Robin Strömsten

Robin Strömsten

Robin Strömsten är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Robin Strömsten har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Robin Strömsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Strömsten har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

84 omdömen om Robin Strömsten

Sedan starten hos Reco 2021
Marie M
Amerika

Robin är väldigt trevlig och professionell. Han har varit tillgänglig och gjort vårt husköp väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Robin!

Johan Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
Lidhem

Bemötandet var riktigt bra och allt har fungerat prickfritt. Snabba återkopplingar och bra bollplank. Ambitiös, proffsig och ödmjuk. Tack för ett bra jobb med försäljningen. Kan starkt rekommenderas

Nathalie C
Arabien

Väldigt trevlig och professionellt bemötande. Väldigt serviceminded med en lugn och trygg stil. Han levde upp till våra förväntningar.

Björn S
Johannesdal.

Bra och tryggt omhändertagande.

Eva K
Piperskärr

Robin är trevlig, tillmötesgående och väldigt lyhörd. Han inger förtroende och är verkligen en mäklare vi vill rekommendera.

Mattias P
Gamleby

Jag är mycket nöjd med Robins insats. Affären gick smidigt och snabbt. Kommunikationen funkade bra och Robin var alltid snabb på att svara. Det mesta löste sig bra.

Maria R
Hallingeberg

Vi har blivit bemötta väldigt bra av Robin. Robin uppfyllde våra förväntningar Försäljningen drog i tid ca 1,5 år därför har man fått en bra kontakt med mäklaren. Tillslut gick vår försäljning väldig snabbt o smidigt. Det var en härlig känsla.

Robin J
Hallingeberg

Bra! Robin bemötte oss proffsigt och lugnt vilket vi uppskattade.

Ingemar J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
Johannesdal.

Kunnig, trevlig och saklig. Inte den pådrivande "säljartypen" utan respekterade att jag som köpare behövde göra olika överväganden fram till beslut om köp.

Jörgen S
Odensvi

Mycket bra bemötandet och trevlig Gjorde ett riktigt bra jobb Alltid anträffbar