Jenny Arkmo

Jenny Arkmo

Jenny Arkmo är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Jenny Arkmo har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Jenny Arkmo har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Arkmo har haft 29 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

33 omdömen om Jenny Arkmo

Guy O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arkmo en del av Fastighetsbyrån Västervik
Arabien

Jag blev mycket trevligt bemött och hon tog stor hänsyn till min hörselskada och kollade att jag var med i samtalet. Jag hade min syster och svåger med mig. Jag uppfattade henne som proffsig och kunnig och hon uppfyllde mina förväntningar.. Svårt att sammanfatta men som framgår av ovanstående är jag helt nöjd.

Jenny Maria L
Hjorted

Engagerad mäklare. Man får en nära kontakt och hon inger förtorende.

Jan L
Edsbruk

Jag upplevde från första kontakten med Jenny ett förtroende. Hon förklarade hur upplägget på försäljningen skulle fortlöpa på ett tydligt och förståligt sätt. Återkopplade under resans gång.Jag var aldrig orolig att hon inte skulle sälja huset även om marknaden var lite trög. Helhetsbilden av Jennys arbete är mycket god. Kan absolut rekommendera henne som mäklare. Mvh Janne

Carl Magnus L
Edsbruk

Har bara gott att säga om Jenny. Hon har verkligen jobbat på för att sälja vårt hus. Vi fick ett bra bemötande från början o det gav oss förtroende för henne.

Alouis Tommy Olof N
Peru

Ett professionellt och trevligt bemötande med saklig information om försäljningen. Bra och målande beskrivning av fastigheten, snabb på att leverera vad som sagts . Kort sagt en väldigt bra mäklare som ordnade en snabb och smidig försäljning.

Karin Birgitta G
Ankarsrum

En engagerad medarbetare som vill kundens bästa. Jobbar nästan dygnet om, vilket är både positivt och negativt. Hennes engagemang övervägde den ibland lite vimsiga och väl pratiga personligheten 😊 i slutfasen av försäljningen visar hon på en bra fingertoppskänsla och ger bra och relevant råd.

Karin Elisabet B
Östanvik

Bra information, lätt att få tag på. Husförsäljningen gick över förväntan.

Matts-Ola David B
Östanvik

mötena med Jenny har varit bra, god kunskap, bra information, bra kommunikation både i de personliga mötena och genom mail och telefonsamtal. Jenny har varit antråffbar i stort sett varje dag i veckan- försäljningen har gått smidigt och snabbt och resultatet över våra förväntningar.

Marcus P
Ankarsrum

Vi blev väldigt bra bemötta av Jenny från starten. Jenny levde verkligen upp till våra förväntningar och svarade på alla frågor. Det hon inte hade svar på tog hon fram svar på i efterhand.

Towe S
Ankarsrum

Jenny har under visningarna och under hela köper varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Fått fram svar på alla frågor vi haft så att vi känt oss trygga igenom hela processen. Väldigt trevlig mäklare ☺️