Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala FlyttHarry
Rekommenderat företag 2016 - FlyttHarry
Rekommenderat företag 2015 - FlyttHarry

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala — Visa karta

Flyttfirman med kundens behov i fokus!
- Vi flyttar effektivt och säkert med ditt behov i fokus.
-Privat- eller företagsflytt? Vi löser Dina problem!
-Vi har ett stort magasin för stora och små behov.

Läs vad 55 kunder tycker om FlyttHarry

• Arijana H
    Arijana H skrev om FlyttHarry
    En utmärkt service från första kontakt till ett avslutat arbete. Vilka killar, fick till och med hjälp att bära upp ett bord som levererades när killarna vara klara med flytten. Det lilla extra som räknas. Bara massa plus från oss. Tack 1000gg ni gjorde vår flytt väldigt enkel
  • Kaija H
    Kaija H skrev om FlyttHarry
    Hej. Jag köpte en tjänst för flytthjälp till mitt nya lägenhet.
    Flyttkillarna var otroligt arbetsamma, snälla och omtänksamma.
    Bemötandet med företaget FlyttHarry var från början till slut otroligt
    bra och fint på alla möjliga sätt.
  • Göran S
    Göran S skrev om FlyttHarry
    Av de tillfrågade flyttföretagen för min bohagsflytt var FlyttHarry det enda bolaget som gjorde en besiktning innan de gav mig en fastprisoffert. Detta var mycket positivt. Jag anlitade dom också för packning av ömtåligt gods som glas och porslin vilket fungerade ypperligt. Allt packades snabbt och ordentligt och inget gick sönder under transporten. Själva lastningen, transporten och lossningen gick snabbt och elegant och utfördes av FlyttHarrys personal i Uppsala och av lika kompetent personal på destinationsorten.
    Jag kan varmt rekommendera FlyttHarry för bohagsflytt.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om FlyttHarry
    Mycket gott bemötande och vänlig personal. Flyttningen gick smidigt.
  • Maria T
    Maria T skrev om FlyttHarry
    Vi har köpt flytt vid många tillfällen. Tunga flyttar eftersom det är arkiv.
    Jag blir alltid nöjd när jag får hjälp av FlyttHarry, trevlig personal som är kompetenta och vill att vi ska bli nöjda.
  • Eva-lena A
    Eva-lena A skrev om FlyttHarry
    Bemötandet var utmärkt. Flyttkillarna som kom var trevliga hjälpsamma och snabba. Dem får högsta betyg från oss som beställde flytthjälpen.
  • Kristiina S
    Kristiina S skrev om FlyttHarry
    Hej, FlyttHarry hjälte oss både med flytt och ff med förvaring.
    Vi är mycket nöjda med deras tjänster och det flexibla och professionella bemötandet i alla lägen och hos varje medarbetare.
  • Ulla J
    Ulla J skrev om FlyttHarry
    Vilka killar som hjälpte mig med min flytt . Trevliga med mycket skratt och prat . Dessa killar kan jag verkligen rekommendera .
  • Krister B
    Krister B skrev om FlyttHarry
    Brydde sig inte ens om arr svara på offertförfrågan, väntade en vecka. De är borta ur keken
    2016-09-12 FlyttHarry svarar Krister B
    Hej Krister,
    Vi ber om ursäkt för att vi inte kontaktade dig. Vi hade problem med mailen under vecka 36 och därav missade vi dig.
  • Helena H
    Helena H skrev om FlyttHarry
    Trevligt och professionellt bemötande. Servicen var mycket bra!
  • Anders W
    Anders W skrev om FlyttHarry
    Väldigt bra upplevelse. Bra kontakt både på telefon och mejl. På dagen D fungerade det också bra. Trevliga killar med glimten i ögat.
  • Anna K
    Anna K skrev om FlyttHarry
    Fantastiskt bra från början till slut. Flyttharry flyttade vårt bohag tryggt och säkert till ett bra pris. Rekommenderas varmt!
  • Livia P
    Livia P skrev om FlyttHarry
    Bra bemötande, lätta att få tag på! Snabb flytt!
  • Jan R
    Jan R skrev om FlyttHarry
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Camilla S
    Camilla S skrev om FlyttHarry
    Mycket seriösa och kompetenta.
    Trevliga och "ordning och reda". Prisvärda om man vill ha en pålitlig flytt utan problem.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om FlyttHarry
    Bra bemötande från början till slut
    Tog betalt för fler (3) timmar än de utfört
    Fick låna c:a 10 filtar utan ersättning
  • Milan G
    Milan G skrev om FlyttHarry
    ..............................
  • Carina H
    Carina H skrev om FlyttHarry
    Det hösta betyg från början till slut. Fick en återkoppling dagen efter(Dom var dom enda som hörde av sig) Fantastiskt bemötande och ett superbra jobb.
    Och trevliga Med vänlig hälsning Carina hedendahl
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om FlyttHarry
    Trevlig och kompetent personal vid bohagsflytt
  • Svante N
    Svante N skrev om FlyttHarry
    Jag hade tfn-kontakt med er lör den 27/2, samt mejlade sen, den kontakten var bra. Ärendet gällde en flytt hos mina gamla föräldrar (som de själva bad mig ordna), den 29/2, jag var själv ej med då, så jag kan inte yttra mig om detta i detalj, men det förefaller ha gått bra.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om FlyttHarry
    Mycket bra!
    Allt fungerade helt perfekt!
    I tid enl ök.
    Snabbt och proffsigt!
  • Thorbjorn F
    Thorbjorn F skrev om FlyttHarry
    ionellt genomfört. Trevliga människor. Kommer att rekommendera er.
  • Ida B
    Ida B skrev om FlyttHarry
    Trevligt bemötande både via mail, via telefonkontakt samt under själva flyttdagen. Snabba och effektiva under själva flytten samt stor ansvars känsla, körde ut flyttkartonger till mig eftersom det vara bästa lösningen för oss båda. Stort tack för alla hjälp! Rekommenderas!
  • Thomas A
    Thomas A skrev om FlyttHarry
    Det här var andra gången som firman utfört flytt åt mig. båda gångerna har allt gått jättebra. Trevlig och tillmötesgående personal. bemötandet, både från personal på kontoret och de som flyttade har varit mycket bra.
  • Anna Å
    Anna Å skrev om FlyttHarry
    Smidigt att beställa, snabb hantering, flexibelt och bra killar som hjälpte till med flytten. Tack!
  • Bosse H
    Bosse H skrev om FlyttHarry
    Vi är mycket nöjda med deras arbete i samband med vår flytt. Från början med det första besöket till avlastningen av den sista flyttlådan. Arbetet förlöpte väldigt snabbt, smärtfritt och bra
  • Carl-gustaf G
    Carl-gustaf G skrev om FlyttHarry
    Bra Service, responsiva och tillgängliga.
  • Anders S
    Anders S skrev om FlyttHarry
    Flytt av kylaggregat, fungerade bra.
  • Virve I
    Virve I skrev om FlyttHarry
    Mitt helehetsintryck av flytten, magasineringen och hämtiningen av flyttkartoner är väldigt positivt. Alla löften om tidpunkt för leveranser och jobb uppfylldes. Personalen var trevlig och jobbade effektivt. På slutet av jobbet anslöt ytterligare två personer (förutom de 3 ursprungliga) vilket gjorde det något rörigt eftersom det var svårt att dirigera 5 personer. Fick hjälp som jag inte förväntat mig med uppackning av stora trälådor för tavlor samt bortforslande av de tomma lådorna.
  • Sture L
    Sture L skrev om FlyttHarry
    Jättebra från start till mål! utmärkt jobbat!
  • Bertil R
    Bertil R skrev om FlyttHarry
    Snabb att inkomma med offert. Hjälpt tidigt med förpackningsmtrl.
    Effektivt och smidigt. Inga skador trots lång transport.
  • Rune A
    Rune A skrev om FlyttHarry
    Allt var utmärkt från första början , all heder till FlyttHarry !
  • Anna T
    Anna T skrev om FlyttHarry
    Lätt att komma i kontakt med. Snabba med att sätta in extraresurs som behövdes när bedömningen av vad som skulle flyttas inte hade säkerställts.
  • Yngve N
    Yngve N skrev om FlyttHarry
    Snabbt och effektivt trevlig personal och hjälpsamma

Yngve
  • Ayse Y
    Ayse Y skrev om FlyttHarry
    Jag kan rekommendera en bra och seriös FlyttHarry i Uppsala👍🏻
  • Harriet M
    Harriet M skrev om FlyttHarry
    Jag flyttade från en 2:a på 60kvm med två förråd i luthagen. Båda flyttkillarna var trevliga, starka och effektiva. Jag är jättenöjd. Harriet Marnell
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om FlyttHarry
    Flytt från villa till lägenhet. Bra bemötande och vid frågor som vi hade vid flera tillfällen inför flytten fick vi svar snabbt. Btra och trevlig personal som skötte vår flytt snabbt och smidigt.
  • Pia A
    Pia A skrev om FlyttHarry
    Vi är så nöjda med flytt Harry , dom var proffsiga och mycket trevligt bemötande. Vi kan verkligen varmt rekommendera dom. Hälsningar Pia o Christer
  • Gitte A
    Gitte A skrev om FlyttHarry
    Jag är verkligen supernöjd med FlyttHarrys hantering av min flytt från Ua till Östhammar. Alla var supertrevliga glada och ingav ett stort förtroende.
    Jag kommer varmt rekommendera bolaget till vänner och bekanta.
  • Peter A
    Peter A skrev om FlyttHarry
    Fick ett mycket gott intryck redan när jag kontaktade FlyttHarry för offert. Pratade med Henry. Mycket trevlig, seriös och med en skön "det ordnar vi"-attityd. Prismässigt var Harry konkurrenskraftig. Inte den billigaste av de firmor vi fick offert från, men långt från den dyraste (offert med fast pris fick vi "per default", f.ö). Alla frågor jag hade inför flytten fick jag alltid omedelbart svar på per mail, kartonger levererades omgående och själva flytten skötte de sedan helt utmärkt! Ett gäng pigga, starka, ambitiösa, proffsiga och jättetrevlig killar kom och jobbade stenhårt från tidig morgon till sen kväll (inkl själva resan). Möbler, kartonger och prylar konkades snabbt, men med full kontroll, och det hördes inte minsta gnäll på hela dagen. Tvärtom genomsyrade samma "det ordnar vi"-attityd hela flytten. Kommunikationen flyttkillarna emellan var också väldigt effektiv, inga missförstånd! Fakturan kom några dagar efter flytten utan minsta överraskning. Tror faktiskt killarna fick jobba lite längre och hårdare än vad Henry hade beräknat, men fakturan stämde helt med offerten. Inga tillägg för det ena eller andra. Tack FlyttHarry för ett strålande bra jobb, från början till slut! Rekommenderar varmt denna firma!
  • Ulrica A
    Ulrica A skrev om FlyttHarry
    Flytt-Harrys flyttar effektivt, trevligt och vänligt. Kommer när de lovar, gör vad de ska och är mycket hjälpsamma. Tack!
  • Karin B
    Karin B skrev om FlyttHarry
    flyttning och lagring. Det som lagrats har fortfarande inte beställts för leverans.
  • Anna L
    Anna L skrev om FlyttHarry
    Flinkt och fint med FlyttHarry :-)
  • Hans R
    Hans R skrev om FlyttHarry
    Mycket trevligt och kompetent bemötande genom hela flyttprocessen.
  • Peter W
    Peter W skrev om FlyttHarry
    FlyttHarry är klockrent! Bästa flytten vi kunde tänka oss!

De skickade 4 snabba killar som flyttade 100 lådor + fullt möblerad lägenhet på 4e våningen till ny lägenhet på 1 & 1/2 trappa, allt detta på lite drygt 3 timmar!

Finfin service med kartonger, packpapper och bubbelplast som levererades intill hemmet i god tid för allt packande.

Alltsom alt den bästa flyttupplevelse vi haft! Allt tack til FlyttHarry och hans gäng!
  • Marianne T
    Marianne T skrev om FlyttHarry
    Flytt-Harry är en utmärkt flyttfirma. De jobbade snabbt och effektivt vid vår flytt den 30 sep. De var ytterst trevliga och hjälpsamma. Jag är mycket nöjd med dem och kan rekommendera dem till andra.
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om FlyttHarry
    Flytthjälp.
    Trevligt, tryggt och lugnt bemötande.
    Snabba och tjänstvilliga.
  • Rickard D
    Rickard D skrev om FlyttHarry
    Vi använder FlyttHarry för leveranser av brandklassade och inbrottsklassade skåp i Uppsalaregionen. Vi har alltid fått ett trevligt och professionellt bemötande och våra kunder är nöjda med leveranserna.
  • Martin E
    Trevliga
    Ok priser
  • Maria N
    Maria N skrev om FlyttHarry
    Mycket bra. Allt flöt på fint. Vi är nöjda. Vi har redan rekommenderar FlyttHarry vidare!

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala