Martin Bergman

Martin Bergman

Martin Bergman är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Martin Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Martin Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Martin Bergman har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

57 omdömen om Martin Bergman

Eva Susanne J
Rolfstorp

Lugn, saklig, Inger förtroende. Hastade inte, bra på att känna av mig/var jag befann mig i processen. Lyssnade och tog in det jag tyckte var viktigt. Återkopplade och stämde av.

Maria F
Rolfstorp

Martin är en stabil och trygg mäklare, han är påläst och pålitlig. Vi har känt oss trygga genom hela processen.

Michael A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Bergman en del av Fastighetsbyrån Varberg
Söder

Martin är en trevlig och kunnig mäklare som håller en bra nivå, det jag gillade med Martin från första början var att han inte verkade så pådrivande som många andra mäklare.

Frida L
Tvååker

Svarar nästan alltid, om inte annat ringer han upp snart inpå. Hade inte svar på våra frågor vid visning trots att vi frågade flera dagar innan.

Britt-marie B
Breared

Han var korrekt på alla sätt. Vi kan rekommendera honom!

Ulrika N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Bergman en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Har som köpare fått en positiv upplevelse av mäklaren Martin Bergman. Ett alltid trevligt bemötande, svar på alla mina frågor och stöd i budgivningsprocessen, där det kändes att allt gick korrekt till.. Rekommenderar!

Susanne K
Breared

Effektiv och tillgänglig. Hela förloppet gick fort, och mäklaren kändes engagerad.

Anna-Karin Alfrida Alice N
Tofta

Har fått den hjälp jag behövt. Mycket nöjd med Martin Bergman.

Conny S
Tofta

Martin hade ett proffesionellt bemötande från start till slut. Han hade god kunskap om projektet och kunde utan dröjsmål svara på mina frågor. Jag upplevde Martin som en erfaren och trygg mäklare för mig som köpare.

Daniel L
Stenåsa / Äckregården

Trevlig proffsigt och bara bra!