Finemang Städ och Flytt AB, sid 2

Sjötullsgatan 1, 602 28 Norrköping — Visa karta

Hos oss på Finemang kan du få hjälp med det mesta. Vi Flyttar, städar, packar, bär, monterar och mycket mer.

Inget uppdrag är för litet eller stort! Sedan starten 2015 har vi hunnit med hundratals uppdrag runt om i landet

och kan idag erbjuda olika paket, skräddarsydda lösningar och prisvänliga alternativ.

Vi har ett stort utbud av tjänster, proffsig personal och nöjd kund-garanti. Vi innehar även trafiktillstånd, försäkringar och kollektivavtal.

Varmt välkommen med ditt uppdrag!

Läs vad 80 kunder tycker om Finemang Städ och Flytt AB

• 2019-10-08

Hanna M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytten gick jättebra, dom kom i tid. Har inget att klaga på! Läs mer
    2019-10-08 Finemang Städ & Flytt svarar Hanna M
    Hej Hanna! Tack för ditt omdöme! Lycka till och välkommen åter!

• Lillemor B

2019-10-07

Lillemor B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Städning skedde av tre personer som var klara efter 2 timmar och 50 minuter och när jag kom till lägenheten hade jag anmärkningar på kvalitén - tio stycken. En person kom tillbaka och åtgärdade alla brister. Det tog 75 minuter. Jag tycker att allt detta borde ha varit klart redan från början som damm och partiklar vid trösklar och i vrår på både golv och fönsterkarmar. Kalkavlagring i dusch samt fettansamling i listen nertill på duschdörrar. Även luddfiltret i torktumlare behövde åtgärdas. Bättre rengöring av pulverfack i tvättmaskin. Ordentlig rengöring av toastolen insida.

Vid kommunikation med företaget fanns inget utrymme för minskning av kostnaden baserat på alla dessa anmärkningar då de anses vara åtgärdade - MEN en bra städning innebär att jag inte behöver påpeka om så basala detaljer som dem jag nämner ovan.

En skada på tapet fanns även efter att de besökt som jag valde att inte anmäla då jag misstänker att det skulle bli långt och utdraget. Ord mot ord. Läs mer
    2019-10-07 Finemang Städ & Flytt svarar Lillemor B
    Hej Lillemor. Tack för ditt omdöme. Vi beklagar din upplevelse av vårt utförande och kommer att se över våra rutiner för att se hur och vart vi kan ha brustit. Skulle du ångra dig gällande reklamationen så är du varmt välkommen att skicka in formuläret så ser vi över ärendet.

• 2019-10-07

Sigrid M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Enkelt att ha att göra med företaget. Bra kontakt med representanten, både i mail och på mobil. Trevlig personal som utförde arbetet. Läs mer
    2019-10-07 Finemang Städ & Flytt svarar Sigrid M
    Hej Sigrid. Tack för ditt omdöme och för uppdraget! Lycka till och välkommen åter!

Nils B skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning
    Mycket bra
    Överträffade mina förväntningar, beröm de två städarna för bra bemötande och ett utmärkt arbete.
    Kommer definitivt att rekommendera städfirman, hyresvärden som inspekterade lägenheten sade att det är sällan man ser en så välstädad lägenhet Läs mer
    2019-10-04 Finemang Städ & Flytt svarar Nils B
    Hej Nils! Tack för det fina omdömet. Mycket kul att du känner dig så nöjd, det är alltid vårt mål! Lycka till i ditt nya hem och välkommen åter!

Kerstin V skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning
    Trevligt bemötande
    Väl utfört arbete
    Mycket nöjd
    Tack Läs mer
    2019-10-04 Finemang Städ & Flytt svarar Kerstin V
    Hej Kerstin!

Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du känner dig nöjd! Tack för uppdraget och varmt välkommen åter!

Malin E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flytthjälp samt flyttstäd. De var på plats i tid, gjorde det de skulle men använde t ex inga hjälpmedel som bärselen, pirra, inte ens handskar - det gav ett lite oproffsigt intryck. Stönade och stånkade när de bar möbler 🙄 Sedan förstod jag inte vid beställning att de åkte från Norrköping, vilket jag tycker kändes märkligt.

Kontakt med samordnaren har varit perfekt - snabba svar och bra information! Och priset kan vi inte heller klaga på - mycket bra!

Flyttstädningen vet jag inte hur den utfördes eftersom köparen fick godkänna den. Har inte tagit reda på deras bedömning ännu. Läs mer
    2019-11-03 Finemang Städ & Flytt svarar Malin E
    Hej Malin! Tack för ditt omdöme. Mycket tråkigt att du upplevde vårt utförande som oproffsigt, det är absolut inte vår mening. Vi är tacksamma för dina åsikter och kommer att se över våra rutiner för att se hur vi kan förbättra detta. Företaget har sitt säte i Norrköping och vi klimatkompenserar våra resor i den mån det går. Vi tackar för ditt uppdrag och önskar er lycka till i ert nya hem! Välkommen åter!

Lena M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde både flytthjälp och flyttstäd och allt utfördes över förväntan! Trevligt bemötande både via telefon och på plats! Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Lena M
    Hej Lena! Tack för det fina omdömet! Tack för uppdraget och välkommen åter!

Emil K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd! Vi är supernöjda! Över förväntan! Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Emil K
    Mycket glädjande att höra! Tack för omdöme och uppdrag! Välkommen åter!

Christian O skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstäd. Genomfördes i utsatt tid och utan anmärkningar. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Christian O
    Hej Christian! Tack för ditt omdöme! Lycka till i ditt nya hem och varmt välkommen åter!

Katarina S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi köpte flytthjälp och är mycket nöjda med den. Smidigt att boka och väldigt bra personer som utförde arbetet. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Katarina S
    Härligt att ni känner er nöjda! Lycka till i nya hemmet och välkommen åter!

• 2019-09-23

Helén M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttning. Allting gick snabbt och smidigt. Personalen var mycket trevliga. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Helén M
    Härligt att höra, tack för uppdraget och ditt omdöme! Välkommen åter!

• 2019-09-12

Sven Tommy A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Blev väldigt bra bemött och dom utförde jobbet mycket proffessionellt. Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Sven Tommy A
    Tack för ditt omdöme och ditt uppdrag! Lycka till i ditt nya hem, välkommen åter!

• 2019-09-12

Gunnel E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Hade Städ och Flytt fungerade perfekt, kom på utsatt tid jobbade på oavbrutet, var aktsamma och snabba , trevliga och artiga kan varmt rekommenderas
    Gunnel och Kenneth Läs mer
    2019-10-03 Finemang Städ & Flytt svarar Gunnel E
    Tack för det fina omdömet! Varmt välkommen åter!

• 2019-09-11

Sofia M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Mer nöjd kan man nog inte bli. Bra och snabbt bemötande från första kontakten. Sist men inte minst, städresultatet. Skinande rent överallt, exempelvis ugnsplåtarna såg som nya ut. För att inte tala om badrummet. Utmärkt utfört arbete! Läs mer
    2019-09-17 Finemang Städ & Flytt svarar Sofia M
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till i din nya bostad! Varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning
    Finemang Städ och Flytt AB
  • Sofia R

2019-09-10

Sofia R skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Köpte bärhjälp och flyttstäd. Trevligt bemötande. De var effektiva och rädd om möblerna. Inga skador. Nyttjar gärna deras tjänst igen vid behov. Läs mer
    2019-09-10 Finemang Städ & Flytt svarar Sofia R
    Tack för det fina omdömet! Våra kunder är vårt största fokus och det gläder oss att du känner dig nöjd med vårt utförande. Lycka till i din nya bostad och varmt välkommen åter!

Vänliga Hälsningar
    Finemang Städ och Flytt AB
  • Marita S

2019-09-09

Marita S skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning vi beställde blev snabbt och perfekt utfört.
    Bra kontakter inför beställning.
    Städpatrull på plats vid utsatt tid och plats.
    Trevlig personal.
    Effektiva och noggranna.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Finemang Städ & Flytt svarar Marita S
    Tack för din fina rekommendation, det gläder oss att du känner dig nöjd med vårt utförande. Vi önskar er lycka till i er nya bostad och varmt välkommen åter.

Vänliga hälsningar Finemang Städ och Flytt AB

Moa K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställde både flytt och flyttstäd. Blev bemött med ett stort leende och värme. Personalen var riktigt serviceminded och inget var något som helst problem. Allt var möjligt! Dom upplever till mina förväntningar vilket var att de skulle vara professionella, försiktiga och snabba. Rekommendera Finemang till alla och kommer boka deras tjänster igen! Läs mer

Ann skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Otroligt service mainade, trevliga, ordentliga. Vi har absolut inget negativt att säga.
    Skulle vi flytta igen är det ingen tvekan om vilka vi skulle anlita .
    Ann & Torbjörn Läs mer

Patricia M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jag köpte både flyttstäd och flytthjälp. Oerhört nöjd med både bemötande, snabbhet och perfekt resultat.
    Stort tack! Läs mer
  • Gunvor K

2018-12-07

Gunvor K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Nedpackning o flytt 65 kvadratmeters lägenhet från
    Linköping till Kisa. Mycket bra bemötande vid beställning... Över förväntan vid flytt... mycket serviceinriktade flyttkillar, vänliga o charmiga o mycket artiga, tystlåtna o utförde jobbet till full belåtenhet. Kan verkligen rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2018-11-18

Tim J skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jättefin flyttstädning och ett trevligt bemötande från samtliga inblandade. Läs mer
  • 2018-11-18

Pierre A skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Städ och flytthjälp.

Mycket gott och vänligt bemötande.

Både städningen och flyttningarna översteg alla mina förväntningar.

Proffsigt, noggrant, seriöst och ansvarsfullt utfört arbete.

Rekommenderas varm.....

Med vänlig hälsning, Pierre. Läs mer
  • 2018-11-17

Tom C skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Beställt flytt & städ 11/10
    Snabbt och konkret besked vid förfrågan om kostnad. Trevlig personal.
    Noggrann genomförd och håller tidsramen. Har redan rekommenderat Finemang Flytt & Städ till våra vänner.
    /Tom Läs mer
  • 2018-11-16

Elisabeth M skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Helt fantastiska killar och tjejer som utförde 3 flyttar, varav 2 hela vägen upp till Bollnäs, en flyttstädning och innan det röjningshjälp för avlämning på återvinningsstation! Alltid i tid eller snarare lite för tidiga...😄 Har varit väldigt behjälpliga med allt jag har frågat efter och kunde inte vara nöjdare!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-14

Jan E skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Perfekt från beställning till genomförande. Man var tom villig att byta tid om det skulle behövas. Läs mer

Emelie J skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning av lägenhet. Trevligt bemötande vid kontakt och tillmötesgående.
    Nye hyresgästen har inte anmärkt på något efter utförd städning.
    Vi är nöjda med tjänsten utförd av Finemang städ och flytt. Läs mer
  • Lottie F

2018-11-12

Lottie F skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Vi anlitade Finemang Städ och Flytt för ett flyttstäd av ett hus på 5 rok.
    Bra och tydlig mailkontakt om uppdraget och trevlig personal som mötte upp vid huset på avtalad tid.
    Huset blev ordentligt städat och min hyresvärds besiktning blev helt utan anmärkning.
    Vi blev mycket nöjda! Läs mer

Peter K skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Jobbade på bra. Tillmötesgående och serviceinriktade. Läs mer

Johanna L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Flyttstädning och bärhjälp. Trevligt bemötande av alla, även bokningen. Läs mer

Martin L skrev om Finemang Städ och Flytt AB
    Bra städat och bra kommunikation Läs mer

Sjötullsgatan 1, 602 28 Norrköping