Flyttfirma Peter Åkare

Flyttfirma Peter Åkare

Ligue 08-31 03 66 peterakare.se

About company

Flyttfirma Peter Åkare har funnits i över 34 år nu. Vi kan därför stolt säga att vi har många års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder flyttjänster till såväl privatpersoner som företag. Nedan ser du ett axplock av de många tjänster vi erbjuder. - Evakueringsflytt & Bohagsflytt - Intern omflyttning på kontor - Magasinering...

33 omdömen om Flyttfirma Peter Åkare

IBRAHIM A
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Jättetrevliga, fick låna ett berg flyttkartonger av dom hur länge som helst (som jag till slut köpte av dom till en rimlig peng). Papper för att packa porslin och glas ingick, och jag fick rabatt hos en städfirma genom dom (som gjorde ett jättebra jobb och kan rekommenderas).

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Gudrun E
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Min upplevelse av flytten: Enbart positiva upplevelser! Lugnt och sansat. Effektivt Mycket gott bemötande. Kändes tryggt och säkert! Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma till vänner och bekanta!

Camilla I
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Vår flytt i april var ganska krävande: många många lådor, skivor, böcker. Tungt alltså. Men flytt-teamet var SÅ tillmötesgående och tålmodiga. Inte en sur min. Tvärtom! Vi rekommenderar denna flytt-firma och skulle anlita dem igen om vi behövde.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Gunnar B
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Kontakterna har hitintills varit mycket bra

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Gunnar, roligt att höra. Ha en fin dag!

Alana G

Excellent professional service.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hi Alama, Great to hear that you like us, wishing you a nice day

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Kristina S
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Det var en alltigenom proffsig och trevlig upplevelse att flytta med Peter Åkare. Lätt att få kontakt, bra service, själva flyttdagen gick hur bra som helst. Kändes tryggt och samtidigt flexibelt. De sa att ”det fixar vi”. Och de gjorde dem. Rekommenderar gärna firma till andra och kommer mig vända mig dit vid nästa flytt.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Kristina. Härligt att höra att du är nöjd och kul att du tog dig tiden att skriva lite ingående om upplevelsen. Ha en fin dag!

Hendrik T
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Lyhörda och proffsiga med trevlig personal. Kommer definitivt använda dem igen vid ev. framtida flyttar.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Hendrik, kul att höra! Välkommen åter! Ha en fin dag!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Torbjörn G
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Professionella, ambitiösa killar. De skickade en lastbil som var lite i minsta laget så de fick pussla en del för att få in allt. De möblerna som jag har är jag inte jätterädd om så jag kan leva med att jag fick något litet märke på sänggaveln. Hade jag haft väldigt dyra möbler hade det nog varit bra om man sade till om det i förväg men annars bra killar och bemötande.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Torbjörn och stort Tack för feedbacken. Jättebra att du är nöjd överlag och vi strävar alltid efter att göra ett så bra jobb som möjligt för våra kunder. Hoppas du får en superfin dag. Med vänlig hälsning, Flyttfirma Peter Åkare.

Lukas M

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Lukas, stort tack för recensionen. Kul att du gillade de olika delarna av service vi erbjöd i samband med jobbet. Ja precis det är extra smidigt när man kan förenkla med redan etablerade kontakter i branschen som vi har. Önskar en fin dag!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Annika T
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Har redan besvarat era frågor.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Annika, tack för recensionen, vore toppen om du kunde skriva lite mer utförligt här på reco så vi vet vad du tycker om oss :) Ha en fin dag!

Tiina H
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Yrkeskunniga och duktiga och med ett trevligt bemötande. Både vindsröjning och flytt gick smidigt. Rekommenderas!

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Tiina, toppen, kul att det gick smidigt med din vindsröjning och flytt! Välkommen tillbaks till oss när som helst!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
NATHALIE B
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Superbra från början till slut. Bra bemötande vid beställning. Förklarade jättebra vad som gäller med avdrag m.m. Tre superkillar som skötte transporten. Trevliga, yrkeskunniga och snabba. Håller vad de lovar och är försiktiga med grejerna. Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera deras tjänster. Kommer anlita igen vid nästa flytt!

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Nathalie, Stort tack för din härliga feedback på vår service och personal. Tydlighet och punktlighet tycker vi är mycket viktigt. Varmt välkommen nästa flytt!

Willy N
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Håller tider. Trevliga och flitiga medarbetare. Bra priser. Bra med utlånade kartonger.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Willy, tack för recensionen. Vi försöker alltid se till att vi har bra medarbetare i gänget. Japp självklart smidigt med att ni som kunder får låna kartonger. Ha det bäst!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Anna M
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Rekommenderas alla dagar i veckan! Punktliga, starka, väldigt trevliga och serviceminded. Bra offert utan massa dolda avgifter, fakturan kom dagen efter utan överraskningar. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Anna, Tack för de fina orden, det värmer!

Andes D
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Snabbt jobba, effektiva. Trevliga killar och bra bemötande.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Andes, Toppen, tack för recensionen, ha en fin sommar!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Ida A
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Behövde hjälp med magasinering inför flytt, funkat enkelt och smidigt. Trevliga och lätta att få tag på vid frågor. Kan absolut tänka mig firman igen om behovet uppstår.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Ida, stort tack för recensionen, kul att du är nöjd. Hoppas du får en fin sommar! Hälsningar Flyttfirma Peter Åkare

Malin L
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Pålitliga, trevliga, noga, punktliga, seriösa, systematiska

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Malin. Det var bra ord att recensera med, vi eftersträvar alla dessa egenskaper :) Trevlig sommar, Hälsningar Flyttfirma Peter Åkare

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Anette F

Toppenkillar! Snabbt smidigt punktligt

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Anette, Tack för den recensionen, japp så försöker vi alltid att vara när vi jobbar ute hos våra kunder :) Trevlig sommar, Hälsningar Flyttfirma Peter Åkare

Jennifer R
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Jättetrevliga och proffsiga, är jättenöjd!

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Tack Jennifer! Kul att du gillade vår service Glada sommarhälsningar Flyttfirma Peter Åkare

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3298 omdömen 4.7 av 3298 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

BJÖRN ANDERS K
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Helt enkelt professionella och positiva. Utan deras hjälp hade flytten tagit avsevärt längre tid och vi hade varit tvungna att sälja den relativt nyinköpta soffan, som utan deras hjälp troligen inte kommit upp för trapporna i ett smalt trapphus.

Heléne Elisabeth Margareta W
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Så nöjd med min flytt idag! Trevliga och professionella! Rekommenderas varmt!

Heléne Elisabeth Margareta W gillar detta
Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej! Stort tack för din fina recension, det uppskattas verkligen! Vi önskar dig varmt välkommen tillbaks till oss nästa gång du behöver vår hjälp! Med vänliga Hälsningar Flyttfirma Peter Åkare AB

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

ANDERS C
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Det är andra gången vi använder oss av Peter Åkare och är supernöjda. Personalen är väldigt hjälpsamma, försiktiga och det som sticker ut speciellt är att de är så positiva. Kan varmt rekommendera Flyttfirman Peter Åkare.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Anders! Tackar, det var jättesnällt med en så fin kommentar. Vi i personalen jobbar varje dag med att försöka göra våra kunder så nöjda vi bara kan så det uppskattas verkligen. Välkommen tillbaks nästa gång!

BEATRICE C
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Så glad att vi valde PÅ. Snabb och rak kommunikation från start. Fick lådor i två omgångar kan extra kostnad och inget knussel om att behålla dem dryg månad. Vi fick dessutom en skada på väggen när sängen var för bred för trappen. Jag glömde säga det på en gång men när jag sa till en månad senare var det ingen snack. De erbjöd sig att åtgärda på en gång. Härligt m firma som bryr sig om kunderna i dagens ekonomi

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Beatrice! Stort tack för att du tog dig tid att ge feedback på vår service. Det peppar oss att fortsätta hålla den höga nivå och kvalité i vårt arbete som vi alltid strävar efter. Varmt välkommen att anlita oss nästa gång det blir dags och ha en fin dag! Hälsningar Flyttfirma Peter Åkare AB

LARS Ö
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Rekommenderas varmt. Riktiga proffs med en positiv inställning som bidrog till att göra något tufft (att flytta) till något positivt.

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Lars! Tack för din positiva recension, vi gör vårt allra bästa för att våra kunder ska få ett lyckat resultat! Med vänlig hälsning, Flyttfirma Peter Åkare AB

Frederico S
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Fick hjälp med packning samt flyttning. Lägenhet på 64Kvm. 5-6 personer med 2 flyttbilar. Allt gick snabbt och effektivt. Kommer absolut återkomma nästa gång jag flyttar!

Svar från Flyttfirma Peter Åkare

Hej Frederico! Varmt tack för dina ord! Vi önskar er lycka till i nya bostaden. Glada hälsningar, Flyttfirma Peter Åkare AB

Michelle W
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Duktig och trevlig personal, mycket professionellt!

Emma F
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Vi bokade pack- och flytthjälp hos Peter Åkare nu när vi skulle flytta. Det var en mycket bra investering, vår flytt kunde inte gått smidigare. De var väldigt trevliga, tillmötesgående och serviceminded. I vanliga fall avskyr vi allt som har att göra med att packa och flytta men nu blev flytten ett nöje istället. Suveränt!

Steven Z
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Jag köpte flyttning tjänst och min kompis rekommenderade Peter Åkare, det är jätte rätt val, de är jätte professional och jobbade jätte snabb och snyg, bra jobbat.

Tim S
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Bra, trevliga och professionella killar. Hjälpte mig med alla mina önskemål så som -packning/uppaclning -demontering/montering -hänvisade mig även till en städfirma. Jag fick verkligen full service, vad mer kan man önska sig. Skulle garanterat använda mig av dom igen om jag ska flytta.

Martin S
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Jag tycker att kund kontakten är skött suveränt, jag vill påpeka att PeterÅkare som flyttfirma är väldigt sköna anställda att handskas med. Då min flytt inte är utförd då det är inte dags än, är jag 110% säker att den kommer utföras på så sätt som jag vill ha det utan några konstigheter.

Alana S
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Flyttkillarna är hur omtänksamma som helst och är så trevliga. God service med fint leende.

Staffan W
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Mycket trevliga, tillmötesgående och flexibla, rekommenderas varmt!

Lars A
Escreveu sobre Flyttfirma Peter Åkare

Very very happy with these guys - super efficient, courteous and flexible ! Will definitely use again for our next move