Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Tobias Ankréus
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 104 kunder tycker om Tobias Ankréus

• Birger O
    Birger O sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-19

6:a
    112m²
    Djurgården
    Sålt ett hus. Allt gick bra och stämde med våra förväntningar. Läs mer
  • Amar G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-14

2:a
    58.9m²
    Östermalm
    Tobias gav ett väldigt gott intryck och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Johanna H köpte sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-01-16

Vi köpfte ett sommarhus och det gick jättebra. Läs mer
  • Rikard H köpte sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-01-10

Trevlig saklig kunnig, var dock inte med på hela resan då han vid tiden var pappaledig. Läs mer
  • Karl L köpte sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-28

Köpt ett radhus.
    Väldigt väl bemött och välkomnande.
    Inga speciella förväntningar då jag känner mäklaren sedan innan men mäklaren levererade på ett bra och trovärdigt sätt.

Väldigt seriös mäklarfirma med ett trevligt bemötande, kunning och saklig personal. Läs mer
  • Per Å köpte sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-26

Hjälpsam, professionell och trovärdig Läs mer
  • Leif S
    Leif S sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-13

Vi hade vårt radhus ute under rubriken "På gång" under mer än två år och fick fortlöpande information av Tobias om hur intresset var för vårt säljobjekt. Visningarna genomfördes på ett okomplicerat sätt och vi fick rapporter efter varje visning.
    Det var hela 26 tänkbara köpare på visningarna vilket var otroligt
    bra,och som ledde till att,som vi ser det,försäljningspriset blev högre än förväntat. Budgivningen pågick under en vecka vilket var en nyhet,men absolut ingen nackdel.
    Sammanfattningsvis är vi helt nöjda med Tobias mäklarinsats. Läs mer
  • monica l
    monica l sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-08

Tobias har skött sitt uppdrag på ett för mig mycket bra sätt! Han har fint lyssnat in "vem jag är som person" och vårt samspel har fungerat mycket bra! Han är tillmötesgående och positiv varför jag rekommenderar honom!
    Jag har sålt ett konstnärsboende med verkstad och ateljé, i lugnt läge i skogen utanför Västervik!
    En känslosam och fin person som fungerat bra! Läs mer
  • Alf G sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-10-31

Träffade Tobias på ett antal visningar. Han blev intresserad av att kolla Anneborg som ligger i Västrum. En riktig drömkille tyckte vi, lugn och sansad samt spred ut en äkta värme. Det var bara synd att när vi bestämt oss hade Tobias semester. Kanske det inte hade förändrat något. Lite seg början blev det. Vi kände oss lite missmodiga men Tobias behöll sitt lugn i alla fall utåt sett. Några visningar blev det men inte med något resultat. Till slut kom de som nu köpt vårt hus och det blev napp direkt. För oss känns det alldeles rätt. Tobias skall ha en stor eloge på alla sätt.
    Gull-Maj och Alf Granberg. Läs mer
  • Linda A sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-17

Tobias har varit tillgänglig och tillmötesgående. Proffsig och trevlig. Sålde min lägenhet och vi köpte hus via honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus