Moa Kronståhl Pil

Moa Kronståhl Pil

Moa Kronståhl Pil är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Moa Kronståhl Pil har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Moa Kronståhl Pil har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Moa Kronståhl Pil har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Moa Kronståhl Pil var bara 15 år när hon började sommarjobba på Fastighetsbyrån. När hon hennes mäklarutbildning var klar var därför valet ganska självklart – här ville hon jobba. Moa tycker att mäklaryrket ger henne otroligt mycket och hon älskar att arbetsuppgifterna är så varierande. Det allra roligaste tycker hon är intaget: här ges en unik chans att gå in och leverera till max. Moa är en väldigt driven, ambitiös och envis person. Dessutom förstår hon vikten av att alltid kunna anpassa sig till kundernas önskemål. Moa säljer främst bostadsrätter och hon tycker att Nacka har allt som en kommun kan önska – närhet till vattnet och närhet till city. Hon har ett stort intresse för arkitektur och planlösningar och kommer gärna med tips till sina säljare. Inredning ser Moa gillar att få fram charmen genom att anpassa inredning till ett specifikt boende och på så sätt framhäva det allra bästa med objektet.

58 omdömen om Moa Kronståhl Pil

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
Karstorp

Helt enkelt perfekt bemötande. Så lyhörd och tillmötesgående kunde inte bli bättre. Är så nöjda.

Anitha J
Karstorp

Tillmötesgående, seriös, vänlig, professionell, lyhörd. Vi är så nöjda. *****

William S
Skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik

Bästa mäklaren jag anlitat. Moa är verkligen mer än vad man förväntar sig från än mäklare.

Dane A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik

Jätteduktig mäklare ! Smidig, snabb, trevlig & alltid tillgänglig. Toppen betyg !

Joakim A

Moa uppfyllde alla mina förväntningar och levererade en perfekt service med svar på alla frågor. Ett fullblodsproffs

Kim Jennifer B
Johannesdal.

Vänlig, kunnig serviceminded! Lyssnar in behov utan att smöra- jättebra!

Kristina B
Johannesdal.

Jag hade inga speciella förväntningar förutom att jag hoppades att det skulle kännas som att det gick att lita på mäklaren. Det kändes så i det här fallet. Moa var vänlig, gav god information och kändes uppriktig och ärlig,. Det var en bra upplevelse.

Ella N

Väldigt bra bemötande snäll hjälpsamt väldigt kunnig intresserad av sitt jobb .

Ebba K
Östermalm

Vi har känt oss mycket bekväma med Moa, hon fick oss att känna oss säkra och lugna med försäljningen. Mycket kunnig och proffsig mäklare.

Tomas J
Lidhem

Moa är alltid tillgänglig och svarar på det frågor som dyker upp. Hon var toppen från start till mål!