Flyttstädningsakuten AB

4.5

187 omdömen om Flyttstädningsakuten AB

Anna P
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Kom i tid. Gjorde ett jättebra jobb. Rekommenderar.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Anna, Vad roligt att höra att du är nöjd med din flyttstädning och att du rekommenderar oss vidare. Skulle du vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gärna åter till tjänst. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Lena B
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Mycket nöjd med städningen som utfördes på Värmlandsgatan 4 a. Hälsningar Lena Björkrud

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Lena, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Henrik S
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Bokningen skedde smidigt, nyckelhanteringen fungerade bra samt rent och fint överallt i lägenheten.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Henrik, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd. Tack för dina fina ord. Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Joel Magnus H
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Använde mig av Flyttstädningsakuten i samband med överlämnade av min bostadsrätt. Fantastiskt nöjd med resultat där det inte fanns något alls att anmärka på. Enkel dialog från första kontakt och även snabbhanterat då jag mitt under städningen önskade lägga på tilläggstjänster. Personalen på plats hörde även av sig via telefon vid frågor vilket gjorde att eventuella missförstånd gick att undvika. Utförandet helt enligt önskan då det är många bollar i luften kring en flytt. Rekommenderar starkt.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Joel, Tack för ditt fina betyg av din flyttstädning! Det glädjer oss att du blev nöjd med allt från kontakt till flexibiliteten - samt inte minst städresultatet! Vi hoppas att du kommer att hålla oss i åtanke vid behov av ett pålitligt städföretag för dina städbehov i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Sofie Elisabet Naemi N
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Supernöjd med flyttstäd av dotterns lägenhet. Smidigt, välstädat. Perfekt helt enkelt! Rekommenderar till hundra procent! Bra bemötande av personalen som utförde flyttstädningen.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Sofie, Oj, vilket fint betyg. Tack snälla för återkoppling. Det gör oss väldigt glada när vi våra kunder blir så nöjda. Skulle ni vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gladeligen till tjänst. Med vänliga hälsningar Flyttstädningsakuten AB

Britt Ann-Christin W
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Jag är mycket nöjd med både flyttstädning och kontakten med företaget. Bra avtal som gjorde att jag visste vad som gällde. Kan varmt rekommenderas

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Britt, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du blev nöjd med städningen. Och dessutom att höra att du även blev nöjd med kontakten hos bokningen/ kundtjänst och att våra avtal gjorde det tydligt för dig som kund. Vi önskar dig varmt välkommen åter om det skulle bli aktuellt med flyttstädning i framtiden. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Peder L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Mycket bra kontakt och duktiga städare. Supernöjd. Kommer absolut anlita dem igen vid ev flytt

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Peder, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Jannika Marie G
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Flyttstädningsakuten i Örebro. Dagarna innan städningen var bokad börjar städledaren sms:a om att de önskar byta dag. Flera sms och sent på kvällen. Vi hade bokat det här i flera veckor innan och allt var planerat på dagen. Fanns inte utrymme att ändra nåt. Jag fick flera förslag men sa nej till alla. Samma dag kontaktar någon av städarna mig på whats app?(!) ca. 3h efter avtalat att städarna skulle börja, och säger att de inte kommer tiden som var överenskommet utan några timmar senare. Jag svara att så länge de är klara...

First-Name L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Trevligt bemötande, de städade jättefint. Är supernöjd, kan rekommendera.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Nicolai, Så roligt att höra att vi lyckats leverera våra tjänster till sådan belåtenhet. Tack för dina fina ord! Skulle du vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gärna åter till tjänst. Med vänliga hälsningar , Flyttstädningsakuten AB

First-Name L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Enkelt och smidigt från beställning till genomförande och fakturering!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Karl Fredrik, Vad kul att höra att det gick smidigt med handläggning av din bokning att städningen blev väl utförd. Vi står gärna till er tjänst återigen, om det skulle bli aktuellt med flyttstädning i framtiden. Med vänliga hälsningar , Flyttstädningsakuten AB

Emma P
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Företaget var trevlig och gav ett mycket bra pris för städning av två stora lägenheter. Då inget klagomål lades fram vid besiktningen så är min upplevelse att personalen var noggrann och gjorde ett bra jobb.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Emma, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd. Tack för dina fina ord. Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Carina Helena L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Bra kommunikation, trevlig personal och mycket väl utförd flyttstädning som vid besiktningen fick mycket positiv respons.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Carina, Oj, vilket fint betyg. Tack snälla för återkoppling. Det gör oss väldigt glada när vi våra kunder blir så nöjda. Skulle ni vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gladeligen till tjänst. Med vänliga hälsningar Flyttstädningsakuten AB

Ann-Marie S
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Allt fungerade smidigt, från beställning till genomfört arbete. Städningen var grundligt och noggrannt genomförd och vi är mer än nöjda med resultatet. Rekommenderas varmt!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Ann-Marie, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd. Tack för dina fina ord. Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Artem V
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Otroligt dåligt. Städning var en katastrof och inga åtgärder vidtogs.

Catrin A
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Snabba och effektiva. Bra kvalitet på städningen. Smidigt med onlinebokning och fast pris.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Catrin, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar , Flyttstädningsakuten AB

Johan Christer T
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Bästa hjälpen man kan tänka sig! Gjorde ett toppjobb med trevligt bemötande! Snabbt och smidigt utförande!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Johan, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd. Tack för dina fina ord. Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Joakim V
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Trevligt bemötande både från kundcenter och städpersonal. Offerten stämde överens med slutfakturan på flyttstädningen. Fastighetsförvaltaren godkände städningen direkt. Jag känner mig glad och nöjd efter att ha haft med Flyttstädningsakuten att göra.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Joakim, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar , Flyttstädningsakuten AB

Peter M
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Jag är mycket nöjd. Motsvarade mina förväntningar till fullo och resultatet blev bra. Kontakten med Flyttstädningsakuten var enkel och tydlig. Jag kan starkt rekommendera deras tjänst.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Peter, Oj, vilket fint betyg. Tack snälla för återkoppling. Det gör oss väldigt glada när vi våra kunder blir så nöjda. Skulle ni vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gladeligen till tjänst. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Adam S
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Toppenresultat med städningen och bokningen gick lätt som en plätt. Städledaren var mycket hjälpsam och trevlig. Rekommenderar starkt!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Adam, Vad kul att höra att det gick smidigt med handläggning av din bokning att städningen blev fläckfritt utförd. Vi står gärna till din tjänst återigen, om det skulle bli aktuellt med flyttstädning i framtiden. Med vänliga hälsningar , Flyttstädningsakuten AB

Maria D
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Jättebra och noggrann städning. svarar i tid. Rekommenderar!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Maria, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar , Flyttstädningsakuten AB

Malin Catrine Elisabeth O
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Kontaktade dom via mail ang flyttstäd, snabba att svara och fick all info via de. Bokade dom då det kändes seriöst och fick bra pris. Stort plus att dom ringde i förväg och talade om att dom var lite försenade. Finns verkligen inget att klaga på, rent och fint blev de!!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Malin, Oj, vilket fint betyg. Tack snälla för återkoppling. Det gör oss väldigt glada när vi våra kunder blir så nöjda. Skulle ni vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gladeligen till tjänst. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Pontus E
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Mycket duktiga och pålitliga. Allt fungerade perfekt. Allt ifrån offertförfrågan till leverans och fakturering. Även mycket smidig hjälp med rutavdrag genomfördes. Kan bara varmt rekommendera.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Pontus, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du även blev nöjd med kontakten i samband med bokning och offert. Vi hoppas att vår städfirma även i framtiden kan hjälpa dig med flyttstädning eller andra städtjänster! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Annelie Elisabeth V
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Flyttstädningsakuten gjorde ett toppenbra jobb, över förväntan. Lätta att få tag på och trevliga!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Annelie, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd. Tack för dina fina ord. Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Phisit P
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Jag beställde flytt städning måste rekommendera denna företag. Snabbt bekräftelse via mail vid beställning, Man får veta också vem som kommer på städningen. De kom i tid, rent på alla de ytor som gjorde inte en fläck kvar!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Phisit, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Emelie J
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Väldigt nöjd med flyttstädningsakutenAB! Noggranna och smidig kontakt samt snabbt svar. Både jag och min förra hyresvärd är supernöjda med deras arbete!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Emelie, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du blev nöjd med städningen. Och dessutom att höra att du även blev nöjd med kontakten hos kundtjänst till flexibiliteten. Noggrannhet är A och O för oss och vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Stefan Lars Erik Knutsson L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Håll er långt borta från detta bolag! Bokade flyttstädning och det var slarvigt städat överlag, bolaget var först tillmötesgående med att komma och åtgärda bristerna men städarna som kom och skulle åtgärda var omotiverade och hade inte korrekt utrustning med sig. Till råga på allt slutade bolaget svara på mejl, hävdade att städningen nu var korrekt utförd och gick inte att få tag på via telefon. En riktig bluff!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Stefan, Vilken tråkig läsning. Så skall det självklart inte gå till vid nyttjande av våra städtjänster. Vänd dig gärna till kundtjänst så skall vi se över detta. Mvh, Flyttstädningsakuten AB

Karin D
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Vi blev mycket nöjda med flyttstädningen av vår trerummare! Kyl, frys och spis såg ut att vara i nyskick samt fönstren glänste. Hyresvärden var förstås också glad att allt såg så bra ut. Jag kan varmt rekommendera Flyttstädningsakuten AB.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Karin, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du blev nöjd med städningen. Noggrannhet är A och O för oss och vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder! Vi står gärna till er tjänst återigen, om det skulle bli aktuellt med flyttstädning i framtiden. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Linda L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Snabb svarstid, väl utfört arbete, trevliga.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Linda, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Hans-Owe L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Mycket trevligt bemötande från första kontakten till avslut. Städning perfekt! Tackar och bugar!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Hans-Owe, Oj, vilket fint betyg. Tack snälla för återkoppling. Det gör oss väldigt glada när vi våra kunder blir så nöjda. Skulle ni vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gladeligen till tjänst. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Ulf E
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Värt varenda krona. Vilka duktiga killar! Jag trodde aldrig de skulle bli klara, och då menar jag inte att det tog lång tid utan att de var noggranna. Ena killen backade ut ur huset torkandes golvet efter sig. Tack för hjälpen

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Ulf, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du blev nöjd med städningen. Noggrannhet är A och O för oss och vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder! Vi hoppas att du kommer att hålla oss i åtanke vid behov av ett pålitligt städföretag för dina städbehov i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Sofie L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Första gången vi anlitade flyttstäd. Valde de jag hittade som var billigast. Vi är så nöjda med resultatet. Bra kommunikation via Mail. Killarna som städade var väldigt serviceminded och frågade och visade vissa saker i lägenheten de ej fick bort. (Slitage) Rekommenderar varmt! ⭐️

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Sofie, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Karl Magnus Lanti K
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Den här firman har bestämt sig för att jag som kund ska vara nöjd med deras arbete. Proffsigt och bra bemötande. Också bra att de fakturerar först efter att de har följt upp resultatet med mig.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Karl Magnus, Oj, vilket fint betyg. Tack snälla för återkoppling. Det gör oss väldigt glada när vi våra kunder blir så nöjda. Skulle ni vara i behov av flyttstädning i framtiden, står vi gladeligen till tjänst. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Carina Elisabeth J
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Mycket trevligt bemötande när vi skulle boka flyttstäd. Vid besiktning av städningen var vi mkt positiva till hur rent och fräscht det var. Vi är mycket nöjda med städningen och rekommenderar firman varmt

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Carina, Vad kul att höra att det gick smidigt med handläggning av din bokning att städningen blev väl utförd. Vi står gärna till er tjänst återigen, om det skulle bli aktuellt med flyttstädning i framtiden. Med vänliga hälsningar , Flyttstädningsakuten AB

Ella Ö
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Otroligt bra hanterat admin och bra återkoppling via Mail. Noggrann och fin städning till rimligt pris.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Ella, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du även blev nöjd med kontakten i och med bokning. Vi hoppas att vår städfirma även i framtiden kan hjälpa dig med flyttstädning eller andra städtjänster! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Ingrid K
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Anlitade Flyttstädningsakuten och de kom punktligt och utförde ett bra jobb. Kan rekommendera Flyttstädningsakuten. Nöjd .

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Ingrid, Så roligt att höra att du blev nöjd med flyttstädningen, det glädjer oss att höra! Vi hoppas att du kommer att hålla oss i åtanke vid behov av ett pålitligt städföretag för dina städbehov i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Felicia B
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Vi har anlitat flyttstädsakuten vid 3 flyttar och vi har aldrig varit missnöjda. De gör ett bra jobb, prisvärda, är pålitliga och puntliga. Vi är supernöjda och kommer använda oss av er vid flyttar i framtiden!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Felicia, Oj, vilket fint betyg. Tack snälla för återkoppling. Det gör oss väldigt glada när vi våra kunder blir så nöjda. Tack för förtroendet att återkommande, få vara behjälpliga vid er flytt med städningen. Vi ser fram emot nästa gång. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Maria E
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Är så nöjd med flyttstädningen! Inget att anmärka på förutom en liten miss på en lampa. Men egentligen inget att prata om. Rekommenderas varmt!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Maria, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen, frånsett missen med lampan. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Ann-Louise G
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Väldigt nöjd med både kontakt och väl utförd flyttstädning 🙏vid besiktning fick flyttstädning en särskild eloge från hyresvärd 😊👍

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Ann-Louise, Tack för dina fina ord! Vad roligt att höra att du, och även hyresvärden blev nöjda med resultatet av städningen samt att det gick smidigt med handläggning av din bokning. Vi hoppas att vår städfirma även i framtiden kan hjälpa dig med flyttstädning eller andra städtjänster! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Claudia Laura A
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Vi var väldigt nöjda med städningen som Flyttstädningsakuten gjorde när vi flyttade ut :) De var väldigt proffsiga och framförallt bra kvalitet, vi hade inget att anmärka på och det ska sägas att vi är ganska noggranna!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Claudia, Stort tack för ditt fina betyg på flyttstädningen! Det glädjer oss att du blev nöjd. Noggrannhet är A och O för oss och vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder! Vi hoppas att du kommer att hålla oss i åtanke vid behov av ett pålitligt städföretag för dina städbehov i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Bengt Alexander E
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Beställde flyttstädning av lägenhet på 48 kvadrat. Allting gick utmärkt. Besiktningen gick igenom utan en enda synpunkt.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Bengt Alexander, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd och att allt har känts smidigt. Tack för dina fina ord! Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Felicia M
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Beställde flyttstädning på lägenhet om 75 kvadratmeter. Kontakten med städarna gick jättesmidigt, de var flexibla med datum och städningen var helt utan anmärkning! Dessutom mycket prisvärt enligt mig. Supernöjd med att ha anlitat detta företag!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Felicia, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du blev nöjd med städningen. Och dessutom att höra att du även blev nöjd med kontakten och flexibiliteten. Noggrannhet är A och O för oss och vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Barbro R
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Jättebra städning av vår lägenhet på 75 kvm. Mycket noggranna med allt. Fönstren gnistrande rena. Smidigt att boka o få besked om tidpunkt för städningen. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera denna städfirma

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Barbro, Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du blev nöjd och att fönsterna blev så fina. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av flyttstädning i framtiden. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Teresa L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Flyttstädning av 65 kvm lägenhet + inglasad balkong. Bokningen gick smidigt. Städaren var mycket flexibel när det gällde att hämta och lämna nycklarna. Man får svar och återkoppling snabbt. Städningen var grundlig och höll precis vad den lovar. Överlag är vi mycket nöjda med hela upplevelsen och hade absolut bokat detta företag igen

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Teresa, Vad kul att höra att du blev nöjda med allt från bokning, flexibilitet och inte minst städresultatet, det glädjer oss. Skulle du vara i behov av flyttstädning i framtiden, är du varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Josefine R
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Flyttstädning av en 72 kvm lägenhet. Smidigt att boka, snabba på att svara. Städade noggrant, fanns absolut ingenting att anmärka på. Var dessutom snabba att utföra städningen. Vi är väldigt nöjd! Kommer absolut att boka er igen vid behov och rekommenderar till bekanta.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Josefine, Vad roligt att läsa att att ni blev så nöjda över resultatet, det glädjer oss att kunna göra en kund så nöjd. Vi skulle gladeligen återkomma i framtiden om ni skulle vara i behov av flyttstädning. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Annelie S
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Superbra på alla sätt. Kan varmt rekommendera.

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Annelie, Stort tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att du blev nöjd. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Alexandra L
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Iman gjorde en helt suverän städning, tillmötesgående och trevlig. Inga anmärkningar på besiktningen, vi är jättenöjda och tipsar verkligen om att använda er av flyttstädningsakutens tjänster ☺️

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Alexandra, Så roligt att höra att du blev nöjd med flyttstädningen och bemötandet av personalen, det glädjer oss att höra! skulle du vara i behov av flyttstädning eller liknande i framtiden, är du varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Annika E
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Snabb återkoppling, kom på utsatt tid, mycket trevlig och noggrann person som utförde flyttstädningen hos oss, kan varmt rekommenderas

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Annika, Tack för att du valde oss för din flyttstädning. Det glädjer oss verkligen att du blev nöjd med städningen och kontakten kring den. Varmt välkommen åter om du skulle vara i behov av mer städhjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

Jessica Mikaela O
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Bra service, allt blev städat enligt avtal. Tidsplanen hölls. Det var rent i huset. Jag är nöjd!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Jessica, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd. Tack för dina fina ord. Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

LINDA E
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Vi är jättenöjda med städningen. Rent, fräscht, bra kommunikation och i tid. Vi rekommenderar flyttstädningsakuten!

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hejsan Linda, Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du blev nöjd med allt från kontakt till noggrannhet- samt inte minst städresultatet! Vi hoppas att du kommer att hålla oss i åtanke vid behov av ett pålitligt städföretag för dina städbehov i framtiden! Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB

IDA S
Skrev om Flyttstädningsakuten AB

Lätta att få tag på,fanns Inget att klaga på,snabb bokning👍

Svar från Flyttstädningsakuten AB

Hej Ida, Vad roligt att höra att vi gjort en kund nöjd. Tack för dina fina ord. Skulle flyttstädning bli aktuellt i framtiden, är du varmt välkommen. Med vänliga hälsningar, Flyttstädningsakuten AB