Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västervik

Fastighetsbyrån Västervik

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik!

Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor.

Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden ser ut här i området och vi hjälper gärna både dig som vill köpa och sälja fastighet i Västervik att hitta rätt.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka ett förutsättningslöst möte per telefon!

Läs vad 421 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västervik

• 2019-09-18

Nils P skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Öppet, informativt och saklig beskrivning av köpeobjektet. Läs mer
  • 2019-09-14

Johan H skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde bostadsrätt 2 rum och kök. Grymt nöjd med Björn Karlsson som levererade från start till mål!! Läs mer

Marja Helena K skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Allt gick som väntat, inga frågetecken som inte bevarades. Läs mer

Johan U skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    För dålig på att återkoppla. Inget ok på att köpet är klart !! Mvh Läs mer

Simo K skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Bemötningen var mycket bra, men hon skulle vara mera exakt vad som ingår i köpet. Läs mer
  • 2019-08-27

Catharina G skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en fastighet
    Trevlig, tillmötesgående, återkopplade bra
    Bra mäklare Läs mer
  • 2019-08-26

Jessica D skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Bra bemötande och trevlig. Vi har köpt ett hus. Läs mer
  • 2019-08-23

Ulla N skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har på kort tid sålt 2 lägenheter och köpt 1 med utmärkt
    hjälp av Tobias som alltid är tillgänglig och påläst. Han har på
    ett utmärkt sätt sett till att dessa affärer har genomförts på ett
    smidigt och korrekt sätt. Jag skulle utan tvekan anlita Tobias vid min nästa fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-08-20

Tomas B skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Snabb, lyhörd och professionell hantering. Från första kontakt tills min lägenhet var såld tog mindre än 4 veckor. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-19

Nils-Gösta U skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt och sålt hus sammanlagt sex gånger Tobias är den bästa mäklare vi samarbetat med. Han har ett naturligt och vänligt bemötande, kommunicerar klart och tydligt samt ger erfarna råd och alternativ som har underlättat och gjort oss mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.
    Vi kommer att kontakta honom igen om det blir aktuellt med en framtida försäljning. Nils Ulmner Läs mer
  • 2019-08-19

Nathalie C skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet.
    Blev väldigt trevligt och professionellt bemött av mäklaren. Man kände att man kunde lita på honom och fanns alltid där som stöd och ifall man undrade något. Alltid snabb på att svara. Jag kände mig trygg.
    Och om vi någon gång ska sälja lägenhet vänder jag mig gärna till fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-08-13

Peter S skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Välbemött, trevlig, hittills 👍😀 Läs mer
  • 2019-08-06

Benny B skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Toppenmäklare på alla sätt o vis. Så som man önskar, när man köper hus. Läs mer
  • 2019-08-01

Sara K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt hus. Väldigt proffsig och trevlig mäklare. Levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Petter L

2019-07-26

Petter L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Han har hjälpt mig att sålt mitt hus för lite mer än utgångspriset. Vilket är kanon då jag ville lägga mig lite högre än vad det är värt enligt värdering.

Han är en fantastiskt trevlig människa och vi klickade direkt. Ödmjuk, driven m.m.

Jag trodde nog att det skulle bli ganska svårt att sälja huset, då det är många stora bitar att fixa, tak, dränering, fönster osv. Marcus levde upp mer till förväntningarna än vad jag hade trott.

Sammanfattningsvis så är jag otroligt nöjd med Marcus och kommer rekommendera han varmt till mina vänner/familj. Läs mer
    2019-07-26 Marcus S svarar Petter L
    Tack Petter, trevligt att du är nöjd.
  • 2019-07-13

Krister R skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Eftersom jag inte har anlitat mäklaren ifråga har jag ingen åsikt om vederbörande. Läs mer
  • 2019-07-11

Mats L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sveriges bästa mäklare. Alltid lyhörd och väldigt professionell. 5:e affären jag har gjort mer Marcus de senaste åren och fler kommer det garanterat att bli! Helnöjd!! Läs mer
  • 2019-07-09

Irene H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en lägenhet. Mycket professionellt bemötande och realistiskt i prissättningen. Förväntningarna var exakt som bemötandet blev, professionellt.
    Att sedan budgivningen gick långt över förväntan gjorde det ännu bättre. Läs mer
  • 2019-07-02

Kent E skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt en Villa. Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
  • 2019-06-29

Christer S skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt och sålt.
    Birgitta är en utmärkt mäklare.
    Återkoppla snabbt. Tillgänglig. Ställer alltid upp. Läs mer
  • 2019-06-19

Katarina K skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt min bostad med hjälp av Tobias . Han är en jätte duktig mäklare. Har haft kontakt med Tobias med jämna mellanrum eftersom huset har liggat på På Gång i ett antal år. Jag är jätte nöjd med tobias. Kommer att rekommendera Tobias om någon frågar efter mäklare. Läs mer
  • 2019-06-14

Daniel A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt lägenhet i Slottsholmen 10 B.

Jättetrevligt bemötande, kunnig och ödmjuk!

Att få se denna lägenhet vi hade hört talas om och sett bilder på. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar jättebra.

Toppenbra, helt enkelt! Läs mer
  • Stefan A

2019-06-13

Stefan A skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte ett gammalt hus på landet av Marcus. Han har varit otroligt tillmötesgående och serviceinriktad under hela processen. Jag har inget ont att säga om honom, utan hela upplevelsen har bara varit positiv. Läs mer
  • Robert Ove H

2019-06-12

Robert Ove H skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra mäklare som var tillgänglig, saklig, hjälpsam och kompetent. Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-06-11

Teresia L skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har köpt en bostad där Birgitta var mäklare. Trevligt bemötande och inga problem att få en extra visning när vi efterfrågade det. Tillgänglig när man behöver få tag i henne, svarar hon inte på telefon så återkopplar hon alltid så snart hon kan. Varit till stor hjälp under hela processen då vi även haft ett försäkringsärende pga en fuktskada i huset vi köpte. Läs mer
  • 2019-06-07

John-William M skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi köpte bostad innan visning. Förmedlingen mellan oss och säljaren fungerade kanon. Trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • 2019-06-06

Karin Elisabet J skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt mitt hus med fint läge.
    Kontakten med mäklaren har fungerat mkt bra. Han har varit kunnig, lagom personlig och tillgänglig.
    Jag är nöjd med hans insatser. Läs mer
  • 2019-06-03

Gustav S skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mäklade vårat köp av radhus och var super engagerad och behjälplig från början till slut!
    Svarade på alla frågor vi hade och kollade upp saker om huset och allt runtomkring åt oss så vi slapp göra det själva.
    Proffsig och seriös mäklare! :) Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Gustav S
    Hej Gustav. Tack för ett fint omdöme och framförallt ett fint samarbete. Jag hoppas du och familjen kommer att stortrivas i ert nya boende.
    Varma hälsningar Louise
  • 2019-05-29

Elin A skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Allt fina fisken, från visning till påskrift och även så sent som igår, när vi glatt pratade en stund då vi möttes på en lunchrestaurang. Läs mer
  • 2019-05-27

Mikaela S skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte hus. Proffesionellt bemötande, mycket nåbar, snabba svar. Läs mer
  • 2019-05-26

Rickard H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Gav Ankreus i uppdrag att sälja mitt lilla hus i Ankarsrum och han har gjort det exemplariskt och som jag fattat det väldigt bemötande till mina intressenter! Kan ej ge annat än toppbetyg !! Läs mer
  • 2019-05-26

Håkan J skrev om Fastighetsbyrån Västervik
    Köpte fyra Smart Yta av Björn i Västervik. Perfekt proffessionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-25

Matti L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har sålt mitt fritidshus. Jag blev väldigt väl bemött av Marcus under hela processen. Vi hade en bra dialog under hela processen och det blev bra timing med försäljningen tidsmässigt och under försäljningsprocessen med spekulanter. Läs mer
  • 2019-05-22

Jörgen N skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra inga konstigheter!. Kan bara ge högsta betyg för ett proffsionellt arbete. Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Jörgen N
    Hej Jörgen. Exakt så ska det vara, inga konstigheter! Och det är en fröjd att få arbeta med lätta och glada kunder som ni. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
    Vänliga hälsnigar Louise
  • 2019-05-20

Maria L skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi har sålt ett hus och vi är oerhört nöjda med vår mäklare. Han har gjort sitt yttersta för att försäljningen skulle bli bra. Läs mer
  • 2019-05-13

Lennie A skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har letat ny bostad i 2 år och tobias har haft mitt hus ute för ”på gång” under tiden. När den väl va dax att sälja gick det jätte snabbt. 👍🏻👍🏻 Kanonjobb! Läs mer
  • 2019-05-08

Ronja G skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Mycket bra omtanke. Alltid tillgänglig för alla frågor och problem. tack så mycket Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Ronja G
    Kära Ronja! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekomenadtion. Jag är så glad att allt löste sig så bra tillslut!
    Hoppas du kommer att trivas i ditt härliga hus.
    Varma hälsningar Louise
  • Fabrice R

2019-04-30

Fabrice R skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Hej

Tobias hjälpte oss att hitta rätt bostaden när vi var nyligen ankommit i Västervik och derför kännde inte alls staden och omkring.
    Han har alltid varit proffsig och tålmodig med oss som kan bara hyfsat svenska.
    När vi köpte bostaden sen, har han också blevit hjälpsam och just på alla sätt tills slut.
    Vi tackar Tobias och hans kollegor på kontoret. Vi hoppas att vi ska kunna återkomma hos er för mer affärer.

Med vänlig hälsning

Fabrice och Fabienne RACO Läs mer
  • 2019-04-26

Irina B skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en bostadsrätt av Tobias. Han har ett trevligt och enkelt bemötande och kom med bra information. Läs mer
  • 2019-04-26

Rosita Maria A skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett radhus.
    Är mycket nöjd med Louise, hon var lugn och trygg och väldigt engagerad.
    Lätt att skicka frågor via sms och fick snabba svar. Ska jag sälja något igen kommer jag att anlita henne. Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Rosita Maria A
    Hej Rosita. Tusen tack för ditt omdöme och att du skulle återvända till mig som mäklare betyder mycket för mig!
    Hälsningar Louise
  • 2019-04-23

Tommy P skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    En engagerad mäklare som verkar ha god kontroll trots många bollar i luften.
    Även mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-04-22

Åsa L skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tillmötesgående, uppriktig 0ch lösningsorienterad Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Åsa L
    Kära Åsa!
    Det var härligt att få jobba med er och få vara en liten del i att ni hittade just er drömlägenhet.
    Hoppas ni kommer att trivas fint både inne och på den härliga uteplatsen!
    Hälsningar Louise
  • 2019-04-15

Hans P skrev om Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig, tillmötesgående och kunnig. En mäklare man känner sig trygg med.
    Få bostadsrätten såld till ett pris som vi kunde acceptera. Läs mer
  • 2019-04-11

Per E skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    vi har köpt en villa och Marcus skötte allt väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-04-03

David V skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    tobias uppträdde professionellt under hela affären. Bra jobbat Läs mer
  • 2019-03-28

Åsa R skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt fritidshus.
    Positivt, smidigt, lyhört och proffsigt bemötande av mig som säljare och även av köparen.
    Kan verkligen rekommendera till andra, och har redan gjort det. Läs mer
  • 2019-03-26

Börje P skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag är mycket nöjd. Louise fick "ärva" mitt säljuppdrag från en kollega som påbörjat försäljningen, men som slutat. Kanske inte den enklaste situationen, men hennes insats har varit fullödig. Lätt att kommunicera med och tillgänglig vid behov. Så mycket gott arbete - även om vi inte är riktigt klara än! :-) Läs mer
    2019-04-01 Louise A svarar Börje P
    Hej Börje!
    Jag är glad att jag fick "ärva" försäljningen av din fastighet, det har verkligen varit kul och intressant att jobba med dig. Och det känns ännu bättre nu när vi fick ett så bra avslut och hittade rätt köpare!
    Önskar dig lycka till i ditt nya boende.
    Vänliga hälsningar Louise
  • 2019-03-25

Anita H skrev om Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias har hjälpt oss på ett utmärkt sätt vid köpet av våran lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-19

Gustav S skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde lägenhet i Nacka. Moa var väldigt trevlig och proffsig! Ger seriöst intryck och man känner sig väl omhändertagen! Läs mer
  • Lars K

2019-03-18

Lars K skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt en villa i mindre samhälle. Hade inga problem förrens efter tillträde. Marcus var bra, trevlig och återkopplade.

Efter tillträde upptäckte vi problem med fastigheten. Då slutade Marcus svara i telefon, hålla avtalade tider eller återkoppla när han lovat.
    Efter nästan 2 månader så får vi reda på av Marcus att han inte har något att göra med de problem vi upplevt utan det är mellan oss och säljare. Varför kunde han inte sagt det tidigare så hade vi sluppit ha elproblem och vattenproblem i 2 månader!
    Nej jag rekommenderar inte att köpa av Marcus Svensson! Läs mer

Rådhusgatan 48 A, 593 33 Västervik