Birgitta Söderström Passchier

Birgitta Söderström Passchier

Birgitta Söderström Passchier är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Birgitta Söderström Passchier har varit registrerad mäklare sedan 1990-10. Birgitta Söderström Passchier har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.6. Birgitta Söderström Passchier har haft 46 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 99 Läs vad Birgitta Söderström Passchier

• sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Fågelbäret
    2021-08-31
    Professionell, hjälpsam, kompetent och trevlig!
    • Västra Ed
    2021-08-21
    Trevligt och professionellt handhavande.
    Mycket kunnig och insatt i aktuella förhållanden.
    Hjälpsam gällande förberedelse och genomförande.
    Skulle gärna be Birgitta sköta eventuell framtida fastighetsaffär
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Karstorp
    2021-08-18
    Birgitta är lugn, klok och med mycket erfarenhet. Vi har känt oss trygga genom både husköp och lägenhetsförsäljning som varit lite speciella med överförmyndare inblandat. Jag och min man rekommenderar varmt Birgitta.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Johannesdal.
    2021-08-17
    Blev bemött på ett trevligt, professionellt sätt. Hade inga förväntningar men blev glatt överraskad. Försäljningen av bostaden sköttes utmärkt.
    • Johannesdal.
    Trevligt och korrekt
    Vi förväntade korrekt information och juste behandling och det fick vi.
    Bra lägenhet, möjligen något för dyr, men Åsa som bor där är mycket nöjd.
  • Susanne L
    köpte sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Brevik
    2021-08-17
    Hej! Jag har tyvärr aldrig träffat Birgitta, då hennes kollega tog samtliga möten och telefonsamtal när hon hade semester. Men jag har bara god erfarenhet av affären. Birgitta fanns ju i bakgrunden som ansvarig mäklare. Fick depositionsavtalet från henne adresserat till oss, dock med fel namn på min sambo. Håkan Hansevi som hon skrivit på kuvertet är Mikaels döda farbror.
    • Stenhagen
    2019-12-09
    Birgitta är trevlig, personlig, hjälpsam och flexibel. Allt man kan önska i " i köpa lägenhetsituationen"
    Det blev en lätt historia. Tack!
    • Fimmelstången
    2019-11-25
    Jag, Eva Genberg, har inledningsvis köpt och sedemera sålt samma bostadsrätt i brf Fimmelstången, Västervik. Birgitta Söderström Passchier, som i båda fallen anlitats som mäklare, står då för ett utomordentligt väl utfört arbete med dessutom ett mer än gott slutresultat för min del. Jag är m.a.o mycket nöjd med hennes insats och rekommenderar henne varmt till fortsatt mäklargärning!
    Med vänlig hälsning
    Eva Genberg
  • köpte en tomt med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Ekhagen
    2019-11-23
    Trevligt bemötande, fått alla information, heöa processen har gått väldigt smidigt .
  • Lennart B
    • Tändstickan
    2019-11-17
    Har sålt en lägenhet och hade en väldigt bra mäklare