Louise Andersson

Louise Andersson

Louise Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Louise Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Louise Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.7. Louise Andersson har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Louise Andersson

Sedan starten hos Reco 2018
Eva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
Gamla Öster

Korrekt, vänlig, lättsam och det viktigaste hade koll på affären med tillhörande frågeställningar.

Raina Lisbeth B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
Gamla Öster

Jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Louise höll mig uppdaterad under hela processen och försäljningen gick snabbt.

Gustav K
Gamla Norr

Mycket proffsigt skött av Louise! Matchade ihop oss med ett par som sålde sitt hus så vi kunde köpa varandras boende. Bra kommunikation under processens gång.

Hannah G
Sålde sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
Östermalm

Louise gör sitt jobb perfekt! Hon ger tydlig information, svarar snabbt och väldigt trevlig! Vi är supernöjda!

Carol K
Köpte sitt hus med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
Överum

Louise var väldigt snäll och tydlig, hjälpsam, försökte hjälpa och förklara alla punkter som vi har inte erfarenhet om

Carina Anita H
Odensvi

Blev bemött på bästa sätt. Har inget att klaga på. Fastigheten blev såld efter 2 visningar och jag fick vad jag begärde. Kan varmt rekommendera Louise❤️

Tomas B
Odensvi

Lugn, tillförlitlig och kunnig.

Brett Roberts M
Stenhagen

Jag tyckte Louise var till stor hjälp när jag skulle sälja mitt hus. Hon organiserade fotografen och försäkringsbesiktningen så snart som möjligt så att mitt hus snabbt kunde komma ut på marknaden. Jag rekommenderar Louise varmt. Mvh Brett Moreton

Mikael Z
Blankaholm

Jag tycker hon är mycket tillmötesgående och flexibel.enkel och saklig,dessutom väldigt trevlig,rekommenderas starkt.Micke Z

Sara P
Blankaholm

Louise bemötande var trevligt. Jag upplever henne som en jordnära person och att jag fick personlig service när hon tog på sig att ta redan på svar på alla mina frågor.