Moa Kronståhl Pil

Moa Kronståhl Pil

Moa Kronståhl Pil är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Moa Kronståhl Pil har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Moa Kronståhl Pil har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Moa Kronståhl Pil har haft 3 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Moa Kronståhl Pil var bara 15 år när hon började sommarjobba på Fastighetsbyrån. När hon hennes mäklarutbildning var klar var därför valet ganska självklart – här ville hon jobba. Moa tycker att mäklaryrket ger henne otroligt mycket och hon älskar att arbetsuppgifterna är så varierande. Det allra roligaste tycker hon är intaget: här ges en unik chans att gå in och leverera till max. Moa är en väldigt driven, ambitiös och envis person. Dessutom förstår hon vikten av att alltid kunna anpassa sig till kundernas önskemål. Moa säljer främst bostadsrätter och hon tycker att Nacka har allt som en kommun kan önska – närhet till vattnet och närhet till city. Hon har ett stort intresse för arkitektur och planlösningar och kommer gärna med tips till sina säljare. Inredning ser Moa gillar att få fram charmen genom att anpassa inredning till ett specifikt boende och på så sätt framhäva det allra bästa med objektet.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 45 Läs vad Moa Kronståhl Pil

• köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Karstorp
    2019-11-21
    Jag köpte ett bostadsrätt med Moas hjälp. Började med budprocessen fram till köpeavtalet fanns det många frågor och den ena eller andra svårigheten eftersom jag aldrig hade gjort det i Sverige.

Hon var tillgänglig hela tiden och löste alla problem professionellt och direkt. För varje affärsprocess behöver man förtroende, som hon gav min fru och mig från början. Allt fungerade perfekt smidigt och problemfritt, så att min fru och jag ska flytta in med glädje nu.

Vi rekommanderar gärna samarbete med Moa till alla som söker eller vill sälja bostad eller hus. Ett stort tack och en bra rekommendation från vår sida!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Karstorp
    2019-10-07
    Jag har sålt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån.
    Jag blev väldigt proffsigt bemött. Kontraktskrivningen skedde delvis på engelska som hon klarade galant.
    Har inget att anmärka på.
    • Fimmelstången
    2019-10-05
    Moa did a great job helping us by an apartment in Västervik, not least because we were living outside Sweden during the purchase which made things complicated but Moa was there at the end of an email or phonecall every step of the way to answer any questions/concerns. Great job! :)
  • skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2019-09-13
    Allt gick som väntat, inga frågetecken som inte bevarades.
  • skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2019-09-13
    Bemötningen var mycket bra, men hon skulle vara mera exakt vad som ingår i köpet.
    • Nacka Strand
    2019-03-19
    Sålde lägenhet i Nacka. Moa var väldigt trevlig och proffsig! Ger seriöst intryck och man känner sig väl omhändertagen!
    • Sickla
    2019-03-08
    Moa lyckades med försäljningsuppdraget på ett utmärkt sätt ! Mina förväntningar på uppdraget infriades och Moa lyckades bibehålla både förtroende proffsighet hela vägen.
    Trots att marknaden har förändrats och att det tog lite längre tid att sälja lyckades hon få mig som säljare mycket nöjd som helhet. Moa är snabb att respondera och upplevs mycket påläst och flexibel har lyssnat på mina behov och har ett naturligt säljande sätt.
    Jag rekommenderar verkligen Moa !
  • Fredrik L
    • Saltsjöbaden Neglinge
    2019-02-22
    Moa hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.

Proffsig i sitt bemötande, samt ständigt återkoppling så man hela tiden vet var bollen låg.

Vi pratade om vilken nivå vi skulle lägga utgång-förväntat slutpris. Vi hamnade på vad vi hade hoppats på, alltså väldigt ärlig prissättning.

Proffsigt och snabbt arbetat utan att tumma på detaljerna. Tvekar inte en sekund på vem som får första samtalet vid framtida försäljning.
    • Nacka Strand
    2019-01-18
    Mycket duktig mäklare som
    tar bra hand om både köpar
    och säljare
  • Fabian N
    • Järla Sjö
    2018-11-26
    Moa är mycket kunnig och driven mäklare med ett lugn som inger förtroende och trygghet. Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Absolut en mäklare jag kan rekommendera!