Forsbergs Trafikskola

Forsbergs Trafikskola

www.forsbergstrafikskola.nu
  • Badge2024
Ring 0303-133 43 Dela

Forsbergs Trafikskola i Kungälv är en trygg, trivsam och pålitlig trafikskola mitt i centrum. Vi anpassar alltid våra utbildningar efter just dina behov och önskemål. Här på skolan erbjuder vi utbildningar för moped och MC samt personbil, både för automat och manuell samt släp. Givetvis har vi handledarkurs för dig som vill...

261 omdömen om Forsbergs Trafikskola

Oscar J

Toppen!

Håkan H
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Släputbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Mycket trevlig och kunnig personal som lotsade mej genom en utbildning till en ökad behörighet Kommer att rekommendera er till andra Tack skall ni ha

Thelma K

välkomnande personal som vill se en lyckas.

Carl S

Jag tycker att kursen var bra och Daniel verkar vara en bra trafiklärare!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Carl. Vad roligt att du tyckte kursen var bra. Önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Jesper D

Supernöjd med allt. Risk1 och körlektioner.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för dina fina ord Jesper. Vad roligt att du är supernöjd med allt. Önskar dig lycka till i din fortsatta utbildning hos oss.

Viktor F
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Super bra körskola lärde mig allt jag behövde super snabbt

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tack för dina fina ord Viktor. Roligt att du lärde dig saker på ett effektivt sätt. Kör försiktigt så syns vi på vägarna!

Yvonne S

Trevlig bemötande,bra föreläsning,god fika,lagom föreläsning i tid.😊

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Yvonne. Roligt att du gillade föreläsningarna och fikan. Lycka till med din fortsatta utbildning hos oss.

Maja-Tova O
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Mycket bra bemötande Tydliga instruktioner Upplevde mina förväntningar Fick mig att klara uppkörning på första försöket

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tack för dina fina ord Maja-Tova. Vad roligt att du upplevde ett bra bemötande med tydliga instruktioner. Vi syns på vägarna!

Elin H

Lärarna är otroligt trevliga och är duktiga på att lära ut.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Tack för fina ord Elin. Vad roligt att du tyckte att lärarna var trevliga och duktiga på att lära ut.

Dante K
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Jag sökte mig till Forsbergs trafikskola i Januari 2024 med mål av att ta körkort innan Sommaren. De var väldigt hjälpsamma och vi ordnade upp en plan för att nå mitt mål. Jag köpte Guld paketet (15 lektioner, risk1, risk 2 och uppkörning samt digital teori) med anledning att jag bara hade möjlighet att köra runt 1 timme per vecka privat. Efter de 15 lektionerna vart jag redo att ta körkort och klarade uppkörningen på första försöket. Min körlärare var Emelie som jag absolut rekommenderar. Hon gav bra tips, var tydlig med...

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tusen tack för dina fina ord. Det har varit roligt att följa din resa. Vi syns på vägarna!

William H

Väldigt bra lärare. Och bra folk

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord William. Roligt att du tyckte om lärarna och gruppen.

Mats L

En genomtänkt och väldisponerad kväll. Tack vare blandningen av teori statistik egna anekdoter och gruppuppgifter gick kvällen väldigt snabbt

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Mars. Vad roligt att du tyckte det var en väldisponerad kväll. Lycka till med din fortsatta utbildning hos oss.

Bo W

Duktig och saklig kursledare. Har gått kursen innan, men den här var klart den intressantaste

Svar från Forsbergs Trafikskola - Introduktionsutbildning

Vad roligt att du tyckte att utbildningen hos oss var intressant. Lycka till med kommande övningskörning.

Maria K

Vi möttes av en kunnig och trevlig lärare, som delade med sig av egna erfarenheter för att belysa många av farorna i trafiken. Jag tycker att riskutbildningen förberedde mig väl inför kommande övningskörningar med mc, precis som jag hade förväntat mig.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för fina ord Maria. Roligt att du uppskattade utbildningen och att du känner dig mer förberedd inför kommande körningar.

Daniel A
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Släputbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Helt grymt bemötande och riktigt bra på att lära ut å förklara saker!

Svar från Forsbergs Trafikskola - Släputbildning

Tack för dina fina ord Daniel. Vad roligt att du tyckte om utbildningen hos oss.

Oscar L

Lärorikt och trevliga diskussioner.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Tack för dina fina ord Oscar. Vad roligt att du tyckte att utbildningen var lärorik. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning.

Rune H
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning en del av Forsbergs Trafikskola

Rigktigt bra å alla skulle ta lektioner där

Svar från Forsbergs Trafikskola - Mopedutbilning

Tack snälla för dina fina ord. Välkommen tillbaka när det är dags för MC kort:)

Irene L

Det var lärorikt och givande.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Tack för fin recension. Vi önskar dig lycka till med din fortsatta utbildning hos oss.

Nicole F

Jag fick lära mig nya saker som risker som finns i trafiken vilket kommer att vara till användning när jag ska skaffa körkort. Det blev inte lång tråkig som jag förväntade mig vara utan det var roligt.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Tack för fina ord. Vi önskar dig lycka till med din utbildning.

Peter K

En utmärkt och engagerad kurs. Lätt att hålla motivationen uppe och mycket interaktion. Budskapen var tydliga. Personlig touch.

Niklas E

Bra utbildning med tid för samtal och frågor. Kändes som man gick därifrån med viktig kunskap.

Alexander Z
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Helt fantastiska! Proffsiga och har hjärta. De har våra varmaste rekommendationer, högsta betyg - VÄRLDSKLASS!! Tagit flera körkort hos dem, och mer blir det.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tusen tack för era fina ord. Vi är glada för att ha fått hjälpa till med era körkort och ser fram emot kommande körkort.

River B

Lätta att ha och göra med, Trevlig personal och lärorikt

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 Bilutbildning

Tack för fina ord River. Lycka till med din fortsatta körkortsutbildning.

Elin J
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Släputbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Blev bra bemött o klarade uppkörningen.

Svar från Forsbergs Trafikskola - Släputbildning

Tack för fina ord Elin. Det var roligt att få hjälpa dig med ditt körkort.

Melina K
Skrev om Forsbergs Trafikskola

Dom är grymma och sjukt hjälpsamma Ärliga när du ska boka tider osv

Svar från Forsbergs Trafikskola

Tack för dina fina ord Melina. Det har varit roligt att få hjälpa dig med ditt körkort.

Martin S
Skrev om Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning en del av Forsbergs Trafikskola

Vi är otroligt nöjda, bytte från en annan trafikskola och det var stor skillnad i bemötande, professionalism och omtanke. Läraren vid Trafikskolan var inte bara kunnig och erfaren utan också otroligt engagerad i att se eleven lyckas. Hennes pedagogiska metoder är både effektiva och lärorika, vilket gjorde hela läroprocessen både spännande och givande. / Wille

Svar från Forsbergs Trafikskola - Bilutbildning

Tusen tack för fina ord Wille. Vi är glada att vi fick hjälpa dig med ditt körkort. Kör försiktigt och må så gott.

Theo G

Allt var jättebra. Daniel är bästa läraren

Svar från Forsbergs Trafikskola - Risk1 MC - utbildning

Hej Theo. Tack för fina ord. Önskar dig lycka till med din fortsatta MC-utbildning.

Josefine J

Hej! Gick på riskutbildning 1 för MC på Forsbergs trafikskola. Min förväntning var att läraren skulle stå framme vid tavlan och prata om risker, alkohol och droger osv. Blev positivt överraskad av att vi som elever blev väldigt engagerade i mindre grupparbeten och diskussioner. Där vi själv fick diskutera och kommunicera våra tankar och idéer. Väldigt proffsigt och den roligaste riskutbildning jag någonsin varit på.

Eric S

Jag gick risk 1:an på forsbergs trafikskola. Utbildningen var jätte bra. Information var nyttig och värdefull. Läraren var kompetent med mycket erfarenhet av motorcyklar. Samtidigt fanns utrymme för frågor och diskusion under hela tillfället. Man fick flera tankeställare!

Indira R

Tycker Forssbergs personal var helt underbara & hur snälla som helst. Väldigt lärorikt på teoretisk och praktiskt. Väldigt hjälpasama när det gäller att ha flera körlektioner eller tider me prov bokningar. Rekommenderar starkt! :)

Malin L

Jag tyckte väldigt mycket om forsbergs eftersom dom bemötte på ett härligt och glädjade sätt. Dom la en plan för hur jag utvecklades och fungerade, vilket jag tycket var toppen!! Dom uppfyllde mina förväntningar!!

Linus K

Väldigt trevliga och lär ut väldigt bra.

Jonas G

Köpte körlektioner, blev bemött väldigt bra. Förväntningarna jag hade var att jag skulle klara de. Bästa trafikskolan men den goaste personalen, trevligt bemötande, lärde ut väldigt bra.

Gunnar A

Nu har vi gått på Forsbergstrafikskola 3 st i familjen ock vi är supernöjda att vi valde en lite mindre trafikskola som ser eleven som en investering i framtiden vi har tagot AM, B , KOD 96, OCK BE

Johan G

Fantastiskt proffsiga o lättsamma människor att ha o göra med.. Tack för hjälpen!!

Tom W

Jag tog körkort B och gjorde riskettan och mina körlektioner hos Forsbergs. Bemötandet, kompetensen och hjälpen jag fick var över förväntan från början till slut. Kan rekommendera Forsbergs, och ska själv tillbaka för utökat körkort.

Tim J
Skrev om Forsbergs Trafikskola

Väldigt bra trafikskola! Fick köra med tre olika lärare och alla var minst lika bra. Tydliga och lätta att förstå i sitt utlärande.

Jenniefer K

Dom på Forsbergs Trafikskola vet vad de sysslar med. Jag fick ett lugnt och tryggt bemötande, den känslan behöll dom genom alla mina körlektioner och även proven! Tack Forsbergs Trafikskola!

David R

Görgoa gubbar, lär ut och arbetar bra/effektivt. Klarade uppkörningen första gången pågrund av dem. Man blir bemöten på ett görgött sätt och ala är väldigt trevliga och gästvänliga.

Tilde J

Jag köpte ett paket, vilket bl.a bestog av teorikurs. Receptionisten var väldigt trevlig och behjälplig. Tycker teoriläraren kunde gått igenom allt lite mer detaljerat och inte hoppa över viktiga saker som man ska kunna.

Svar från Teorikurs

Hej Tilde! Tack för din kommentar, vi skall tänka på detta i framtiden. Du får jätte gärna skriva upp vad som är viktigt för dig att gå igenom på teorin och ge detta till läraren, viktigt för oss att veta vad ni elever tycker. Önskar dig en fortsatt bra dag. /Personalen på Forsbergs

Elin J

Körde för Körkort Behörighet B. Dom som jobbar hos Forsberg, är guld värda. Jätte duktiga! Speciellt Mikaela!

Svar från Personbil B

Tack Elin för fina ord. Det har varit roligt att ha dig som elev här hos oss:) Vi syns ute på vägarna:) Kram Mikaela och de andra på Forsbergs!

Susanne P

Det var än positiv handledar utbildning och det känns tryggt och bra att få möjlighet, att bli rätt utbildad när man övnings kör.

Christian H

Forsbergs trafikskola förarhandledar kurs: Bra kurs med engagerad kursledare,som tog upp egna erfarenheter.han fick med alla kursdeltagare som var engagerade o deltagande. Det gör att kursen blir intressant o rolig! Hade det inte varit det engagemanget,så hade kursen troligtvis känts väldigt lång. Men helt klart posetivt från vårat håll.

Anders A

Det var handledarekurs Jag blev väl bemöt och kursen var bra

Fredrik B

Tog b96 körkort Blev väldigt bra bemött. Tycker företaget levde väldigt bra upp till förväntningarna

Robert F

Bra. Trevliga. Kunniga. Hjälpsamma.

Mathias Ö

Tog mig 2 månader att klara kortet. Bra utlärning och coachning under utbildningen.

Sven H

Det var helt OK, jag känner mig nöjd.

Stefan B

Jag köpte körlektioner. De var jättebra trots en jobbig trafiksituatio i kungälv.

Rickard N

Mcutvildning med ca 15 lektioner. Underbara trafikskollärare som är pedagogiska och duktiga. Jag är mycket nöjd med utbildningen