Fönstex AB

Fönstex AB

Call 073-067 77 71 www.fonstex.se

About company

Välkommen till Fönstex AB – experter på standard och måttanpassade fönster och dörrar. Varför Fönstex? - Riktigt snabba leveranstider (14 dagar i snitt) - Arbetar med BRF, byggbolag och privatpersoner. Inget projekt är för litet eller för stort, - Högt kvalitet till överkomligt pris - Standard och måttanpassade produkter -...

8 omdömen om Fönstex AB

Fredrik L
Wrote about Fönstex AB

Lätta att arbeta med och mycket kompetenta. Bra uppföljning från arbetsledaren.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Tord J
Wrote about Fönstex AB

Tillsammans med Kapital Bygg har de gjort ett utmärkt jobb när de bytte alla våra fönster. Snabbt och professionellt! Dessutom trevliga montörer . Kan verkligen rekommenderas!

Kalle B
Wrote about Fönstex AB

Vi bytte ett par fönster i vårt hus. Priset var väsentligt lägre än övriga offerter, men kvaliten på material och arbete fullt tillfredställande. Pålitliga, snabba och enligt tidplan. Klart prisvärt. Kalle i Älvsjö

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Orshina K
Wrote about Fönstex AB

Jättenöjda med hela processen från köp till montering och resultat. Från den första kontakten med Vd:n och hembesök, till leverans och montering har fungerat till full belåtenhet! Finns inte minsta detalj att anmärka på! Allt bara fungerade!

Fred B
Wrote about Fönstex AB

Köp av altandörr samt fönster inkl montering. Snabba svar från offerten till färdigt jobb. Förväntningarna var att få ett jobb utfört utan massa problem. Är helt nöjd med personalen , snabba och ett bra utfört arbete. Tack Fred

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 351 omdömen 4.8 av 351 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Patrick K
Wrote about Fönstex AB

Vackra välbyggda fönster som levererades i tid och trevlig service!

Hej Patrick, Tack för ert omdöme och ett trevligt samarbete. Vänligen, Arthur

Anders C
Wrote about Fönstex AB

Kunniga, flexibla och leveranssäkra. Vi valde träfönster med allmogeprofil, inklusive ytterdörrar och dubbelglasdörrar och blev väldigt nöjda med utförandet. Väl på plats kunde vi konstatera att de var målade i fel kulör, men det löste sig med att två målare kom och åtgärdade färgmissen. Överlag enkla att ha att göra med, och deras ansvarige, Arthur, återkopplade alltid inom några timmar.

Hej Anders, Tack för din feedback och ett trevligt samarbete. /Arthur

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Filip V
Wrote about Fönstex AB

Väldigt kunnig och behjälplig personal. Allt gick smidigt vid val av fönster och leveransen skedde prickfritt. Rekomenderar starkt!

Hej Filip, Tack för din feedback och ett produktivt samarbete. /Arthur