Alla kategorier Lokalvårdare Gotland Gotland Flyttstädningsakuten AB

Flyttstädningsakuten AB

Visby Lilla Hästnäs 253, 621 73 Visby — Visa karta

FlyttstädningsAkuten AB hälsar Dig välkommen till vår städservice!

Söker du en rekommenderad städfirma som kan leverera slutstädning och flyttstädning till konkurrenskraftiga och billiga priser, har du kommit helt rätt! Vi är ett städbolag med goda referenser som är experter på flyttstädning till billigt, fast pris i hela Sverige till både privatpersoner samt företag. Beroende på ort, tar vi oss naturligtvis även an städjobb såsom hemstädning, abonnemangsstädning, kontorsstädning, trappstädning, städhjälp, byggstädning, slutstädning, visningsstäd, studentstäd, stugstädning och dödsbostädning* för att nämna några av våra städtjänster.

Vad som gör vårt städföretag framgångsrika i städbranschen är att vi lämnar STÄDGARANTI på alla städjobb, och att vi inte har några dolda avgifter. Priset du ser är det pris du kommer få betala i slutändan. Vi ansöker även om RUT avdraget åt Dig. Då kan Du få upp till 50% rabatt på utförda hushållsnäratjänster!

Kontakta oss så gör vi allt för att hitta ett skräddarsytt paket till just vad Du behöver ha städhjälp med!

√ Fönsterputsning
√ Städtjänster från 795 kr
√ Städgaranti på alla städjobb
√ GRATIS Offertförfrågan (Ej bindande)
√ 50% RUT skatteavdrag (vi ansöker åt Dig)
√ Erfarna, utbildade lokalvårdare som flyttstädar noggrant
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Flyttstädningsakuten AB

• Lars H
    Lars H skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Vi anlitade Flyttstädningsakuten för att städa vår 1a på 55kvm. Det funkade även smidigt att lägga till städning av vattenlås någon dag innan, då vi inte skulle hinna med det.
    De utförde ett riktigt bra jobb, inga anmärkningar på städningen. Kan varmt rekommendera dem.

/Lars Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Vi blev otroligt nöjda med vår flyttstädning! Trodde inte att det var möjligt att få lägenheten så skinande ren. Bra pris och trevlig personal. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Grymma! Proffsigt bemötande och snabbt arbete Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Är så nöjd! Grymt jobbat, stort plus va att städerskan hittade en utav mina klockor bakom ett element som hon gav tillbaka till mig. Rekommenderas stark / Fredrik Läs mer
  • Ida P
    Ida P skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Är jättenöjd med städningen och service innan! Gick igenom besiktningen utan anmärkningen och lägenheten har nog aldrig varit så ren! Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Bra kundservice, städningen gick väldigt fort och fick inga synpunkter vid avflyttning. Läs mer
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Allt gick enkelt och smidigt. Både vi som säljare och nya köparna var mycket nöjda med städningen. Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Jag är super nöjd med städningen och bemötande och service. Kan varmt rekommendera . 👍 Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städningen av en dement mans ostädade bostad utfördes till bästa belåtenhet. Jag är imponerad av städarnas noggrannhet, effektivitet och kunnighet. Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Rose-Marie E
    Rose-Marie E skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Fungerade klockrent, proffsigt bemötande och inget problem vid besiktningen av lägenheten. Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Jag blev riktigt nöjd! Tack så jättemycket Läs mer
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Trevligt bemötande, vi har anlitat dem två gånger. En liten miss vid första städet men det rättade de till direkt och allting gick jättesmidigt. Rekommenderas Läs mer
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Trevligt bemötande, snabbt svar på email och flyttstädning som godkändes av hyresvärden direkt. Läs mer
  • Diana  E
    Diana E skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Med kort varsel och riktigt bra resultat. Besiktningen godkänd. Proffsigt och tryggt. Supernöjda! Läs mer
  • Ida P
    Ida P skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städningen var jättebra! Blev dock uppringd av kontaktpersonen som ville att jag skulle öppna dörren till sambons lägenhet för stt städkillarna var där redan, när dom egentligen var hemma hos mig fortfarande då jag höll på att besikta lägenheten med dom. Stressa inte en kund när ni inte ens vet var er personal befinner er. Läs mer
  • Julia O
    Julia O skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Mycket bra och seriöst! Nöjd med städningen! Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Väldigt bra utförande och gick igenom besiktning. Lätta att få tag på och väldigt flexibla. Rekommenderar! Läs mer
  • Carina N
    Carina N skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Toppenbra städning till bra pris. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Henrietta P
    Henrietta P skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Har använt flyttstäd 2 gånger och rekommenderar det varmt till alla som vill förenkla livet till en mycket rimlig summa. Alltid perfekt städat, i tid och bra kommunikation. Läs mer
  • Ida U
    Ida U skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städning väl utförd. Besiktningen gick igenom utan någon anmärkning. Lätta att få tag i. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Kommunikationen med Flyttstädningsakuten funkade fint och städningen utfördes väldigt proffsigt. Inga anmärkningar vid besiktningen. Väldigt nöjd kund här! :) Läs mer
  • André K
    André K skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Drar av en stjärna eftersom jag fick vänta dryga 15 minuter på att städerskan skulle komma men förstår att det inte är hennes fel i och med att lägenheten ligger där den ligger men ändå, kändes lite fånigt att hon var sen när det kort därefter kom en bil med städutrustning för henne.

Kort sagt, mycket bra och prisvärt men -1 för att jag fick vänta. Läs mer
  • David I
    David I skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Städningen utfördes väldigt bra. Inga anmärkningar alls vid besiktning av lägenheten. Kan rekommendera tjänsten. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Noggranna, effektiva och trevliga! Läs mer
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Väldigt nogranna och både vi och dom som flyttade in efter oss var väldigt nöjda. Läs mer
  • Elias L
    Elias L skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Riktigt bra flyttstädning, allt gick som på räls och dom lyssnade även på mina önskemål.
    Snabba och trevliga! Läs mer
  • Amanda
    Amanda skrev om Flyttstädningsakuten AB
    Skulle kunna tänka mig att betala någon annans flyttstädning bara så de ska slippa detta företag och dess såkallade "städtjänster". Bokade via flyttstädningkarlstad.
    Sämsta jag någonsin varit med om!!! Förutom att de var sjukt svårkontaktade och ej kom i tid så hade städledaren Farid med anhang hade rökt i lägenheten, ej städat golv (varken dammsugit eller våttorkat) och haft sönder saker i badrummet som de sen gömt! Förmodligen med förhoppningen att vi inte skulle hitta detta. Å puckot på kundtjänst hade förståelseproblematik och vad man än sa så avslutade han samtalet med "önskar dig en solig dag".. REKOMMENDERAR ALLA ATT UNDVIKA DETTA FÖRETAG!!!!!! Läs mer