Caroline Duimovich

Caroline Duimovich

Caroline Duimovich är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Caroline Duimovich har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Duimovich har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

197 omdömen om Caroline Duimovich

Sedan starten hos Reco 2019
Henrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Strömma

Caroline har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam vid köpet av Ugglestigen.

Karl Joakim E
Fruvik

Hade ett bra bemötande med en en tydlig och bra kommunikation utifrån våra behov..Vi hade förväntningar att få till en snabb affär med ett pris som vi var nöjda med och det anser vi att mäklaren levde upp till.En överlag positiv upplevelse av försäljningen av vår bostad.

Zamoa K
Strömma

Fantastiskt bemötande och tydlighet i alla steg!

Linnea F
Mörtnäs

Caroline sålde våran förra lägenhet snabbt och smidigt, och nu har vi köpt våran nuvarande bostad av Caroline som även det gick snabbt och smidigt! Kan varmt rekommendera Caroline.

Camilla B
Gustavsberg Holmviksskogen

Trevlig, kunnig och professionell!

Alexandra A
Värmdö - Torsby

Bra kontakt. Bra uppföljning.

Karin S
Gustavsberg Hästhagen

Caroline Duimovich är proffsig och trevlig. Hon arbetar för att det ska bli en bra affär för både säljaren och köparen.

Mona B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Hästhagen

Jättetrevlig, kunnig. Rar på alla sätt.

Leif L
Gustavsberg Holmviksskogen

hon kändes ärlig, glad, fantastiskt trevlig, sa vad jag ville höra, charmig, visste vad fastigheten (objektet ) hade att erbjuda. Absolut en person som jag kände att jag kunde lite på, hade bra koll på objektet och även objekt i närheten, därför sålde hon in detta till mig. Jag tackar henne för en snabb affär, helt hennes förtjänst, med snabb återkoppling och hennes sätt att snabbt knyta igen säcken.

Christer N
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Duimovich en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Saltarö

Effektivt ochmycket vänligt. Inte påträngande försäljarstil vilket jag ogillar