Firma Kinarestaurang Fair View House

4.2

6 omdömen om Firma Kinarestaurang Fair View House

Jan G
Skrev om Firma Kinarestaurang Fair View House

Mycket bra kinakrog. Utmärkta dumplingar, ankan på järnplatta är fantastisk!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Peter R
Skrev om Firma Kinarestaurang Fair View House

En riktigt bra Kinaresaturang! Har ätit där i över 10 år nu De serverar riktig vällagad kinamat till bra priser. Allt med rejäl smak på och långt ifrån de vanliga "4 små rätter".

Therese R
Skrev om Firma Kinarestaurang Fair View House

Det bästa stekta riset i stan. Omsorgsfullt tillagad av vänlig personal som bjuder på läsk till sina stammisar. Prisvärt!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
ANDREAS N
Skrev om Firma Kinarestaurang Fair View House

Här snålar dom inte med portionerna. Priserna på varmrätter ligger ungefär runt 135-220 kr. Fick en stor tallrik med wookad kyckling och en stor skål med ris vid sidan om. Min vän beställde ankfile serverad på glödande het järnplatta, så det fräste i hela restaurangen när han hällde på den starka såsen. Även desserterna är rejäla. Beställde friterad banan med glass, och fick två stora kulor tillsammans med två friterade bananer, kolasås, kexpinnar och strössel. Dock blev det lite väl sötsliskigt, men mätta och belåtna var vi efter besöket. Ett ställe som inte snålar med portionsstorlekarna!

Robert O
Skrev om Firma Kinarestaurang Fair View House

Här har dom jättegod kina mat. 4 små rätter är perfekt. Friterade småräkorna är krispiga och goda och inte sega som dom kan vara ibland. Jättetrevlig personal också. Ska vara lunchpriset för 4 små som drar ner från 5 till 4 i betyg annars älskar jag detta ställe. mums

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Göran L
Skrev om Firma Kinarestaurang Fair View House

Bästa dumplings i hela Stockholm. Hög kvalitet på mat och budget priser. Mycket vänligt bemötande. Sober miljö, gott öl from Kina. Göran-Dumplings Expert.

Jenny C gillar detta