Frigga el

Grönfinksbacken 7, 431 63 Mölndal — Visa karta

5.0 i betyg av av 15 omdömen

El firma med bra service och kvalité. Ni kan anlita Frigga El för stora som små jobb, inne som ute. Ring eller maila oss så så hjälper våra elektriker dig med vad du behöver. Vi accepterar jobb i Göteborg med omnejd.
Lör-Sön: 09:00-00:00

Läs vad 15 kunder tycker om Frigga el

• 2020-11-25

MATTIAS S skrev om Frigga el
    Grymt trevlig och bra elektriker som fixade elen i duschrummet samt drog ut el till hönshuset på bara ett par timmar.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-11-25

LINDA P skrev om Frigga el
    Supertrevlig och professionell! Kommer absolut anlita igen om jag har behov av elektriker, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-11-23

TOMAS PER J skrev om Frigga el
    Frigga El har hjälpt oss med att installera laddbox (med ladda hemma bidrag) till bilarna, dragit om el i förråd och hus, bytt elskåp samt installerat el i nytt kök. Väldigt snabb och noggrant utfört arbete! vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-08-25

DAVID L skrev om Frigga el
    Frigga El har dragit helt ny el i vårt renoverade kök. Väldigt snabbt, lyhört och ordentligt installerat. Allt blev rätt, aldrig några problem eller osäkerheter! Läs mer
  • 2018-02-20

Oscar Å skrev om Frigga el
    Bra och noggrann elektriker, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2017-11-15

Oskar S skrev om Frigga el
    Installerade el ut på min balkong. Utfördes snabbt och till ett bra pris. Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • Nils A

2017-11-14

Nils A skrev om Frigga el
    Fantastisk trevlig och professionell personal! Utförde jobbet snabbt och proffsigt! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Malin Z

2016-10-13

Malin Z skrev om Frigga el
    Snabba och trevliga. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Anna v

2016-10-11

Anna v skrev om Frigga el
    På frigga el, serviceminded, pålitlig, punktlig, arbetsvillig och grundlig! Vad mer kan man önska hos en elektriker! Läs mer
  • 2016-09-05

Joakim O skrev om Frigga el
    Vi anlitade Frigga El för att dra om all el i vår sommarstuga vid en renovering. Damien gjorde ett fenomenalt jobb och dessutom är han himla trevlig :-) Kan varmt rekommendera Frigga El. Läs mer
  • Karin L

2016-08-30

Karin L skrev om Frigga el
    Snabb service och väldigt trevligt bemötande, fem tummar upp!! Läs mer
  • Gabriella

2014-09-18

Gabriella skrev om Frigga el
    Mailade och fick svar på direkten av en som hette Damien - supertrevlig och hjälpsam. Kunde komma på önskat datum snabbt och utförde jobbet (installera spegelskåp och ny strömbrytare) effektivt och bra :) Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • Gustav K

2013-02-09

Gustav K skrev om Frigga el
    Grymt trevliga och kompetenta. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2013-01-20

Ken A skrev om Frigga el
    Ringde och talade med elektrikern som samma dag kom och estimerade arbetet. Dagen efter påbörjade elektrikern arbetet i mitt hus, tre dagar senare var han klar. Jag är jätte nöjd med resultatet och imponerad över punktlighet och effektivitet. Elektrikern kom vid 07.00 och arbetade med endast en 30 min lunch rast till klockan 18.00, något jag inte är van vid från tidigare hantverkare. Kan varmt rekommendera Frigga El och kommer anlita dem i framtiden. Läs mer
  • 2011-12-01

Nils Å skrev om Frigga el
    Ruggigt bra elfirma, installerade fasadbelysning för mig och det blev toppen! Läs mer
    Frigga EL gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte