Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala FlyttHarry

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala — Visa karta

Välkommen till FlyttHarry - flyttfirman med kundens behov i fokus!

Vi flyttar effektivt och säkert för både företag och privatpersoner med små eller stora behov. Vårt företag har funnits sedan 2012 och är beläget i Uppsala. Här har vi stora lokaler för magasinering för både mellanlagring och långvarig lagring.

Vilken typ av flytt har du på gång? Vi utför allt mellan kontorslfyttar till bohagsflyttar eller tunghantering. Kika in på vår hemsida eller kontakta oss och berätta om dina önskemål. Vi flyttar det mesta!

Läs vad 124 kunder tycker om FlyttHarry

• Bore S
    Bore S skrev om FlyttHarry
    Flyttning utav möbler.
    Ett utmärkt sätt.
    Höga förväntningar och de levde upp till dem.
    Väldigt positiv upplevelse. Läs mer
  • Ewa M
    Ewa M skrev om FlyttHarry
    Jag köpte ut och inflytt samma dag. Tre fantastiska personer kom och gjorde ett fantastiskt jobb, med ett superfint bemötande och en flexibel, positiv inställning. Själv hade jag missat vissa grejer, som hade kunnat bli problem - men inte med det här gänget. De löste allt med en klackspark. Jag rekommenderar Flyttharry varmt! Läs mer
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om FlyttHarry
    Bra bemötande, fint utförd flytt av trevliga och hjälpsamma killar. Bra pris också - jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om FlyttHarry
    Trevliga flyttgrabbar men var lite slöa. Tog för givet att de skulle få en timme lunch mitt i utan förvarning (på ett jobb på totalt 3,5 h). Försökte ta betalt enligt första offerten vi tackat nej till (fast pris). Vid rättning (pris på timme) försökte de ta betalt för lunchen också. Försökte argumentera för att ta betalt för 4h istället för 3,5h genom att säga att framkörning genererar tid att betala för (stämmer inte enligt bohag 2010). När vi argumenterade mot även det så fick vi inget svar. Dock sa vi att det var ok att betala för 4h eftersom vi var beredda på att de skulle avrunda uppåt, så vi fick rätt faktura tillslut. Flytten genomförd och ingen var otrevlig, men det var ingen fantastisk upplevelse. Ungefär 5 saker tog stryk (skrapmärken på möbler, tryckskada på datorskärm och lampskärm). Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om FlyttHarry
    Flytthjälp. Trevliga gubbar, allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Hélene A
    Hélene A skrev om FlyttHarry
    Bostadsflytt, snabbt och smidigt med ok kostnad! Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om FlyttHarry
    Gott bemötande och effektivt! Snabb respons och allt klaffade m flytten enligt överenskommet. Och snabba var ni! Tack! Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om FlyttHarry
    FlyttHarry’s tog hand om vår flytt till Uppsala. Allt gick som på räls från början till slut. Trevligt bemötande och duktiga killar som gjorde flytten. Kan varmt rekommendera FlyttHarry. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om FlyttHarry
    Allt var bra! Trevligt bemötande och snabbt o smidigt jobb. Vi var jättenöjda. Läs mer
  • Sahra S
    Sahra S skrev om FlyttHarry
    Flyttharry hjälpte oss med flytten!
    Man kan inte önska sig bättre !
    De är kunniga , snabba , artiga ...och bra pris👌 Läs mer
  • Per Arne N
    Per Arne N skrev om FlyttHarry
    Bra bemötande och bra flyttkarlar.
    Allt flöt som önskat. Läs mer
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om FlyttHarry
    Bestilte flytting fra Uppsala til Stockholm, de tre personene som gjennomførte flyten var trivelige, og veldig effektive. Alt gikk som det skulle, perfekt! Läs mer
  • Hervé H
    Henrik A skrev om FlyttHarry
    Trevliga och duktiga killar. Inga konstigheter. Läs mer
  • Gregorius V
    Gregorius V skrev om FlyttHarry
    Mkt bra och levde upp tiil förväntningarna. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om FlyttHarry
    Mindre flytt som utfördes snabbt och med vänligt bemötande. Hade använt Flytt Harry förut med gott resultat. Läs mer
  • Louisa D
    Louisa D skrev om FlyttHarry
    Martin from Flytt Harry was very quick to reply with a reasonable quote & also quick to respond to all my questions. The moving men were very nice and excellent. I will definitely use them again. :) Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om FlyttHarry
    Mycket seriöst företag med trevligt bemötande, Läs mer
  • Hannes H
    Hannes H skrev om FlyttHarry
    Grymt härliga! Smidiga att få offert ifrån, snabba och pålitliga! Har absolut ingenting negativt att säga om dom! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om FlyttHarry
    Fick fantastiskt fin hjälp med min flytt! Mycket mer än bara bärhjälp. Stort tack! Läs mer
  • Ylva N
    Ylva N skrev om FlyttHarry
    Min flytt gick hur smidigt som helst med flyttharry, och trevligt bemötande! Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om FlyttHarry
    Jag är mycket nöjd med bemötande från både arbetsledning och även från grabbarna på plats som proffesionellt gjorde min flytt smidig.
    Alla mina saker var hela efter flytten.
    Bra jobbat!
    Rekommenderar verkligen detta företag.
    Mvh Martin Läs mer
  • Barbro W
    Barbro W skrev om FlyttHarry
    Trevligt bemötande och mycket hjälpsamma flyttkillar Läs mer
  • Sonja A
    Sonja A skrev om FlyttHarry
    Väldigt bra flyttfirma.Jättetrevliga killar.Perfekt service från början till slut.Jag fick hjälp med packning och transport från uppsala till Enköping .hämtning av kartonger idagHela flyttprocessen gick lätt och smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Flytt-Harry
    Sonja Algvik Sand gatan 33 Enköping Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om FlyttHarry
    Mycket bra o tillmötesgående. Fick hjälp med flytt av ett större hörnskåp som dessutom monterades.
    Rekommenderar gärna Flytt-Harry! Läs mer
  • Trippus Event Solutions Ab A
    Trippus Event Solutions Ab A skrev om FlyttHarry
    FlyttHarry svarade snabbt på vår förfrågan om offert. Man kom upp till våra lokaler för att få en överblick över hur mycket som skulle flyttas. Smidigt att kunna låna flyttkartonger.
    På flyttdagen kom man som utlovat. Trevliga och effektiva flyttkillar. Rekommenderar absolut FlyttHarry! Läs mer
  • Sebastian C
    Sebastian C skrev om FlyttHarry
    Sedan jag flyttade till Uppsala för 18 år sedan har jag vid varje flytt till ny bostad i stan alltid valt Flyttharry – från början då Harry själv var med och kånkade.

Bemötandet från företaget var trevligt då och var det även vid min senaste flytt vintern 2017! Snabba och vänliga svar via mail, omedelbar tillgänglighet per telefon. Snabb och rimlig offert. Flyttlådor och flyttpapper lånades ut gratis och levererades till bostaden enligt överenskommen tid – en fantastisk tjänst för alla som inte har bil och möjlighet att frakta sådant själv!

Själva flytten gick utmärkt, flyttkillarna världens trevligaste. Jag uppskattade också möjligheten att köpa loss några flyttlådor jag inte kunde packa upp efter flytten.

Allt som allt – superfirma, måste rekommenderas! Läs mer
  • Karin G
    Karin G skrev om FlyttHarry
    Mycket bra service och bemötande! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om FlyttHarry
    Trevlig personal, visade omsorg om våra saker som de flyttade, de lyckades dock inte få med sig alla våra saker vilket gjorde det problematiskt för oss när nästan alla trädgårdssaker blev kvar gamla huset så vi måste försöka flytta dem på annat sätt. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om FlyttHarry
    Jag har flyttat rfrån Uppsala till Falkenberg. Det fungerade mycket bra! Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om FlyttHarry
    Flytt-Harrys är familjens husgud. Vi har använt dem tre gånger bara i år och snart blir det återflytt av det vi magasinerat hos dem. Det kan gälla allt från flytt av en möbel till en helt hem. Det går undan fort och smidigt. Jättetrevliga killar. Läs mer
  • Angenette N
    Angenette N skrev om FlyttHarry
    Mycket trevlig och bra bemötande. Vi va osäker över exakt det vi behövde hjälp med och FlyttHarry va flexibel och träffade våra oklara önskemål mycket väl. Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om FlyttHarry
    Bra kontakt, snabbt flyttat av vår lägenhet. Mycket nöjd :) Läs mer
  • Bodil H
    Bodil H skrev om FlyttHarry
    Utmärkt flyttfirma. Bra bemötande, snabbt svar på offertförfrågan. Smidig och säker flytt.
    Levde helt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om FlyttHarry
    Funkade bra. Vänliga snabba flexibla. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om FlyttHarry
    FlyttHarry var trevliga, kunniga och pålitliga. Tog hand om mitt ganska komplicerade flyttärende på ett proffsigt vis. Läs mer
  • Erika  T
    Erika T skrev om FlyttHarry
    Fantastisk service, jätteduktiga och trevliga flyttgubbar! Noggranna och aktsamma, men ändå snabba. Läs mer
    2017-10-19 FlyttHarry svarar Erika T
    Hej Erika,
    Tack för att du tog tid och bedömde oss!
  • Björn J
    Björn J skrev om FlyttHarry
    Fick hjälp med packning och flytt. Trevliga, effektiva och hjälpsamma "flyttkillar". Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W skrev om FlyttHarry
    Köpte en flytt av bohag. Är mycket nöjd med allting! Bra service med lån av flyttkartonger! Trevlig personal! Läs mer
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om FlyttHarry
    Jag är mycket nöjd med packning, lastning, lossning på nya stället och uppackning.
    Det var lite segt i starten, men sen gick allt lagom snabbt och säkert. Läs mer
  • Carolina S
    Carolina S skrev om FlyttHarry
    Smidigt, från offertförfrågan till avslutad flytt. Lätta att få kontakt med, tillmötesgående,trevliga och hjälpsamma. Inget problem alls. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om FlyttHarry
    Från första kontakt till avslutad flytt så har allt gått smidigt. Snabba svar på frågor vi hade inför flytten och ett mycket trevligt bemötande under själva flytten! Läs mer
  • Weronica E
    Weronica E skrev om FlyttHarry
    Jag beställde hela packetet.nerpackninh.upp packning samt montering.det skulle ta 3 dggr.det lät bra eftersom min man var svårt sjuk o inte kunde delta i flytten.det var den värsta flytt jag varit med om. Det tog inte 3dagar , det är inte klart än........packningen var usel .kristalglas bland gjutjärns kastruller.halvfyllda lådor med skräp,lampor som gått sönder,blommorna nerpackade i kartonger i källaren som stod 1v innan jag hitta på dom.vörsta bluffflytt jag varit med om .samt gnäll om att det var så mkt saker.och under tiden hann även min man dö i cancer. Läs mer
  • Olle G
    Olle G skrev om FlyttHarry
    Bra pris, snabb hantering, trevliga och professionella. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om FlyttHarry
    Allt har fungerat perfekt med Flytt Harry,kan rekommenderas på det varmaste Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om FlyttHarry
    Trevliga ödmjuka grabbar som jobbade snabbt och professionellt med att flytta alla våra stora möbler och tyngre kartonger. Mycket nöjda med allt från bokning till utförande. Otur med repor på framsida av en diskmaskin och sidan av en bokhylla. Annars hade betyget varit en 5:a. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Vi kommer anlita Er vid behov i framtiden. Tack för den här gången 😊 Petra & Mikael Läs mer
  • Carl-wiktor L
    Carl-wiktor L skrev om FlyttHarry
    Smidigt trevligt och snabbt till ett bra pris. Rekommenderar. Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om FlyttHarry
    Smidigt och bra på alla sätt Läs mer

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala