Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala FlyttHarry

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala — Visa karta

Välkommen till FlyttHarry - flyttfirman med kundens behov i fokus!

Vi flyttar effektivt och säkert för både företag och privatpersoner med små eller stora behov. Vårt företag har funnits sedan 2012 och är beläget i Uppsala. Här har vi stora lokaler för magasinering för både mellanlagring och långvarig lagring.

Vilken typ av flytt har du på gång? Vi utför allt mellan kontorslfyttar till bohagsflyttar eller tunghantering. Kika in på vår hemsida eller kontakta oss och berätta om dina önskemål. Vi flyttar det mesta!

Läs vad 93 kunder tycker om FlyttHarry

• Anders B
    Anders B skrev om FlyttHarry
    Jag har flyttat rfrån Uppsala till Falkenberg. Det fungerade mycket bra!
  • Eva A
    Eva A skrev om FlyttHarry
    Flytt-Harrys är familjens husgud. Vi har använt dem tre gånger bara i år och snart blir det återflytt av det vi magasinerat hos dem. Det kan gälla allt från flytt av en möbel till en helt hem. Det går undan fort och smidigt. Jättetrevliga killar.
  • Angenette N
    Angenette N skrev om FlyttHarry
    Mycket trevlig och bra bemötande. Vi va osäker över exakt det vi behövde hjälp med och FlyttHarry va flexibel och träffade våra oklara önskemål mycket väl.
  • Christian H
    Christian H skrev om FlyttHarry
    Bra kontakt, snabbt flyttat av vår lägenhet. Mycket nöjd :)
  • Bodil H
    Bodil H skrev om FlyttHarry
    Utmärkt flyttfirma. Bra bemötande, snabbt svar på offertförfrågan. Smidig och säker flytt.
    Levde helt upp till mina förväntningar.
  • Helena K
    Helena K skrev om FlyttHarry
    Funkade bra. Vänliga snabba flexibla.
  • Karin A
    Karin A skrev om FlyttHarry
    FlyttHarry var trevliga, kunniga och pålitliga. Tog hand om mitt ganska komplicerade flyttärende på ett proffsigt vis.
  • Erika  T
    Erika T skrev om FlyttHarry
    Fantastisk service, jätteduktiga och trevliga flyttgubbar! Noggranna och aktsamma, men ändå snabba.
    2017-10-19 FlyttHarry svarar Erika T
    Hej Erika,
    Tack för att du tog tid och bedömde oss!
  • Björn J
    Björn J skrev om FlyttHarry
    Fick hjälp med packning och flytt. Trevliga, effektiva och hjälpsamma "flyttkillar".
  • Bengt W
    Bengt W skrev om FlyttHarry
    Köpte en flytt av bohag. Är mycket nöjd med allting! Bra service med lån av flyttkartonger! Trevlig personal!
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om FlyttHarry
    Jag är mycket nöjd med packning, lastning, lossning på nya stället och uppackning.
    Det var lite segt i starten, men sen gick allt lagom snabbt och säkert.
  • Carolina S
    Carolina S skrev om FlyttHarry
    Smidigt, från offertförfrågan till avslutad flytt. Lätta att få kontakt med, tillmötesgående,trevliga och hjälpsamma. Inget problem alls. Kan varmt rekommendera dem!
  • Hanna S
    Hanna S skrev om FlyttHarry
    Från första kontakt till avslutad flytt så har allt gått smidigt. Snabba svar på frågor vi hade inför flytten och ett mycket trevligt bemötande under själva flytten!
  • Weronica E
    Weronica E skrev om FlyttHarry
    Jag beställde hela packetet.nerpackninh.upp packning samt montering.det skulle ta 3 dggr.det lät bra eftersom min man var svårt sjuk o inte kunde delta i flytten.det var den värsta flytt jag varit med om. Det tog inte 3dagar , det är inte klart än........packningen var usel .kristalglas bland gjutjärns kastruller.halvfyllda lådor med skräp,lampor som gått sönder,blommorna nerpackade i kartonger i källaren som stod 1v innan jag hitta på dom.vörsta bluffflytt jag varit med om .samt gnäll om att det var så mkt saker.och under tiden hann även min man dö i cancer.
  • Olle G
    Olle G skrev om FlyttHarry
    Bra pris, snabb hantering, trevliga och professionella.
  • Jan B
    Jan B skrev om FlyttHarry
    Allt har fungerat perfekt med Flytt Harry,kan rekommenderas på det varmaste
  • Petra F
    Petra F skrev om FlyttHarry
    Trevliga ödmjuka grabbar som jobbade snabbt och professionellt med att flytta alla våra stora möbler och tyngre kartonger. Mycket nöjda med allt från bokning till utförande. Otur med repor på framsida av en diskmaskin och sidan av en bokhylla. Annars hade betyget varit en 5:a. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Vi kommer anlita Er vid behov i framtiden. Tack för den här gången 😊 Petra & Mikael
  • Carl-wiktor L
    Carl-wiktor L skrev om FlyttHarry
    Smidigt trevligt och snabbt till ett bra pris. Rekommenderar.
  • Anna T
    Anna T skrev om FlyttHarry
    Smidigt och bra på alla sätt
  • Ali A
    Ali A skrev om FlyttHarry
    Trevliga flyttkillar och hjälpsamm samt väldigt snabba.
  • Ingrid F
    Ingrid F skrev om FlyttHarry
    Smidigt och professionellt! Trevliga flyttare och mycket prisvärt. Rekommenderas varmt!
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om FlyttHarry
    Mycket nöjd allt flöt på bra. Trevlig personal.
  • Astrid B
    Astrid B skrev om FlyttHarry
    Vi är väldigt nöjda med flyttharry. De var snabba och hjälpsamma i kontakten vi hade innan flytten skulle bli av. På flyttdagen jobbade dem väldigt snabbt och effektivt. Blev dock någon skråma samt färgsläpp på en möbel som skavt mot något samt lite oförsiktiga med vissa saker. Utöver det var det inget att klaga på. Jag kan rekommendera dem vidare till andra!
  • Gustav R
    Gustav R skrev om FlyttHarry
    Mycket nöjd! Fort, effektivt och bra.
  • Peter J
    Peter J skrev om FlyttHarry
    Mycket trevliga och seriösa. Var försiktiga med sakerna och höll tidsschemat. Rekomenderas
  • Kristina L
    Kristina L skrev om FlyttHarry
    vi bokade flytt av bohag 2:a

Super bra!

Snabba och trevliga. behövde också extra flyttlådor och hjälp att beskriva skattavdrag. Mycket bra förklarat.

Med vänlig hälsning tina lehman
  • Tobias L
    Tobias L skrev om FlyttHarry
    Bra gubbar, ordentligt gjort och allt helt. Då blir man nöjd. Kommer aldrig mer flytta själv. Prislappen är löjlig mot vad man får. Fantastiskt!!
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om FlyttHarry
    Kom i tid, professional och hjälpsamt.
  • Ylva K
    Ylva K skrev om FlyttHarry
    Trevliga killar, men inte direkt försiktiga med möbler, golv m.m.
  • Josefin J
    Josefin J skrev om FlyttHarry
    Trevliga, snabba, professionella och till ett bra pris. Rekommenderas!
  • Ann-christine H
    Ann-christine H skrev om FlyttHarry
    Mycket bra och kompetent personal.
    Tackar speciellt för lån av flyttlådor!
  • Viktoria G
    Viktoria G skrev om FlyttHarry
    Lätt att få kontakt och information. Snabb och smidig flytt. Också leverans och upphämtning av flyttkartonger före och efter flytten!
  • Helena L
    Helena L skrev om FlyttHarry
    Vi anlitade FlyttHarry för utflyttning från lägenhet, förvaring av bohag i magasin samt tillbakaflytt in i ny lägenhet.

Jag tyckte att FlyttHarry var lätta att kommunicera med - de svarade snabbt på både mail och telefon. De var tydliga i sina uppgifter så det var lätt att se vad det skulle kosta.

Vid själva utförandet var de punktliga, trevliga och inte minst mycket försiktiga med våra saker. De bar försiktigt och var duktiga på att stuva.

Vi är mycket nöjda, och kan rekommendera dem varmt.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om FlyttHarry
    Kan bara ge mina varmaste rekommendationer. Snabba, effektiva och fast pris trots att dom fick köra två svängar. Utan tvekan den bästa svenska flyttfirma jag använt mig av.
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om FlyttHarry
    Jättetrevliga flyttgubbar som var lugna och effektiva.
  • Anna-carin L
    Anna-carin L skrev om FlyttHarry
    Fick hjälp och flytta från lgh till lgh. Fick bra bemötandet från första stund.
    Har inget att anmärka på.
  • Kristina U
    Kristina U skrev om FlyttHarry
    Mycket bra bemötande från första kontakten. Proffsigt och med en otrolig serviceanda! En flyttning inom Uppsala som gick otroligt smidigt.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om FlyttHarry
    Trevligt bemötande och stor hjälpsamhet. Det gick snabbt också. De visade även prov på tålamod då uppfarten var blockerad under lång tid!
  • Arijana H
    Arijana H skrev om FlyttHarry
    En utmärkt service från första kontakt till ett avslutat arbete. Vilka killar, fick till och med hjälp att bära upp ett bord som levererades när killarna vara klara med flytten. Det lilla extra som räknas. Bara massa plus från oss. Tack 1000gg ni gjorde vår flytt väldigt enkel
  • Kaija H
    Kaija H skrev om FlyttHarry
    Hej. Jag köpte en tjänst för flytthjälp till mitt nya lägenhet.
    Flyttkillarna var otroligt arbetsamma, snälla och omtänksamma.
    Bemötandet med företaget FlyttHarry var från början till slut otroligt
    bra och fint på alla möjliga sätt.
  • Göran S
    Göran S skrev om FlyttHarry
    Av de tillfrågade flyttföretagen för min bohagsflytt var FlyttHarry det enda bolaget som gjorde en besiktning innan de gav mig en fastprisoffert. Detta var mycket positivt. Jag anlitade dom också för packning av ömtåligt gods som glas och porslin vilket fungerade ypperligt. Allt packades snabbt och ordentligt och inget gick sönder under transporten. Själva lastningen, transporten och lossningen gick snabbt och elegant och utfördes av FlyttHarrys personal i Uppsala och av lika kompetent personal på destinationsorten.
    Jag kan varmt rekommendera FlyttHarry för bohagsflytt.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om FlyttHarry
    Mycket gott bemötande och vänlig personal. Flyttningen gick smidigt.
  • Maria T
    Maria T skrev om FlyttHarry
    Vi har köpt flytt vid många tillfällen. Tunga flyttar eftersom det är arkiv.
    Jag blir alltid nöjd när jag får hjälp av FlyttHarry, trevlig personal som är kompetenta och vill att vi ska bli nöjda.
  • Eva-lena A
    Eva-lena A skrev om FlyttHarry
    Bemötandet var utmärkt. Flyttkillarna som kom var trevliga hjälpsamma och snabba. Dem får högsta betyg från oss som beställde flytthjälpen.
  • Kristiina S
    Kristiina S skrev om FlyttHarry
    Hej, FlyttHarry hjälte oss både med flytt och ff med förvaring.
    Vi är mycket nöjda med deras tjänster och det flexibla och professionella bemötandet i alla lägen och hos varje medarbetare.
  • Ulla J
    Ulla J skrev om FlyttHarry
    Vilka killar som hjälpte mig med min flytt . Trevliga med mycket skratt och prat . Dessa killar kan jag verkligen rekommendera .
  • Krister B
    Krister B skrev om FlyttHarry
    Brydde sig inte ens om arr svara på offertförfrågan, väntade en vecka. De är borta ur keken
    2016-09-12 FlyttHarry svarar Krister B
    Hej Krister,
    Vi ber om ursäkt för att vi inte kontaktade dig. Vi hade problem med mailen under vecka 36 och därav missade vi dig.
  • Helena H
    Helena H skrev om FlyttHarry
    Trevligt och professionellt bemötande. Servicen var mycket bra!
  • Anders W
    Anders W skrev om FlyttHarry
    Väldigt bra upplevelse. Bra kontakt både på telefon och mejl. På dagen D fungerade det också bra. Trevliga killar med glimten i ögat.
  • Anna K
    Anna K skrev om FlyttHarry
    Fantastiskt bra från början till slut. Flyttharry flyttade vårt bohag tryggt och säkert till ett bra pris. Rekommenderas varmt!

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala