Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Birgitta Söderström Passchier
Birgitta Söderström Passchier
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 80 kunder tycker om Birgitta Söderström Passchier

• Emil L sålde sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en villa.
    Bra bemött. Mäklaren levde upp till förväntningarna, vi fick mer för huset än vi trodde vi skulle få. Läs mer
  • Lotten H köpte sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en bostadsrätt och vi blev otroligt bra och trevligt bemötta. Alla frågor vi hade svarade Birgitta alltid och ordnade så vi kunde skriva på papper ett annat datum än utsatt då vi var bortresta. Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Birgitta som mäklare. Läs mer
  • Robert J köpte sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har köpt en bostadsrätt av henne. Engagerad och bra att prata med mycket nöjda. Läs mer
  • Liselott W sålde sin bostad med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vänlighet kombinerat med professionaliter. Lugnt och metodiskt tillvägagångssätt. Läs mer
  • Rasmus I skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt villa.
    Bra bemötande och god kontakt.
    Inget att anmärka på.
    Mvh Läs mer
  • Mats E skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Birgitta har på ett utmärkt sätt tagit hand om vår villaförsäljning. Vi fick snabbt en bra och trevlig kontakt med henne och har uppskattat att hon alltid varit nåbar även om hon varit upptagen exempelvis med visningar/kundsamtal /på resande fot etc. Hon har snabbt och proffsigt gett oss den information och de svar på frågor som är utmärkande för en kund som är "förstagångs-säljare" via mäklare. Hennes kunskaper och erfarenhet när det gällt att tillsammans med oss lotsa oss över små hinder som kan uppstå under en husaffärsprocess har känts betryggande. Även högt betyg för Fastighetsbyrån och hennes kollegor. Läs mer
  • Gerardo M skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte ett Radhus med hjälp utav Birgitta, kände mig väldigt bra bemött och hade väldigt bra kontakt. Mitt betyg är 5/5 och rekomenderar starkt Birgitta när du ska köpa/sälja, grymmt proffsig!. Läs mer
  • Esvelda P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har haft bra kontakt och kan säga bara alt bra om Birgitta. Läs mer
  • Maj Eva A skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt en villa.
    Bemötandet av mäklaren kunde inte vara bättre.
    Förväntningarna var väl att det skulle gå snabbare, men det var inget som mäklaren kunde rå över.
    Sammanfattningsvis var jag nöjd med mäklarens insats. Läs mer
  • Gisela W skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt fastighet. Birgitta var korrekt och noga med all information till oss inför köpet. Vi uppfattade att vi hölls nformerade under hela processen. Hon levde väl upp till våra förväntningar. Har ett trevligt och professionellt sätt både mot köpare och säljare. Är nöjd med mina kontakter med henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus