Sjötullsgatan 1, 602 28 Norrköping — Visa karta

Hos oss på Finemang kan du få hjälp med det mesta. Vi Flyttar, städar, packar, bär, monterar och mycket mer.

Inget uppdrag är för litet eller stort! Sedan starten 2015 har vi hunnit med hundratals uppdrag runt om i landet

och kan idag erbjuda olika paket, skräddarsydda lösningar och prisvänliga alternativ.

Vi har ett stort utbud av tjänster, proffsig personal och nöjd kund-garanti. Vi innehar även trafiktillstånd, försäkringar och kollektivavtal.

Varmt välkommen med ditt uppdrag!

Läs vad 80 kunder tycker om Finemang Städ och Flytt AB

• 2020-04-01

ANNA K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Fick en offert via Servicefinder som jag tackade ja till. Bra mailkontakter, snabba att svara på frågor innan flytten blev av, bra pris och när flyttdagen kom och saker skulle hämtas i Småland och köras till Stockholm så fungerade det hur smidigt som helst. Snabba och trevliga och allting gick helt flawless. :) Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-09

Åke P skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag beställde flytthjälp på löpande räkning eftersom vi förutom lägenhet till lägenhet hade saker att flytta mellan 4 förråd på 3 adresser.

De var flexibla och hjälpte till med allt. Monterade även ner en 63" platt-TV från vägg och flyttade den trots att originalkartong saknades. (Vet att andra i det läget vägrar.)

Det enda var att det blev ett par hack i ett par kostsamma antika möbler. Skulle kanske ha varit med och bevakat det mer noggrant - men man kan ju inte vara överallt hela tiden. Läs mer
  • 2020-03-06

Tommy L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt med mycket saker, killarna var snabba och riktigt duktiga. Det som var nackdel var att dom inte hade en stor lastbil så det blev 3 vändor. Läs mer
  • 2020-03-06

Anders J skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi beställde städ av en lägenhet. Jag tyckte de var snabba att få en offert ifrån samtidigt som de höll bra priser. Förväntningar dom jag hade var att lgh skulle klara en godkänd besiktning vilket den gjorde. Så sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda från början till slut. Jag rekommenderar gärna företaget till andra. Även väldigt bra och trevliga städare, de gjorde ett toppenjobb! Läs mer
  • 2020-03-03

Anette I skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi har köpt flyttstädning av Finemang och är väldigt nöjda.
    Finemang uppnådde helt klart våra förväntningar och kan rekommendera dom verkligen Läs mer
  • 2020-03-03

Jan Å skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Köpte Flyttstäd från firman.
    Dom kom och städade och gjorde ett bra jobb, fick sen anmärkningar på 2 saker från hyresvärden på saker dom hade gjort dåligt/missat, då hade dom helt plötsligt inte tid att komma över trots nöjd kund garanti.
    Så om ni väljer detta företag så skriv på ett avtal vad som händer om någon part inte kan. Läs mer
    2020-03-03 Finemang Städ & Flytt svarar Jan Å
    Hej Jan, tack för ditt omdöme. Vi beklagar att vi inte kunde uppfylla vår del av avtalet och att nöjd kund-garantin uteblev. Vi är dock glada åt att vi kunde finna en annan lösning genom den reducering du istället fick på din faktura. Vi kommer givetvis att se över våra rutiner och se hur och vart vi kan ha brustit för att förhindra att liknande situationer sker igen. Varmt lycka till i din nya bostad!

Mvh Finemang städ och flytt AB
  • 2020-02-11

Annika Y skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Har använt Finemang städ och flytt både flytt och städ 3 ggr och har alltid blivit proffsigt mött, de är snabba och tar väl hand om det som ska flyttas.De har även rimliga priser och man får snabbt svar om det är något man undrar över.
    Det enda jag har att påpeka är att vid min sista flytt så fyllde jag i ett formulär ang alla saker och lådor som skulle flyttas. Och fick en offert på detta.
    När sedan flyttkillarna kom så sa de att det var beräknat att ta med allt på en last, vilket inte gick, och då var det ändå minus köksbord och 6 köksstolar som jag fick sålda innan flytt. Pga av att de fick åka 2 ggr vart priset 1000kr dyrare på plats. Jag kunde ju inte säga nej då på flyttdagen, utan var tvungen att acceptera för att få med allt.
    Utöver det rekommenderar jag absolut firman, men var ytterst noggrann så att precis allt är med i frågeformularet inför offerten, ta gärna till lite extra. Städningen har varit utan anmärkning varje gång.
    Annika Läs mer
    2020-02-11 Finemang Städ & Flytt svarar Annika Y
    Tack för ditt fina omdömet! Det är mycket glädjande att du känner dig nöjd. Mindre roligt gällande flytthjälpen, vilket vi förstår. Dock så är det precis som du skriver av yttersta vikt att korrekt antal möbler och kartonger etc. fylls i vid bokningen. Utan korrekt information så kan det tyvärr bli att vi tvingas göra en sista minuten-ändring på plats, och då enligt avtal. VI önskar dig varmt lycka till med ditt nya hem och varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning
  • Linda H

2020-02-10

Linda H skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd
    Mycket rent och fräscht. Ett trevligt bemötande vid kontakt med Finemang. Läs mer
    2020-02-11 Finemang Städ & Flytt svarar Linda H
    Tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter och lycka till i ditt nya hem!

• Jocke L

2020-02-05

Jocke L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt av möbler och färdigpackade flyttkartonger: Allt gick snabbt och smidigt, inga problem alls. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Jocke L
    Hej Jocke! Tack, härligt att höra att du blev nöjd. Lycka till i din nya bostad och varmt välkommen åter!

Mirza T skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Mycket bra flyttstäd! Lägenheten blev godkänd på första besiktningen. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Mirza T
    Hej Mirza! Tack för ditt omdöme och kul att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

Martin B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Fyra i betyg för flytthjälpen och två för packhjälp. Snabba men slarviga.
    De glömde packa och ta med väldigt mycket grejer. En hel Volvo V70 fick jag ihop som jag fick flytta själv efteråt. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Martin B
    Tack för ditt omdöme! Vad kul att du känner dig nöjd med flytthjälpen men vi beklagar att du känner dig missnöjd med packhjälpen. Tyvärr så uppstod missförstånd i uppdraget och förråd samt nedmontering av väggfasta hyllor ingår inte i vår packhjälp. Givetvis kommer vi se över hur vår avtal är utformade och se om vi kan vara tydligare med detta i villkoren. Vi önskar dig varmt lycka till i din nya bostad och välkommen åter!

Vänliga hälsningar
    finemang Städ och Flytt AB

Sofia K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jättebra service från början till start! God service, trevlig personal, effektivt och omsorgsfullt hanterad flytt. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Sofia K
    Hej Sofia! Tack, för ditt omdöme, vad roligt att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

• 2020-02-01

Nikolaos K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Bra service och riktigt snabbt Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Nikolaos K
    Hej Nikolaos! Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter!

• 2020-01-30

Alexandra M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädningen blev underkänd. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Alexandra M
    Tack för ditt omdöme! Tyvärr så händer det att våra städningar blir underkända, men vi är stolta över att kunna erbjuda full nöjd kund-garanti i dessa fall. Det gläder oss att vi inom 24h kunde utföra omstädning av er bostad som blev godkänd utan problem!

Lycka till och varmt välkommen åter!
    Vänliga hälsningar Finemang Städ och Flytt AB
  • 2020-01-30

Matilda L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag bokade flyttstäd och fick ett väldigt gott bemötande av företaget, supertrevliga och snabba på att besvara Mail. Städningen var väl utförd, inte en minsta detalj att anmärka på!
    Det var inte heller alls dyrt, jag skulle rekommendera alla jag känner som ska flytta detta företaget! Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Matilda L
    Hej Matilda! Roligt att höra att du blev nöjd, tack och lycka till med din nya bostad. Varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning Finemangs Städ och Flytt AB
  • Miroslava B

2020-01-22

Miroslava B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    TREVLIGT BEMÖTANDE, SNABB JOBBAT, PERFEKT FLYTT TILL STOCKHOLM, MKT BRA PRIS. SUVERÄN FIRMA, ÅTERKOMMER GÄRNA. M. BLOM NORRKÖPING Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Miroslava B
    Hej Miroslava! Kul att höra, tack och lycka till med nya bostaden. Varmt välkommen åter!

• 2020-01-22

Sven A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttade från Hölö till Stockholm och anlitade Finemang Städ & Flytt. Allt gick mycket smidigt, flyttkarlarna kom på överenskommen tid, och dom gjorde sitt jobb utmärkt bra.
    Trevligt bemötande från kundtjänst och flyttkarlar, dessutom till ett bra pris, så jag är mycket nöjd.
    /AW Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Sven A
    Hej Sven! Tack, härligt att höra att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

• 2020-01-22

Nilsson K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi anlitade er för flytthjälp och var supernöjd med utförandet och personalen var jättetrevliga och gick så att säga det där extra steget för att allt skulle vara perfekt för oss. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Nilsson K
    Hej! Tack för fint omdöme, härligt att höra! Vi försöker alltid vårt yttersta för att göra kunder nöjda, varmt välkommen åter!

• 2020-01-15

Gustav J skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Rent och fint smidigt att få kontakt med Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Gustav J
    Hej Gustav! Tack, härligt att höra att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

• 2020-01-14

Ulf B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    flytt av bohag samt förråd. killarna var snabba och på vägen hem bjöd de på dricka. de levde upp till mina förväntningar hemma var snart saker på plats. tyvärr blev det språkförbristning och de åkte ifrån mig där stod jag utan min rulator men ett samtal till växeln så vände de efter mej.vill tacka för snappt utfört arbete samt trevligt bemötande.. nöjd kund. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Ulf B
    Hej Ulf! Tack, härligt att höra, vi försöker alltid vårt yttersta för att göra kunder nöjda. Varmt välkommen åter.

• 2020-01-08

Harun T skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt samt städ med utmärkt resultat. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Harun T
    Hej Harun! Tack för omdömet. Varmt välkommen åter!

• 2020-01-06

Aljood A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    är jättebra städfirma .
    vi rekommenderar andra människor att kontakta med Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Aljood A
    Hej Aljood! Tack, härligt att höra. Varmt välkommen åter!

• 2020-01-01

Mari E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd
    Allt funkade bra, extremt petig hyresvärd men detta löstes. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Mari E
    Hej Mari! Tack för ditt omdöme. Lycka till i nya bostaden och varmt välkommen åter!

• 2019-12-30

Carl H skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt och flyttstädning. Snabbt, effektivt och bra pris. Stackarna fick kämpa mot snöstorm och regn och jag hade räknat ganska fel på antalet kartonger. Men det var inga problem. Flyttstädningen var också utan några anmärkningar. Kommer absolut använda dem igen. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Carl H
    Hej Carl! Tack, härligt att höra, vi försöker alltid vårt yttersta för att göra kunder nöjda. Varmt välkommen åter!

• 2019-12-27

Lars-åke S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Bra bemötande, i rätt tid och väldigt humana priser !! Rekommenderas !!! Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Lars-åke S
    Hej Lars-Åke! Tack för omdömet, kul att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

• 2019-12-25

Dzenita B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Mycket bra och seriös firma som jobbar även på helger.
    Jag anlitade de för flytt och flyttstädning. Kom i tid. Utförde arbete snabbt och effektivt. Alla möbler packades fin och inga skador under flytt.
    Kan varmt rekommendera, skulle använda samma firma om jag flyttar igen. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Dzenita B
    Hej Dzenita! Tack, härligt att höra att ni blev nöjda. Lycka till i nya bostaden och varmt välkommen åter!

• 2019-12-19

Johan D skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Utförde flyttstäd hos oss, väldigt nöjda med resultatet. Extra plus för väldigt trevlig personal. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Johan D
    Hej Johan! Tack för fint omdöme, härligt att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

• 2019-12-18

Lars J skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd.
    Mycket bra utfört, ugn och plåtar blev som nya, klart över förväntan. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Lars J
    Hej Lars! Tack, fint att höra att du blev nöjd!

• 2019-12-17

Rawan A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Killar som jobbade var så duktiga och trevliga och jobbet hade gått väldigt snabb utan problem vi vill tack er för allt. Vi önskar er alla god jul och Gott nytt år Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Rawan A
    Hej Rawan! Tack, härligt att höra att ni blev nöjda. Lycka till i nya bostaden!

• 2019-12-15

Emil M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Anlitade Finemang för en flyttstädning genom offertering.

Trevlig personal, som kom i tid på morgonen.

Hade ju inga direkta förväntningar så, men helt klart jättenöjd med slutresultatet!
    Lägenheten i det här fallet blev nästan som ny :) Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Emil M
    Hej Emil! Kul att höra, lycka till i nya bostaden och välkommen åter!

• Maria H

2019-12-14

Maria H skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi hade flyttstädningen via er och de som kom och städade va punktliga, trevliga och gjorde ett kanonbra jobb. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Maria H
    Hej Maria! Tack, härligt att ni blev nöjda. Lycka till i nya bostaden!

• 2019-12-09

Karin A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Kontaktade med kort varsel detta företag för flyttstädning och blev mycket trevligt bemött! Inget var omöjligt och inga sura miner när vi var tvungna att boka av den första tiden eftersom det krånglade till sig för köparen.
    Eftersom vi hade bestämt att köparen skulle sköta inspektionen av städningen så har jag bara kastat en snabb blick på städresultatet när jag hämtade upp nyckeln. Det jag såg verkade bra! MVH Kickie Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Karin A
    Hej Kickie! Härligt att höra, vi försöker alltid vårt yttersta för att göra kunder nöjda.

• 2019-12-07

Ulla H skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde Flyttstäd av en 3a. Valde främst Finemang för att jag behövde flyttstäd en söndag, detta ändrades senare till en måndag efter önskemål från firman men, eftersom de städade snabbt gick det bra också för mig.
    God kontakt av företaget via mail. Svarade snabbt på mina frågor. Dessvärre försvann ett mail från dem till mig vilket gjorde att det blev ett missförstånd om vilken tid städningen skulle börja. De ska dock se över sina rutiner så att detta ej sker igen. Städarna saknade egen belysning, vilket jag frågat extra om att de skulle ha, detta också något som skulle ses över varför det blivit så. Städade mycket snabbt. Själva städningen var ok utförd vad jag kunde se. Lät de nya ägarna göra slutgiltig besiktning så vet ej om eventuella missar.
    Över lag ett ok intryck av Finemang Städ och Flytt AB. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Ulla H
    Hej!

Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att städningen var bra utförd men vi beklagar missen med belysningen. Vi strävar alltid efter att utvecklas och förbättras och kommer, precis som du skriver, se över våra rutiner för att se vart eller hur vi har brustit. Varmt lycka till i din nya bostad och välkommen åter!

Vänliga hälsningar Finemang Städ och Flytt AB
  • 2019-12-06

Helena S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Mycket trevligt bemötande och väldigt bra service. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Helena S
    Hej Helena! Tack, härligt att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

• 2019-12-05

Annlis C skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Hej!
    Jag beställde flyttstädning och är mycket nöjd med både bemötande och utförande. Dessutom till ett mycket bra pris. Jag blev trevligt, snabbt och professionellt bemött redan vid offertförfrågan via mejl och detta höll sedan i sig hela vägen. Killarna som kom för att städa var på plats i god tid, hade ett väldigt trevligt bemötande, städade skinande rent på kort tid och bemödade sig till och med att ringa och meddela när de var klara trots att jag sagt att det inte behövdes.
    Kommer att rekommendera företaget till min omgivning!
    /Cecilia Ottosson Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Annlis C
    Hej Cecilia! Tack för fint omdöme, härligt att du blev nöjd. Varmt välkommen åter!

• 2019-12-04

Kristofer P skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde flyttstäd, ut- och inflytt för ett bostadsbyte. Där allt skulle ske på samma dag. Inga bekymmer, allt sköttes både proffsigt och snabbt. Inga anmärkningar på städningen av de nya hyresgästerna, de är nöjda, och vi är nöjda med flytten. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Kristofer P
    Hej Kristofer! Tack för fint omdöme, kul att höra. Lycka till i nya bostaden och välkommen åter!

• 2019-12-04

Linnéa M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag hade städfirma flytt. Tyckte det blev jätte bra, förutom att inget grovstäd gjordes på balkongen trots att det stod att det skulle ingå. Annars är jag jätte nöjd! Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Linnéa M
    Hej Linnéa! Tack, kul att höra att du blev nöjd. Tyvärr blir det missar ibland, vi arbetar hela tiden med att förbättra vår service. Varmt välkommen åter!

• 2019-12-02

Jenny E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag köpte städning. Företaget svarade snabbt, skräddarsydde efter mina behov, mycket bra bemötande.
    Ni levde verkligen upp till mina förväntningar, jag kunde inte vara mer nöjd! Superbra jobbat! Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Jenny E
    Hej Jenny! Tack, kul att höra. Lycka till i nya bostaden och välkommen åter!

• 2019-11-30

Abdullah D skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jätte snabba och noga killar. Det är andra gången använder vi eras tjänst. Vi är jättenöjda. Stor tack. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Abdullah D
    Hej Abdullah! Kul med återkommande och nöjda kunder, tack!

• 2019-11-27

Maja L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Fick lägenheten flyttstädad. Supertrevlig personal som kom kom på exakt utsatt tid. Lägenheten var så fint städad att man nästan ville flytta tillbaka in igen. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Maja L
    Hej Maja! Härligt att höra, tack!

• 2019-11-22

Gunnel M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    flytthjälp. bra service bra bemötande och snabb flytt. inget krångel. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Gunnel M
    Hej Gunnel! Tack, lycka till med din nya bostad!

• 2019-11-21

Berit S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    En mindre flytt från Stockholm till Norrköping.

Blev mycket bra bemött och allt fungerade som avtalat.

Företaget levde upp till mina förväntningar och utförde uppdraget
    enligt överenskommelse.

Kan tänka mig att rekommendera företaget vidare till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Berit S
    Hej Berit! Tack, lycka till med din nya bostad!

• 2019-11-07

Azra M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Anlitade företaget som flyttstäd. Vi hade mail kontakt och de återkopplade väldigt snabbt. Städningen var bra gjord och allt som allt så är jag nöjd! Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Azra M
    Hej Azra! Tack, härligt att höra att du blev nöjd.

• 2019-11-05

Carlos A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde flyttstäd med en ganska stram tidsram vilket företaget leverade genom att tillföra extra resurser. Företaget levde upp till förväntningarna och jag blev nöjd med det utförda jobbet.

/C Läs mer
    2020-02-05 Finemang Städ & Flytt svarar Carlos A
    Hej Carlos! Tack, härligt att höra att du blev nöjd.

• Elsy K

2019-11-03

Elsy K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning ..... Jag är mycket nöjd Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Elsy K
    Härligt att höra, Tack! Lycka till i nya bostaden och välkommen åter!

Mvh Finemang Städ och flytt AB
  • 2019-10-29

Åse L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag har köpt flyttjänst flera gånger och har alltid blivit bemött av hjälpsam och jättetrevlig personal både vid beställningen och av”flyttgubbarna” så jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera detta företag Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Åse L
    Tack Åse, det låter kanon! Mycket glädjande att du känner dig nöjd med vår service och vi önskar dig lycka till och välkommen åter!

• 2019-10-27

Alexander C skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Väldigt bra service och proffisionela +++++ Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Alexander C
    Tack för ditt omdöme, mycket kul att du känner dig nöjd!

• 2019-10-22

Julia M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jättebra bemötande och godkänd städning! Bra återkoppling med. Bra service Läs mer
    2019-10-22 Finemang Städ & Flytt svarar Julia M
    Tack Julia, vad kul att du känner dig nöjd! Varmt välkommen åter!
  • 2019-10-20

Anna M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställt flytthjälp efter läst alla rekommendationer.
    Trevliga killar men de hade inga hjälpmedel, pirra eller liknande. Allt gick mycket långsamt, de körde fel och visste inte var de skulle trots att flytten endast var 3 kvarter. Uppskattade 3 timmar på offert blev 5 fakturerade timmar (p.g.a. av 5 min. påbörjad timme). Oflexibla. Skulle nog inte vända mig till dom igen tyvärr. Läs mer
    2019-10-22 Finemang Städ & Flytt svarar Anna M
    Hej Anna.

Vi beklagar din upplevelse av vårt utförande. Hjälpmedel finns för personalen att använda men ibland kan bedömningen göras att dessa inte behövs. Att personalen åkt fel och att tidsåtgången blev längre än uppskattat kan tyvärr hända, även om vi arbetar för att samtliga uppdrag ska gå så smidigt som möjligt. Vi önskar dig lycka till i din nya bostad och tackar för ditt uppdrag.

• 2019-10-09

Darko R skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytt & städ.
    Var såå svårt att välja, jag skapade en offert förfrågan och fick så många svar och samtal, men tog tid på oss, och gick igenom de flesta, och valde absolut den bästa!
    De var på plats tidigt på morgonen, och det gick undan, effektiva, serviceminded och var något oklart så frågade dom! För att inte prata om städningen, dagen efter, hela huset gnistrade och t.o.m. ugnen var som ny! När vi skall flytta igen så återkommer vi!
    Tack Finnemang! Läs mer
    2019-10-22 Finemang Städ & Flytt svarar Darko R
    Tack för ditt omdöme! Mycket glädjande att du känner dig nöjd, det är alltid vårt mål! Lycka till i din nya bostad och välkommen åter!

Sjötullsgatan 1, 602 28 Norrköping