Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Tobias Ankréus
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 100 kunder tycker om Tobias Ankréus

• Karl L köpte sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt ett radhus.
    Väldigt väl bemött och välkomnande.
    Inga speciella förväntningar då jag känner mäklaren sedan innan men mäklaren levererade på ett bra och trovärdigt sätt.

Väldigt seriös mäklarfirma med ett trevligt bemötande, kunning och saklig personal. Läs mer
  • Per Å köpte sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Hjälpsam, professionell och trovärdig Läs mer
  • Leif S
    Leif S sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Vi hade vårt radhus ute under rubriken "På gång" under mer än två år och fick fortlöpande information av Tobias om hur intresset var för vårt säljobjekt. Visningarna genomfördes på ett okomplicerat sätt och vi fick rapporter efter varje visning.
    Det var hela 26 tänkbara köpare på visningarna vilket var otroligt
    bra,och som ledde till att,som vi ser det,försäljningspriset blev högre än förväntat. Budgivningen pågick under en vecka vilket var en nyhet,men absolut ingen nackdel.
    Sammanfattningsvis är vi helt nöjda med Tobias mäklarinsats. Läs mer
  • monica l
    monica l sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias har skött sitt uppdrag på ett för mig mycket bra sätt! Han har fint lyssnat in "vem jag är som person" och vårt samspel har fungerat mycket bra! Han är tillmötesgående och positiv varför jag rekommenderar honom!
    Jag har sålt ett konstnärsboende med verkstad och ateljé, i lugnt läge i skogen utanför Västervik!
    En känslosam och fin person som fungerat bra! Läs mer
  • Alf G sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Träffade Tobias på ett antal visningar. Han blev intresserad av att kolla Anneborg som ligger i Västrum. En riktig drömkille tyckte vi, lugn och sansad samt spred ut en äkta värme. Det var bara synd att när vi bestämt oss hade Tobias semester. Kanske det inte hade förändrat något. Lite seg början blev det. Vi kände oss lite missmodiga men Tobias behöll sitt lugn i alla fall utåt sett. Några visningar blev det men inte med något resultat. Till slut kom de som nu köpt vårt hus och det blev napp direkt. För oss känns det alldeles rätt. Tobias skall ha en stor eloge på alla sätt.
    Gull-Maj och Alf Granberg. Läs mer
  • Linda A sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias har varit tillgänglig och tillmötesgående. Proffsig och trevlig. Sålde min lägenhet och vi köpte hus via honom. Läs mer
  • Kerstin K
    Kerstin K sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Har sålt mitt hus genom Tobias. Blev vänligt och bra bemött. Hade faktiskt inga förväntningar. Hoppas få hjälp med deklaration senare. Vänliga hälsningar Kerstin Läs mer
  • Yvonne L sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Småhus
    Jag har blivit bra bemött av Tobias
    Helt OK Läs mer
  • Eva E sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias är mycket trevlig som säljare o vi fick bra hjälp i vårat köp av Matrosgatan o försäljningen av våran lägenhet . Läs mer
  • Marcus H sålde sin bostad med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Tobias var duktig och mycket bra att ha och göra ned Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus