Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västervik

Fastighetsbyrån Västervik

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik!

Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor.

Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden ser ut här i området och vi hjälper gärna både dig som vill köpa och sälja fastighet i Västervik att hitta rätt.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka ett förutsättningslöst möte per telefon!

Läs vad 406 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västervik

• 2019-07-13

Krister R skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Eftersom jag inte har anlitat mäklaren ifråga har jag ingen åsikt om vederbörande. Läs mer
  • 2019-07-11

Mats L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sveriges bästa mäklare. Alltid lyhörd och väldigt professionell. 5:e affären jag har gjort mer Marcus de senaste åren och fler kommer det garanterat att bli! Helnöjd!! Läs mer
  • 2019-07-09

Irene H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en lägenhet. Mycket professionellt bemötande och realistiskt i prissättningen. Förväntningarna var exakt som bemötandet blev, professionellt.
    Att sedan budgivningen gick långt över förväntan gjorde det ännu bättre. Läs mer
  • 2019-07-02

Kent E skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en Villa. Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
  • 2019-06-29

Christer S skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt och sålt.
    Birgitta är en utmärkt mäklare.
    Återkoppla snabbt. Tillgänglig. Ställer alltid upp. Läs mer
  • 2019-06-19

Katarina K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt min bostad med hjälp av Tobias . Han är en jätte duktig mäklare. Har haft kontakt med Tobias med jämna mellanrum eftersom huset har liggat på På Gång i ett antal år. Jag är jätte nöjd med tobias. Kommer att rekommendera Tobias om någon frågar efter mäklare. Läs mer
  • 2019-06-14

Daniel A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet i Slottsholmen 10 B.

Jättetrevligt bemötande, kunnig och ödmjuk!

Att få se denna lägenhet vi hade hört talas om och sett bilder på. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar jättebra.

Toppenbra, helt enkelt! Läs mer
  • Stefan A

2019-06-13

Stefan A skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte ett gammalt hus på landet av Marcus. Han har varit otroligt tillmötesgående och serviceinriktad under hela processen. Jag har inget ont att säga om honom, utan hela upplevelsen har bara varit positiv. Läs mer
  • Robert Ove H

2019-06-12

Robert Ove H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra mäklare som var tillgänglig, saklig, hjälpsam och kompetent. Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-06-11

Teresia L skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt en bostad där Birgitta var mäklare. Trevligt bemötande och inga problem att få en extra visning när vi efterfrågade det. Tillgänglig när man behöver få tag i henne, svarar hon inte på telefon så återkopplar hon alltid så snart hon kan. Varit till stor hjälp under hela processen då vi även haft ett försäkringsärende pga en fuktskada i huset vi köpte. Läs mer
  • 2019-06-07

John-William M skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte bostad innan visning. Förmedlingen mellan oss och säljaren fungerade kanon. Trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • 2019-06-06

Karin Elisabet J skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt mitt hus med fint läge.
    Kontakten med mäklaren har fungerat mkt bra. Han har varit kunnig, lagom personlig och tillgänglig.
    Jag är nöjd med hans insatser. Läs mer
  • 2019-06-03

Gustav S skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mäklade vårat köp av radhus och var super engagerad och behjälplig från början till slut!
    Svarade på alla frågor vi hade och kollade upp saker om huset och allt runtomkring åt oss så vi slapp göra det själva.
    Proffsig och seriös mäklare! :) Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Gustav S
    Hej Gustav. Tack för ett fint omdöme och framförallt ett fint samarbete. Jag hoppas du och familjen kommer att stortrivas i ert nya boende.
  • 2019-05-29

Elin A skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Allt fina fisken, från visning till påskrift och även så sent som igår, när vi glatt pratade en stund då vi möttes på en lunchrestaurang. Läs mer
  • 2019-05-27

Mikaela S skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte hus. Proffesionellt bemötande, mycket nåbar, snabba svar. Läs mer
  • 2019-05-26

Rickard H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Gav Ankreus i uppdrag att sälja mitt lilla hus i Ankarsrum och han har gjort det exemplariskt och som jag fattat det väldigt bemötande till mina intressenter! Kan ej ge annat än toppbetyg !! Läs mer
  • 2019-05-26

Håkan J skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte fyra Smart Yta av Björn i Västervik. Perfekt proffessionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-25

Matti L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt mitt fritidshus. Jag blev väldigt väl bemött av Marcus under hela processen. Vi hade en bra dialog under hela processen och det blev bra timing med försäljningen tidsmässigt och under försäljningsprocessen med spekulanter. Läs mer
  • 2019-05-22

Jörgen N skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra inga konstigheter!. Kan bara ge högsta betyg för ett proffsionellt arbete. Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Jörgen N
    Hej Jörgen. Exakt så ska det vara, inga konstigheter! Och det är en fröjd att få arbeta med lätta och glada kunder som ni. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
    Vänliga hälsnigar Louise
  • 2019-05-20

Maria L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har sålt ett hus och vi är oerhört nöjda med vår mäklare. Han har gjort sitt yttersta för att försäljningen skulle bli bra. Läs mer
  • 2019-05-13

Lennie A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har letat ny bostad i 2 år och tobias har haft mitt hus ute för ”på gång” under tiden. När den väl va dax att sälja gick det jätte snabbt. 👍🏻👍🏻 Kanonjobb! Läs mer
  • 2019-05-08

Ronja G skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra omtanke. Alltid tillgänglig för alla frågor och problem. tack så mycket Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Ronja G
    Kära Ronja! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekomenadtion. Jag är så glad att allt löste sig så bra tillslut!
    Hoppas du kommer att trivas i ditt härliga hus.
  • Fabrice R

2019-04-30

Fabrice R skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Hej

Tobias hjälpte oss att hitta rätt bostaden när vi var nyligen ankommit i Västervik och derför kännde inte alls staden och omkring.
    Han har alltid varit proffsig och tålmodig med oss som kan bara hyfsat svenska.
    När vi köpte bostaden sen, har han också blevit hjälpsam och just på alla sätt tills slut.
    Vi tackar Tobias och hans kollegor på kontoret. Vi hoppas att vi ska kunna återkomma hos er för mer affärer.

Med vänlig hälsning

Fabrice och Fabienne RACO Läs mer
  • 2019-04-26

Irina B skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en bostadsrätt av Tobias. Han har ett trevligt och enkelt bemötande och kom med bra information. Läs mer
  • 2019-04-26

Rosita Maria A skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett radhus.
    Är mycket nöjd med Louise, hon var lugn och trygg och väldigt engagerad.
    Lätt att skicka frågor via sms och fick snabba svar. Ska jag sälja något igen kommer jag att anlita henne. Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Rosita Maria A
    Hej Rosita. Tusen tack för ditt omdöme och att du skulle återvända till mig som mäklare betyder mycket för mig!
    Hälsningar Louise
  • 2019-04-23

Tommy P skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    En engagerad mäklare som verkar ha god kontroll trots många bollar i luften.
    Även mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-04-22

Åsa L skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tillmötesgående, uppriktig 0ch lösningsorienterad Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Åsa L
    Kära Åsa!
    Det var härligt att få jobba med er och få vara en liten del i att ni hittade just er drömlägenhet.
    Hoppas ni kommer att trivas fint både inne och på den härliga uteplatsen!
    Hälsningar Louise
  • 2019-04-15

Hans P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig, tillmötesgående och kunnig. En mäklare man känner sig trygg med.
    Få bostadsrätten såld till ett pris som vi kunde acceptera. Läs mer
  • 2019-04-11

Per E skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    vi har köpt en villa och Marcus skötte allt väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-04-03

David V skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    tobias uppträdde professionellt under hela affären. Bra jobbat Läs mer
  • 2019-03-28

Åsa R skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt fritidshus.
    Positivt, smidigt, lyhört och proffsigt bemötande av mig som säljare och även av köparen.
    Kan verkligen rekommendera till andra, och har redan gjort det. Läs mer
  • 2019-03-26

Börje P skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag är mycket nöjd. Louise fick "ärva" mitt säljuppdrag från en kollega som påbörjat försäljningen, men som slutat. Kanske inte den enklaste situationen, men hennes insats har varit fullödig. Lätt att kommunicera med och tillgänglig vid behov. Så mycket gott arbete - även om vi inte är riktigt klara än! :-) Läs mer
    2019-04-01 Louise A svarar Börje P
    Hej Börje!
    Jag är glad att jag fick "ärva" försäljningen av din fastighet, det har verkligen varit kul och intressant att jobba med dig. Och det känns ännu bättre nu när vi fick ett så bra avslut och hittade rätt köpare!
    Önskar dig lycka till i ditt nya boende.
    Vänliga hälsningar Louise
  • 2019-03-25

Anita H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias har hjälpt oss på ett utmärkt sätt vid köpet av våran lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-19

Gustav S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde lägenhet i Nacka. Moa var väldigt trevlig och proffsig! Ger seriöst intryck och man känner sig väl omhändertagen! Läs mer
  • Lars K

2019-03-18

Lars K skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt en villa i mindre samhälle. Hade inga problem förrens efter tillträde. Marcus var bra, trevlig och återkopplade.

Efter tillträde upptäckte vi problem med fastigheten. Då slutade Marcus svara i telefon, hålla avtalade tider eller återkoppla när han lovat.
    Efter nästan 2 månader så får vi reda på av Marcus att han inte har något att göra med de problem vi upplevt utan det är mellan oss och säljare. Varför kunde han inte sagt det tidigare så hade vi sluppit ha elproblem och vattenproblem i 2 månader!
    Nej jag rekommenderar inte att köpa av Marcus Svensson! Läs mer
  • 2019-03-18

Christina B skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Villa
    Pigg och glad. Lätt att prata med Läs mer

Nicklas K skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte en bostadsrätt.
    Blev bra bemött av mäklaren louise, bra visning, snabb vid frågor, hon var alltid tillgänglig! Läs mer
    2019-03-20 Louise A svarar Nicklas K
    Hej Nicklas!
    Tack för ditt omdöme, härligt att du är nöjd. Önskar dig stort lycka till i din nya bostadsrätt och med vidare renoveringar!
    Vänliga hälsningar Louise

Erik H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en etta centralt. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer

Eva H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en etta centralt. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-13

Jenifer L skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt en bostad och fick ett bra bemötande av Birgitta. Vi fick svar på de frågor vi hade och våran mäklare var tillmötesgående. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-03-09

Ewy L skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet med hjälp av trevlig och bra mäklare.Stämde bra med våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-08

Ingela S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Moa lyckades med försäljningsuppdraget på ett utmärkt sätt ! Mina förväntningar på uppdraget infriades och Moa lyckades bibehålla både förtroende proffsighet hela vägen.
    Trots att marknaden har förändrats och att det tog lite längre tid att sälja lyckades hon få mig som säljare mycket nöjd som helhet. Moa är snabb att respondera och upplevs mycket påläst och flexibel har lyssnat på mina behov och har ett naturligt säljande sätt.
    Jag rekommenderar verkligen Moa ! Läs mer
  • Fredrik L

2019-02-22

Fredrik L skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Moa hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.

Proffsig i sitt bemötande, samt ständigt återkoppling så man hela tiden vet var bollen låg.

Vi pratade om vilken nivå vi skulle lägga utgång-förväntat slutpris. Vi hamnade på vad vi hade hoppats på, alltså väldigt ärlig prissättning.

Proffsigt och snabbt arbetat utan att tumma på detaljerna. Tvekar inte en sekund på vem som får första samtalet vid framtida försäljning. Läs mer
  • 2019-02-21

O.J E skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Bostadsrätt 1;a
    Mycket kunnigt och treviigt bemötande
    Utmärkt service

Kunde luta mig bakåt och koppla av Läs mer
  • Birger O

2019-02-19

Birger O skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett hus. Allt gick bra och stämde med våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-14

Britt B skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag och mina två systrar har fått hjälp att sälja vårat föräldrahem. Plus att jag har fått hjälp köpa mej en bostadsrätt efter många om och men ..Louise Avalvi har ett stort stöd hjälp utan henne vet vi inte hur det hade gått vi är så tacksamma. Britt Blomberg med systrarna Anne Gun Läs mer
    2019-03-06 Louise A svarar Britt B
    Hej Britt. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert barndomshem och tack för ett mycket fint samarbete hela vägen med både dig och dina systrar.
    Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
  • 2019-02-14

Amar G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias gav ett väldigt gott intryck och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-08

Jonny T skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise var mycket bra och hjälpsam.Köpte en insatslägenhet, som Louise klarade med bravur i hamn. Läs mer
    2019-02-09 Louise A svarar Jonny T
    Hej Jonny!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det gjorde mig glad! Det var en ren fröjd att jobba med dig och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-02-06

Göran T skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt vårt hus på grund av flytt till lägenhet.Haft god kontakt med Birgitta under tiden,Hon,har varit lättillgänglig och mycket hjälpsam.

Eva o Göran Thorén Läs mer
  • 2019-02-03

Zarah Å skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt villa på landet. Professionellt och bra första intryck. Förväntningar och förhoppningar var att få en så smidig affär som möjligt på alla sätt. Vilket verkligen uppfyllde mina förväntningar. Marcus lätt att nå och ha att göra med helt enkelt. Svar på frågor och bra kontakt. Läs mer

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik