Folktandvården Handenterminalen

Läs vad 2 kunder tycker om Folktandvården Handenterminalen

• ROGER B

2020-11-04

ROGER B skrev om Folktandvården Handenterminalen
    Jag har 50 % subvention då jag betalat över 3000 i år. Bokade en tid på nätet 30 minuter. Hade 2 tappade fyllningar. De kunde bara laga 1, vilket jag givetvis accepterade. Efter 1 minut bestämde vi vilken. Behandlingen var bra. Tandläkare och tandsköterska jobbade verkligen som ett team. Sedan betalade jag och fick kvittot. Allmänt tandvårdsbidrag -300. Omfattande, kompletterande undersökning utförd av tandläkare. Klinikens pris 1650. Riktpris 1070 (55 % påslag). Jag fick betala 1265. Fyllning av två ytor på framtand eller hörntand Klinikens pris 1165 Riktpris 975 (19 % påslag) Jag fick betala 678, vilket är helt ok.
    Kliniken gjorde alltså en OMFATTANDE KOMPLETTERANDE UNDERSÖKNING på en minut som kostar 1650 kronor
    Jag borde ha fått betala för fyllning och en liten undersökning Läs mer
  • Reco tipsar!
    Gylin Dental AB
    4.8 / 5 i betyg — 177 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen."
  • 2012-02-01

Jonas d skrev om Folktandvården Handenterminalen
    var på besök hos hos dom ang ett håll jag hade känt själv.. ok undersökning & lagade hålet efter ca.1,5 vecka, efter den lagningen har jag haft så ont i tanden så jag ringer dom och efter 3 samtal får jag en "akut tid" 4 dagar efter ingreppet! en annan tandläkare hos dom ska titta på lagningen näää det är inga fel! Jag begär ut min journaler och går till en annan mottagning! Jo det är helt fel lagat! ska nu få detta åtgärdat hos den nya tandläkaren mot betalning 4000:-!! AAa jag måste säga välj INTE folktandvården Haninge! Läs mer

Bästa Tandläkarna nära Folktandvården Handenterminalen:

Annelie W Annelie W tycker:
“Sååå himla bra service och en ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte