Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västervik

Fastighetsbyrån Västervik

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik!

Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor.

Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden ser ut här i området och vi hjälper gärna både dig som vill köpa och sälja fastighet i Västervik att hitta rätt.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka ett förutsättningslöst möte per telefon!

Läs vad 388 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västervik

• 2019-05-22

Jörgen N skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra inga konstigheter!. Kan bara ge högsta betyg för ett proffsionellt arbete. Läs mer
  • 2019-05-20

Maria L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har sålt ett hus och vi är oerhört nöjda med vår mäklare. Han har gjort sitt yttersta för att försäljningen skulle bli bra. Läs mer
  • 2019-05-13

Lennie A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har letat ny bostad i 2 år och tobias har haft mitt hus ute för ”på gång” under tiden. När den väl va dax att sälja gick det jätte snabbt. 👍🏻👍🏻 Kanonjobb! Läs mer
  • 2019-05-08

Ronja G skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra omtanke. Alltid tillgänglig för alla frågor och problem. tack så mycket Läs mer
  • Fabrice R

2019-04-30

Fabrice R skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Hej

Tobias hjälpte oss att hitta rätt bostaden när vi var nyligen ankommit i Västervik och derför kännde inte alls staden och omkring.
    Han har alltid varit proffsig och tålmodig med oss som kan bara hyfsat svenska.
    När vi köpte bostaden sen, har han också blevit hjälpsam och just på alla sätt tills slut.
    Vi tackar Tobias och hans kollegor på kontoret. Vi hoppas att vi ska kunna återkomma hos er för mer affärer.

Med vänlig hälsning

Fabrice och Fabienne RACO Läs mer
  • 2019-04-26

Irina B skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en bostadsrätt av Tobias. Han har ett trevligt och enkelt bemötande och kom med bra information. Läs mer
  • 2019-04-26

Rosita Maria A skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett radhus.
    Är mycket nöjd med Louise, hon var lugn och trygg och väldigt engagerad.
    Lätt att skicka frågor via sms och fick snabba svar. Ska jag sälja något igen kommer jag att anlita henne. Läs mer
  • 2019-04-23

Tommy P skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    En engagerad mäklare som verkar ha god kontroll trots många bollar i luften.
    Även mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-04-22

Åsa L skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tillmötesgående, uppriktig 0ch lösningsorienterad Läs mer
  • 2019-04-15

Hans P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig, tillmötesgående och kunnig. En mäklare man känner sig trygg med.
    Få bostadsrätten såld till ett pris som vi kunde acceptera. Läs mer
  • 2019-04-11

Per E skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    vi har köpt en villa och Marcus skötte allt väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-04-03

David V skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    tobias uppträdde professionellt under hela affären. Bra jobbat Läs mer
  • 2019-03-28

Åsa R skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt fritidshus.
    Positivt, smidigt, lyhört och proffsigt bemötande av mig som säljare och även av köparen.
    Kan verkligen rekommendera till andra, och har redan gjort det. Läs mer
  • 2019-03-26

Börje P skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag är mycket nöjd. Louise fick "ärva" mitt säljuppdrag från en kollega som påbörjat försäljningen, men som slutat. Kanske inte den enklaste situationen, men hennes insats har varit fullödig. Lätt att kommunicera med och tillgänglig vid behov. Så mycket gott arbete - även om vi inte är riktigt klara än! :-) Läs mer
    2019-04-01 Louise A svarar Börje P
    Hej Börje!
    Jag är glad att jag fick "ärva" försäljningen av din fastighet, det har verkligen varit kul och intressant att jobba med dig. Och det känns ännu bättre nu när vi fick ett så bra avslut och hittade rätt köpare!
    Önskar dig lycka till i ditt nya boende.
    Vänliga hälsningar Louise
  • 2019-03-25

Anita H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias har hjälpt oss på ett utmärkt sätt vid köpet av våran lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-19

Gustav S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde lägenhet i Nacka. Moa var väldigt trevlig och proffsig! Ger seriöst intryck och man känner sig väl omhändertagen! Läs mer
  • Lars K

2019-03-18

Lars K skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt en villa i mindre samhälle. Hade inga problem förrens efter tillträde. Marcus var bra, trevlig och återkopplade.

Efter tillträde upptäckte vi problem med fastigheten. Då slutade Marcus svara i telefon, hålla avtalade tider eller återkoppla när han lovat.
    Efter nästan 2 månader så får vi reda på av Marcus att han inte har något att göra med de problem vi upplevt utan det är mellan oss och säljare. Varför kunde han inte sagt det tidigare så hade vi sluppit ha elproblem och vattenproblem i 2 månader!
    Nej jag rekommenderar inte att köpa av Marcus Svensson! Läs mer
  • 2019-03-18

Christina B skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Villa
    Pigg och glad. Lätt att prata med Läs mer

Nicklas K skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte en bostadsrätt.
    Blev bra bemött av mäklaren louise, bra visning, snabb vid frågor, hon var alltid tillgänglig! Läs mer
    2019-03-20 Louise A svarar Nicklas K
    Hej Nicklas!
    Tack för ditt omdöme, härligt att du är nöjd. Önskar dig stort lycka till i din nya bostadsrätt och med vidare renoveringar!
    Vänliga hälsningar Louise

Erik H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en etta centralt. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer

Eva H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en etta centralt. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-13

Jenifer L skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt en bostad och fick ett bra bemötande av Birgitta. Vi fick svar på de frågor vi hade och våran mäklare var tillmötesgående. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-03-09

Ewy L skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet med hjälp av trevlig och bra mäklare.Stämde bra med våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-08

Ingela S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Moa lyckades med försäljningsuppdraget på ett utmärkt sätt ! Mina förväntningar på uppdraget infriades och Moa lyckades bibehålla både förtroende proffsighet hela vägen.
    Trots att marknaden har förändrats och att det tog lite längre tid att sälja lyckades hon få mig som säljare mycket nöjd som helhet. Moa är snabb att respondera och upplevs mycket påläst och flexibel har lyssnat på mina behov och har ett naturligt säljande sätt.
    Jag rekommenderar verkligen Moa ! Läs mer
  • Fredrik L

2019-02-22

Fredrik L skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Moa hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.

Proffsig i sitt bemötande, samt ständigt återkoppling så man hela tiden vet var bollen låg.

Vi pratade om vilken nivå vi skulle lägga utgång-förväntat slutpris. Vi hamnade på vad vi hade hoppats på, alltså väldigt ärlig prissättning.

Proffsigt och snabbt arbetat utan att tumma på detaljerna. Tvekar inte en sekund på vem som får första samtalet vid framtida försäljning. Läs mer
  • 2019-02-21

O.J E skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Bostadsrätt 1;a
    Mycket kunnigt och treviigt bemötande
    Utmärkt service

Kunde luta mig bakåt och koppla av Läs mer
  • Birger O

2019-02-19

Birger O skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett hus. Allt gick bra och stämde med våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-14

Britt B skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag och mina två systrar har fått hjälp att sälja vårat föräldrahem. Plus att jag har fått hjälp köpa mej en bostadsrätt efter många om och men ..Louise Avalvi har ett stort stöd hjälp utan henne vet vi inte hur det hade gått vi är så tacksamma. Britt Blomberg med systrarna Anne Gun Läs mer
    2019-03-06 Louise A svarar Britt B
    Hej Britt. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert barndomshem och tack för ett mycket fint samarbete hela vägen med både dig och dina systrar.
    Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
    Varma hälsningar Louise
  • 2019-02-14

Amar G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias gav ett väldigt gott intryck och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-08

Jonny T skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise var mycket bra och hjälpsam.Köpte en insatslägenhet, som Louise klarade med bravur i hamn. Läs mer
    2019-02-09 Louise A svarar Jonny T
    Hej Jonny!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det gjorde mig glad! Det var en ren fröjd att jobba med dig och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Varma hälsningar Louise
  • 2019-02-06

Göran T skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt vårt hus på grund av flytt till lägenhet.Haft god kontakt med Birgitta under tiden,Hon,har varit lättillgänglig och mycket hjälpsam.

Eva o Göran Thorén Läs mer
  • 2019-02-03

Zarah Å skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt villa på landet. Professionellt och bra första intryck. Förväntningar och förhoppningar var att få en så smidig affär som möjligt på alla sätt. Vilket verkligen uppfyllde mina förväntningar. Marcus lätt att nå och ha att göra med helt enkelt. Svar på frågor och bra kontakt. Läs mer
  • 2019-01-31

Eva S skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi säljer vårt hus på landet. Birgitta är väldigt trevlig och serviceinriktad . Läs mer
  • Kristina Berit K

2019-01-28

Kristina Berit K skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    När vi sålde vår villa på Hornslandet i Västervik fick vi mycket bra hjälp av Marcus Svensson. Han var engagerad och intresserad av att beskriva och förklara allt om försäljningen på ett lättförståeligt sätt för oss.
    Det gick snabbt att få igång beskrivning, fotografering och besiktning av vår fastighet.
    Vi vill rekommendera Marcus Svensson och Fastighetsbyrån i Västervik på det varmaste. Mycket bra service. Läs mer
  • 2019-01-26

Jonas C skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Marcus är en mycket glad och trevlig person som tar sitt yrke på största allvar. Otroligt professionell och tillmötesgående! Vi kan varmt rekommendera Marcus Svensson. Läs mer
  • 2019-01-18

Petter E skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket duktig mäklare som
    tar bra hand om både köpar
    och säljare Läs mer
  • 2019-01-16

Johanna H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpfte ett sommarhus och det gick jättebra. Läs mer
  • 2019-01-10

Rikard H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Trevlig saklig kunnig, var dock inte med på hela resan då han vid tiden var pappaledig. Läs mer
  • 2018-12-20

Ewy L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt mitt hus,alltid blivit trevligt bemött.Marcus är en bra mäklare! Läs mer
  • 2018-12-17

Ann B skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Louise Avalvi
    Vi systrar har sålt föräldrahemmet, ett tvåfamiljs hus. Under affärens gång avled mamma. Louise var till stor hjälp då vi, med hennes hjälp, köpte en lägenhet för hyresgästens att bo i. Louise har bistått oss på ett professionellt, trevligt och inkännande sätt under processen. Vi har också fått hjälp av mäklare med juristkontakter och bouppteckning, men kanske särskilt god assistans vid de båda bostadsaffärerna. Läs mer
  • 2018-12-13

Eva A skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    All personal var serviceinriktade.
    Mäklaren var kunnig och svarade snabbt på frågor Läs mer
  • 2018-12-07

Magnus P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt en villa i Västervik genom fastighetsbyrån.
    Vår mäklare var kunnig, trevlig och gav ett mycket kompetent intryck. Hon hade svar på det mesta vi frågade om och lätt att komma i kontakt med.

Vi upplevde hela köpprocessen som mycket trygg och vi trivs nu mycket bra! Läs mer
  • 2018-11-28

Karl L skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt ett radhus.
    Väldigt väl bemött och välkomnande.
    Inga speciella förväntningar då jag känner mäklaren sedan innan men mäklaren levererade på ett bra och trovärdigt sätt.

Väldigt seriös mäklarfirma med ett trevligt bemötande, kunning och saklig personal. Läs mer
  • 2018-11-26

Per Å skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Hjälpsam, professionell och trovärdig Läs mer
  • Fabian N

2018-11-26

Fabian N skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Moa är mycket kunnig och driven mäklare med ett lugn som inger förtroende och trygghet. Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Absolut en mäklare jag kan rekommendera! Läs mer
  • 2018-11-18

Carl-Åke G skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise sålde vår bostadsrättslägenhet nu i höst. Mycket duktig mäklare, inger förtroende, lätt att prata med, bra kontakt/dialog under hela försäljningstiden. Ödmjuk och inger respekt för sina beslut.
    Erfaren och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Louise A svarar Carl-Åke G
    Hej Carl-Åke!
    Tack för ert fina omdöme och för det fina samarbetet vi haft. Det har varit en fröjd att jobba med er och tack för det goda fikat!
    Hälsningar Louise
  • 2018-11-14

Emil L skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en villa.
    Bra bemött. Mäklaren levde upp till förväntningarna, vi fick mer för huset än vi trodde vi skulle få. Läs mer
  • Leif S

2018-11-13

Leif S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi hade vårt radhus ute under rubriken "På gång" under mer än två år och fick fortlöpande information av Tobias om hur intresset var för vårt säljobjekt. Visningarna genomfördes på ett okomplicerat sätt och vi fick rapporter efter varje visning.
    Det var hela 26 tänkbara köpare på visningarna vilket var otroligt
    bra,och som ledde till att,som vi ser det,försäljningspriset blev högre än förväntat. Budgivningen pågick under en vecka vilket var en nyhet,men absolut ingen nackdel.
    Sammanfattningsvis är vi helt nöjda med Tobias mäklarinsats. Läs mer
  • 2018-11-10

Christer B skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag köpte en bostad med hjälp av Fastighetsbyrån i Nacka och det bemötande jag fick av Moa var alltigenom
    korrekt, vänligt och professionellt. Läs mer
  • Josephine N

2018-11-08

Josephine N skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Snabb i återkoppling, driven och positiv! Mycket nöjd med Moa och kommer rekommendera henne vidare! Läs mer

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik