Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Uvet Nordic AB

Kungsgatan 48, 111 35 Stockholm — Visa karta

Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Resebyråer nära Uvet Nordic AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 3 kunder tycker om Uvet Nordic AB

• isak h
    isak h skrev om Uvet Nordic AB
    Vi hade betalt bokningsbar avgiften så när vi ville omboka så vi fick aldrig hjälp. Vi har försökt ringa till de men deras jäkla Tel funkar aldrig, även vi skickade massa mejl utan att få svar tillbaka från dem.
    Köpt aldrig aldrig från de biljetter. Deras kundtjänster suger totalt.
    Vi har lärt oss ett misstag. Aldrig mer
    Flygpoolen är totalt skiiiiiiit!
    När du behöver hjälp så du får det aldrig från!!!!!!
    Flygpoolen omdöme dåligt
    Flygpoolen.se värdelöst
    Flygpoolen.se Konsumentombudsmannen
    Flygpoolen.se konkurs
    Flygpoolen kan man inte lita på
  • Victor L
    Victor L skrev om Uvet Nordic AB
    NO EMPATHY TO RECENT FAMILY LOSS

The attitude of the customer service is EXTREMELY POOR!!!! They are just thinking of your money. and have no empathy to customers in real needs and difficulties. They were so rude to my wife with RECENT LOSS OF FAMILY MEMBER!!!! She had to cancel her ticket. They just say it is their policy not to refund. My other family member booked tickets from other sites (se.lastminute.com). Even they did not pay "illness refund insurance", they still got quite an amount of refund right away. However, Flygpoolen does not care whether you die or live, and just said it is their POLICY not to refund. They just want your money! Advise others DON'T EVER TRY to get any tickets from Flygpoolen !!!!
  • Stefan I
    Stefan I skrev om Uvet Nordic AB
    STORVARNING UTFÄRDAS.

Blev helblåst på resa från Ukraina till Sverige. Blev ombokad TROTS ATT VÅRT FLYG GICK PÅ UTSATT TID OCH VI HADE CONFIRMERADE BILJETTER. Detta gjorde att vi missade vårt anslutningsflyg hem. Det kostade oss nya biljetter hem samt en extra natt i Kiev vilket Flygpoolen inte var intresserade att betala. VARNING.

Kungsgatan 48, 111 35 Stockholm