Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västervik

Fastighetsbyrån Västervik

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik!

Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor.

Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden ser ut här i området och vi hjälper gärna både dig som vill köpa och sälja fastighet i Västervik att hitta rätt.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka ett förutsättningslöst möte per telefon!

Läs vad 337 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västervik

• 2019-02-21

O.J E skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Bostadsrätt 1;a
    Mycket kunnigt och treviigt bemötande
    Utmärkt service

Kunde luta mig bakåt och koppla av Läs mer
  • Birger O

2019-02-19

Birger O skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett hus. Allt gick bra och stämde med våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-14

Britt B skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag och mina två systrar har fått hjälp att sälja vårat föräldrahem. Plus att jag har fått hjälp köpa mej en bostadsrätt efter många om och men ..Louise Avalvi har ett stort stöd hjälp utan henne vet vi inte hur det hade gått vi är så tacksamma. Britt Blomberg med systrarna Anne Gun Läs mer
  • 2019-02-14

Amar G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias gav ett väldigt gott intryck och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-08

Jonny T skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise var mycket bra och hjälpsam.Köpte en insatslägenhet, som Louise klarade med bravur i hamn. Läs mer
    2019-02-09 Louise A svarar Jonny T
    Hej Jonny!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det gjorde mig glad! Det var en ren fröjd att jobba med dig och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Varma hälsningar Louise
  • 2019-02-06

Göran T skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt vårt hus på grund av flytt till lägenhet.Haft god kontakt med Birgitta under tiden,Hon,har varit lättillgänglig och mycket hjälpsam.

Eva o Göran Thorén Läs mer
  • 2019-02-03

Zarah Å skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt villa på landet. Professionellt och bra första intryck. Förväntningar och förhoppningar var att få en så smidig affär som möjligt på alla sätt. Vilket verkligen uppfyllde mina förväntningar. Marcus lätt att nå och ha att göra med helt enkelt. Svar på frågor och bra kontakt. Läs mer
  • 2019-01-31

Eva S skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi säljer vårt hus på landet. Birgitta är väldigt trevlig och serviceinriktad . Läs mer
  • Kristina Berit K

2019-01-28

Kristina Berit K skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    När vi sålde vår villa på Hornslandet i Västervik fick vi mycket bra hjälp av Marcus Svensson. Han var engagerad och intresserad av att beskriva och förklara allt om försäljningen på ett lättförståeligt sätt för oss.
    Det gick snabbt att få igång beskrivning, fotografering och besiktning av vår fastighet.
    Vi vill rekommendera Marcus Svensson och Fastighetsbyrån i Västervik på det varmaste. Mycket bra service. Läs mer
  • 2019-01-26

Jonas C skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Marcus är en mycket glad och trevlig person som tar sitt yrke på största allvar. Otroligt professionell och tillmötesgående! Vi kan varmt rekommendera Marcus Svensson. Läs mer
  • 2019-01-16

Johanna H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpfte ett sommarhus och det gick jättebra. Läs mer
  • 2019-01-10

Rikard H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Trevlig saklig kunnig, var dock inte med på hela resan då han vid tiden var pappaledig. Läs mer
  • 2018-12-20

Ewy L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt mitt hus,alltid blivit trevligt bemött.Marcus är en bra mäklare! Läs mer
  • 2018-12-17

Ann B skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Louise Avalvi
    Vi systrar har sålt föräldrahemmet, ett tvåfamiljs hus. Under affärens gång avled mamma. Louise var till stor hjälp då vi, med hennes hjälp, köpte en lägenhet för hyresgästens att bo i. Louise har bistått oss på ett professionellt, trevligt och inkännande sätt under processen. Vi har också fått hjälp av mäklare med juristkontakter och bouppteckning, men kanske särskilt god assistans vid de båda bostadsaffärerna. Läs mer
  • 2018-12-13

Eva A skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    All personal var serviceinriktade.
    Mäklaren var kunnig och svarade snabbt på frågor Läs mer
  • 2018-12-07

Magnus P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt en villa i Västervik genom fastighetsbyrån.
    Vår mäklare var kunnig, trevlig och gav ett mycket kompetent intryck. Hon hade svar på det mesta vi frågade om och lätt att komma i kontakt med.

Vi upplevde hela köpprocessen som mycket trygg och vi trivs nu mycket bra! Läs mer
  • 2018-11-28

Karl L skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt ett radhus.
    Väldigt väl bemött och välkomnande.
    Inga speciella förväntningar då jag känner mäklaren sedan innan men mäklaren levererade på ett bra och trovärdigt sätt.

Väldigt seriös mäklarfirma med ett trevligt bemötande, kunning och saklig personal. Läs mer
  • 2018-11-26

Per Å skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Hjälpsam, professionell och trovärdig Läs mer
  • 2018-11-18

Carl-Åke G skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise sålde vår bostadsrättslägenhet nu i höst. Mycket duktig mäklare, inger förtroende, lätt att prata med, bra kontakt/dialog under hela försäljningstiden. Ödmjuk och inger respekt för sina beslut.
    Erfaren och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Louise A svarar Carl-Åke G
    Hej Carl-Åke!
    Tack för ert fina omdöme och för det fina samarbetet vi haft. Det har varit en fröjd att jobba med er och tack för det goda fikat!
  • 2018-11-14

Emil L skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en villa.
    Bra bemött. Mäklaren levde upp till förväntningarna, vi fick mer för huset än vi trodde vi skulle få. Läs mer
  • Leif S

2018-11-13

Leif S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi hade vårt radhus ute under rubriken "På gång" under mer än två år och fick fortlöpande information av Tobias om hur intresset var för vårt säljobjekt. Visningarna genomfördes på ett okomplicerat sätt och vi fick rapporter efter varje visning.
    Det var hela 26 tänkbara köpare på visningarna vilket var otroligt
    bra,och som ledde till att,som vi ser det,försäljningspriset blev högre än förväntat. Budgivningen pågick under en vecka vilket var en nyhet,men absolut ingen nackdel.
    Sammanfattningsvis är vi helt nöjda med Tobias mäklarinsats. Läs mer
  • monica l

2018-11-08

monica l skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias har skött sitt uppdrag på ett för mig mycket bra sätt! Han har fint lyssnat in "vem jag är som person" och vårt samspel har fungerat mycket bra! Han är tillmötesgående och positiv varför jag rekommenderar honom!
    Jag har sålt ett konstnärsboende med verkstad och ateljé, i lugnt läge i skogen utanför Västervik!
    En känslosam och fin person som fungerat bra! Läs mer
  • 2018-10-31

Alf G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Träffade Tobias på ett antal visningar. Han blev intresserad av att kolla Anneborg som ligger i Västrum. En riktig drömkille tyckte vi, lugn och sansad samt spred ut en äkta värme. Det var bara synd att när vi bestämt oss hade Tobias semester. Kanske det inte hade förändrat något. Lite seg början blev det. Vi kände oss lite missmodiga men Tobias behöll sitt lugn i alla fall utåt sett. Några visningar blev det men inte med något resultat. Till slut kom de som nu köpt vårt hus och det blev napp direkt. För oss känns det alldeles rätt. Tobias skall ha en stor eloge på alla sätt.
    Gull-Maj och Alf Granberg. Läs mer
  • 2018-10-18

Cecilia A skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag behövde hjälp med att sälja en fastighet.
    Louise hjälpte mig på ett proffsigt sätt.
    Var tydlig och enkel i sin kommunikation.
    Förklarade gången i en försäljning på ett bra och lättförståligt sätt.
    Det hon inte visste/kunde tog hon reda på och återkopplade snabbt.

Louise och övriga på fastighetsbyrån bemötte mig positivt och jag fick hjälp med det jag ville.
    Skulle varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
    2018-10-31 Louise A svarar Cecilia A
    Hej Cecilia.
    Tack för det fina omdömet och tack för bra kommunikation och samarbete under hela försäljningsprocessen.
  • 2018-10-10

Alf G skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Bra resultat av det budet vi hade. Läs mer
  • 2018-10-08

Inger J skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett dödsbo (Fritidshus) utmärkt bemötande och förväntningarna blev perfekt. Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Inger J
    Tusen tack för att du tog dig till att skriva en rekommendation!
  • 2018-10-07

Henrick F skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt en lägenhet! Allt har funkat väldigt smidigt och tycker det har varit bra hela vägen! Svarar snabbt när man behöver veta något Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Henrick F
    Henrick, tusen tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
    Vänliga hälsningar Louiose
  • 2018-10-05

Peter D skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Effektivet och serviceinriktat Läs mer
  • 2018-10-04

Anders K skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en lägenhet och 5 lägenheter av 5 möjliga i betyg talar för sig själv😃 Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Anders K
    Hej Anders! Varmt tack för ditt fina 5-betyg!

Monica S skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise har engagerat sig i en bökig situation som uppstod när jag köpte bostadsrätt som det blev en vattenskada i innan tillträde. Jag rekommenderar henne varmt, ingen kul situation för någon av oss men hon har gjort sitt bästa för att hjälpa mig. Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Monica S
    Hej Monica. Tack för ett mycket bra samarbete, alla oturliga omständigheter till trots!
    Hoppas du trivs bra både i lägenheten och i Västervik.

Malin P skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte en villa genom Marcus och fick ett bra bemötande. Läs mer

Glenn Sören A skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Kanon bra mäklare inga problem och väldigt hjälpsam Läs mer
  • 2018-09-22

Thomas Karl Erik B skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Blackstad. Bra engagerad mäklare som gick att få tag i när vi behövde ha tips och råd inför vår försäljning. Läs mer
  • 2018-09-21

Sylvia Elisabeth S skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Bra kontakt med mäklaren, kontinuerliga uppdateringar I processen och goda råd kring försäljningen. Läs mer
  • 2018-09-20

Cecilia H skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har köpt ett sommarhus. Bra bemötande, kunnig. Läs mer
  • 2018-09-19

Robert H skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    I oktober 2017 kontaktade jag fastighetsbyrån för att till våren sälja mitt fritidshus i Flatvarp, Loftahammar. Louise kom som avtalat för besikning och preliminärt avtal. I maj lades objektet ut och inom två veckor var försäljnjngen avtalad. Under hela perioden har Louise ställt upp till hundra procent. Alltid varit snabb, vänlig och tillmötesgående i kontakterna. Hon har varit kunnig och effektiv. Jag kunde inte önskat en bättre kontakt. Mitt betyg måste bli 5.
    Robert Hardmark Läs mer
    2018-09-27 Louise A svarar Robert H
    Tusen tack Robert för ett riktigt bra samarbete och för ditt fina omdöme!
    Varma hälsningar Louise
  • 2018-09-18

Lotten H skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en bostadsrätt och vi blev otroligt bra och trevligt bemötta. Alla frågor vi hade svarade Birgitta alltid och ordnade så vi kunde skriva på papper ett annat datum än utsatt då vi var bortresta. Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Birgitta som mäklare. Läs mer

Thomas V skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt ett fritidshus.
    Har blivit bra bemött av båda mäklarna.
    Allt har funkat bra.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Mattias H

2018-09-17

Mattias H skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte i början av sommaren ett fritidshus och blev under hela processen professionellt bemötta. Vi upplevde att Magnus hade ett seriöst intresse av att både vi som kund och säljare skulle bli nöjda, vilket han lyckades väl med. Läs mer
  • 2018-09-17

Robert J skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har köpt en bostadsrätt av henne. Engagerad och bra att prata med mycket nöjda. Läs mer

Linda A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias har varit tillgänglig och tillmötesgående. Proffsig och trevlig. Sålde min lägenhet och vi köpte hus via honom. Läs mer
  • 2018-09-15

Marie-Louise A skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt sommarstad. Magnus gav ett bra intryck och ingav förtroende. Skicklig och kunnig förklarade facktermer på ett mycket bra sätt. Framför allt gav han sig tid och var tillgänglig för kompletterande frågor. Magnus levde abdolut upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
  • 2018-09-14

Liselott W skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vänlighet kombinerat med professionaliter. Lugnt och metodiskt tillvägagångssätt. Läs mer
  • 2018-09-13

Samer S skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt ett hus i Överum, Hon var hjälpsam, Läs mer
    2018-09-13 Louise A svarar Samer S
    Hej Samer, tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Hoppas renoveringen går framåt!

• 2018-09-12

Rasmus I skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt villa.
    Bra bemötande och god kontakt.
    Inget att anmärka på.
    Mvh Läs mer
  • 2018-09-12

Mats E skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Birgitta har på ett utmärkt sätt tagit hand om vår villaförsäljning. Vi fick snabbt en bra och trevlig kontakt med henne och har uppskattat att hon alltid varit nåbar även om hon varit upptagen exempelvis med visningar/kundsamtal /på resande fot etc. Hon har snabbt och proffsigt gett oss den information och de svar på frågor som är utmärkande för en kund som är "förstagångs-säljare" via mäklare. Hennes kunskaper och erfarenhet när det gällt att tillsammans med oss lotsa oss över små hinder som kan uppstå under en husaffärsprocess har känts betryggande. Även högt betyg för Fastighetsbyrån och hennes kollegor. Läs mer
  • 2018-09-12

Gerardo M skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte ett Radhus med hjälp utav Birgitta, kände mig väldigt bra bemött och hade väldigt bra kontakt. Mitt betyg är 5/5 och rekomenderar starkt Birgitta när du ska köpa/sälja, grymmt proffsig!. Läs mer
  • 2018-09-12

Esvelda P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har haft bra kontakt och kan säga bara alt bra om Birgitta. Läs mer
  • Kerstin K

2018-09-11

Kerstin K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt mitt hus genom Tobias. Blev vänligt och bra bemött. Hade faktiskt inga förväntningar. Hoppas få hjälp med deklaration senare. Vänliga hälsningar Kerstin Läs mer
  • 2018-09-10

Johan Peter E skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde en jordbruksfastighet med skog. Magnus gav ett proffsigt bemötande och är väldigt kunnig inom det området. Ingen tvekan vem jag anlitar vid eventuella affärer i framtiden. Läs mer

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik