Flyttab

Carl-Gustaf Lindstedts gata 6, 112 69 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 9 omdömen

Flyttab AB är en flyttfirma i Stockholm som jobbar med bohagsflyttar i och till och från stockholm.
Vi har duktig och erfaren personal. Och bra priser.

Läs vad 9 kunder tycker om Flyttab

• Lars G

2015-06-15

Lars G skrev om Flyttab
    Flyttab kom exakt på överenskommen tid och mycket tillmötesgående löste de flytten. Två soffor skulle flyttas till en annan adress än flyttadressen och de löste detta på ett ypperligt sätt. Kanske inte billigaste flytten, men med fast pris och professionellt utförande definitivt värt pengarna! Jag kan varmt rekommendera Flyttab! Läs mer
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • 2014-07-16

Eva S skrev om Flyttab
    Hade hela mitt 3-rums-bohag magasinerat i Rissne och Flyttab kom på överenskommen tid med stor bil och 3 killar. De slet i säkert 26-gradig värme och sen vidare färd till Uppsala, lika varmt och 2 trappor utan hiss. Allt gick så otroligt bra och jag är supernöjd.
    Eva Sahlin Läs mer
  • Anna S

2012-10-10

Anna S skrev om Flyttab
    Exakt på utsatt tid kom tre glada, trevliga killar som höll en hög servicenivå hela dagen. Allt gick mycket smidigare än jag vågat hoppas på tack vare dessa killar. En toppenflytt! Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 229 omdömen
    Badge2020
    "A-J Express Service hjälpte mig med min flytt, och jag är verkligen supernöjd med deras hjälp. Allt gick så smidigt och snabbt, och det va"
    Maria Madeleine S
  • 2012-08-02

Erik P skrev om Flyttab
    Jag flyttade från Stockholm till Göteborg och är supernöjd!
    Väldigt bra och trevligt bemötande samt professionellt utförd flytt av starka flyttkillar. Även flyttstädningen blev bra utan anmärkning, jag kan starkt rekommendera Flyttab!// Läs mer
  • Tony L

2012-06-01

Tony L skrev om Flyttab
    Allt gick hur smidigt som helst. Komplett offert till bra pris och allt funkade precis som utlovat. toppbetyg! Läs mer
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2019
    "Från första kontakten med Arbetspartner har det känts bra! Lätta att ha att göra med och väldigt kundorienterade. Jag hade själv packat kart"
  • 2011-09-22

Henrik P skrev om Flyttab
    Perfekt!
    Otroligt bra service!
    Det var den smidigaste flytten jag har varit med om. Snabbt, effektivt och vänligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Jag var supernöjd med dem. /Henke & Maria Läs mer
  • 2011-07-08

anders a skrev om Flyttab
    Funkade bra , skönt att det kom svenska killar riktigt duktiga. Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 779 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a
  • Krille K

2011-07-07

Krille K skrev om Flyttab
    Jag har några flyttlass bakom mig vid det här lagret ,och eftersom man inte ville tvångskommendera kompisarna ännu en gång :-) var det dags att köra proffesionellt, Skepticismen jag hade kom på skam(har hört en och annan dålig historia )Det gick fort, det var inte så farligt dyrt och allt var helt,dessutom var grabbarna helsköna. Läs mer
  • 2011-05-12

Anders N skrev om Flyttab
    Jag flyttade från Stockholm till Halmstad, flytten gick bra och flyttkillarna var väldigt trevliga. Läs mer
    Pribaltika
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2019
    "Vi har flyttat många gånger men aldrig med Pribaltika. Inga är som de. De är proffesionella, snälla, bussiga, hjälpsamma, tjänstvilliga, med"
    Milos Mitrovic M

Bästa flyttfirmorna i Stockholm: