Alla kategorier Lokalvårdare Gotland Gotland Flyttstädningsakuten AB

Läs vad 76 kunder tycker om Flyttstädningsakuten AB

• Jennie W
    Jennie W skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Mycket fint städat, överallt👍
    Så nöjd, rekommenderar dem varmt😃 Läs mer
  • Henrik Ö skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Bra utförd städning. Gick smidigt med bokning och lämning av nyckel. Läs mer
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Bokade mitt flyttstäd bara några dagar i förväg och allt fungerade väldigt smidigt. Fick beröm för den fint städade ugnen vid besiktningen :) Rekomenderar verkligen! Läs mer
  • Agnes S skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Trevlig personal och lätthanterligt bokningssystem. Har inget att klaga på! Läs mer
  • Kamilla J skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Väldigt trevligt bemötande och bra städning. Kunde klämma in min flyttstädning i schemat med väldigt kort varsel, rekommenderar varmt! Läs mer
  • Louise I
    Louise I skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Nöjd med allt från kontakt till resultat och pris 😊 Läs mer
  • Jacqueline V skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Smidigt och enkelt!
    Nöjd med städningen Läs mer
  • Jimmy M
    Jimmy M skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Lätt att hitta på nätet sedan bara lämna o hämta nyckel. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Mycket bra service o trevligt bemötande!! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Bra flyttstäd för fullt möblerat hem! Läs mer
  • Elin skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Enkelt att boka flyttstädning. Jag såg själv aldrig resultatet men köparna hade inget att klaga på, så jag är nöjd! Läs mer
  • Ronja J skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Enkelt och smidigt. Inget krångel. Läs mer
  • Emil V
    Emil V skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Utmärkt, billigt och bra utfört arbete, rekommenderas Läs mer
  • Elsa A
    Elsa A skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städningen blev bra och de nya ägarna var nöjda. Ett minus var att jag själv fick kontakta företaget precis innan städen för att komma överens om hanteringen av nyckel, tid mm. Jag hade bokat långt iförväg och hade väntat mig att företaget skulle kontakta mig om alla detaljer och inte tvärtom. Personen på plats som utförde städningen pratade endast ryska och ingen engelska eller svenska. Företaget lämnade inte något visitkort i lägenheten ifall nya ägaren skulle ha klagomål och det fanns heller ingen ifylld checklista över vad som gjorts i alla rum. Resultatet blev dock bra och detta var det billigaste alternativet vi hittade. Vi är därför nöjda med resultatet. Läs mer
  • Kristina J skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Mycket bra städning.. kan varmt rekommenderas. Snabb bokningsförfarande Läs mer
  • Tommy F skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Ett mycket trevligt bemötande och en snabb överenskommelse av arbetet när städningen skulle utföras. Städningen blev utfört på ett mycket noggrant och fint sätt och ett trevligt uppträde av städaren. Proffsigt!
    Inger W-F
    Tommy F Läs mer
  • Maria L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Smidig bokning och professionellt städat 👍 vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Mats W skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Bra pris och snabbt utfört och välstädat! Läs mer
  • Liselotte L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Smidigt&enkelt,snabb återkoppling.enkelt att lämna nyckeln.har inte hört nåt klagomål från nya ägaren-så det betyder att det var välstädat🤗 Läs mer
  • Ida A skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Behövde en städfirma snabbt! Fick en snabb återkoppling från Flyttstädningsakuten och flyttstäd inom kort. Otroligt snabb och bra service! Tack för hjälpen! Läs mer
  • Annie N
    Annie N skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Mycket nöjd. Jag var i akut behov av flyttstäd och skrev till alla städfirmor jag kunde hitta i Karlskrona. Fick svar snabbt att de kunde hjälpa mig redan dagen efter! Mycket nöjd med städningen och städarna som va väldigt trevliga och duktiga! Läs mer
  • Markus H
    Markus H skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Kan inte fått bättre flyttstäd! Inga anmärkningar, bra service, lätta att ha och göra med, bra pris.
    Rekommenderar FlyttstädningsAkuten varmt! Läs mer
  • mattias l skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städade det vi kommit överens om! Liten miss i att de inte förstod hur vår fönster skulle stängas så de lät de stå bara nästan stängda i flera dagar. Annars bra! Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Snabb och enkel bokning med ett lättförståeligt bokningsformulär. Otroligt väl utfört arbete av två snabba, effektiva och noggranna tjejer. De rostfria delarna i köket och duschväggen var finare än när dom var nya. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Superbra !!! 👏👏👏 snabb kontakt, smidig tidsvisningen. Missade lite, vilket påtalades under kvällen, via telefon. Kl. 8.00 morgonen efter var de dör och åtgärdade. Kanon! Läs mer
  • Elin A skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Väldigt smidigt från första kontakten via mail. Snabba svar och tillmötesgående. Bokade flyttstäd i delvis möblerad lgh. Fungerade hur bra som helt och resultatet blev toppen! Läs mer
  • Piotr L
    Piotr L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Enkelt, proffsigt och till ett bra pris! Rekommenderar! Läs mer
  • Eva R skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Vill varna för Flyttstädningsakuten i Falun. Här i huset som jag flyttat in i finns mycket ogjort som enligt städfirman skulle ingått i schema för flyttstädning. Slarvigt, ofullständigt, amatörmässigt utfört. Jag har flera gånger varit i kontakt med städfirman men de slår ifrån sig ansvar då tiden löpt ut. Den typ av ingrodd smuts som jag hittat i kök och badrum kan dock inte komma dit under den tid som förflutit sedan de var här och till att jag flyttat in. Genom att titta noggrant i och under saker syns var de ej gjort rent. På ytan ser det ut som en helgstädning där golv och de mest iögonfallande ytor gjort snygga men det är inte vad jag anser vara en flyttstädning som ska vara mer grundlig.

* Flertalet strömbrytare med ingrodd smuts
    * Brun ingrodd smuts i diskhon i köket
    * Köksskåp med ingrodd smuts
    * Fett i köksfläkten
    * Kaklet i badrummet delvis rengjort, det syns var de tvättat och ej.
    * Smutsrand i toalettstolen
    * Tvättmaskinen ej rengjord
    * Ledstänger i trapp med ingrodd smuts Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Trevligt bemötande och välstädat!
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Emilie V skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Fick svar snabbt på mailen! Enkelt att lämna över nyckel. Har inte hört några klagomål från de nya gästerna, så allting har gått smidigt! Läs mer
  • Erika E
    Erika E skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Snabba, lätta att ha att göra med och de gör ett kanonjobb! Läs mer
  • Sara P skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Är jättenöjd med min Flyttstädning, kan varmt rekommendera Flyttstädningsakuten AB. Bra priser och bra personal som utförde ett kanonbra jobb i min lägenhet! Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Trevlig personal och städningen utfördes perfekt utan några anmärkningar från fastighetsvärden. Läs mer
  • Felicia G skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Är mycket nöjd med både städning och service! Kan rekommendera varmt! Läs mer
  • Linnea N skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Är mycket nöjd med både städning och service! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Supernöjd med städningen. Kan varmt rekommendera er. Läs mer
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Bra städat. Snabbt. Det som drar ner betyget var att dom var sena samt att en vägg och under fönsterbrädorna var det smutsigt vid kontroll. Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Toppen bra städservice, noggrant och trevlig städerska! Vi rekommendera verkligen flyttstädningsakuten!! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Har inget att klaga på. Snabb kommunikation och bra städat. Läs mer
  • Göran J skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Välj inte detta bolag ! Dom hoppar över moment som skall utföras enligt kontraktet och fuskar i största allmänhet. Städade inte under badrumsskåp och lät bli vissa fönster. Dammtorkade inte väggar mm Läs mer
  • Kristin B skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Snabbt att boka, bra städat och enkelt att kommunicera! Läs mer
  • Tobias T skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Vi bokade en flyttstäd god tid förväg då vi skulle flytta och skriva papper en torsdag. Fick en bokning till början på veckan, helt ok så långt. Blir veckan innan kontaktade och påtalade att ni inte kunde komma när ni skulle och ville boka om och komma på torsdagen. Detta påtalade vi att det går inte då vi skulle skriva och lämna över nycklar på torsdagsmorgonen och köparna måste ju kunna slutstädsbesikta innan de tar över huset samt att de vill börja flytta in direkt, inte stå med ett hus som inte är städat. Ni lovade då att göra städningen som annonserat.

Tisdagen kom och jag kom till huset vid 18-tiden efter jobbet och upptäcker ett hus som absolut inte är städat. Det är som ngn har sprungit igenom huset. Det enda som är fixat är fönstrena som är putsade, i övrigt är det stora fläckar på golven av smutsvatten, inga trösklar/handräcken/fönsterbrädor etc är städade, utan till och med jag som kille som knappt ser smuts skäms för vad jag ser. I källaren är det inte ens dammsuget samt massor med smuts. Dessutom står duchen på mellanplanet och sprutar varmvatten för fullt vilket det gjort i över 24h..

Jagar rätt på er men får endast till svar att "du har en städgaranti och är du inte nöjd så kommer vi tillbaka". Klart som f-n att jag jag inte är nöjd. Men att komma tillbaka på onsdagen för att göra en ny städning, nej det går inte. Jag påtalar att det måste göras, för på torsdagen ska huset byta ägare och de ska komma och göra slutstädningsbesiktning på onsdag kväll. Fortfarande får jag samma svar, onsdag går inte. Men ni har städgaranti. Frågar om jag tar tag i skiten själv då, tar vi och rabatterar fakturan då. Men icke.

Och är det så att jag städar själv, då är städgarantin förbrukat. Förstå hur frustrerad jag är just då. Det viktigaste är ju att lämna över ett hus som ser ut som det borde så får städa i 5 timmar själv den dagen för att få det så ok det går.
    Just då ser det ok ut men blir uppringd av köparna efter ngra dagar som undrar vilka det är som städat egentligen!? För inga golvbrunnar etc är städade heller.

Så detta har jag betalat ca 5000:- för vilket är helt otroligt.

Jag är ju inte dummare än att jag förstår hur det gått till. Företaget har tagit på sig för många uppdrag/fått in mer lukrativt uppdrag som prioriteras. När vi står på oss angående att det måste göras så har ngn dykt upp, sprungit igenom huset på en halvtimme, lämnat duschen på full sprut och maxvärme och tänkt att vi lutar oss tillbaka på "städgaranti" så har vi ryggen fri.
    Det är sanslöst dålig stil!
    Det som ni skulle gjort är att bita i det sura äpplet att acceptera att vi kommer inte hinna detta och snabbt hyra in ett annat bolag som gjort städningen åt er och tagit den kostnaden. Men nej, ni ville bara tjäna pengar och tänkte att om får hävda städgaranti.

Det jag borde betalat om jag är snäll är kanske 500 för putsade fönster, resterande 4500 är ett fullständigt rån. Jag borde gjort en process av det och bestridigt fakturan men när man är mitt i en flytt orkar man inte.

Vilka som kom var, EPL-städ och när man söker på dessa, tex här på reco visar det sig själv vad de är för skojare och hur ni kan ha dessa som en samarbetsparnet är ett mysterium. Men det är trots allt ni som står som företag man anlitar och även nu i efterhand tycker jag man borde göra rätt för sig. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Fungerade helt perfekt👍 Bokade städning i Oskarshamn var själv 30 mil därifrån, fungerade så bra ! Läs mer
  • Christian C skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Smidig bokning och bra service! Resultatet blev riktigt bra! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Det gick mycket smidigt att boka flyttstädning, jätte bra service och noggrant utfört arbete! Kan varmt rekommendera vidare!! Läs mer
  • Therese S skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Jag bokade en flyttstädning,
    Det gick väldigt smidigt.

Dom var punktliga, noggranna.

Lätt att få kontakt med städledaren.

Dock omöjligt att få telefonkontakt med flyttstädningsakuten.

Men mail fungerade bra,
    fick svar nästan direkt. Läs mer
  • Linn S
    Linn S skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Kanonbra hjälp med flyttstädning. Lätta att kontakta och bra utfört! Läs mer
  • Micaela K skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Vi kan varmt rekomendera Flyttstädningsakuten. Snabb och vänlig service innan med anpassning efter våra behov och önskemål. Enkel kommunikation fram till städdagen med avstämning och anpassning av nyckelöverlämning och garantitid.
    Det blev ett resultat som godkänndes direkt av både oss men primärt den nya ägaren som nöjt och glatt kunde flytta in. Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Super bra flyttstäd, stämde av innan om tid o dag samt återkoppling efter utfört uppdrag.
    Mina varmaste rekommendationer 👍 Läs mer
  • Lars H skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Vi anlitade Flyttstädningsakuten för att städa vår 1a på 55kvm. Det funkade även smidigt att lägga till städning av vattenlås någon dag innan, då vi inte skulle hinna med det.
    De utförde ett riktigt bra jobb, inga anmärkningar på städningen. Kan varmt rekommendera dem.

/Lars Läs mer