Flyttab

Flyttab

Ring 08-642 14 00 www.flyttab.se

Flyttab AB är en flyttfirma i Stockholm som jobbar med bohagsflyttar i och till och från stockholm. Vi har duktig och erfaren personal. Och bra priser.

9 omdömen om Flyttab

Lars G
Skrev om Flyttab

Flyttab kom exakt på överenskommen tid och mycket tillmötesgående löste de flytten. Två soffor skulle flyttas till en annan adress än flyttadressen och de löste detta på ett ypperligt sätt. Kanske inte billigaste flytten, men med fast pris och professionellt utförande definitivt värt pengarna! Jag kan varmt rekommendera Flyttab!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Eva S
Skrev om Flyttab

Hade hela mitt 3-rums-bohag magasinerat i Rissne och Flyttab kom på överenskommen tid med stor bil och 3 killar. De slet i säkert 26-gradig värme och sen vidare färd till Uppsala, lika varmt och 2 trappor utan hiss. Allt gick så otroligt bra och jag är supernöjd. Eva Sahlin

Anna S
Skrev om Flyttab

Exakt på utsatt tid kom tre glada, trevliga killar som höll en hög servicenivå hela dagen. Allt gick mycket smidigare än jag vågat hoppas på tack vare dessa killar. En toppenflytt!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Erik P
Skrev om Flyttab

Jag flyttade från Stockholm till Göteborg och är supernöjd! Väldigt bra och trevligt bemötande samt professionellt utförd flytt av starka flyttkillar. Även flyttstädningen blev bra utan anmärkning, jag kan starkt rekommendera Flyttab!//

Tony L
Skrev om Flyttab

Allt gick hur smidigt som helst. Komplett offert till bra pris och allt funkade precis som utlovat. toppbetyg!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Henrik P
Skrev om Flyttab

Perfekt! Otroligt bra service! Det var den smidigaste flytten jag har varit med om. Snabbt, effektivt och vänligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Jag var supernöjd med dem. /Henke & Maria

anders a
Skrev om Flyttab

Funkade bra , skönt att det kom svenska killar riktigt duktiga.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Krille K
Skrev om Flyttab

Jag har några flyttlass bakom mig vid det här lagret ,och eftersom man inte ville tvångskommendera kompisarna ännu en gång :-) var det dags att köra proffesionellt, Skepticismen jag hade kom på skam(har hört en och annan dålig historia )Det gick fort, det var inte så farligt dyrt och allt var helt,dessutom var grabbarna helsköna.

Anders N
Skrev om Flyttab

Jag flyttade från Stockholm till Halmstad, flytten gick bra och flyttkillarna var väldigt trevliga.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2178 omdömen 4.7 av 2178 omdömen