Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Tobias Ankréus
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 115 Läs vad Tobias Ankréus

• Kent E sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-07-02

Gamleby
    Sålt en Villa. Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig. Läs mer
  • Katarina K sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-06-19

Gunnebo
    Har sålt min bostad med hjälp av Tobias . Han är en jätte duktig mäklare. Har haft kontakt med Tobias med jämna mellanrum eftersom huset har liggat på På Gång i ett antal år. Jag är jätte nöjd med tobias. Kommer att rekommendera Tobias om någon frågar efter mäklare. Läs mer
  • Daniel A köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-06-14

Centrala Västervik
    Köpt lägenhet i Slottsholmen 10 B.

Jättetrevligt bemötande, kunnig och ödmjuk!

Att få se denna lägenhet vi hade hört talas om och sett bilder på. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar jättebra.

Toppenbra, helt enkelt! Läs mer
  • Rickard H sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-05-26

Ankarsrum
    Gav Ankreus i uppdrag att sälja mitt lilla hus i Ankarsrum och han har gjort det exemplariskt och som jag fattat det väldigt bemötande till mina intressenter! Kan ej ge annat än toppbetyg !! Läs mer
  • Lennie A sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-05-13

Kvännaren
    Har letat ny bostad i 2 år och tobias har haft mitt hus ute för ”på gång” under tiden. När den väl va dax att sälja gick det jätte snabbt. 👍🏻👍🏻 Kanonjobb! Läs mer
  • Fabrice R
    Fabrice R köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-04-30

Hej

Tobias hjälpte oss att hitta rätt bostaden när vi var nyligen ankommit i Västervik och derför kännde inte alls staden och omkring.
    Han har alltid varit proffsig och tålmodig med oss som kan bara hyfsat svenska.
    När vi köpte bostaden sen, har han också blevit hjälpsam och just på alla sätt tills slut.
    Vi tackar Tobias och hans kollegor på kontoret. Vi hoppas att vi ska kunna återkomma hos er för mer affärer.

Med vänlig hälsning

Fabrice och Fabienne RACO Läs mer
  • Irina B köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-04-26

Johannesdal.
    Jag har köpt en bostadsrätt av Tobias. Han har ett trevligt och enkelt bemötande och kom med bra information. Läs mer
  • David V köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-04-03

Slottsholmen
    tobias uppträdde professionellt under hela affären. Bra jobbat Läs mer
  • Anita H köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-25

Tobias har hjälpt oss på ett utmärkt sätt vid köpet av våran lägenhet. Läs mer
  • Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-17

Lidhem