker

Grym mäklare med som tar fantastiskt hand om både försäljning och köp på bästa sätt!

Susanne C
Veddige

Jonathan är ett proffs uti fingerspetsarna, påläst, lyhörd, lätt att få tag på, återkopplar snabbt och väldigt trevlig och artig. Han hade förstånd att vänta ut köparna. Vi kunde inte fått ett bättre mäklare.

Emil S
Träslöv

Bra bemötande, snabb återkoppling.

Kajsa H
Valinge

Jonathan är kunnig, engagerad och mån om både säljares och köpares perspektiv. Som köpare kände jag mig trygg med att han uppriktigt ville att alla inblandades intressen skulle tillvaratas. Att det var så enkelt och trevligt att prata med Jonathan gjorde affären till en extra positiv upplevelse.

Anife U
Träslöv

Utmärkt bemötande! Professionell och kunnig med förtroendegivande känsla. Det kändes tryggt genom hela affären.

Ikbal U
Träslöv

Grym mäklare som verkligen lyssnar på en.

Marie K
Åkulla

Jonathan är positiv , glad , charmig men så otroligt kunnig o saklig. Vi är så glada att just han fick i uppdrag att sälja vår fastighet! Han kan varmt rekommenderas.

Michael N
Lindberg

Hej! Jag tycker att Jonathan gjorde ett bra jobb och att han lyssnade på mina funderingar o tankar. Han va även lätt att få tag på när man undrade något. Med vänlig hälsning, Michael Nilsson .