Louise Hjandeborn

Louise Hjandeborn

Louise Hjandeborn är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Louise Hjandeborn har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Louise Hjandeborn har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Hjandeborn har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

56 omdömen om Louise Hjandeborn

Sedan starten hos Reco 2021
Sören L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
Göingegården

Mycket professionell i sitt bemötande. Köpet av min senaste bostad gick väldigt smidigt med tydlig kommunikation.

Tack för fina omdömet Sören. Jag hoppas ni ska trivas bra i nya lägenheten 🌸

Simon W
Sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
Espevik

Bra samarbete från start till mål. Det märks tydligt att Louise är engagerad i sina objekt och går in helhjärtat till 100%. Hon har dessutom en förmåga/vilja att ta in flera perspektiv på samma gång, utan att låsa sig till ett enskilt scenario. Det skapar flexibilitet och problemlösningsförmåga.

Svar från Louise Hjandeborn

Tack Simon för det fina omdömet. Och tack för ett fint samarbete 🙏🏻 Har vart jättekul att få hjälpa er genom denna försäljning. Önskar er stort lycka till framåt 🌸

John L
Skrev om Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg

Fått superbra hjälp med mitt uppdrag. Proffsig och trevlig mäklare.

Louise H gillar detta

Tack John, bara roligt att få hjälpa er 🙏🏻

Lillemor S
Göingegården

Vi är jättenöjda! Vi kommer vilja ha Louise till vår kommande uppdrag.

Gunnel J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
Tors Gränd

Supertrevlig, kunnig och engagerad. Personlig och profssig

Marita S
Tors Gränd

Väldigt professionell, kunnig om objektet och tillmötesgående. Varit noga med att kontakta oss i de olika faserna av köpet och gett oss information som inneburit en trygghet för oss som köpare.

Cecilia J
Köpte sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
Kungsäter

Louise var lätt att få tag i, både genom samtal och sms. Trevlig och förklarade gärna 2 gånger om man inte förstod. Louise överträffade våra förväntningar med bemötande, kontakta och återkoppling. En stor upplevelse att köpa hos som Louise gjorde till en trygg affär.

Svar från Louise Hjandeborn

Stort tack för dom fina orden 🙏🏻 Så roligt att få hjälpa er att hitta ett nästa boende och jag önskar er all lycka till!

Marie H
Trädlyckan

Trevlig och hjälpsam, ingav förtroende.

Svar från Louise Hjandeborn

Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas verkligen du skall trivas i din nya bostad 🌺

Johan K

Bra bemötande och bra på återkoppling och information om vad som händer under försäljningen. Inget att klaga på.

Svar från Louise Hjandeborn

Tack Johan, det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen. Tack för förtroendet och stort lycka till med kommande projekt 😄

Angelica Alexsandra Z
Centrum

Ett mäklare med ett utmärkt bemötande och samarbete

Svar från Louise Hjandeborn

Tack Angelica, jättekul att höra att ni är nöjda. Tack för ett bra samarbete! Hoppas ni skall stortrivas i er nya lägenhet 🤗