Fastighetsbyrån Västervik

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik!

Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor.

Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden ser ut här i området och vi hjälper gärna både dig som vill köpa och sälja fastighet i Västervik att hitta rätt.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka ett förutsättningslöst möte per telefon!

Läs vad 440 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västervik

• Lennart B

2019-11-17

Lennart B skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt en lägenhet och hade en väldigt bra mäklare Läs mer
  • Simon S

2019-11-09

Simon S skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte en villa som Björn var ansvarig mäklare för. Björn var professionell genom hela processen. Från visning, budgivning till kontraktsskrivning. Han var påläst om objektet och tydlig i sin kommunikation om hur köpprocessen fungerande. Vi kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-11-09 Björn K svarar Simon S
    Tack Simon! Hoppas ni trivs i ert underbara hus. Fantastiskt att få vara med i ert köp av kanske Västerviks bästa läge!!!
  • 2019-11-05

Madelein O skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    En mycket bra och framförallt trygg mäklare som förklarar bra och finn där för en. Rätt person på rätt plats Läs mer
  • Chris B

2019-11-01

Chris B skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Supernöjd med Marcus! Rekommenderar. Väldigt trevlig och duktig mäklare. Jag var nöjd med precis allt. Läs mer
  • 2019-10-19

Mariana H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    +Sålt villa på Stora Trädgårdsgatan.
    +Bra bemött. Ibland var svarslådan på telefonen full, men annars fick vi nästan alltid kontakt när vi sökte mäklaren.
    +Mäklaren levde upp till förväntningarna vi hade i hanteringen vid försäljningen. ---Vi fick gå ner en del i det förväntade priset.
    ++Rekommenderar gärna Marcus till fler husaffärer. Läs mer
  • 2019-10-12

Frida L skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Utmärkt! Professionellt och förtroendeingivande. Rekommenderar varmt Tobias. Läs mer
  • 2019-10-12

Annika K skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en bostadsrätt
    Marcus var mycket hjälpsam proffsig lyhörd
    Marcus levde upp till mina förväntningar då detta var första gången jag hade kontakt med en mäklare som säljare
    Om det skulle bli aktuellt så kontaktar jag gärna
    Fastighetsbyrån och Marcus igen Läs mer
  • Emma N

2019-10-10

Emma N skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt! Vänligt och professionellt bemötande! Hon lyssnade noga på vad jag tyckte och vägledde på ett bra sätt. Bra kommunikation och information under hela försäljningstiden! Läs mer
  • 2019-10-07

Attila S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jätte trevlig och kundorienterad, följer upp och slutför affären med bravur! Läs mer
  • 2019-10-07

Camilla B skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån.
    Jag blev väldigt proffsigt bemött. Kontraktskrivningen skedde delvis på engelska som hon klarade galant.
    Har inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-10-05

Paul Richard S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Moa did a great job helping us by an apartment in Västervik, not least because we were living outside Sweden during the purchase which made things complicated but Moa was there at the end of an email or phonecall every step of the way to answer any questions/concerns. Great job! :) Läs mer
  • 2019-10-04

Anne-Sophie S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har sålt en villa. Tobias har varit en god samtalspartner kring frågor och ställningstagande vi haft i samband med försäljningen. Gott bemötande både i telefon och vid fysiska möten. Vår försäljning gick mycket fort och vi fick god service hela vägen. Läs mer
  • 2019-10-04

Lennart S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt villa i Västervik.
    Bra bemötande i alla våra möten både per telefon och fysiska möten. Läs mer

Leif E skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Trevlig och professionell. Sammanställde ett fint presentationsmaterial för vår villa. Klar och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen. Läs mer

Tom F skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte ett hus samt sålde vår bostadsrätt i Västervik där Marcus Svensson hade hand om båda affärerna förträffligt bra. Allt gick mycket flexibelt och snabbt.

Vi rekommenderar Marcus och Fastighetsbyrån Västervik. Läs mer

Jussi L skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag köpte huset på Hamngatan 1 i Västervik och kommer till en början att använda huset som sommarställe. Tobias har varit mycket hjälpsam och saklig under hela processen så det finns bara positiva saker att säga om hur allt har gått till. Läs mer
  • 2019-10-01

Aina A skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt. På ett lättsamt men seriöst sätt. Jag förväntade mig ett arrangemang vilket han hade.Det gick lite trögt i början men det låsande på slutet vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-29

Leif-åke A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en bostadsrätt. Vi blev väl bemött av mäklaren. Han var lugn och proffssig. Läs mer
  • 2019-09-24

Hans G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag träffade Tobias på husvisning. Tobias bemötande var trevligt och lugnt. Han gick igenom fakta och höll sig sedan i bakgrunden öppen för frågor och för att låta oss i lugn och ro titta igenom huset. På grund av Tobias bemötande fick han frågan om att ta uppdraget att sälja vårt eget hus. Tobias har levt upp till mina förväntningar på båda våra affärer. Jag kommer att rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-09-18

Nils P skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Öppet, informativt och saklig beskrivning av köpeobjektet. Läs mer
  • 2019-09-14

Johan H skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde bostadsrätt 2 rum och kök. Grymt nöjd med Björn Karlsson som levererade från start till mål!! Läs mer

Marja Helena K skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Allt gick som väntat, inga frågetecken som inte bevarades. Läs mer

Johan U skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    För dålig på att återkoppla. Inget ok på att köpet är klart !! Mvh Läs mer

Simo K skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Bemötningen var mycket bra, men hon skulle vara mera exakt vad som ingår i köpet. Läs mer
  • 2019-08-27

Catharina G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en fastighet
    Trevlig, tillmötesgående, återkopplade bra
    Bra mäklare Läs mer
  • 2019-08-26

Jessica D skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Bra bemötande och trevlig. Vi har köpt ett hus. Läs mer
  • 2019-08-23

Ulla N skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har på kort tid sålt 2 lägenheter och köpt 1 med utmärkt
    hjälp av Tobias som alltid är tillgänglig och påläst. Han har på
    ett utmärkt sätt sett till att dessa affärer har genomförts på ett
    smidigt och korrekt sätt. Jag skulle utan tvekan anlita Tobias vid min nästa fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-08-20

Tomas B skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Snabb, lyhörd och professionell hantering. Från första kontakt tills min lägenhet var såld tog mindre än 4 veckor. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-19

Nils-Gösta U skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt och sålt hus sammanlagt sex gånger Tobias är den bästa mäklare vi samarbetat med. Han har ett naturligt och vänligt bemötande, kommunicerar klart och tydligt samt ger erfarna råd och alternativ som har underlättat och gjort oss mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.
    Vi kommer att kontakta honom igen om det blir aktuellt med en framtida försäljning. Nils Ulmner Läs mer
  • 2019-08-19

Nathalie C skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet.
    Blev väldigt trevligt och professionellt bemött av mäklaren. Man kände att man kunde lita på honom och fanns alltid där som stöd och ifall man undrade något. Alltid snabb på att svara. Jag kände mig trygg.
    Och om vi någon gång ska sälja lägenhet vänder jag mig gärna till fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-08-13

Peter S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Välbemött, trevlig, hittills 👍😀 Läs mer
  • 2019-08-06

Benny B skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Toppenmäklare på alla sätt o vis. Så som man önskar, när man köper hus. Läs mer
  • 2019-08-01

Sara K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt hus. Väldigt proffsig och trevlig mäklare. Levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Petter L

2019-07-26

Petter L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Han har hjälpt mig att sålt mitt hus för lite mer än utgångspriset. Vilket är kanon då jag ville lägga mig lite högre än vad det är värt enligt värdering.

Han är en fantastiskt trevlig människa och vi klickade direkt. Ödmjuk, driven m.m.

Jag trodde nog att det skulle bli ganska svårt att sälja huset, då det är många stora bitar att fixa, tak, dränering, fönster osv. Marcus levde upp mer till förväntningarna än vad jag hade trott.

Sammanfattningsvis så är jag otroligt nöjd med Marcus och kommer rekommendera han varmt till mina vänner/familj. Läs mer
    2019-07-26 Marcus S svarar Petter L
    Tack Petter, trevligt att du är nöjd.
  • 2019-07-13

Krister R skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Eftersom jag inte har anlitat mäklaren ifråga har jag ingen åsikt om vederbörande. Läs mer
  • 2019-07-11

Mats L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sveriges bästa mäklare. Alltid lyhörd och väldigt professionell. 5:e affären jag har gjort mer Marcus de senaste åren och fler kommer det garanterat att bli! Helnöjd!! Läs mer
  • 2019-07-09

Irene H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en lägenhet. Mycket professionellt bemötande och realistiskt i prissättningen. Förväntningarna var exakt som bemötandet blev, professionellt.
    Att sedan budgivningen gick långt över förväntan gjorde det ännu bättre. Läs mer
  • 2019-07-02

Kent E skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en Villa. Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
  • 2019-06-29

Christer S skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt och sålt.
    Birgitta är en utmärkt mäklare.
    Återkoppla snabbt. Tillgänglig. Ställer alltid upp. Läs mer
  • 2019-06-19

Katarina K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt min bostad med hjälp av Tobias . Han är en jätte duktig mäklare. Har haft kontakt med Tobias med jämna mellanrum eftersom huset har liggat på På Gång i ett antal år. Jag är jätte nöjd med tobias. Kommer att rekommendera Tobias om någon frågar efter mäklare. Läs mer
  • 2019-06-14

Daniel A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet i Slottsholmen 10 B.

Jättetrevligt bemötande, kunnig och ödmjuk!

Att få se denna lägenhet vi hade hört talas om och sett bilder på. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar jättebra.

Toppenbra, helt enkelt! Läs mer
  • Stefan A

2019-06-13

Stefan A skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte ett gammalt hus på landet av Marcus. Han har varit otroligt tillmötesgående och serviceinriktad under hela processen. Jag har inget ont att säga om honom, utan hela upplevelsen har bara varit positiv. Läs mer
  • Robert Ove H

2019-06-12

Robert Ove H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra mäklare som var tillgänglig, saklig, hjälpsam och kompetent. Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-06-11

Teresia L skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt en bostad där Birgitta var mäklare. Trevligt bemötande och inga problem att få en extra visning när vi efterfrågade det. Tillgänglig när man behöver få tag i henne, svarar hon inte på telefon så återkopplar hon alltid så snart hon kan. Varit till stor hjälp under hela processen då vi även haft ett försäkringsärende pga en fuktskada i huset vi köpte. Läs mer
  • 2019-06-07

John-William M skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte bostad innan visning. Förmedlingen mellan oss och säljaren fungerade kanon. Trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • 2019-06-06

Karin Elisabet J skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt mitt hus med fint läge.
    Kontakten med mäklaren har fungerat mkt bra. Han har varit kunnig, lagom personlig och tillgänglig.
    Jag är nöjd med hans insatser. Läs mer
  • 2019-06-03

Gustav S skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mäklade vårat köp av radhus och var super engagerad och behjälplig från början till slut!
    Svarade på alla frågor vi hade och kollade upp saker om huset och allt runtomkring åt oss så vi slapp göra det själva.
    Proffsig och seriös mäklare! :) Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Gustav S
    Hej Gustav. Tack för ett fint omdöme och framförallt ett fint samarbete. Jag hoppas du och familjen kommer att stortrivas i ert nya boende.
    Varma hälsningar Louise
  • 2019-05-29

Elin A skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Allt fina fisken, från visning till påskrift och även så sent som igår, när vi glatt pratade en stund då vi möttes på en lunchrestaurang. Läs mer
  • 2019-05-27

Mikaela S skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte hus. Proffesionellt bemötande, mycket nåbar, snabba svar. Läs mer
  • 2019-05-26

Rickard H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Gav Ankreus i uppdrag att sälja mitt lilla hus i Ankarsrum och han har gjort det exemplariskt och som jag fattat det väldigt bemötande till mina intressenter! Kan ej ge annat än toppbetyg !! Läs mer

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik