Louise Andersson

Louise Andersson

Louise Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Louise Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Louise Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.7. Louise Andersson har haft 18 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 47 Läs vad Louise Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag tycker hon är mycket tillmötesgående och flexibel.enkel och saklig,dessutom väldigt trevlig,rekommenderas starkt.Micke Z
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-04-06 Verifierad kund
    Louise bemötande var trevligt. Jag upplever henne som en jordnära person och att jag fick personlig service när hon tog på sig att ta redan på svar på alla mina frågor.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Ärlig, konkret, smidig och, framför allt, kommunikativ.
    Motsvarade våra förväntningar 100%.
    Hela försäljningen har gått mycket smidigt.
    Rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Karstorp
    2022-03-21 Verifierad kund
    Gott bemötande på alla sätt. Bra tillgänglighet och lätt att få kontakt med. Snabb och smidig process. Inga väntetider att tala om mellan t.ex. beslut om visning och faktisk visning.
    Kan varmt rekommendera Louise som mäklare.
    • Ludvigsdal
    2022-03-21 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och hade en bra kontakt med Louise när vi köpte vårat första hus.
    Rekommenderas varmt av oss!

Alex
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Karstorp
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig ton i samtal. Informativ och hjälpsam.
    • Överum
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Svarar snabbt på olika frågor.
    Kan området och känns professionell.
    • Kvännaren
    2022-03-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling!
    • Stenhagen
    2022-03-04 Verifierad kund
    Louice hjälpte oss på alla sätt och ställde upp med extra visningar och stöd genom hela processen.
    Hon visade ett genuint intresse för att affären skulle gå bra för oss.
    Vi upplever att hon lägger sig vinn om att både köpare och säljare skall vara nöjda med hur affären blev genomförd
    • Peru
    2022-03-03 Verifierad kund
    Jag var på en visning av en annan lägenhet och förklarade då för Louise vad för typ av lägenhet jag sökte och vad jag kunde betala. Hon hörde sedan av sig till mig några veckor senare och informerade om lägenheten på Björklundsgatan, vilken jag senare köpte. Jag upplevde att Louise gick utanför sina ramar för att hjälpa mig i min situation, vilket jag är otroligt tacksam för. Jag skulle gärna ha Louise som mäklare igen, hon är ödmjuk, lyssnar på sina kunder och jobbar hårt för att få kunden framför sig att känna sig nöjd och uppmärksammad.