Tobias Ankréus

Tobias Ankréus

Tobias Ankréus är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Tobias Ankréus har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 213 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Ankréus har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

213 omdömen om Tobias Ankréus

Sedan starten hos Reco 2015
Kurt B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
Johannesdal.

Mycket trevlig och kunnig. Lätt att kommunicera med. Svarade och utredde alla frågor återkomm allti6

Annika B
Johannesdal.

Alltid trevligt bemötande. Kontinuerlig kontakt med oss säljare. Återkommer alltid med svar på eventuella frågor vi har. Toppenmäklare!!

Malin G
Hjorted

Tobias är världens bästa mäklare. Kunnig, trovärdig och proffesionell.

Patrik E
Fågelbäret

Trevlig prick! Kunnig! Informerade löpande vad som hände! Han gjorde vad han kunde i dessa tider, svår marknad just nu. Men hittade en bra köpare.

Maria L
Fågelbäret

Blev superbra bemött och guidad hela vägen från att titta till skrivning av kontrakt och köp. Tobias uppfyllde alla förväntningar och har varit fantastiskt tålmodig med alla mina frågor.😄

Arne S
Fågelbäret

Mycket bra bemötande från mäklaren. Ställde upp och svarade/sms i telefon även på kvällstid.

Åsa S
Fågelbäret

Bra bemötande och förklarade allt bra

Susanne B
Örbäcken

Jag kan varmt rekommendera Tobias, han har stor erfarenhet och jag känner förtroende för det arbete han utför.

Kurt B
Johannesdal.

Mycket bra, kunnig och professionell. Bra att höra av sig. En ROS till Tobias!

Enisa R
Norra Brevik

Vi har inte sålt något bostad tidigare. Tobias har förklarat detaljerad för oss hur det går till. Vi kände oss bekväma och lugna under försäljningen av vårt hus. Detta är på grund av Tobias förmåga att förklara för oss. Vi kunde ringa eller skicka sms till honom när vi ville. Stort tack 🙏 till Tobias!