Frigga el

Grönfinksbacken 7, 431 63 Mölndal — Visa karta

El firma med bra service och kvalité. Ni kan anlita Frigga El för stora som små jobb, inne som ute. Ring eller maila oss så så hjälper våra elektriker dig med vad du behöver. Vi accepterar jobb i Göteborg med omnejd.
Fagerfjäll 81, 47198, FAGERFJÄLL
Honsbergs El
Martin E:
En seriös och pålitlig elfirma. Väldigt bra kvalitet på arbete och god service.
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-00:00

Läs vad 8 kunder tycker om Frigga el

• Malin Z
    Malin Z skrev om Frigga el
    Snabba och trevliga. Mycket bra bemötande.
  • Anna v
    Anna v skrev om Frigga el
    På frigga el, serviceminded, pålitlig, punktlig, arbetsvillig och grundlig! Vad mer kan man önska hos en elektriker!
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Frigga el
    Vi anlitade Frigga El för att dra om all el i vår sommarstuga vid en renovering. Damien gjorde ett fenomenalt jobb och dessutom är han himla trevlig :-) Kan varmt rekommendera Frigga El.
  • Karin L
    Karin L skrev om Frigga el
    Snabb service och väldigt trevligt bemötande, fem tummar upp!!
  • Gabriella
    Gabriella skrev om Frigga el
    Mailade och fick svar på direkten av en som hette Damien - supertrevlig och hjälpsam. Kunde komma på önskat datum snabbt och utförde jobbet (installera spegelskåp och ny strömbrytare) effektivt och bra :) Kunde inte varit mer nöjd!
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Frigga el
    Grymt trevliga och kompetenta. Rekommenderas varmt.
  • Ken A
    Ken A skrev om Frigga el
    Ringde och talade med elektrikern som samma dag kom och estimerade arbetet. Dagen efter påbörjade elektrikern arbetet i mitt hus, tre dagar senare var han klar. Jag är jätte nöjd med resultatet och imponerad över punktlighet och effektivitet. Elektrikern kom vid 07.00 och arbetade med endast en 30 min lunch rast till klockan 18.00, något jag inte är van vid från tidigare hantverkare. Kan varmt rekommendera Frigga El och kommer anlita dem i framtiden.
  • Nils Å
    Nils Å skrev om Frigga el
    Ruggigt bra elfirma, installerade fasadbelysning för mig och det blev toppen!

Grönfinksbacken 7, 431 63 Mölndal