Robin Strömsten

Robin Strömsten

Robin Strömsten är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Robin Strömsten har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Robin Strömsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Robin Strömsten har haft 42 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 39 Läs vad Robin Strömsten

• sålde sitt hus med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-11-24 Verifierad kund
    Robin har varit väldigt trevlig och bemött oss på ett respektfullt sätt. Han gav inte upp fast det var lite motigt , vi har haft bra kommunikation och han har alltid svarat om vi haft frågor och funderingar.
    Min mamma och jag är mycket nöjda med hur Robin skött våran försäljning av vårt torp Liden.
    Barbro o Ann-Marie
    2022-10-31 Verifierad kund
    Hejsan
    Han är en lugn trevlig och kunnig person och är på rätt plats i sitt arbete,
    MVH Roland
    2022-10-29 Verifierad kund
    Det var ett professionellt och trevligt utfört arbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-10-27 Verifierad kund
    Ett stort komplimang mot oss answarig mäklaren Robin. I alla fasen av köpet vi hade professionellt hjälp vid vår frågorna. Och det var lite speciellt, om vi är från Tyskland. Tack so mycket! Astrid och Thomas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2022-08-07 Verifierad kund
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
    2022-08-05 Verifierad kund
    Hello,

First of all I will have to write this in English, i hope that’s ok,
    Robin provided a fantastic service, as foreign buyers in Sweden it’s a much more difficult process, almost impossible!!! This is where Robin was fantastic, his huge help with dealing with the banks and all the information that they need for the anti-money laundered rules we have here in Sweden, it’s a long and difficult process but we got there in the end, I’m sure it would be much easier to deal with Swedish people so we thank him for all his time and patience!!! Great service!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Johannesdal.
    2022-07-22 Verifierad kund
    - Engagerad
    - En mäklare som inte ger upp och gör sitt yttersta bästa!
    - Rekommenderar varmt Robin!
    • Brevik
    2022-07-11 Verifierad kund
    Det började med ett väldigt lugnt och trevligt bemötande på visningen. Vi hade talatsvid tidigare angående en annan lägenhet men då det ej blev den så gick vi på denna. Han visade verkligen att han ville vara till hjälp vid lägenhetsvisningen och svarade mycket bra på våra frågor. Då detta är min första gång jag ska köpa bostad så var allt helt nytt men jag fick väldigt bra hjälp påvägen.
    • Karstorp
    2022-06-23 Verifierad kund
    Robin is very customer orienteted professional. He work with my requirements, questions in the very short time. As I don't speak swedis, he explained everything in english for me. Great service!
    • Karstorp
    2022-06-23 Verifierad kund
    Han va jätte bra mäklare kom lätt överens med saker och allt. Man blev bra bemött av Robin