Fastighetsbyrån Västervik

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik!

Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor.

Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden ser ut här i området och vi hjälper gärna både dig som vill köpa och sälja fastighet i Västervik att hitta rätt.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka ett förutsättningslöst möte per telefon!

Läs vad 437 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västervik

• 2020-01-14

Rolf B skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt min villa. Jag är helt nöjd med det arbete som min mäklare har lagt ned.
    Hälsningar Rolf Burman Läs mer
  • 2020-01-10

Lena S skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Fastighet.
    Fick ett väldigt bra bemötande, förtroende givande, engagerad.
    Bra information löpande.
    Bra kontakt under hela resan.
    Vet ej dock visning då det inte blev någon. Tror dock att det skulle varit lika bra som övriga saker.
    Väldigt positivt Läs mer
  • 2020-01-09

Torbjörn S skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Vi blev bra bemötta och fick snabbt förtroende för mäklaren vilket var en bra start på samarbetet Läs mer
  • 2020-01-08

Johan D skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Vår första erfarenhet av att köpa villa. Birgitta var väldigt trevlig, professionell och tillmötesgående! Hon var behjälplig i alla frågor så det var enkelt för oss att förstå processen. Läs mer
  • 2019-12-09

Birgitta W skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Birgitta är trevlig, personlig, hjälpsam och flexibel. Allt man kan önska i " i köpa lägenhetsituationen"
    Det blev en lätt historia. Tack! Läs mer
  • 2019-12-02

Heiko F skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt ett småhus av mäklaren Tobias, som är kunnig, informativ och strukturerad! Läs mer
  • 2019-11-25

Eva G skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag, Eva Genberg, har inledningsvis köpt och sedemera sålt samma bostadsrätt i brf Fimmelstången, Västervik. Birgitta Söderström Passchier, som i båda fallen anlitats som mäklare, står då för ett utomordentligt väl utfört arbete med dessutom ett mer än gott slutresultat för min del. Jag är m.a.o mycket nöjd med hennes insats och rekommenderar henne varmt till fortsatt mäklargärning!
    Med vänlig hälsning
    Eva Genberg Läs mer
  • 2019-11-23

Domagoj P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Trevligt bemötande, fått alla information, heöa processen har gått väldigt smidigt . Läs mer
  • 2019-11-21

Thomas Anton W skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag köpte ett bostadsrätt med Moas hjälp. Började med budprocessen fram till köpeavtalet fanns det många frågor och den ena eller andra svårigheten eftersom jag aldrig hade gjort det i Sverige.

Hon var tillgänglig hela tiden och löste alla problem professionellt och direkt. För varje affärsprocess behöver man förtroende, som hon gav min fru och mig från början. Allt fungerade perfekt smidigt och problemfritt, så att min fru och jag ska flytta in med glädje nu.

Vi rekommanderar gärna samarbete med Moa till alla som söker eller vill sälja bostad eller hus. Ett stort tack och en bra rekommendation från vår sida!!! Läs mer
  • Lennart B

2019-11-17

Lennart B skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt en lägenhet och hade en väldigt bra mäklare Läs mer
  • Simon S

2019-11-09

Simon S skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte en villa som Björn var ansvarig mäklare för. Björn var professionell genom hela processen. Från visning, budgivning till kontraktsskrivning. Han var påläst om objektet och tydlig i sin kommunikation om hur köpprocessen fungerande. Vi kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-11-09 Björn K svarar Simon S
    Tack Simon! Hoppas ni trivs i ert underbara hus. Fantastiskt att få vara med i ert köp av kanske Västerviks bästa läge!!!
  • 2019-11-05

Madelein O skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    En mycket bra och framförallt trygg mäklare som förklarar bra och finn där för en. Rätt person på rätt plats Läs mer
  • Chris B

2019-11-01

Chris B skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Supernöjd med Marcus! Rekommenderar. Väldigt trevlig och duktig mäklare. Jag var nöjd med precis allt. Läs mer
  • 2019-10-19

Mariana H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    +Sålt villa på Stora Trädgårdsgatan.
    +Bra bemött. Ibland var svarslådan på telefonen full, men annars fick vi nästan alltid kontakt när vi sökte mäklaren.
    +Mäklaren levde upp till förväntningarna vi hade i hanteringen vid försäljningen. ---Vi fick gå ner en del i det förväntade priset.
    ++Rekommenderar gärna Marcus till fler husaffärer. Läs mer
  • 2019-10-12

Frida L skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Utmärkt! Professionellt och förtroendeingivande. Rekommenderar varmt Tobias. Läs mer
  • 2019-10-12

Annika K skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en bostadsrätt
    Marcus var mycket hjälpsam proffsig lyhörd
    Marcus levde upp till mina förväntningar då detta var första gången jag hade kontakt med en mäklare som säljare
    Om det skulle bli aktuellt så kontaktar jag gärna
    Fastighetsbyrån och Marcus igen Läs mer
  • Emma N

2019-10-10

Emma N skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt! Vänligt och professionellt bemötande! Hon lyssnade noga på vad jag tyckte och vägledde på ett bra sätt. Bra kommunikation och information under hela försäljningstiden! Läs mer
  • 2019-10-07

Attila S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jätte trevlig och kundorienterad, följer upp och slutför affären med bravur! Läs mer
  • 2019-10-07

Camilla B skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån.
    Jag blev väldigt proffsigt bemött. Kontraktskrivningen skedde delvis på engelska som hon klarade galant.
    Har inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-10-05

Paul Richard S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Moa did a great job helping us by an apartment in Västervik, not least because we were living outside Sweden during the purchase which made things complicated but Moa was there at the end of an email or phonecall every step of the way to answer any questions/concerns. Great job! :) Läs mer
  • 2019-10-04

Anne-Sophie S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har sålt en villa. Tobias har varit en god samtalspartner kring frågor och ställningstagande vi haft i samband med försäljningen. Gott bemötande både i telefon och vid fysiska möten. Vår försäljning gick mycket fort och vi fick god service hela vägen. Läs mer
  • 2019-10-04

Lennart S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt villa i Västervik.
    Bra bemötande i alla våra möten både per telefon och fysiska möten. Läs mer

Leif E skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Trevlig och professionell. Sammanställde ett fint presentationsmaterial för vår villa. Klar och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen. Läs mer

Tom F skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte ett hus samt sålde vår bostadsrätt i Västervik där Marcus Svensson hade hand om båda affärerna förträffligt bra. Allt gick mycket flexibelt och snabbt.

Vi rekommenderar Marcus och Fastighetsbyrån Västervik. Läs mer

Jussi L skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag köpte huset på Hamngatan 1 i Västervik och kommer till en början att använda huset som sommarställe. Tobias har varit mycket hjälpsam och saklig under hela processen så det finns bara positiva saker att säga om hur allt har gått till. Läs mer
  • 2019-10-01

Aina A skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt. På ett lättsamt men seriöst sätt. Jag förväntade mig ett arrangemang vilket han hade.Det gick lite trögt i början men det låsande på slutet vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-29

Leif-åke A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en bostadsrätt. Vi blev väl bemött av mäklaren. Han var lugn och proffssig. Läs mer
  • 2019-09-24

Hans G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag träffade Tobias på husvisning. Tobias bemötande var trevligt och lugnt. Han gick igenom fakta och höll sig sedan i bakgrunden öppen för frågor och för att låta oss i lugn och ro titta igenom huset. På grund av Tobias bemötande fick han frågan om att ta uppdraget att sälja vårt eget hus. Tobias har levt upp till mina förväntningar på båda våra affärer. Jag kommer att rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-09-18

Nils P skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Öppet, informativt och saklig beskrivning av köpeobjektet. Läs mer
  • 2019-09-14

Johan H skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde bostadsrätt 2 rum och kök. Grymt nöjd med Björn Karlsson som levererade från start till mål!! Läs mer

Marja Helena K skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Allt gick som väntat, inga frågetecken som inte bevarades. Läs mer

Johan U skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    För dålig på att återkoppla. Inget ok på att köpet är klart !! Mvh Läs mer

Simo K skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Bemötningen var mycket bra, men hon skulle vara mera exakt vad som ingår i köpet. Läs mer
  • 2019-08-27

Catharina G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en fastighet
    Trevlig, tillmötesgående, återkopplade bra
    Bra mäklare Läs mer
  • 2019-08-26

Jessica D skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Bra bemötande och trevlig. Vi har köpt ett hus. Läs mer
  • 2019-08-23

Ulla N skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har på kort tid sålt 2 lägenheter och köpt 1 med utmärkt
    hjälp av Tobias som alltid är tillgänglig och påläst. Han har på
    ett utmärkt sätt sett till att dessa affärer har genomförts på ett
    smidigt och korrekt sätt. Jag skulle utan tvekan anlita Tobias vid min nästa fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-08-20

Tomas B skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Snabb, lyhörd och professionell hantering. Från första kontakt tills min lägenhet var såld tog mindre än 4 veckor. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-19

Nils-Gösta U skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt och sålt hus sammanlagt sex gånger Tobias är den bästa mäklare vi samarbetat med. Han har ett naturligt och vänligt bemötande, kommunicerar klart och tydligt samt ger erfarna råd och alternativ som har underlättat och gjort oss mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.
    Vi kommer att kontakta honom igen om det blir aktuellt med en framtida försäljning. Nils Ulmner Läs mer
  • 2019-08-19

Nathalie C skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet.
    Blev väldigt trevligt och professionellt bemött av mäklaren. Man kände att man kunde lita på honom och fanns alltid där som stöd och ifall man undrade något. Alltid snabb på att svara. Jag kände mig trygg.
    Och om vi någon gång ska sälja lägenhet vänder jag mig gärna till fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-08-13

Peter S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Välbemött, trevlig, hittills 👍😀 Läs mer
  • 2019-08-06

Benny B skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Toppenmäklare på alla sätt o vis. Så som man önskar, när man köper hus. Läs mer
  • 2019-08-01

Sara K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt hus. Väldigt proffsig och trevlig mäklare. Levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Petter L

2019-07-26

Petter L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Han har hjälpt mig att sålt mitt hus för lite mer än utgångspriset. Vilket är kanon då jag ville lägga mig lite högre än vad det är värt enligt värdering.

Han är en fantastiskt trevlig människa och vi klickade direkt. Ödmjuk, driven m.m.

Jag trodde nog att det skulle bli ganska svårt att sälja huset, då det är många stora bitar att fixa, tak, dränering, fönster osv. Marcus levde upp mer till förväntningarna än vad jag hade trott.

Sammanfattningsvis så är jag otroligt nöjd med Marcus och kommer rekommendera han varmt till mina vänner/familj. Läs mer
    2019-07-26 Marcus S svarar Petter L
    Tack Petter, trevligt att du är nöjd.
  • 2019-07-13

Krister R skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Eftersom jag inte har anlitat mäklaren ifråga har jag ingen åsikt om vederbörande. Läs mer
  • 2019-07-11

Mats L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sveriges bästa mäklare. Alltid lyhörd och väldigt professionell. 5:e affären jag har gjort mer Marcus de senaste åren och fler kommer det garanterat att bli! Helnöjd!! Läs mer
  • 2019-07-09

Irene H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en lägenhet. Mycket professionellt bemötande och realistiskt i prissättningen. Förväntningarna var exakt som bemötandet blev, professionellt.
    Att sedan budgivningen gick långt över förväntan gjorde det ännu bättre. Läs mer
  • 2019-07-02

Kent E skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en Villa. Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
  • 2019-06-29

Christer S skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt och sålt.
    Birgitta är en utmärkt mäklare.
    Återkoppla snabbt. Tillgänglig. Ställer alltid upp. Läs mer
  • 2019-06-19

Katarina K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt min bostad med hjälp av Tobias . Han är en jätte duktig mäklare. Har haft kontakt med Tobias med jämna mellanrum eftersom huset har liggat på På Gång i ett antal år. Jag är jätte nöjd med tobias. Kommer att rekommendera Tobias om någon frågar efter mäklare. Läs mer
  • 2019-06-14

Daniel A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet i Slottsholmen 10 B.

Jättetrevligt bemötande, kunnig och ödmjuk!

Att få se denna lägenhet vi hade hört talas om och sett bilder på. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar jättebra.

Toppenbra, helt enkelt! Läs mer

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik