Moa Kronståhl Pil

Moa Kronståhl Pil

Moa Kronståhl Pil är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Moa Kronståhl Pil har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Moa Kronståhl Pil har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Moa Kronståhl Pil har haft 6 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Moa Kronståhl Pil var bara 15 år när hon började sommarjobba på Fastighetsbyrån. När hon hennes mäklarutbildning var klar var därför valet ganska självklart – här ville hon jobba. Moa tycker att mäklaryrket ger henne otroligt mycket och hon älskar att arbetsuppgifterna är så varierande. Det allra roligaste tycker hon är intaget: här ges en unik chans att gå in och leverera till max. Moa är en väldigt driven, ambitiös och envis person. Dessutom förstår hon vikten av att alltid kunna anpassa sig till kundernas önskemål. Moa säljer främst bostadsrätter och hon tycker att Nacka har allt som en kommun kan önska – närhet till vattnet och närhet till city. Hon har ett stort intresse för arkitektur och planlösningar och kommer gärna med tips till sina säljare. Inredning ser Moa gillar att få fram charmen genom att anpassa inredning till ett specifikt boende och på så sätt framhäva det allra bästa med objektet.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

53 omdömen om Moa Kronståhl Pil

Sedan starten hos Reco 2016
Kim Jennifer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
Johannesdal.

Vänlig, kunnig serviceminded! Lyssnar in behov utan att smöra- jättebra!

Kristina B
Johannesdal.

Jag hade inga speciella förväntningar förutom att jag hoppades att det skulle kännas som att det gick att lita på mäklaren. Det kändes så i det här fallet. Moa var vänlig, gav god information och kändes uppriktig och ärlig,. Det var en bra upplevelse.

Ella N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik

Väldigt bra bemötande snäll hjälpsamt väldigt kunnig intresserad av sitt jobb .

Ebba K
Östermalm

Vi har känt oss mycket bekväma med Moa, hon fick oss att känna oss säkra och lugna med försäljningen. Mycket kunnig och proffsig mäklare.

Tomas J
Lidhem

Moa är alltid tillgänglig och svarar på det frågor som dyker upp. Hon var toppen från start till mål!

Jan Eric T
Köpte sitt hus med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
Gamleby

Vi träffade hennes kollega vid visningen, så betyget gäller för henne också. Allt har hittills fungerat bra och vi är nöjda

Sune S
Gamleby

Påläst om objekten, saklig i sin framtoning. Lätt att ha att göra med.

Åsa R
Johannesdal.

All kontakt är till full belåtenhet. Moa gör ett fint jobb mot sin kund.

Thomas Anton W
Karstorp

Jag köpte ett bostadsrätt med Moas hjälp. Började med budprocessen fram till köpeavtalet fanns det många frågor och den ena eller andra svårigheten eftersom jag aldrig hade gjort det i Sverige. Hon var tillgänglig hela tiden och löste alla problem professionellt och direkt. För varje affärsprocess behöver man förtroende, som hon gav min fru och mig från början. Allt fungerade perfekt smidigt och problemfritt, så att min fru och jag ska flytta in med glädje nu. Vi rekommanderar gärna samarbete med Moa till alla som...

Camilla B
Karstorp

Jag har sålt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån. Jag blev väldigt proffsigt bemött. Kontraktskrivningen skedde delvis på engelska som hon klarade galant. Har inget att anmärka på.