Fastighetsbyrån Västervik

Fastighetsbyrån Västervik

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik!

Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor.

Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden ser ut här i området och vi hjälper gärna både dig som vill köpa och sälja fastighet i Västervik att hitta rätt.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka ett förutsättningslöst möte per telefon!

Läs vad 658 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västervik 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-06-23 Verifierad kund
    Robin is very customer orienteted professional. He work with my requirements, questions in the very short time. As I don't speak swedis, he explained everything in english for me. Great service!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-06-23 Verifierad kund
    Han va jätte bra mäklare kom lätt överens med saker och allt. Man blev bra bemött av Robin
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Odensvi
    2022-06-21 Verifierad kund
    Utmärkt. Mycket bra.
    Kunnig och lätt att samarbeta med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-06-19 Verifierad kund
    Birgitte har varit väldigt reaktiv vilket har lett till ett snabbt avslut
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Odensvi
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevlig och kompetent mäklare. Följde upp med info och detaljer från visning till köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-06-16 Verifierad kund
    Robin hade svar på alla mina frågor och fick mig att känna mig trygg under processen.
    • Fimmelstången
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Robin och hela försäljningsprocessen. Han har genomgående i hela processen varit mycket engagerad, hjälpsam och proffsig. Det känns verkligen som att Robin har ett genuint engagemang och intresse i det han gör. Allt har varit toppen!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Smidigt, snabbt, professionellt och personligt bemötande.
    • Fimmelstången
    2022-06-16 Verifierad kund
    Bra bemötande ordnade tider som passade oss
    Enkel o trevlig.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra bemötande kunnig och tillmötesgående.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-06-07 Verifierad kund
    All kontakt är till full belåtenhet. Moa gör ett fint jobb mot sin kund.
    • Piperskärr
    2022-06-05 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig och bra på sitt jobb.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Robin löste en snabb och väldigt smidig försäljning åt mig. Tydlig och lyhörd.
    • Hasselö
    2022-06-02 Verifierad kund
    Fick positiv referens från en tidigare granne som hade anlitat Marcus. Som helhet ger vi också Marcus full pott.
    Marcus var snabbt uppe på banan med vår fastighet. Bekräftade utgångspris med sina kollegor och drog sen igång säljprocessen.
    Var kommunikativ och bra bollplank om hur vi kan resonera medan annonsering, visningar och budgivning pågick. Snabb från vi accepterat bud en kväll till att Marcus fixade kontraktsskrivning dagen därpå.
  • köpte sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Verkebäck
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag har varit på flera visningar och har aldrig träffat en mäklare som bryr sig om köpparen så mycket som Birgitta gör. Jag har kännt mig trygg och lyssnad på. Jag kände inte alls hon bara hade säljarens intresse i åtanke, utan att hon ville hitta det som passar alla och göra det rätt.
    • Piperskärr
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket positivt. Hon gjorde allt för att vi skulle få begärt pris för huset nu när marknaden börjar svaja.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande . Enkelt o snabbt att nå honom på telefon . Tydliga svar . Kändes väldigt tryggt med Robin som våran mäklare .
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, informativ o bra. Stödjande, snabba o bra svar
    • Idö
    2022-05-10 Verifierad kund
    Jag upplevde ett mycket gott bemötande av Marcus!
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jag förväntade mig att få hjälp och stöd i säljprocessen och det har Tobias verkligen levt upp till. Efter första mötet har det snabbt rullat på med besiktning, fotografering, annonsering och visningar. Jag har hela tiden blivit kontinuerligt uppdaterad om vad som hänt ända fram till kontraktsskrivningen. Jag är mycket nöjd med det trevliga bemötandet jag fått!
    • Hornslandet
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket positivt och proffsigt bemötande och hanterande av hela processen. Många trevliga samtal under resan och efter genomförd affär. Kan varmt rekommendera Marcus Svensson och använder gör Marcus om vi gör någon annan affär. Vi har sökt bostad i området flera år och Marcus sticker ut bland mäklarna vi haft kontakt med innan vi nu till slut hittade vårt objekt.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Snabb och bra återkoppling.
    Trevligt och korrekt bemötande
    Relevant prissättning
    Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare. Proffsig.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande ,och snabba korrekta svar.realistisk prissättning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Kvännaren
    2022-04-22 Verifierad kund
    Påläst och kunnig, noggrann, korrekt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-04-08 Verifierad kund
    Helt enastående i sitt kundbemötande och hjälpsam i alla lägen, rekommenderar starkt Marcus om du går i sälj eller köp- tankar.
    Fem Stjärnor!
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag tycker hon är mycket tillmötesgående och flexibel.enkel och saklig,dessutom väldigt trevlig,rekommenderas starkt.Micke Z
    2022-04-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig, Lugn och informativ fast det var under en mycket häktisk säsong
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Arabien
    2022-04-06 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad, hjälpsam, informativ och tydlig,
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-04-06 Verifierad kund
    Louise bemötande var trevligt. Jag upplever henne som en jordnära person och att jag fick personlig service när hon tog på sig att ta redan på svar på alla mina frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-04-06 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Robin. Tack så mycket!
    2022-04-05 Verifierad kund
    Ärlig, konkret, smidig och, framför allt, kommunikativ.
    Motsvarade våra förväntningar 100%.
    Hela försäljningen har gått mycket smidigt.
    Rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-04-04 Verifierad kund
    Jag har blivit väldigt bra bemött och har känt mig trygg genom försäljningen av lägenheten. Birgitta är en otroligt kunnig mäklare och har hela tiden återkopplat och uppdaterat mig med senaste nytt. Detta har bidragit till en smidig försäljning vilket var precis vad jag ville ha. Rekommenderar henne varmt!
    • Gamla Norr
    2022-04-04 Verifierad kund
    Hela processen gick snabbt och smidigt, inga större konstigheter. Tobias gick alltid att få tag i de gånger det behövdes. Jag är som helhet nöjd med min upplevelse.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Det var ett trevligt bemötande.
    Birgitta tog reda på svar på mina frågor.
    Hon följde upp mitt intresse för lägenheten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-03-21 Verifierad kund
    Gott bemötande på alla sätt. Bra tillgänglighet och lätt att få kontakt med. Snabb och smidig process. Inga väntetider att tala om mellan t.ex. beslut om visning och faktisk visning.
    Kan varmt rekommendera Louise som mäklare.
    • Ludvigsdal
    2022-03-21 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och hade en bra kontakt med Louise när vi köpte vårat första hus.
    Rekommenderas varmt av oss!

Alex
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig ton i samtal. Informativ och hjälpsam.
    • Hornslandet
    2022-03-19 Verifierad kund
    Mycket kunnig och kompetent. Ett trevligt bemötande. Kändes tryggt att göra affärer med honom.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående trots att vi inte kunde vara på plats vid visning och kontraktsskrivning. Fixade videovisning och extra tid för vår son som besiktiga huset. Har också varit behjälplig i andra frågor som uppstår runt övertagandet. Mycket hjälpsam och förstående person.
  • Åslög S
    • Peru
    2022-03-14 Verifierad kund
    Jag har varit väldigt nöjd med min kontakt med Tobias

Jag har anlitat honom vid 2 tillfällen och gör det gärna igen

Tobias har ett fint bemötande och verkar kunnig i sin mäklarroll
    har fått bra löpande information under försäljningen
    • Gränsö
    2022-03-14 Verifierad kund
    Marcus och Fastighetsbyrån känner marknaden och levde upp till förväntningarna.
    • Överum
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Svarar snabbt på olika frågor.
    Kan området och känns professionell.
    • Hästhagens Sjöområde
    2022-03-10 Verifierad kund
    Proffsig, lyhörd, tillmötesgående och punktlig.
    Ger ett bra intryck och väldigt duktig på sitt jobb
    • Brevik
    2022-03-10 Verifierad kund
    Med stort engagemang och ett stort hjärta genomförde hon försäljningen på allra bästa sätt. 🙏
    • Västralund
    2022-03-10 Verifierad kund
    Birgitta är en jättetrevlig och hjälpsam mäklare som man är i trygga händer hos.
    Om ni ska sälja eran bostad så rekommenderar jag verkligen att anlita henne!
    • Brevik
    2022-03-09 Verifierad kund
    Gjorde ett gediget arbete och arbetade för oss.
    La mycket tid på att få till både försäljning och bästa slutpris
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Ankarsrum
    2022-03-09 Verifierad kund
    trevlig kunnig och en på alla sätt en kompetent mäklare
    • Kvännaren
    2022-03-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling!
    • Västralund
    2022-03-08 Verifierad kund
    Proffsigt men ändå personlig i sitt sätt. Har bara positiva saker att säga.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-03-08 Verifierad kund
    Professionell och mycket trevlig. Rekommenderas varmt.