Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Birgitta Söderström Passchier
Birgitta Söderström Passchier
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 88 Läs vad Birgitta Söderström Passchier

• Krister R köpte sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-07-13

Överum
    Eftersom jag inte har anlitat mäklaren ifråga har jag ingen åsikt om vederbörande. Läs mer
  • Christer S sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-06-29

Äskestock
    Köpt och sålt.
    Birgitta är en utmärkt mäklare.
    Återkoppla snabbt. Tillgänglig. Ställer alltid upp. Läs mer
  • Teresia L köpte sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-06-11

Piperskärr
    Vi har köpt en bostad där Birgitta var mäklare. Trevligt bemötande och inga problem att få en extra visning när vi efterfrågade det. Tillgänglig när man behöver få tag i henne, svarar hon inte på telefon så återkopplar hon alltid så snart hon kan. Varit till stor hjälp under hela processen då vi även haft ett försäkringsärende pga en fuktskada i huset vi köpte. Läs mer
  • Hans P sålde sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-04-15

Tändstickan
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig, tillmötesgående och kunnig. En mäklare man känner sig trygg med.
    Få bostadsrätten såld till ett pris som vi kunde acceptera. Läs mer
  • Jenifer L köpte sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-13

Edsbruk
    Vi har köpt en bostad och fick ett bra bemötande av Birgitta. Vi fick svar på de frågor vi hade och våran mäklare var tillmötesgående. Vi är nöjda! Läs mer
  • Göran T sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-06

Skogshaga
    Har sålt vårt hus på grund av flytt till lägenhet.Haft god kontakt med Birgitta under tiden,Hon,har varit lättillgänglig och mycket hjälpsam.

Eva o Göran Thorén Läs mer
  • Eva S sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-01-31

Hummelstad
    Vi säljer vårt hus på landet. Birgitta är väldigt trevlig och serviceinriktad . Läs mer
  • Magnus P köpte sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-12-07

Vi har köpt en villa i Västervik genom fastighetsbyrån.
    Vår mäklare var kunnig, trevlig och gav ett mycket kompetent intryck. Hon hade svar på det mesta vi frågade om och lätt att komma i kontakt med.

Vi upplevde hela köpprocessen som mycket trygg och vi trivs nu mycket bra! Läs mer
  • Emil L sålde sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-14

Sålt en villa.
    Bra bemött. Mäklaren levde upp till förväntningarna, vi fick mer för huset än vi trodde vi skulle få. Läs mer
  • Lotten H köpte sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-18

Jag har köpt en bostadsrätt och vi blev otroligt bra och trevligt bemötta. Alla frågor vi hade svarade Birgitta alltid och ordnade så vi kunde skriva på papper ett annat datum än utsatt då vi var bortresta. Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Birgitta som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus