Birgitta Söderström Passchier

Birgitta Söderström Passchier

Birgitta Söderström Passchier är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Birgitta Söderström Passchier har varit registrerad mäklare sedan 1990-10. Birgitta Söderström Passchier har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.7. Birgitta Söderström Passchier har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

143 omdömen om Birgitta Söderström Passchier

Sedan starten hos Reco 2015
Erik U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Hela säljprocessen har känts trygg och smidig.

Åsa C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

Birgitta har ett mycket bra och proffsigt bemötande och visade oss bostäder på mycket kort varsel. Eftersom vi är nya på bostadsmarknaden kändes det tryggt med vägledning från en sådan kunnig

Inga-Lill O
Sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
Brevik

Allt fungerade perfekt. Birgitta informerade hela tiden kring processen. Professionell.

Patric M
Köpte sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
Norra Brevik

Birgitta har varit väldigt trevlig engagerad. Kunnig och hjälpsam.

Kajsa B

Mycket bra bemötande. gav oss bra information. Vänlig, hjälpsam. Mycket nöjd ☺️

Susanne L
Norra Brevik

Birgitta Söderström Passchier är trevlig, ödmjuk och service minded. Alltid snabb på att svara och lätt att kommunicera med. Vi känner oss väldigt nöjda och tacksamma för den hjälp vi har fått.

Märta E
Brevik

Hjälpsam, kunnig och, lösningsorienterad

Johan U
Hästhagens Sjöområde

En enkel och säker mäklare med blick för situationen! Skratt. Trevligt. På återseende.

Roger S
Ankarsrum

En kunnig och påläst mäklare, kunde bemöta alla våra frågor. Trevlig. Lätt att få kontakt med via telefon.

Andrejs R

Trovärdig, informativ och kunnig. Mycket trevligt bemötande.