Sjötullsgatan 1, 602 28 Norrköping — Visa karta

Hos oss på Finemang kan du få hjälp med det mesta. Vi Flyttar, städar, packar, bär, monterar och mycket mer.

Inget uppdrag är för litet eller stort! Sedan starten 2015 har vi hunnit med hundratals uppdrag runt om i landet

och kan idag erbjuda olika paket, skräddarsydda lösningar och prisvänliga alternativ.

Vi har ett stort utbud av tjänster, proffsig personal och nöjd kund-garanti. Vi innehar även trafiktillstånd, försäkringar och kollektivavtal.

Varmt välkommen med ditt uppdrag!

Läs vad 62 kunder tycker om Finemang Städ och Flytt AB

• 2020-01-15

Gustav J skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Rent och fint smidigt att få kontakt med Läs mer
  • 2020-01-14

Ulf B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    flytt av bohag samt förråd. killarna var snabba och på vägen hem bjöd de på dricka. de levde upp till mina förväntningar hemma var snart saker på plats. tyvärr blev det språkförbristning och de åkte ifrån mig där stod jag utan min rulator men ett samtal till växeln så vände de efter mej.vill tacka för snappt utfört arbete samt trevligt bemötande.. nöjd kund. Läs mer
  • 2020-01-08

Harun T skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt samt städ med utmärkt resultat. Läs mer
  • 2020-01-06

Aljood A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    är jättebra städfirma .
    vi rekommenderar andra människor att kontakta med Läs mer
  • 2020-01-01

Mari E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd
    Allt funkade bra, extremt petig hyresvärd men detta löstes. Läs mer
  • 2019-12-30

Carl H skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt och flyttstädning. Snabbt, effektivt och bra pris. Stackarna fick kämpa mot snöstorm och regn och jag hade räknat ganska fel på antalet kartonger. Men det var inga problem. Flyttstädningen var också utan några anmärkningar. Kommer absolut använda dem igen. Läs mer
  • 2019-12-27

Lars-åke S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Bra bemötande, i rätt tid och väldigt humana priser !! Rekommenderas !!! Läs mer
  • 2019-12-25

Dzenita B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Mycket bra och seriös firma som jobbar även på helger.
    Jag anlitade de för flytt och flyttstädning. Kom i tid. Utförde arbete snabbt och effektivt. Alla möbler packades fin och inga skador under flytt.
    Kan varmt rekommendera, skulle använda samma firma om jag flyttar igen. Läs mer
  • 2019-12-19

Johan D skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Utförde flyttstäd hos oss, väldigt nöjda med resultatet. Extra plus för väldigt trevlig personal. Läs mer
  • 2019-12-18

Lars J skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd.
    Mycket bra utfört, ugn och plåtar blev som nya, klart över förväntan. Läs mer
  • 2019-12-17

Rawan A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Killar som jobbade var så duktiga och trevliga och jobbet hade gått väldigt snabb utan problem vi vill tack er för allt. Vi önskar er alla god jul och Gott nytt år Läs mer
  • 2019-12-15

Emil M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Anlitade Finemang för en flyttstädning genom offertering.

Trevlig personal, som kom i tid på morgonen.

Hade ju inga direkta förväntningar så, men helt klart jättenöjd med slutresultatet!
    Lägenheten i det här fallet blev nästan som ny :) Läs mer
  • Maria H

2019-12-14

Maria H skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi hade flyttstädningen via er och de som kom och städade va punktliga, trevliga och gjorde ett kanonbra jobb. Läs mer
  • 2019-12-09

Karin A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Kontaktade med kort varsel detta företag för flyttstädning och blev mycket trevligt bemött! Inget var omöjligt och inga sura miner när vi var tvungna att boka av den första tiden eftersom det krånglade till sig för köparen.
    Eftersom vi hade bestämt att köparen skulle sköta inspektionen av städningen så har jag bara kastat en snabb blick på städresultatet när jag hämtade upp nyckeln. Det jag såg verkade bra! MVH Kickie Läs mer
  • 2019-12-07

Ulla H skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde Flyttstäd av en 3a. Valde främst Finemang för att jag behövde flyttstäd en söndag, detta ändrades senare till en måndag efter önskemål från firman men, eftersom de städade snabbt gick det bra också för mig.
    God kontakt av företaget via mail. Svarade snabbt på mina frågor. Dessvärre försvann ett mail från dem till mig vilket gjorde att det blev ett missförstånd om vilken tid städningen skulle börja. De ska dock se över sina rutiner så att detta ej sker igen. Städarna saknade egen belysning, vilket jag frågat extra om att de skulle ha, detta också något som skulle ses över varför det blivit så. Städade mycket snabbt. Själva städningen var ok utförd vad jag kunde se. Lät de nya ägarna göra slutgiltig besiktning så vet ej om eventuella missar.
    Över lag ett ok intryck av Finemang Städ och Flytt AB. Läs mer
  • 2019-12-06

Helena S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Mycket trevligt bemötande och väldigt bra service. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-12-05

Annlis C skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Hej!
    Jag beställde flyttstädning och är mycket nöjd med både bemötande och utförande. Dessutom till ett mycket bra pris. Jag blev trevligt, snabbt och professionellt bemött redan vid offertförfrågan via mejl och detta höll sedan i sig hela vägen. Killarna som kom för att städa var på plats i god tid, hade ett väldigt trevligt bemötande, städade skinande rent på kort tid och bemödade sig till och med att ringa och meddela när de var klara trots att jag sagt att det inte behövdes.
    Kommer att rekommendera företaget till min omgivning!
    /Cecilia Ottosson Läs mer
  • 2019-12-04

Kristofer P skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde flyttstäd, ut- och inflytt för ett bostadsbyte. Där allt skulle ske på samma dag. Inga bekymmer, allt sköttes både proffsigt och snabbt. Inga anmärkningar på städningen av de nya hyresgästerna, de är nöjda, och vi är nöjda med flytten. Läs mer
  • 2019-12-04

Linnéa M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag hade städfirma flytt. Tyckte det blev jätte bra, förutom att inget grovstäd gjordes på balkongen trots att det stod att det skulle ingå. Annars är jag jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-12-02

Jenny E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag köpte städning. Företaget svarade snabbt, skräddarsydde efter mina behov, mycket bra bemötande.
    Ni levde verkligen upp till mina förväntningar, jag kunde inte vara mer nöjd! Superbra jobbat! Läs mer
  • 2019-11-30

Abdullah D skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jätte snabba och noga killar. Det är andra gången använder vi eras tjänst. Vi är jättenöjda. Stor tack. Läs mer
  • 2019-11-27

Maja L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Fick lägenheten flyttstädad. Supertrevlig personal som kom kom på exakt utsatt tid. Lägenheten var så fint städad att man nästan ville flytta tillbaka in igen. Läs mer
  • 2019-11-22

Gunnel M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    flytthjälp. bra service bra bemötande och snabb flytt. inget krångel. Läs mer
  • 2019-11-21

Berit S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    En mindre flytt från Stockholm till Norrköping.

Blev mycket bra bemött och allt fungerade som avtalat.

Företaget levde upp till mina förväntningar och utförde uppdraget
    enligt överenskommelse.

Kan tänka mig att rekommendera företaget vidare till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-11-07

Azra M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Anlitade företaget som flyttstäd. Vi hade mail kontakt och de återkopplade väldigt snabbt. Städningen var bra gjord och allt som allt så är jag nöjd! Läs mer
  • 2019-11-05

Carlos A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde flyttstäd med en ganska stram tidsram vilket företaget leverade genom att tillföra extra resurser. Företaget levde upp till förväntningarna och jag blev nöjd med det utförda jobbet.

/C Läs mer
  • Elsy K

2019-11-03

Elsy K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning ..... Jag är mycket nöjd Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Elsy K
    Härligt att höra, Tack! Lycka till i nya bostaden och välkommen åter!

Mvh Finemang Städ och flytt AB
  • 2019-10-29

Åse L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag har köpt flyttjänst flera gånger och har alltid blivit bemött av hjälpsam och jättetrevlig personal både vid beställningen och av”flyttgubbarna” så jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera detta företag Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Åse L
    Tack Åse, det låter kanon! Mycket glädjande att du känner dig nöjd med vår service och vi önskar dig lycka till och välkommen åter!

• 2019-10-27

Alexander C skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Väldigt bra service och proffisionela +++++ Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Alexander C
    Tack för ditt omdöme, mycket kul att du känner dig nöjd!

• 2019-10-22

Julia M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jättebra bemötande och godkänd städning! Bra återkoppling med. Bra service Läs mer
    2019-10-22 Finemang Städ & Flytt svarar Julia M
    Tack Julia, vad kul att du känner dig nöjd! Varmt välkommen åter!
  • 2019-10-20

Anna M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställt flytthjälp efter läst alla rekommendationer.
    Trevliga killar men de hade inga hjälpmedel, pirra eller liknande. Allt gick mycket långsamt, de körde fel och visste inte var de skulle trots att flytten endast var 3 kvarter. Uppskattade 3 timmar på offert blev 5 fakturerade timmar (p.g.a. av 5 min. påbörjad timme). Oflexibla. Skulle nog inte vända mig till dom igen tyvärr. Läs mer
    2019-10-22 Finemang Städ & Flytt svarar Anna M
    Hej Anna.

Vi beklagar din upplevelse av vårt utförande. Hjälpmedel finns för personalen att använda men ibland kan bedömningen göras att dessa inte behövs. Att personalen åkt fel och att tidsåtgången blev längre än uppskattat kan tyvärr hända, även om vi arbetar för att samtliga uppdrag ska gå så smidigt som möjligt. Vi önskar dig lycka till i din nya bostad och tackar för ditt uppdrag.

• 2019-10-09

Darko R skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt & städ.
    Var såå svårt att välja, jag skapade en offert förfrågan och fick så många svar och samtal, men tog tid på oss, och gick igenom de flesta, och valde absolut den bästa!
    De var på plats tidigt på morgonen, och det gick undan, effektiva, serviceminded och var något oklart så frågade dom! För att inte prata om städningen, dagen efter, hela huset gnistrade och t.o.m. ugnen var som ny! När vi skall flytta igen så återkommer vi!
    Tack Finnemang! Läs mer
    2019-10-22 Finemang Städ & Flytt svarar Darko R
    Tack för ditt omdöme! Mycket glädjande att du känner dig nöjd, det är alltid vårt mål! Lycka till i din nya bostad och välkommen åter!

• 2019-10-08

Hanna M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytten gick jättebra, dom kom i tid. Har inget att klaga på! Läs mer
    2019-10-08 Finemang Städ & Flytt svarar Hanna M
    Hej Hanna! Tack för ditt omdöme! Lycka till och välkommen åter!

• Lillemor B

2019-10-07

Lillemor B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Städning skedde av tre personer som var klara efter 2 timmar och 50 minuter och när jag kom till lägenheten hade jag anmärkningar på kvalitén - tio stycken. En person kom tillbaka och åtgärdade alla brister. Det tog 75 minuter. Jag tycker att allt detta borde ha varit klart redan från början som damm och partiklar vid trösklar och i vrår på både golv och fönsterkarmar. Kalkavlagring i dusch samt fettansamling i listen nertill på duschdörrar. Även luddfiltret i torktumlare behövde åtgärdas. Bättre rengöring av pulverfack i tvättmaskin. Ordentlig rengöring av toastolen insida.

Vid kommunikation med företaget fanns inget utrymme för minskning av kostnaden baserat på alla dessa anmärkningar då de anses vara åtgärdade - MEN en bra städning innebär att jag inte behöver påpeka om så basala detaljer som dem jag nämner ovan.

En skada på tapet fanns även efter att de besökt som jag valde att inte anmäla då jag misstänker att det skulle bli långt och utdraget. Ord mot ord. Läs mer
    2019-10-07 Finemang Städ & Flytt svarar Lillemor B
    Hej Lillemor. Tack för ditt omdöme. Vi beklagar din upplevelse av vårt utförande och kommer att se över våra rutiner för att se hur och vart vi kan ha brustit. Skulle du ångra dig gällande reklamationen så är du varmt välkommen att skicka in formuläret så ser vi över ärendet.

• 2019-10-07

Sigrid M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Enkelt att ha att göra med företaget. Bra kontakt med representanten, både i mail och på mobil. Trevlig personal som utförde arbetet. Läs mer
    2019-10-07 Finemang Städ & Flytt svarar Sigrid M
    Hej Sigrid. Tack för ditt omdöme och för uppdraget! Lycka till och välkommen åter!

Nils B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning
    Mycket bra
    Överträffade mina förväntningar, beröm de två städarna för bra bemötande och ett utmärkt arbete.
    Kommer definitivt att rekommendera städfirman, hyresvärden som inspekterade lägenheten sade att det är sällan man ser en så välstädad lägenhet Läs mer
    2019-10-04 Finemang Städ & Flytt svarar Nils B
    Hej Nils! Tack för det fina omdömet. Mycket kul att du känner dig så nöjd, det är alltid vårt mål! Lycka till i ditt nya hem och välkommen åter!

Kerstin V skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning
    Trevligt bemötande
    Väl utfört arbete
    Mycket nöjd
    Tack Läs mer
    2019-10-04 Finemang Städ & Flytt svarar Kerstin V
    Hej Kerstin!

Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du känner dig nöjd! Tack för uppdraget och varmt välkommen åter!

Malin E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytthjälp samt flyttstäd. De var på plats i tid, gjorde det de skulle men använde t ex inga hjälpmedel som bärselen, pirra, inte ens handskar - det gav ett lite oproffsigt intryck. Stönade och stånkade när de bar möbler 🙄 Sedan förstod jag inte vid beställning att de åkte från Norrköping, vilket jag tycker kändes märkligt.

Kontakt med samordnaren har varit perfekt - snabba svar och bra information! Och priset kan vi inte heller klaga på - mycket bra!

Flyttstädningen vet jag inte hur den utfördes eftersom köparen fick godkänna den. Har inte tagit reda på deras bedömning ännu. Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Malin E
    Hej Malin! Tack för ditt omdöme. Mycket tråkigt att du upplevde vårt utförande som oproffsigt, det är absolut inte vår mening. Vi är tacksamma för dina åsikter och kommer att se över våra rutiner för att se hur vi kan förbättra detta. Företaget har sitt säte i Norrköping och vi klimatkompenserar våra resor i den mån det går. Vi tackar för ditt uppdrag och önskar er lycka till i ert nya hem! Välkommen åter!

Lena M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde både flytthjälp och flyttstäd och allt utfördes över förväntan! Trevligt bemötande både via telefon och på plats! Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Lena M
    Hej Lena! Tack för det fina omdömet! Tack för uppdraget och välkommen åter!

Emil K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd! Vi är supernöjda! Över förväntan! Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Emil K
    Mycket glädjande att höra! Tack för omdöme och uppdrag! Välkommen åter!

Christian O skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd. Genomfördes i utsatt tid och utan anmärkningar. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Christian O
    Hej Christian! Tack för ditt omdöme! Lycka till i ditt nya hem och varmt välkommen åter!

Katarina S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi köpte flytthjälp och är mycket nöjda med den. Smidigt att boka och väldigt bra personer som utförde arbetet. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Katarina S
    Härligt att ni känner er nöjda! Lycka till i nya hemmet och välkommen åter!

• 2019-09-23

Helén M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttning. Allting gick snabbt och smidigt. Personalen var mycket trevliga. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Helén M
    Härligt att höra, tack för uppdraget och ditt omdöme! Välkommen åter!

• 2019-09-12

Sven Tommy A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Blev väldigt bra bemött och dom utförde jobbet mycket proffessionellt. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Sven Tommy A
    Tack för ditt omdöme och ditt uppdrag! Lycka till i ditt nya hem, välkommen åter!

• 2019-09-12

Gunnel E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Hade Städ och Flytt fungerade perfekt, kom på utsatt tid jobbade på oavbrutet, var aktsamma och snabba , trevliga och artiga kan varmt rekommenderas
    Gunnel och Kenneth Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Gunnel E
    Tack för det fina omdömet! Varmt välkommen åter!

• 2019-09-11

Sofia M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Mer nöjd kan man nog inte bli. Bra och snabbt bemötande från första kontakten. Sist men inte minst, städresultatet. Skinande rent överallt, exempelvis ugnsplåtarna såg som nya ut. För att inte tala om badrummet. Utmärkt utfört arbete! Läs mer
    2019-09-17 Finemang Städ & Flytt svarar Sofia M
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till i din nya bostad! Varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning
  • Sofia R

2019-09-10

Sofia R skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Köpte bärhjälp och flyttstäd. Trevligt bemötande. De var effektiva och rädd om möblerna. Inga skador. Nyttjar gärna deras tjänst igen vid behov. Läs mer
    2019-09-10 Finemang Städ & Flytt svarar Sofia R
    Tack för det fina omdömet! Våra kunder är vårt största fokus och det gläder oss att du känner dig nöjd med vårt utförande. Lycka till i din nya bostad och varmt välkommen åter!

Vänliga Hälsningar
  • Marita S

2019-09-09

Marita S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning vi beställde blev snabbt och perfekt utfört.
    Bra kontakter inför beställning.
    Städpatrull på plats vid utsatt tid och plats.
    Trevlig personal.
    Effektiva och noggranna.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Finemang Städ & Flytt svarar Marita S
    Tack för din fina rekommendation, det gläder oss att du känner dig nöjd med vårt utförande. Vi önskar er lycka till i er nya bostad och varmt välkommen åter.

Vänliga hälsningar Finemang Städ och Flytt AB
  • 2018-12-09

Moa K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde både flytt och flyttstäd. Blev bemött med ett stort leende och värme. Personalen var riktigt serviceminded och inget var något som helst problem. Allt var möjligt! Dom upplever till mina förväntningar vilket var att de skulle vara professionella, försiktiga och snabba. Rekommendera Finemang till alla och kommer boka deras tjänster igen! Läs mer
  • 2018-12-09

Ann skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Otroligt service mainade, trevliga, ordentliga. Vi har absolut inget negativt att säga.
    Skulle vi flytta igen är det ingen tvekan om vilka vi skulle anlita .
    Ann & Torbjörn Läs mer

Sjötullsgatan 1, 602 28 Norrköping