Alla kategorier Lokalvårdare Gotland Gotland Flyttstädningsakuten AB

Flyttstädningsakuten AB

Visby Lilla Hästnäs 253, 621 73 Visby — Visa karta

FlyttstädningsAkuten AB hälsar Dig välkommen till vår städservice!

Söker du en rekommenderad städfirma som kan leverera slutstädning och flyttstädning till konkurrenskraftiga och billiga priser, har du kommit helt rätt! Vi är ett städbolag med goda referenser som är experter på flyttstädning till billigt, fast pris i hela Sverige till både privatpersoner samt företag. Beroende på ort, tar vi oss naturligtvis även an städjobb såsom hemstädning, abonnemangsstädning, kontorsstädning, trappstädning, städhjälp, byggstädning, slutstädning, visningsstäd, studentstäd, stugstädning och dödsbostädning* för att nämna några av våra städtjänster.

Vad som gör vårt städföretag framgångsrika i städbranschen är att vi lämnar STÄDGARANTI på alla städjobb, och att vi inte har några dolda avgifter. Priset du ser är det pris du kommer få betala i slutändan. Vi ansöker även om RUT avdraget åt Dig. Då kan Du få upp till 50% rabatt på utförda hushållsnäratjänster!

Kontakta oss så gör vi allt för att hitta ett skräddarsytt paket till just vad Du behöver ha städhjälp med!

√ Fönsterputsning
√ Städtjänster från 795 kr
√ Städgaranti på alla städjobb
√ GRATIS Offertförfrågan (Ej bindande)
√ 50% RUT skatteavdrag (vi ansöker åt Dig)
√ Erfarna, utbildade lokalvårdare som flyttstädar noggrant
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Flyttstädningsakuten AB

• Carina N
    Carina N skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Toppenbra städning till bra pris. Vi är mycket nöjda!
  • Henrietta P
    Henrietta P skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Har använt flyttstäd 2 gånger och rekommenderar det varmt till alla som vill förenkla livet till en mycket rimlig summa. Alltid perfekt städat, i tid och bra kommunikation.
  • Ida U
    Ida U skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städning väl utförd. Besiktningen gick igenom utan någon anmärkning. Lätta att få tag i. Kan verkligen rekommenderas.
  • David H
    David H skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Kommunikationen med Flyttstädningsakuten funkade fint och städningen utfördes väldigt proffsigt. Inga anmärkningar vid besiktningen. Väldigt nöjd kund här! :)
  • André K
    André K skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Drar av en stjärna eftersom jag fick vänta dryga 15 minuter på att städerskan skulle komma men förstår att det inte är hennes fel i och med att lägenheten ligger där den ligger men ändå, kändes lite fånigt att hon var sen när det kort därefter kom en bil med städutrustning för henne.

Kort sagt, mycket bra och prisvärt men -1 för att jag fick vänta.
  • David I
    David I skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städningen utfördes väldigt bra. Inga anmärkningar alls vid besiktning av lägenheten. Kan rekommendera tjänsten.
  • Sara B
    Sara B skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Noggranna, effektiva och trevliga!
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Väldigt nogranna och både vi och dom som flyttade in efter oss var väldigt nöjda.
  • Elias L
    Elias L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Riktigt bra flyttstädning, allt gick som på räls och dom lyssnade även på mina önskemål.
    Snabba och trevliga!
  • Amanda
    Amanda skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Skulle kunna tänka mig att betala någon annans flyttstädning bara så de ska slippa detta företag och dess såkallade "städtjänster". Bokade via flyttstädningkarlstad.
    Sämsta jag någonsin varit med om!!! Förutom att de var sjukt svårkontaktade och ej kom i tid så hade städledaren Farid med anhang hade rökt i lägenheten, ej städat golv (varken dammsugit eller våttorkat) och haft sönder saker i badrummet som de sen gömt! Förmodligen med förhoppningen att vi inte skulle hitta detta. Å puckot på kundtjänst hade förståelseproblematik och vad man än sa så avslutade han samtalet med "önskar dig en solig dag".. REKOMMENDERAR ALLA ATT UNDVIKA DETTA FÖRETAG!!!!!!

Visby Lilla Hästnäs 253, 621 73 Visby