Finemang Städ och Flytt AB

Finemang Städ och Flytt AB

Hos oss på Finemang kan du få hjälp med det mesta. Vi Flyttar, städar, packar, bär, monterar och mycket mer.

Inget uppdrag är för litet eller stort! Sedan starten 2015 har vi hunnit med hundratals uppdrag runt om i landet

och kan idag erbjuda olika paket, skräddarsydda lösningar och prisvänliga alternativ.

Vi har ett stort utbud av tjänster, proffsig personal och nöjd kund-garanti. Vi innehar även trafiktillstånd, försäkringar och kollektivavtal.

Varmt välkommen med ditt uppdrag!

Läs vad 190 kunder tycker om Finemang Städ och Flytt AB 2

2021-05-10
    Trevlig personal och trevligt bemötande men lite slarvigt städ. Beställde flyttstäd och det blev godkänt med besiktningen men själv såg jag flera missar tyvärr...
    Hej Tack för ditt uppdrag och ditt omdöme. Du får gärna kontaktas oss och berätta mer om vad du upplevde som slarvigt. Hälsningar Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
    2021-05-10
    Flytt av hela bohaget och flyttstädning.
    Bemötande och genomförande av allt skedde på bästa och trevligaste sätt.
    Hade använt Finemang tidigare till 100% tillfredsställelse.
    Mkt bra rekommendabelt företag.
  • Monica L
    2021-05-06
    Mycket trevlig och hjälpsam personal.
    2021-05-04
    De var trevliga och tillmötesgåendet.
    De gjorde ett bra jobb
    2021-04-24
    Snabba trevliga ganska smått fantastiska
    Till ett bra pris👌
    2021-04-22
    Trevliga, snabba och effektiva killar som hjälpte mig med flytten. De var mycket försiktiga med sakerna och löste avlastning och inpackning till ett hyrt förråd snyggt. Jag anlitar de gärna igen.
    2021-04-12
    Beställde flyttstäd. Blev trevligt bemött, behövde inte lämna kvar några städredskap i lägenheten och resultatet blev tipp topp.
    2021-04-09
    Beställde fönsterputsning. Utfördes mycket bra, väldigt nöjda med resultatet.
    De hade lite svårt att hitta adressen (men det är de inte ensamna om, då den inte får träff på alla GPS:er). Därav kom arbetet igång lite senare än beräknat.
    Lämnade dem innan arbetet var slutfört - kom hem och "synade" och är som sagt klart nöjd.
    2021-04-06
    Köpte flyttstäd, några missar i städningen men det åtgärdades utan problem dagen efter
    2021-04-03
    Riktigt bra jobbat av den underbemannade personalen som flyttade våra saker. Dom löste allt med bravur.
    Städningen var bra förutom att fönsterna inte var rena.
    2021-03-30
    Flyttstäd.
    Missat en del fläckar i köket på skåpluckor och runt diskmaskin samt små fläckar/smuts kvar på golvet i vardagsrummet men i det stora hela är vi nöjda och skulle rekommendera dem!
    2021-03-16
    Supernöjd med Finemang Städ och Flytt. Fick en bra och tydlig offert som också stämde överens med slutfakturan. Trevlig personal som bar in alla saker i respektive rum vilket underlättade för oss småbarnsföräldrar när vi sedan skulle packa upp. Bara positivt.
    2021-03-11
    Anlitade dem för flytthjälp. Super trevlig och professionell personal. Anlitar dem gärna igen.
    2021-03-10
    Finemang AB har hjälpt oss med både flytt och städning i Linköping. Vi är mycket nöjda med bemötandet och service. Det gick smidigt och fort med flytten. Två duktiga killar har städat gamla lägenheten som vi kunde lämna rent och fint till ägaren. Starkt rekommenderat!
    2021-03-08
    Bortsett lite bristande kvalitet på flyttkartongerna vi fick låna så gick allt superbra. Vi fick fler kartinger än vi behövde så det blev inte något problem att välja ut de som var bra.
    I övrigt bra bemötande och vi är nöjda med både flytthjälp och städning.
    Tack för ditt fina omdöme. Ja kartongerna var inget vidare men med ny leverantör hoppas vi på bättre kvalitet framöver! Tack för ert uppdrag och varmt lycka till i er nya bostad! Hälsningar Lisette Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
    2021-03-06
    Noggranna och snabba! Är mycket nöjd och kommer fortsätta använda dem framöver.
    Hej Nejra! Vad kul att du är nöjd, det värmer och är alltid vårt mål. Välkommen åter! Hälsning Emma Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
    2021-03-06
    Snabbt och smidigt, något dålig kommunikation angående ankomsttid.
    Tack för ert omdöme. Vi strävar alltid efter att vara i tid men tyvärr så kan vi tyvärr av ex trafik etc. bli sena ibland. Givetvis arbetar vi för undvika detta och gläder oss åt att ert uppdrag löpte på kanon trots förseningen. Hälsningar Lisette Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
  • Pernilla P
    2021-02-28
    Bokning och alla 120 frågor jag hade svarades på snabbt och lugnt på bra sätt!’
    Jag är super nöjd!!’
    Fantastiskt att höra! Varmt lycka till och tack för ditt uppdrag! Hälsningar Lisette Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
    2021-02-10
    Supernöjd. Gick mycket smidigt med flytt. Noggranna och trevliga.
    Kanon Marielle, alltid lika trevligt med nöjda och glada kunder! Stort tack för ditt uppdrag. Lycka till och välkommen åter. Hälsning Emma Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
  • Michelle S
    2021-02-01
    Beställde både transport av bohag från Hägersten till Botkyrka, även flyttstädning av lägenheten vi flyttade ut ifrån.
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal, flyttpersonalen fungerade över förväntan. I städningen missades lite damm, och hämtmatsmenyer, toapapper och soppåsen vi hade lämnat till nästa boende hade städats bort, lite onödigt tyckte vi.
    Annars var städningen också bra!
    2021-01-28
    Kan inte bli bättre. Rekommenderas starkt. Perfekt alltihop!
    2021-01-26
    Bokningen gick fort, precis den datum jag önskade.

Personalen var trevliga och utfört ett bra jobb.

Rekommenderar starkt!
    2021-01-22
    Duktiga och trevliga killar. Valde timpris och de flyttade allt så effektivt.

Ni får gärna hälsa killarna det. Bra jobbat.
    2021-01-21
    Flytthjälpen var alldeles utmärkt utförd. Mycket bra bemötande från arbetsledaren och hans kollegor. Rekommenderar dem starkt, för man får det där lilla extra.

Ola och Livania nu i Pryssgården Norrköping
    Tack Finemang Städ och Flytt AB.
    2021-01-19
    Jag har besällt flyttstäd
    Mycket bra bemötande
    Tyvärr var huset inte städat till belåtenhet. Efter samtal med Lisette ordnades detta dagen efter samtalet.
    Åter igen mycket bra bemötande av Lisette.
    Sammanfattningsvis, städningen skulle ha varit bra första gången.
    Annars nöjd
    Ewa Haag
    Hej Ewa Tack för ditt uppdrag och ditt omdöme. Vi beklagar att det fanns anmärkningar på städningen men gläder oss åt att vi kunde ordna detta redan inom 24h. Varmt lycka till i din nya bostad! Hälsningar Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
    2021-01-16
    Flytt och städning
    Inte så bra bemötande av en av personalen.
    Personen pratade i mobilen samtidigt som man höll på med flytten. I ena handen mobil och uppmärksamheten var på samtalet. Man tog sönder en lamoa. Jag råkade faktiskt tycka väldigt mycket om lamoan. Personalen hade väldigt bråttom. Personalen var slarvig. Märken på möbler. Märken på gaveln i min nya lägenhet. Jag har flyttat in i nybbyggnation.
    Jag är väldigt missnöjd.
    Hej Anna. Tack för ditt omdöme. Du får gärna kontakta oss och berätta mer om din upplevelse. Vi ser allvarligt på denna information och vill gärna gå vidare och se hur vi kan göra om och göra rätt. Hälsningar finemang städ och flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
    2021-01-14
    Snabba grabbar som löste flytten och flyttstäd smidigt. Kommer definitivt använda mig av dem igen om jag flyttar igen.
    Rimligt pris dessutom!
    2021-01-14
    Köpte packning, städ och flytt.
    Mycket bra bemött av företaget.
    Jag hade högt ställda förväntningar på företaget som de absolut levde upp till.
    Som helhet fungerade allting mycket bra och smidigt.
    2021-01-13
    Fick reda på firman genom Reco, och jag valde dem tack vare deras höga betyg. Jag blev jättenöjd, dem kom i tid, gjorde allt dem skulle inom tidsramen och med utmärkt resultat. Rekommenderar den starkt.
    2021-01-11
    Flexibla o byta dag.

Luktade fantastiskt!
    2021-01-10
    VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!!

Bokade en flyttstädning. Usla städare som uppenbarligen är blinda! Efter den sk omstädningen hade vi blivit utsatta för sabotage då en tegelbit lossnat från en vägg och TRE!! vattenlås var uppskruvade så det rann ut vatten. Fick ingen kompensation av företaget utan vi fick själva göra jobbet. Kan inte rekommendera detta företag till NÅGON.
    Hej Pia Tack för ditt omdöme. Vi beklagar din upplevelse av utförandet och att vi trots våra försök inte lyckades möta dina förväntningar. Lycka till i din nya bostad. Hälsningar Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
  • Moa S
    2020-12-24
    Proffsigt utfört och bra bemötande
    2020-12-23
    Flyttstäd Funkade klockrent. Kan varmt rekommenderas.

Bra jobbat! Go-jul på er :-)
    2020-12-17
    Prisvärt. Trevlig och tydlig information o bemötande
    2020-12-15
    Flyttstäd. Trevlig och duktig personal, mycket bra städat överallt. Bra pris! Rekommenderas absolut!
    2020-12-13
    Noggranna, snabba och trevliga! Vart jättefint med flyttstädningen. Supernöjda.
    2020-12-07
    Vi behövde hjälp med fönsterputs. Bemötandet var som det ska och de utförde uppdraget på ett bra sätt vilket till fullo motsvarade mina förväntningar.

Snabbt och enkelt.
    2020-12-06
    Jag beställde flyttstädning. Allt var ok fram till dess att det visade sig att personalen inte drar fram spis och kylskåp för städning bakom dessa prylar. Jag kontaktade företaget och fick då veta att det står i villkoren att personalen inte drar fram detta. Jag tycker att bolaget borde har framfört detta i samband med min beställning. Nu löste sig problemet ändå och det är nu rengjort även bakom spis, tvättmaskin och kyl/frys.
    2020-12-05
    mycket bra kontakt med Finemang städ!
    2020-12-03
    Efter att ha kollat med ett antal andra företag, rekommenderade arbetskamraterna oss att kontakta Finemang. Efter några samtal, bokade vi flytthjälp av en stor 3:a som skulle delas upp på 2 adresser inom Norrköping, samt flyttstädning. Bemötandet vi fick var både vänligt och serviceinriktat. Detta tillsammans med den professionella inställningen hos flytt- och städpersonalen för själva uppdraget, kan vi inte annat säga än att Finemang AB levde upp till våra förväntningar. Vi kan verkligen rekommendera Finemang Städ och Flytt AB.
    2020-11-29
    Jag köpte flyttstäd. Fick snabbt svar med offert och bokning. Mycket bra städat. Mycket nöjd.
    2020-11-29
    Jättetrevliga och duktiga flyttkillar!
    Lite rörig logistik, slitna kartonger och avsaknad av back-up och packutrustning.
    Ett företag med utvecklingspotenial!
    2020-11-18
    Jag anlitade företaget för flyttstäd den 16.-e november. Min gamla tvåa på 67m2 städades av en o samma person och utfördes med glans. Killen kom i tid, var oerhört trevlig i personlig kontakt och jobbade superfint. Hyresvärden var mäkta imponerad vid slutbesiktningen.

Tusen tusen tack för väl utfört arbete, och för trevligt bemötande, (Lisette) vid inledande och fortlöpande mailkontakt under uppdraget.

Jag kan varmt rekommendera detta företag, är jättenöjd!
    2020-11-11
    Bra kontakt. Tydlig information. Vänliga och duktiga flyttkarlar. Företaget uppfyllde alla våra förväntningar.
    2020-11-06
    Kändes bra och pålitligt, enkel och trevlig kontakt.
    2020-11-02
    Kanonbra flytthjälp! Hyrde 3h främst för tunga grejer men dom hann med jättemycket mer. Omtänksamma och proffsiga.
  • Stefan B
    2020-11-02
    Flyttstädning. De fick komma tillbaka då de inte städat trappa och belysningar ordentligt. Sämst av allt var att de inte meddelade när de var klara, lämnade ytterdörr och ett fönster öppet. Kommer inte att använda detta företag om det blir någon mer flytt.
    Tack för ditt omdöme Stefan. Vi beklagar att trapphuset och belysningen missades men är glada att vi kunde komma tillbaka så snabbt och åtgärda detta. Vad gäller den olåsta dörren och fönstret som lämnats så har vi sett över hur vi kan minska risken för att detta skulle ske igen. Tack för ditt uppdrag och lycka till i din nya bostad. Hälsningar Finemang Städ och Flytt AB Finemang Städ och Flytt AB
    2020-10-26
    Snabb offert och kvicka svar på frågor via Mail.
    Mycket bra utfört arbete och ett rimligt pris för uppdraget.
    2020-10-15
    Flyttstäd. Bra bemötande av företaget, lätta att få tag på och smidig kontakt. Jag ville köpa flyttstäd som inkluderade allt, vilket jag upptäckte att många företag inte har som paket. Många företag har flyttstäd men att man får betala extra för rengöring av maskiner, plåtar, etc., men hos Finemang fanns ett paketpris för allt vilket jag uppskattade mycket. Städningen utfördes på ett mycket bra sätt, allt såg rent och fint ut, men städningen på detaljnivå var inte perfekt överallt, vilket förklaras av att städningen utfördes under kort tid. Men på det stora hela är jag mycket nöjd och skulle anlita Finemang igen.
  • Desiree N
    2020-10-08
    Vi anlitade dem för flyttstädningen och de svarade snabbt och fick en offert på mina önskemål. Ett bra pris och resultatet blev kanon. Det tog 5 timmar och kom punktligt på avtalad tid.