Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Birgitta Söderström Passchier
Birgitta Söderström Passchier
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 83 kunder tycker om Birgitta Söderström Passchier

• Göran T sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-06

4:a
    127m²
    Skogshaga
    Har sålt vårt hus på grund av flytt till lägenhet.Haft god kontakt med Birgitta under tiden,Hon,har varit lättillgänglig och mycket hjälpsam.

Eva o Göran Thorén Läs mer
  • Eva S sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-01-31

3:a
    74m²
    Hummelstad
    Vi säljer vårt hus på landet. Birgitta är väldigt trevlig och serviceinriktad . Läs mer
  • Magnus P köpte sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-12-07

Vi har köpt en villa i Västervik genom fastighetsbyrån.
    Vår mäklare var kunnig, trevlig och gav ett mycket kompetent intryck. Hon hade svar på det mesta vi frågade om och lätt att komma i kontakt med.

Vi upplevde hela köpprocessen som mycket trygg och vi trivs nu mycket bra! Läs mer
  • Emil L sålde sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-14

Sålt en villa.
    Bra bemött. Mäklaren levde upp till förväntningarna, vi fick mer för huset än vi trodde vi skulle få. Läs mer
  • Lotten H köpte sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-18

Jag har köpt en bostadsrätt och vi blev otroligt bra och trevligt bemötta. Alla frågor vi hade svarade Birgitta alltid och ordnade så vi kunde skriva på papper ett annat datum än utsatt då vi var bortresta. Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Birgitta som mäklare. Läs mer
  • Robert J köpte sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-17

Har köpt en bostadsrätt av henne. Engagerad och bra att prata med mycket nöjda. Läs mer
  • Liselott W sålde sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-14

Vänlighet kombinerat med professionaliter. Lugnt och metodiskt tillvägagångssätt. Läs mer
  • Rasmus I skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

Köpt villa.
    Bra bemötande och god kontakt.
    Inget att anmärka på.
    Mvh Läs mer
  • Mats E skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-12

Birgitta har på ett utmärkt sätt tagit hand om vår villaförsäljning. Vi fick snabbt en bra och trevlig kontakt med henne och har uppskattat att hon alltid varit nåbar även om hon varit upptagen exempelvis med visningar/kundsamtal /på resande fot etc. Hon har snabbt och proffsigt gett oss den information och de svar på frågor som är utmärkande för en kund som är "förstagångs-säljare" via mäklare. Hennes kunskaper och erfarenhet när det gällt att tillsammans med oss lotsa oss över små hinder som kan uppstå under en husaffärsprocess har känts betryggande. Även högt betyg för Fastighetsbyrån och hennes kollegor. Läs mer
  • Gerardo M skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-12

Köpte ett Radhus med hjälp utav Birgitta, kände mig väldigt bra bemött och hade väldigt bra kontakt. Mitt betyg är 5/5 och rekomenderar starkt Birgitta när du ska köpa/sälja, grymmt proffsig!. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus