Flyttab

Carl-Gustaf Lindstedts gata 6, 112 69 Stockholm — Visa karta

Flyttab AB är en flyttfirma i Stockholm som jobbar med bohagsflyttar i och till och från stockholm.
Vi har duktig och erfaren personal. Och bra priser.

Läs vad 9 kunder tycker om Flyttab

• Lars G

2015-06-15

Lars G skrev om Flyttab
    Flyttab kom exakt på överenskommen tid och mycket tillmötesgående löste de flytten. Två soffor skulle flyttas till en annan adress än flyttadressen och de löste detta på ett ypperligt sätt. Kanske inte billigaste flytten, men med fast pris och professionellt utförande definitivt värt pengarna! Jag kan varmt rekommendera Flyttab! Läs mer
  • 2014-07-16

Eva S skrev om Flyttab
    Hade hela mitt 3-rums-bohag magasinerat i Rissne och Flyttab kom på överenskommen tid med stor bil och 3 killar. De slet i säkert 26-gradig värme och sen vidare färd till Uppsala, lika varmt och 2 trappor utan hiss. Allt gick så otroligt bra och jag är supernöjd.
    Eva Sahlin Läs mer
  • Anna S

2012-10-10

Anna S skrev om Flyttab
    Exakt på utsatt tid kom tre glada, trevliga killar som höll en hög servicenivå hela dagen. Allt gick mycket smidigare än jag vågat hoppas på tack vare dessa killar. En toppenflytt! Läs mer
  • 2012-08-02

Erik P skrev om Flyttab
    Jag flyttade från Stockholm till Göteborg och är supernöjd!
    Väldigt bra och trevligt bemötande samt professionellt utförd flytt av starka flyttkillar. Även flyttstädningen blev bra utan anmärkning, jag kan starkt rekommendera Flyttab!// Läs mer
  • Tony L

2012-06-01

Tony L skrev om Flyttab
    Allt gick hur smidigt som helst. Komplett offert till bra pris och allt funkade precis som utlovat. toppbetyg! Läs mer
  • 2011-09-22

Henrik P skrev om Flyttab
    Perfekt!
    Otroligt bra service!
    Det var den smidigaste flytten jag har varit med om. Snabbt, effektivt och vänligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Jag var supernöjd med dem. /Henke & Maria Läs mer
  • 2011-07-08

anders a skrev om Flyttab
    Funkade bra , skönt att det kom svenska killar riktigt duktiga. Läs mer
  • Krille K

2011-07-07

Krille K skrev om Flyttab
    Jag har några flyttlass bakom mig vid det här lagret ,och eftersom man inte ville tvångskommendera kompisarna ännu en gång :-) var det dags att köra proffesionellt, Skepticismen jag hade kom på skam(har hört en och annan dålig historia )Det gick fort, det var inte så farligt dyrt och allt var helt,dessutom var grabbarna helsköna. Läs mer
  • 2011-05-12

Anders N skrev om Flyttab
    Jag flyttade från Stockholm till Halmstad, flytten gick bra och flyttkillarna var väldigt trevliga. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Susanne O Susanne O tycker: