Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fotograf Tommy Jansson

Fotograf Tommy Jansson

Frejgatan 103 b, 113 26 Stockholm — Visa karta

Söker du fotograf eller fotografering i Stockholm? Då har du kommit rätt! För mig som fotograf i Stockholm är det viktigt att ta bilder som inte bara är tekniskt fulländade utan även förmedlar känslor. Efter många år i branschen har jag skaffat mig bred erfarenhet av fotografering i Stockholm med omnejd och av alla upptänkliga sammanhang och miljöer. Mitt motto är: ”Ingenting är omöjligt – det omöjliga tar bara lite längre tid” (Winston Churchill). Allt går att ordna, även flygfotografering från helikopter, eller båtmast, om så önskas. Under åren har jag haft förmånen att få vara med på alla tänkbara milstolpar i livet.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Läs vad 15 kunder tycker om Fotograf Tommy Jansson

• Stefan
    Stefan skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Mycket duktig porträttfotograf! Tommy har dessutom en varm och förtroendeingivande personlighet. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Helt OK! Blev bra, trevliga bilder. Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Jättebra och professionellt men samtidigt familjärt och välkomnande.
    Fullt ut!Jag är jättenöjd och tacksam att jag hittat denna fotograf.
    Trevlig och mottagande.
    Fotografering är alltid dyrt men ja, han var prisvärd och jag är jättenöjd.
    Som ett minne för livet. Jag kommer garanterat att vända mig dit igen när jag behöver fotograf. Läs mer
  • Björn N
    Björn N skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Trevligt bemötande, kan sitt yrke mycket bra. Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Fotograf Tommy Jansson
    En trevlig fotograf som snabbt fattade vad vi var ute efter. Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Jag rekommenderar att ta sina fotografier hos Tommy Jansson. Bilderna blir jättebra. Läs mer
  • Em G
    Em G skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Trevlig fotograf med bra ambitioner! Läs mer
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Vill du ha orginella bilder som sticker ut. Då är Tommy rätt man för jobbet.
    Han har fingertoppskänsla för att ta fram det lilla extra. Läs mer
  • Erik D
    Erik D skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Jag har anlitat Tommy för att ta bilder i olika sammanhang. Porträttbilder, acctionbilder och rena seglingsbilder. Jag kan med viss oro se när han kryper ut i lä under ett Gotlandrunt för att få den där perfekta bilden trots att det blåser hårt. Han har ofta en bild i huvudet om hur det ska se ut och får ofta som han vill. Hans Bröllopsbilder är helt unika och mycket hjärtliga. Jag anser att Tommy är bra på att få fram det där lilla extra som inte en vanlig amatörfotograf kan få fram. Han är noga med ljus och färger. Läs mer
  • Daniel Q
    Daniel Q skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Tommy är en lyhörd person med känsla för det lilla extra. Han har bra förståelse för och kan sätta sig in i vad det är man behöver. Han jobbar snabbt och effektivt och ger alltid omgående feedback. Det märks att tommy varit med ett tag och denna erfarenhet bär han ödmjukt med sig i sin profession. Söker du en fotogtraf att lita på rekommenderas varmt Tommy Jansson. Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Fotograf Tommy Jansson
    En suverän kille med glimten i ögat och en duktig fotograf.
    Jag och min familj har alla haft den stora glädjen att bli fotograferade av Tommy!
    Finna bilder blev det och vi rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Sonia B
    Sonia B skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Fram till 2009 var jag informationsansvarig på Vallentuna kommun och jag anlitade Tommy Jansson som fotograf vid ett flertal tillfällen under åren 1988-2009, alltid med utmärkt resultat - god kvalitet och leverans i rätt tid. Det har handlat om allt från heldagsuppdrag, t.ex. vid Kungaparets kommunbesök, till porträttfotografering av kommunfullmäktigeledamöter vid varje ny mandatperiod. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Fotograf Tommy Jansson
    En suverän fotograf som verkligen förstår bild, färg och återgivning. Grymt bra bilder till webben tack Läs mer
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Fotograf Tommy Jansson
    Eftersom jag själv trivs bäst BAKOM, så känner jag mig oftast rätt obekväm i situationer när jag själv hamnar framför kameran - men, Tommy är oerhört skicklig på att 1) få personen framför kameran att koppla av & trivas och 2) få till en bild som man känner att man verkligen kan tycka är bra :-) Professionell, säker, privärd och kunnig. Läs mer
  • Richard E
    Richard E skrev om Fotograf Tommy Jansson