Frigga el

Frigga el

Ring 072-313 75 61 www.friggael.se

El firma med bra service och kvalité. Ni kan anlita Frigga El för stora som små jobb, inne som ute. Ring eller maila oss så så hjälper våra elektriker dig med vad du behöver. Vi accepterar jobb i Göteborg med omnejd.

19 omdömen om Frigga el

Mohammad S
Skrev om Frigga el

Väldigt serviceminded och trevlig att arbeta med. Professionell utan att göra det svårt. Hjälpt oss med flera elutmaningar, allt från att dra ny el, till att hitta igengipsade eluttag. Definitivt våran go to!

ILKIN G
Skrev om Frigga el

Very professional company. He did a great job in a short time with installing our jakuzzi. I recommend to everyone.

FREDRIK T
Skrev om Frigga el

Hjälpt oss med ett flertal elinstallationer varav ett drogs det ny el i källare. Alltid trevlig och pålitlig och dyker upp i tid. Kommer anlitas fler gånger.

Henrik E
Skrev om Frigga el

Installerade all el till min nya friggebod. Snabbt och proffsigt samt trevligt bemötande. Mycket nöjd, rekommenderas!

MATTIAS S
Skrev om Frigga el

Grymt trevlig och bra elektriker som fixade elen i duschrummet samt drog ut el till hönshuset på bara ett par timmar. Rekommenderas starkt!

LINDA P
Skrev om Frigga el

Supertrevlig och professionell! Kommer absolut anlita igen om jag har behov av elektriker, rekommenderas varmt!

TOMAS PER J
Skrev om Frigga el

Frigga El har hjälpt oss med att installera laddbox (med ladda hemma bidrag) till bilarna, dragit om el i förråd och hus, bytt elskåp samt installerat el i nytt kök. Väldigt snabb och noggrant utfört arbete! vi är väldigt nöjda.

DAVID L
Skrev om Frigga el

Frigga El har dragit helt ny el i vårt renoverade kök. Väldigt snabbt, lyhört och ordentligt installerat. Allt blev rätt, aldrig några problem eller osäkerheter!

Oscar Å
Skrev om Frigga el

Bra och noggrann elektriker, rekommenderas varmt.

Oskar S
Skrev om Frigga el

Installerade el ut på min balkong. Utfördes snabbt och till ett bra pris. Mycket nöjd med resultatet!

Nils A
Skrev om Frigga el

Fantastisk trevlig och professionell personal! Utförde jobbet snabbt och proffsigt! Rekommenderar starkt!

Malin Z
Skrev om Frigga el

Snabba och trevliga. Mycket bra bemötande.

Anna v
Skrev om Frigga el

På frigga el, serviceminded, pålitlig, punktlig, arbetsvillig och grundlig! Vad mer kan man önska hos en elektriker!

Joakim O
Skrev om Frigga el

Vi anlitade Frigga El för att dra om all el i vår sommarstuga vid en renovering. Damien gjorde ett fenomenalt jobb och dessutom är han himla trevlig :-) Kan varmt rekommendera Frigga El.

Karin L
Skrev om Frigga el

Snabb service och väldigt trevligt bemötande, fem tummar upp!!

Gabriella
Skrev om Frigga el

Mailade och fick svar på direkten av en som hette Damien - supertrevlig och hjälpsam. Kunde komma på önskat datum snabbt och utförde jobbet (installera spegelskåp och ny strömbrytare) effektivt och bra :) Kunde inte varit mer nöjd!

Gustav K
Skrev om Frigga el

Grymt trevliga och kompetenta. Rekommenderas varmt.

Ken A
Skrev om Frigga el

Ringde och talade med elektrikern som samma dag kom och estimerade arbetet. Dagen efter påbörjade elektrikern arbetet i mitt hus, tre dagar senare var han klar. Jag är jätte nöjd med resultatet och imponerad över punktlighet och effektivitet. Elektrikern kom vid 07.00 och arbetade med endast en 30 min lunch rast till klockan 18.00, något jag inte är van vid från tidigare hantverkare. Kan varmt rekommendera Frigga El och kommer anlita dem i framtiden.

BROR FRANK P
Skrev om Frigga el

Ruggigt bra elfirma, installerade fasadbelysning för mig och det blev toppen!