Alla kategorier Flyttfirma Östergötland Norrköping Finemang Städ och Flytt

Finemang Städ och Flytt

Norralundsgatan 23B, 602 14 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Finemang Städ och Flytt!

Känns det jobbigt att ta tag i flytten med packning, städning, planering och transport? Vi förstår dig och därför har vi skräddarsytt en perfekt tjänst för dig när det är dags för flytt eller städ. Förutom flytt och tillhörande städtjänst så erbjuder vi ett antal andra tjänster.

- Tömning av dödsbo (inkl transport till returpunkt/återvinning)
- Städning av dödsbo (inkl nöjd kund-garanti)
- Bortforsling av grovsopor
- Tömning av bostad/förråd/garage/övriga utrymmen (inkl transport till returpunkt/återvinning)
- Bärhjälp
- Bortforsling av trädgårdsavfall

Hittar du inte vad du söker här ovan så är du välkommen att höra av dig så löser vi det!
Oss på Finemang Städ och Flytt kan du kontakta året om och över hela vårt avlånga land.
Ta gärna en titt på vår hemsida. Där kan du se mer om priser per kvadratmeter och även kontrollera vårt yrkestrafiktillstånd - Varmt välkommen!

Läs vad 14 kunder tycker om Finemang Städ och Flytt

• Moa K skrev om Finemang Städ och Flytt
    Beställde både flytt och flyttstäd. Blev bemött med ett stort leende och värme. Personalen var riktigt serviceminded och inget var något som helst problem. Allt var möjligt! Dom upplever till mina förväntningar vilket var att de skulle vara professionella, försiktiga och snabba. Rekommendera Finemang till alla och kommer boka deras tjänster igen! Läs mer
  • Ann skrev om Finemang Städ och Flytt
    Otroligt service mainade, trevliga, ordentliga. Vi har absolut inget negativt att säga.
    Skulle vi flytta igen är det ingen tvekan om vilka vi skulle anlita .
    Ann & Torbjörn Läs mer
  • Patricia M skrev om Finemang Städ och Flytt
    Jag köpte både flyttstäd och flytthjälp. Oerhört nöjd med både bemötande, snabbhet och perfekt resultat.
    Stort tack! Läs mer
  • Gunvor K
    Gunvor K skrev om Finemang Städ och Flytt
    Nedpackning o flytt 65 kvadratmeters lägenhet från
    Linköping till Kisa. Mycket bra bemötande vid beställning... Över förväntan vid flytt... mycket serviceinriktade flyttkillar, vänliga o charmiga o mycket artiga, tystlåtna o utförde jobbet till full belåtenhet. Kan verkligen rekommendera detta företag! Läs mer
  • Tim J skrev om Finemang Städ och Flytt
    Jättefin flyttstädning och ett trevligt bemötande från samtliga inblandade. Läs mer
  • Pierre A skrev om Finemang Städ och Flytt
    Städ och flytthjälp.

Mycket gott och vänligt bemötande.

Både städningen och flyttningarna översteg alla mina förväntningar.

Proffsigt, noggrant, seriöst och ansvarsfullt utfört arbete.

Rekommenderas varm.....

Med vänlig hälsning, Pierre. Läs mer
  • Tom C skrev om Finemang Städ och Flytt
    Beställt flytt & städ 11/10
    Snabbt och konkret besked vid förfrågan om kostnad. Trevlig personal.
    Noggrann genomförd och håller tidsramen. Har redan rekommenderat Finemang Flytt & Städ till våra vänner.
    /Tom Läs mer
  • Elisabeth M skrev om Finemang Städ och Flytt
    Helt fantastiska killar och tjejer som utförde 3 flyttar, varav 2 hela vägen upp till Bollnäs, en flyttstädning och innan det röjningshjälp för avlämning på återvinningsstation! Alltid i tid eller snarare lite för tidiga...😄 Har varit väldigt behjälpliga med allt jag har frågat efter och kunde inte vara nöjdare!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jan E skrev om Finemang Städ och Flytt
    Perfekt från beställning till genomförande. Man var tom villig att byta tid om det skulle behövas. Läs mer
  • Emelie J skrev om Finemang Städ och Flytt
    Flyttstädning av lägenhet. Trevligt bemötande vid kontakt och tillmötesgående.
    Nye hyresgästen har inte anmärkt på något efter utförd städning.
    Vi är nöjda med tjänsten utförd av Finemang städ och flytt. Läs mer
  • Lottie F
    Lottie F skrev om Finemang Städ och Flytt
    Vi anlitade Finemang Städ och Flytt för ett flyttstäd av ett hus på 5 rok.
    Bra och tydlig mailkontakt om uppdraget och trevlig personal som mötte upp vid huset på avtalad tid.
    Huset blev ordentligt städat och min hyresvärds besiktning blev helt utan anmärkning.
    Vi blev mycket nöjda! Läs mer
  • Peter K skrev om Finemang Städ och Flytt
    Jobbade på bra. Tillmötesgående och serviceinriktade. Läs mer
  • Johanna L skrev om Finemang Städ och Flytt
    Flyttstädning och bärhjälp. Trevligt bemötande av alla, även bokningen. Läs mer
  • Martin L skrev om Finemang Städ och Flytt
    Bra städat och bra kommunikation Läs mer

Norralundsgatan 23B, 602 14 Norrköping