Jenny Arkmo

Jenny Arkmo

Jenny Arkmo är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Jenny Arkmo har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Jenny Arkmo har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Arkmo har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Jenny Arkmo

Natalie I
Östermalm

Jenny har varit en närvarande mäklare med en bred erfarenhet. Engagerad och hjälpsam vid försäljning och köp.

Natasha S
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arkmo en del av Fastighetsbyrån Västervik
Ankarsrum

Äntligen en mäklare som underlättade vårt köp: Vi hade tittat på andra hus på andra ställen, men mäklarna svarar knappt. Hon ställde upp på en helg, hjälpte oss med allt runt köpet: Rekommenderar henne starkt!

Bengt Allan F
Ankarsrum

Jenny är mycket glad och posetiv. Går in för sitt jobb till 100 %,och gör det mycket bra. Vi är mycket nöjda med Jenny. Tack för gott samarbete.

Simone A
Östermalm

Mycket trevlig och hjälpsam. Tydlig kommunikation och bra återkoppling.

Tord V
Fågelbäret

Proffsigt och trevlig och höll underrättad om.vad hur turerna gick

Simon Victor Emil L
Överum

Jenny gav ett glatt och entusiastiskt intryck samtidigt som hon var professionell och trygg i sitt bemötande mot mig som förstagångssäljare. Jenny är en mäklare som sprider uppåtenergi utan hets och stress. Jag hade aldrig vågat förvänta mig en sådan försäljning som det mynnade ut i och jag skulle inte tveka att välja Jenny som mäklare en andra gång. Det gick lätt och smidigt att sälja med Jenny, det var mest bara att luta sig tillbaka och åka med mot ett strålande resultat!

Johan U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arkmo en del av Fastighetsbyrån Västervik

Enkelt. Trevligt. Skratt.

Viktor G
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arkmo en del av Fastighetsbyrån Västervik
Äskestock

Vi är väldigt nöjda med allt från visning till kontraktsskrivning. Kan varmt rekommendera Jenny som en trevlig, noggrann och hjälpsam mäklare.

Sonja Maria Amanda L
Edsbruk

Jenny var mycket engagerad och vi hade fullt förtroende för henne vid vår försäljning.

Karl Tom Johan L
Edsbruk

Mycket bra bemötande, ambtiös och proffisionell.