Alla kategorier Restaurang Stockholms län Botkyrka Kinarestaurang Fair View House

Kinarestaurang Fair View House

Krukmakargatan 1, 118 51 Stockholm — Visa karta

Västra Järnvägsgatan 11, 11164, STOCKHOLM
Restaurang Clou
Helene D:
Vi åt en jättegod 6-rättersmeny där allt var perfekt. Lagom stora portioner, snyggt upplagt och trevlig presentation av alla rätter. Vinpake...

Läs vad 6 kunder tycker om Kinarestaurang Fair View House

• Jan G
    Jan G skrev om Kinarestaurang Fair View House
    Mycket bra kinakrog. Utmärkta dumplingar, ankan på järnplatta är fantastisk!
  • Peter R
    Peter R skrev om Kinarestaurang Fair View House
    En riktigt bra Kinaresaturang! Har ätit där i över 10 år nu De serverar riktig vällagad kinamat till bra priser.
    Allt med rejäl smak på och långt ifrån de vanliga "4 små rätter".
  • Therese R
    Therese R skrev om Kinarestaurang Fair View House
    Det bästa stekta riset i stan. Omsorgsfullt tillagad av vänlig personal som bjuder på läsk till sina stammisar. Prisvärt!
  • Kevin
    Kevin skrev om Kinarestaurang Fair View House
    Här snålar dom inte med portionerna. Priserna på varmrätter ligger ungefär runt 135-220 kr. Fick en stor tallrik med wookad kyckling och en stor skål med ris vid sidan om. Min vän beställde ankfile serverad på glödande het järnplatta, så det fräste i hela restaurangen när han hällde på den starka såsen. Även desserterna är rejäla. Beställde friterad banan med glass, och fick två stora kulor tillsammans med två friterade bananer, kolasås, kexpinnar och strössel. Dock blev det lite väl sötsliskigt, men mätta och belåtna var vi efter besöket. Ett ställe som inte snålar med portionsstorlekarna!
  • Robert O
    Robert O skrev om Kinarestaurang Fair View House
    Här har dom jättegod kina mat. 4 små rätter är perfekt. Friterade småräkorna är krispiga och goda och inte sega som dom kan vara ibland. Jättetrevlig personal också. Ska vara lunchpriset för 4 små som drar ner från 5 till 4 i betyg annars älskar jag detta ställe. mums
  • Göran L
    Göran L skrev om Kinarestaurang Fair View House
    Bästa dumplings i hela Stockholm. Hög kvalitet på mat och budget priser.
    Mycket vänligt bemötande. Sober miljö, gott öl from Kina.
    Göran-Dumplings Expert.
    Jenny C gillar detta