Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala FlyttHarry

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala — Visa karta

Välkommen till FlyttHarry - flyttfirman med kundens behov i fokus!

Vi flyttar effektivt och säkert för både företag och privatpersoner med små eller stora behov. Vårt företag har funnits sedan 2012 och är beläget i Uppsala. Här har vi stora lokaler för magasinering för både mellanlagring och långvarig lagring.

Vilken typ av flytt har du på gång? Vi utför allt mellan kontorslfyttar till bohagsflyttar eller tunghantering. Kika in på vår hemsida eller kontakta oss och berätta om dina önskemål. Vi flyttar det mesta!

Läs vad 163 kunder tycker om FlyttHarry

• Anders H skrev om FlyttHarry
    Bra insats av ett gäng som verkligen bjöd till. Bra service med flyttkartonger dessutom Läs mer
  • Johanna P skrev om FlyttHarry
    Bästa flyttfirman! Fantastiskt trevligt bemötande, flexibelt (råkade boka fel dag först, men det gick att ändra med otroligt kort varsel) kommer absolut att rekommendera till alla som behöver flytthjälp i Uppsala med omnejd! Kommer anlita flyttharry igen till nästa flytt!! Läs mer
  • Lillemor S skrev om FlyttHarry
    Vänner hade rekommenderat FlyttHarry inför vår flytt. De motsvarade verkligen våra förväntningar. Allt fungerade perfekt så som vi kommit överens om: packning, flytten, hämtning av alla kartonger efter flytten. Mycket trevlig och fin service. Läs mer
  • Irene L skrev om FlyttHarry
    Jag köpte en flyttjänst med mellanliggande magasinering. Allt fungerade väldigt bra och personalen var mycket tillmötesgående och trevlig. Möbler och stora tavlor packades in i filtar och plast för säker transport. Fin service, lätt nåbara på telefon och jag rekommenderar därför FlyttHarry! Läs mer
  • Pia E
    Pia E skrev om FlyttHarry
    Snabba & effektiva killar som hjälpte mig👏🏼🙏🏽👍🏽 Läs mer
  • Gabriel A skrev om FlyttHarry
    Konkurrenskraftig flyttoffert och hela tiden seriöst och pålitligt bemötande från Henry på FlyttHarrys. Packning lite slarvig, men ersatte skadat gods. Samarbetsfirma på inflyttningsort har inte hört av sig angående hämtning av flyttkartonger trots upprepade uppmaningar, men kartongerna är heller ej fakturerade.
    Sammanfattningsvis helt ok. Kan rekommendera. Läs mer
  • Camilla O skrev om FlyttHarry
    Allt funkade bra! Jag hade bedömt flytten lite fel men ni var flexibla, hjälpte mig att ta ner besvärliga lampor mm ich med gott humör.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Niklas S skrev om FlyttHarry
    Superbemötande innan flytt, snabba och proffsiga på flyttdagen. Höll sig till offerten. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om FlyttHarry
    Jättebra service! Både innan- och efter flytt. Rekommenderar! Trevliga killar! Hjälpsamma! Läs mer
  • Monica E skrev om FlyttHarry
    Snabbt svar på min förfrågan. Blev en liten miss med mängden prylar och storlek på bilar men det löste de med att åka en sväng till!!Trevliga och effektiva killar. Jag rekommenderar verkligen FlyttHarry!! Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om FlyttHarry
    Vi behövde hjälp med flytt från hus till lgh. Fantastiskt kunniga, effektiva och snabba. Jag rekommenderar verkligen denna firma för släkt o vänner. Läs mer
  • Lisa B skrev om FlyttHarry
    Snabba och effektiv flytthjälp. Trevlig personal både de som flyttade och på kontoret. Bra handläggning av allt. Bara nöjda och rekommenderar Flyttharry! Läs mer
  • Bengt A skrev om FlyttHarry
    Jag köpte en flytt från Uppsala till Norrköping via offert, killarna som fixade hämtning från bostaden i Uppsala samt lossning i Norrköping dagen efter var underbara killar. Vi är jättenöjda med Flyttharry som flyttfirma. Vi kan rekomondera denna firma till andra som står i flyttankar . Läs mer
  • Anja L skrev om FlyttHarry
    Hjälp med flytt av bohag. Uppskattade mycket första telefonkontakten, dagen efter att jag skickat en förfrågan via nätet - vilken kundservice! Snabba svar på mina mejl med uppföljande frågor. Smidigt att låna kartonger och uppskattade bunten med omslagspapper vi fick. Flyttdagen gick allt smidigt! Läs mer
  • Jan A skrev om FlyttHarry
    Lite för många svarta fingrar på säng och skrivare. I övrigt ok Läs mer
  • Tino W skrev om FlyttHarry
    Jätte nöjd! effektiv arbetande ock snälla killar. Rekommenderas! Läs mer
  • Tony Ö
    Tony Ö skrev om FlyttHarry
    De hade förväxlat en tid vid upphämtningen av bohaget, och när de kom så var de snabba och försiktiga .
    Urlastmingen av bohaget var felfritt och effektivt.
    Vi fick låna Flytt-Harry kartonger som var mycket stabila och mycket bättre än ex. Clas Ohlson kartonger Läs mer
  • Marina F skrev om FlyttHarry
    Trevliga & snabba killar. Lite strul med bilar och missförstånd Ang mängd av saker. Men annars gick allt utmärkt. Läs mer
  • Anna S skrev om FlyttHarry
    de var ok. trevliga, men slarvade bort lite grejer och hade inte nog med flyttkillar för att lossa vår saker. Läs mer
  • Sofie J skrev om FlyttHarry
    Bra service, trevlig personal. Har redan tipsat mina vänner och skulle anlita igen. Läs mer
  • Göte A skrev om FlyttHarry
    Flytthjälp. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Ann Cathrin J skrev om FlyttHarry
    Jag tycker allt funkade perfekt! Läs mer
  • Ewa K skrev om FlyttHarry
    Vi beställde en flytt från Uppsala till Stockholm. Väldigt väl bemötta från första kontakt och resten av tiden. Grabbarna som utförde flytten kom på utsatt tid och var mycket trevliga och hjälpsamma. Vi blev rekommenderade att använda dem och de uppfyllde våra förväntningar till 100% både vad gäller utförandet och priset. Läs mer
  • Lydia K skrev om FlyttHarry
    Köpte flytthjälp, fick hjälp av två trevliga killar som var snabba och duktiga! Läs mer
  • Susanna J
    Susanna J skrev om FlyttHarry
    Flytthjälp.
    Blev bemött jättebra.
    Hade bara hört gott om detta företag och de kan jag bara hålla med till 100%.
    Flytten gick jättebra, smidigt.
    Nu flyttade jag inte så långt. Killarna kom vid 8- tiden och vid 13- tiden var jag i min nya lägenhet men allt mitt bohag.
    Detta företag kommer jag att ringa till om jag flyttar igen och även rekommendera till andra.
    De var de bästa jag gjort.
    Med vänlig hälsning,
    Susanna Jansson Läs mer
  • Klara L skrev om FlyttHarry
    Jag anlitade flyttharry när jag flyttade mina saker mellan två boenden. Jättetrevlig och hjälpsam personal. Rekommenderar de starkt till mina vänner Läs mer
  • Mikael B skrev om FlyttHarry
    Flytthjälp. Duktiga, ambitiösa, trevliga och effektiva. Rekommenderas Läs mer
  • Joacim O skrev om FlyttHarry
    En mycket positiv upplevelse ifrån telefonbemötande till gänget som utförde jobbet både snabbt, noggrant och med försiktighet.
    Skulle gladeligen rekommendera Flytt Harry till envar som har behov av dylika tjänster Läs mer
  • Cickie B skrev om FlyttHarry
    Flytt. Kanontrevliga o effektiva grabbar. Rekommenderar dom gärna till andra. Läs mer
  • David K skrev om FlyttHarry
    Jättebra. Trevliga killar som var lyhörda och varsamma med våra möbler. Läs mer
  • Lars Erik M skrev om FlyttHarry
    Flytttjänst. Utmärkt bemötande från offert till utförd flytt. Läs mer
  • Sara S skrev om FlyttHarry
    Rekommenderar verkligen FlyttHarry! Läs mer
  • Sebastian H skrev om FlyttHarry
    Fantastiskt bra flytthjälp. Bra service, snabba. Bra pris. Jag anlitar gärna igen om det blir mer flytt i framtiden. Läs mer
  • Gustav F skrev om FlyttHarry
    Flyttjänst. Bra utfört. Trevligt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om FlyttHarry
    Lättillgänglig kontakt med företaget och mycket trevlig personal. Bostadsflytten gick snabbt och smidigt, allt var klart på några timmar. Hög kavlité på tjänste. Helt klart prisvärt! Läs mer
  • Anders N skrev om FlyttHarry
    Bra service före under och efter flyttning. Proffesionell personal som ingav förtroende Läs mer
  • Gunnar O skrev om FlyttHarry
    Köpte flytthjälp från FlyttHarry

Blev mycket bra bemött både via telefon och mail konversation.

Första gången jag anlitade flyttfirma så hade inga förväntningar, tycker att de gjorde ett vädigt bra jobb.

Snabba effektiva killar som inte hade sönder en ända möbel/flyttlåda.
    Trevliga var de också.
    Kommer med varm hand rekommendera dem om någon frågar mig.

Gunnar Läs mer
  • Marion W skrev om FlyttHarry
    Allt gick jätte bra.
    Trevlig personal
    Och dom var rädd om mina saker. Läs mer
  • Hanna N skrev om FlyttHarry
    Helnöjda! Bra kommunikation och trevliga flyttkillar. Anpassningsbara - stort plus! Rekommenderar stort. Läs mer
  • Bore S skrev om FlyttHarry
    Flyttning utav möbler.
    Ett utmärkt sätt.
    Höga förväntningar och de levde upp till dem.
    Väldigt positiv upplevelse. Läs mer
  • Ewa M skrev om FlyttHarry
    Jag köpte ut och inflytt samma dag. Tre fantastiska personer kom och gjorde ett fantastiskt jobb, med ett superfint bemötande och en flexibel, positiv inställning. Själv hade jag missat vissa grejer, som hade kunnat bli problem - men inte med det här gänget. De löste allt med en klackspark. Jag rekommenderar Flyttharry varmt! Läs mer
  • Viktoria S skrev om FlyttHarry
    Bra bemötande, fint utförd flytt av trevliga och hjälpsamma killar. Bra pris också - jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Linda S skrev om FlyttHarry
    Trevliga flyttgrabbar men var lite slöa. Tog för givet att de skulle få en timme lunch mitt i utan förvarning (på ett jobb på totalt 3,5 h). Försökte ta betalt enligt första offerten vi tackat nej till (fast pris). Vid rättning (pris på timme) försökte de ta betalt för lunchen också. Försökte argumentera för att ta betalt för 4h istället för 3,5h genom att säga att framkörning genererar tid att betala för (stämmer inte enligt bohag 2010). När vi argumenterade mot även det så fick vi inget svar. Dock sa vi att det var ok att betala för 4h eftersom vi var beredda på att de skulle avrunda uppåt, så vi fick rätt faktura tillslut. Flytten genomförd och ingen var otrevlig, men det var ingen fantastisk upplevelse. Ungefär 5 saker tog stryk (skrapmärken på möbler, tryckskada på datorskärm och lampskärm). Läs mer
  • Ingrid S skrev om FlyttHarry
    Flytthjälp. Trevliga gubbar, allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Hélene A skrev om FlyttHarry
    Bostadsflytt, snabbt och smidigt med ok kostnad! Läs mer
  • Åsa S skrev om FlyttHarry
    Gott bemötande och effektivt! Snabb respons och allt klaffade m flytten enligt överenskommet. Och snabba var ni! Tack! Läs mer
  • Jacob S skrev om FlyttHarry
    FlyttHarry’s tog hand om vår flytt till Uppsala. Allt gick som på räls från början till slut. Trevligt bemötande och duktiga killar som gjorde flytten. Kan varmt rekommendera FlyttHarry. Läs mer
  • Karin W skrev om FlyttHarry
    Allt var bra! Trevligt bemötande och snabbt o smidigt jobb. Vi var jättenöjda. Läs mer
  • Sahra S skrev om FlyttHarry
    Flyttharry hjälpte oss med flytten!
    Man kan inte önska sig bättre !
    De är kunniga , snabba , artiga ...och bra pris👌 Läs mer
  • Per Arne N skrev om FlyttHarry
    Bra bemötande och bra flyttkarlar.
    Allt flöt som önskat. Läs mer

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 757 56 Uppsala