Louise Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Louise Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Louise Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Louise Andersson har haft 10 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 31 Läs vad Louise Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Getterum
    2021-09-02
    Bra bemötande med mycket engagemang,
    Mäklaren levde bra upp till förväntningarna och såg till att de blev en bra affär!
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Getterum
    2021-09-02
    Bra, tydlig och ärlig kommunikation med oss som köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Johannesdal.
    2021-08-17
    Fick ett jättefint bemötande både på möten och visning. Allt gick mycket smidigare en vad jag förväntat mig och Louise hade svar på alla frågor. Skulle starkt rekommendera Fastighetsbyrån till vänner och familj. Fantastisk service!
    • Överum
    2021-08-12
    Trevligt och inlyssnande sätt.
    Hon sålde vårat hus på ett snabbt och smidigt sätt.
    Vi var nöjda med allt, kan inte klaga på någonting.
    Gick alltid att få tag på henne om man undrade något.
    Kort sagt vi är väldigt nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Gamla Norr
    2021-08-11
    Mycket bra bemötande av Lousie. Väldigt trevlig och lyssnade på våra önskemål på ett mycket bra sätt.
    Lousie levde upp till alla förväntningar vi hade. Hon skötte allt superbra!

En väldigt duktig och engagerad mäklare. Lyssnade och utförde precis vad vi ville få ut av denna försäljning.
    • Gamla Norr
    2021-08-11
    Louise var lyhörd och tillgänglig under processen. Hon var hjälpsam och tog snabbt reda på svar på frågor om bostaden. Allt har gått smidigt och fungerat utan bekymmer. En trevlig och duktig mäklare.
    • Jenny
    2021-08-11
    Mycket trevlig mäklare som oxå tog sig tid att lyssna vad vi ville. Var alltid tillgänglig och hade ett proffsigt bemötande. Vår försäljning av vår fastighet gick mycket smidigt och det tackar vi Louise för.
    • Karstorp
    2019-06-03
    Mäklade vårat köp av radhus och var super engagerad och behjälplig från början till slut!
    Svarade på alla frågor vi hade och kollade upp saker om huset och allt runtomkring åt oss så vi slapp göra det själva.
    Proffsig och seriös mäklare! :)
    Hej Gustav. Tack för ett fint omdöme och framförallt ett fint samarbete. Jag hoppas du och familjen kommer att stortrivas i ert nya boende.
    Varma hälsningar Louise
    • Allén
    2019-05-22
    Mycket bra inga konstigheter!. Kan bara ge högsta betyg för ett proffsionellt arbete.
    Hej Jörgen. Exakt så ska det vara, inga konstigheter! Och det är en fröjd att få arbeta med lätta och glada kunder som ni. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
    Vänliga hälsnigar Louise
  • skrev om Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2019-05-08
    Mycket bra omtanke. Alltid tillgänglig för alla frågor och problem. tack så mycket
    Kära Ronja! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekomenadtion. Jag är så glad att allt löste sig så bra tillslut!
    Hoppas du kommer att trivas i ditt härliga hus.
    Varma hälsningar Louise