Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala FlyttHarry

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala — Visa karta

Välkommen till FlyttHarry - flyttfirman med kundens behov i fokus!

Vi flyttar effektivt och säkert för både företag och privatpersoner med små eller stora behov. Vårt företag har funnits sedan 2012 och är beläget i Uppsala. Här har vi stora lokaler för magasinering för både mellanlagring och långvarig lagring.

Vilken typ av flytt har du på gång? Vi utför allt mellan kontorslfyttar till bohagsflyttar eller tunghantering. Kika in på vår hemsida eller kontakta oss och berätta om dina önskemål. Vi flyttar det mesta!

Läs vad 202 kunder tycker om FlyttHarry

• Frida E

2019-05-23

Frida E skrev om FlyttHarry
    Väldigt bra företag. Bra skydd, försäkringar och kollektiv avtal för anställda.
    Killarna som kom med lastbilen var toppen! Gjorde hela flytten mycket enklare för oss! Väldigt förstående, hade med sig extralådor och väldigt trevliga! Läs mer
  • Isabelle S

2019-05-15

Isabelle S skrev om FlyttHarry
    Svarade snabbt på offert och gav ett bra intryck och konkurrensmässigt pris. Utförandet av flytten var riktigt bra och magasinering 8 månader av en hel villas bohag resulterade inte i någon skada eller lukt eller annat på möbler. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-05-15

Andreas B skrev om FlyttHarry
    Bra service och håller det man lovar. Läs mer
  • 2019-05-13

Stina S skrev om FlyttHarry
    Mycket snabb och effektiv flytt. Bra service, körde ut flyttkartonger åt oss! Läs mer
  • Lotta B

2019-04-09

Lotta B skrev om FlyttHarry
    Nogggranna, försiktiga, artiga och trevliga och jättebra att ha att göra med från beställning till genomförd flytt. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-03-27

Rickard L skrev om FlyttHarry
    Professionell flytthjälp, perfekt att man fick låna flyttlådor och slapp lägga ut det! Läs mer
  • 2019-03-01

Nahal Ghanbari skrev om FlyttHarry
    Flyttade hösten 2018 och valde FlyttHarry efter att ha tagit in offerter från olika ställen. Här hade man god kommunikation, fint bemötande hos kundtjänsten och mycket bra pris. Lagom till flyttdagen kom man på avsatt tid, var jättetrevliga och effektiva. Då jag skulle flytta möblerna från Uppsala till Stockholm så var man tydlig med tidsplan, rutt och upplägg. Allt sköttes jätteproffsigt och jag är var verkligen jättenöjd. Kan bara rekommendera! Läs mer
  • 2019-02-14

Helén F skrev om FlyttHarry
    Har anlitat Flytt Harry två gånger och varit lika nöjd båda gångerna.

De kommer på överenskommen tid, är noga, snabba och trevliga.

Hälsningar
    Helen Läs mer
  • 2019-02-14

Mathias S skrev om FlyttHarry
    Trevligt bemötande vid offertförfrågan.
    Snabba och trevliga flyttkillar under flyttdagen. Jättebra att man kunde låna kartonger. Läs mer
  • 2019-02-12

Ewa H skrev om FlyttHarry
    Trevligt bemötande med en otrolig serviceanda, snabb och nogrann service. Läs mer
  • 2019-02-12

Matty D skrev om FlyttHarry
    Hired them to move appartments, they were very good. They were efficient, professional, and friendly. Läs mer
  • 2019-01-27

Lina E skrev om FlyttHarry
    Aat varit bra, allt utom dessa tröttsams utvärderingar som är alldeles för överreklamerat ! Om jag inte ör böjd så säger jag det!!!! Läs mer
  • 2019-01-27

Magdalena A skrev om FlyttHarry
    Levde upp till förväntningarna med råge.
    Pålitliga.
    De flesta inblandade trevliga! Läs mer

Elisabeth I skrev om FlyttHarry
    Flytt av möbler och kartonger till nybyggd lägenhet.
    Lånade kartonger som levererades innan till gamla adressen och hämtades efteråt på nya adressen.
    Snabbt jobbat, bra organiserat och trevligt bemötande. Läs mer

Per H skrev om FlyttHarry
    Supernöjd! Snabba och samtidigt noggranna och kvalitetsmedvetna! Läs mer

Lejla P skrev om FlyttHarry
    Flytt med lastning och avlastning. Gick snabbt, effektivt och personalen var otroligt trevlig - skyddade mina växter med en extra kartong. Omsorgsfulla och snabba, har rekommenderat flyttharry till alla vänner och bekanta som ska flytta! Upplevde att flyttharry verkligen ansträngde sig för att möta mina behov från början av kontakt, under flytt, till efter fakturan var skickad. Fantastiskt! Läs mer
  • Ing-marie F

2019-01-24

Ing-marie F skrev om FlyttHarry
    Jag är mycket nöjd med FlyttHarry. Trevliga och snabba!
    Kan verkligen rekommendera dom Läs mer
  • 2019-01-12

Emil E skrev om FlyttHarry
    Bemötande och bokningsförfarande med kontoret flöt väldigt smidigt och enkelt - en klart bra service. Däremot, så var de som kom för att utföra flytten lite slarviga samt ej särskilt service minded. Allting kom däremot på plats till slut. Smidigt att kunna låna lådor som sedan hämtas upp när man är klar med flyttkarusellen. Läs mer
  • 2019-01-10

Helena K skrev om FlyttHarry
    Jag flyttade några större och tyngre möbler. De svarade snabbt på förfrågan och flytten kunde göras inom några dagar. Det var över min förväntan. Toppen!! Läs mer
  • 2019-01-10

Josefina B skrev om FlyttHarry
    Mycket bra, trevliga anställda som gjorde jobbet snabbt och bra. Läs mer
  • Anna T

2019-01-10

Anna T skrev om FlyttHarry
    Bra och trevligt bemötande på telefonen. Snabb planering. Fick ersättning för dom trasiga lamporna utan problem.
    Dom hade sönder 2 lampor, en var bara nerslängd i en låda. Den hade ömtåligt glas som borde ha packats in. Dom hade inte tömt kylskåp pga att det kunde bli kladd. Dom hade heller inte tömt skafferi. Jag åkte till lägenheten på kvällen då fick jag tömma resten själv. 15 matkassar, 1 dammsugare, och en massa annat smått.... Slarvigt arbete av dom.
    Kommer inte att använda eller rekommendera dom. Läs mer
  • 2018-12-21

Maria H skrev om FlyttHarry
    Bra bemötande och otroligt snabba! Läs mer

Karin J skrev om FlyttHarry
    Vi fick proffsig och trevlig rådgivning och praktisk hjälp vid två bohagsflyttar. Alla inblandade, såväl kontorspersonal som flyttpersonal, var väldigt duktiga, effektiva och trevliga. Vi är mycket nöjda med FlyttHarry och skulle gärna anlita dem igen vid behov! Läs mer

Eva S skrev om FlyttHarry
    Hade bra förväntningar eftersom jag använt samma flyttfirma vid tidigare flyttar.
    Förväntningarna uppfylldes helt! Läs mer

Joakim L skrev om FlyttHarry
    Bra service, snabba svar på mail och telefon. Prisvärt. En misslyckad inpackning som ledde till förstörd förstörd möbel sänker betyget från 5 till 4. På det hela taget jättenöjda. Läs mer

Ulrica S skrev om FlyttHarry
    Flytt av piano och tunga möbler. Noggranna och trevliga flyttkillar. Det enda jag kan komma på som kunde varit bättre: jag hade önskat en bekräftelse på min bokning av flytten. På mail gärna. Läs mer

Roland M skrev om FlyttHarry
    Hej, trevliga killar o snabbt jobbat. Allt gick smärtfritt. Stort tack Läs mer

Josefin D skrev om FlyttHarry
    Billigt, smidigt, i tid, trevliga, allt kom fram helt. Läs mer
  • 2018-11-10

Andreas Ö skrev om FlyttHarry
    Packning och flytt av vårt hem. Hjälpsamma, proffsiga, effektiva. Skulle gärna anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-11-09

Jenny L skrev om FlyttHarry
    Jag köpte flytthjälp
    Jag blev väldigt bra bemött, mycket trevliga killar som var duktiga på sitt jobb.
    Skulle jag flytta igen så kommer jag anlita Flyttharry igen. Läs mer
  • 2018-10-31

Kerry D skrev om FlyttHarry
    Flytt Harry flyttade vår familj till ett nytt hus. De var väldigt professionell och snabbt. Flytt gubbar var mjukt med möblerna och hjälpsam att ställa saker på rätt plats. Läs mer
  • Kerstin E

2018-10-25

Kerstin E skrev om FlyttHarry
    Allt från bokning till genomförande av vår flytt fungerade utmärkt Läs mer
  • 2018-10-24

Ding H skrev om FlyttHarry
    Swift response, efficient organization and moving! Läs mer

Katarina G skrev om FlyttHarry
    Flyttade från radhus utanför Uppsala till lägenhet i stan. Mycket nöjd med hela processen från offert till färdig flytt. Mycket effektiva men samtidigt mycket varsamma med möbler osv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kristine S

Kristine S skrev om FlyttHarry
    Körde bara halva flytten och sa de inte hade tid längre. Ringde deras chef och han tvingade dem att komma tillbaka . Bara en kille kom.
    Fick hjälpa honom med resten.
    De sa jag skulle få reducerad betalning .
    De drog av hundra kronor.
    Orkade inte tjafsa med dem.
    Men fan hur illa de behandlade mej.
    Helt slut efter dagen och väldigt arg.
    Så .bottenbetyg Läs mer

Leo R skrev om FlyttHarry
    Killarna hjälpte mig att flytta väldigt snabbt utan att slarva. Läs mer
  • Peter E

Peter E skrev om FlyttHarry
    Riktigt bra kommunikation, snabba men noggranna vid både avflytt samt inbärning på ny adress.
    Prisvärt och skönt att börja på ny adress utan att man har slitit sig sönder och samman vid avflytt. Läs mer

Helen J skrev om FlyttHarry
    Lätt att ta kontakt och effektivt utfört. Läs mer
  • Josefine L

Josefine L skrev om FlyttHarry
    Jag använde mig av flytthjälpen. Det gick väldigt bra och vi höll tiderna. De såg till att jag hade ordentligt med flyttlådor och packpapper. De hade inga problem att tillmötesgå mina krav för att underlätta min flytt så mycket som möjligt. Läs mer
  • 2018-10-18

Anders H skrev om FlyttHarry
    Bra insats av ett gäng som verkligen bjöd till. Bra service med flyttkartonger dessutom Läs mer

Johanna P skrev om FlyttHarry
    Bästa flyttfirman! Fantastiskt trevligt bemötande, flexibelt (råkade boka fel dag först, men det gick att ändra med otroligt kort varsel) kommer absolut att rekommendera till alla som behöver flytthjälp i Uppsala med omnejd! Kommer anlita flyttharry igen till nästa flytt!! Läs mer

Lillemor S skrev om FlyttHarry
    Vänner hade rekommenderat FlyttHarry inför vår flytt. De motsvarade verkligen våra förväntningar. Allt fungerade perfekt så som vi kommit överens om: packning, flytten, hämtning av alla kartonger efter flytten. Mycket trevlig och fin service. Läs mer

Irene L skrev om FlyttHarry
    Jag köpte en flyttjänst med mellanliggande magasinering. Allt fungerade väldigt bra och personalen var mycket tillmötesgående och trevlig. Möbler och stora tavlor packades in i filtar och plast för säker transport. Fin service, lätt nåbara på telefon och jag rekommenderar därför FlyttHarry! Läs mer
  • Pia E

2018-10-01

Pia E skrev om FlyttHarry
    Snabba & effektiva killar som hjälpte mig👏🏼🙏🏽👍🏽 Läs mer
  • 2018-09-30

Gabriel A skrev om FlyttHarry
    Konkurrenskraftig flyttoffert och hela tiden seriöst och pålitligt bemötande från Henry på FlyttHarrys. Packning lite slarvig, men ersatte skadat gods. Samarbetsfirma på inflyttningsort har inte hört av sig angående hämtning av flyttkartonger trots upprepade uppmaningar, men kartongerna är heller ej fakturerade.
    Sammanfattningsvis helt ok. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-09-29

Camilla O skrev om FlyttHarry
    Allt funkade bra! Jag hade bedömt flytten lite fel men ni var flexibla, hjälpte mig att ta ner besvärliga lampor mm ich med gott humör.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-09-28

Niklas S skrev om FlyttHarry
    Superbemötande innan flytt, snabba och proffsiga på flyttdagen. Höll sig till offerten. Läs mer
  • Anna B

2018-09-26

Anna B skrev om FlyttHarry
    Jättebra service! Både innan- och efter flytt. Rekommenderar! Trevliga killar! Hjälpsamma! Läs mer
  • 2018-09-17

Monica E skrev om FlyttHarry
    Snabbt svar på min förfrågan. Blev en liten miss med mängden prylar och storlek på bilar men det löste de med att åka en sväng till!!Trevliga och effektiva killar. Jag rekommenderar verkligen FlyttHarry!! Läs mer
  • Marie L

2018-09-14

Marie L skrev om FlyttHarry
    Vi behövde hjälp med flytt från hus till lgh. Fantastiskt kunniga, effektiva och snabba. Jag rekommenderar verkligen denna firma för släkt o vänner. Läs mer

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala