Uvet Nordic AB

1.0

6 omdömen om Uvet Nordic AB

JOHAN L
Skrev om Uvet Nordic AB

Betalar inte tillbaka pengarna för inställda flyg trots att Lufthansa redan gjort utbetalningen till dem. Har väntat sedan maj 2021 nu. Nu har deras hemsidor dessutom plockats ner och varken mail eller telefon har fungerat på länge. De har dessutom cirka 150 betalningsförelägganden hos kronofogden. Nu skickar jag också över mitt ärende dit och hoppas att det löser sig. Boka aldrig genom någon hemsida med koppling till Uvet Nordic AB!

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
PAULINA H
Skrev om Uvet Nordic AB

Kan man välja 0? Köp INTE era resor härigenom. Ett bluff företag som tar era pengar och försvinner. 2 biljetter till USA blev vi blåsta på . Flyg inställt pga Covid ...det var 2 år sedan ..ingen respons eller återbetalning än. Riktigt skit företag som jag hoppas råkar riktigt illa ut.

Dani A
Skrev om Uvet Nordic AB

Some of the worst companies as a travel agency. Flightfinder.es, Flightfinder.se, AirFinder.de 1. They do not have phone support 2. They do not attend or do not support in a language other than English 3. They do not give you reasonable options to solve the problems 4. It is a company that lives cheating customers 5. They have an algorithm to change customer data      at the time of booking to be able to collect the      penalties. I recommend to all that do not make reservations with Flightfinder.es, Flightfinder.se...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

isak h
Skrev om Uvet Nordic AB

Vi hade betalt bokningsbar avgiften så när vi ville omboka så vi fick aldrig hjälp. Vi har försökt ringa till de men deras jäkla Tel funkar aldrig, även vi skickade massa mejl utan att få svar tillbaka från dem. Köpt aldrig aldrig från de biljetter. Deras kundtjänster suger totalt. Vi har lärt oss ett misstag. Aldrig mer Flygpoolen är totalt skiiiiiiit! När du behöver hjälp så du får det aldrig från!!!!!! Flygpoolen omdöme dåligt Flygpoolen.se värdelöst Flygpoolen.se Konsumentombudsmannen Flygpoolen.se konkurs Flygpoolen kan man inte lita på

Victor L
Skrev om Uvet Nordic AB

NO EMPATHY TO RECENT FAMILY LOSS The attitude of the customer service is EXTREMELY POOR!!!! They are just thinking of your money. and have no empathy to customers in real needs and difficulties. They were so rude to my wife with RECENT LOSS OF FAMILY MEMBER!!!! She had to cancel her ticket. They just say it is their policy not to refund. My other family member booked tickets from other sites (se.lastminute.com). Even they did not pay "illness refund insurance", they still got quite an amount of refund right away. However,...

Stefan I
Skrev om Uvet Nordic AB

STORVARNING UTFÄRDAS. Blev helblåst på resa från Ukraina till Sverige. Blev ombokad TROTS ATT VÅRT FLYG GICK PÅ UTSATT TID OCH VI HADE CONFIRMERADE BILJETTER. Detta gjorde att vi missade vårt anslutningsflyg hem. Det kostade oss nya biljetter hem samt en extra natt i Kiev vilket Flygpoolen inte var intresserade att betala. VARNING.