Fönstex AB

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Fönstex AB – experter på standard och måttanpassade fönster och dörrar.

Varför Fönstex?
- Riktigt snabba leveranstider (14 dagar i snitt)
- Arbetar med BRF, byggbolag och privatpersoner. Inget projekt är för litet eller för stort,
- Högt kvalitet till överkomligt pris
- Standard och måttanpassade produkter
- Brett urval av tillvalsmöjligheter

Vi erbjuder en helhetslösningar där vi mäter upp, tillverkar, levererar och installerar standard- och specialanpassade fönster och dörrar. De material vi jobbar med är Trä, Trä med aluminium och PVC.

Våra energieffektiva fönster och dörrar håller högsta kvalité och garanterar lång och bekymmersfri livslängd.

Går ni i tankarna om att byta fönster eller beställa nya till produktion hör av er till oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Fönstex AB

• Kalle B
    Kalle B skrev om Fönstex AB
    Vi bytte ett par fönster i vårt hus. Priset var väsentligt lägre än övriga offerter, men kvaliten på material och arbete fullt tillfredställande. Pålitliga, snabba och enligt tidplan. Klart prisvärt.
    Kalle i Älvsjö Läs mer
  • Orshina K skrev om Fönstex AB
    Jättenöjda med hela processen från köp till montering och resultat.

Från den första kontakten med Vd:n och hembesök, till leverans och montering har fungerat till full belåtenhet! Finns inte minsta detalj att anmärka på! Allt bara fungerade! Läs mer
  • Fred B skrev om Fönstex AB
    Köp av altandörr samt fönster inkl montering.
    Snabba svar från offerten till färdigt jobb.
    Förväntningarna var att få ett jobb utfört utan massa problem.
    Är helt nöjd med personalen , snabba och ett bra utfört arbete.
    Tack
    Fred Läs mer
  • Patrick K
    Patrick K skrev om Fönstex AB
    Vackra välbyggda fönster som levererades i tid och trevlig service! Läs mer
    2018-09-24 Arthur D svarar Patrick K
    Hej Patrick,

Tack för ert omdöme och ett trevligt samarbete.

Vänligen,
    Arthur
  • Anders C
    Anders C skrev om Fönstex AB
    Kunniga, flexibla och leveranssäkra. Vi valde träfönster med allmogeprofil, inklusive ytterdörrar och dubbelglasdörrar och blev väldigt nöjda med utförandet. Väl på plats kunde vi konstatera att de var målade i fel kulör, men det löste sig med att två målare kom och åtgärdade färgmissen.
    Överlag enkla att ha att göra med, och deras ansvarige, Arthur, återkopplade alltid inom några timmar. Läs mer
    2018-04-02 Arthur D svarar Anders C
    Hej Anders,

Tack för din feedback och ett trevligt samarbete.

/Arthur
  • Filip V skrev om Fönstex AB
    Väldigt kunnig och behjälplig personal. Allt gick smidigt vid val av fönster och leveransen skedde prickfritt.
    Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-04-02 Arthur D svarar Filip V
    Hej Filip,

Tack för din feedback och ett produktivt samarbete.

/Arthur

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten