Fyrskeppet Biskopsudden

Fyrskeppet Biskopsudden

Ring 070-539 77 90 www.fyrskeppet.com

"Fyrskeppet Biskopsudden – Ett minne för livet”! Längst ut på piren på Djurgårdens anrika Biskopsuddens Marina ligger Fyrskeppet Biskopsudden, ett marint och modernt inrett Fyrskepp från 1898 med tillhörande arrangemangsponton. Bröllop, fester, konferenser, event och kreativa möten - Fyrskeppet Biskopsudden står öppet året...

22 omdömen om Fyrskeppet Biskopsudden

Karolina S
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Fyrskeppet festlokal. Mycket trevligt beläget med ett fantastiskt sceneri när det är som bäst. Tillmötesgående personal som hjälper dig med hur mycket eller hur lite du så önskar som hjälp med personal/mat/tips om underhållning mm. Läget ger möjligheter att välja alternativ transport som sjövägen och att då kunna lägga till vid själva festlokalen, stort plus. Vi tackar Fyrskeppet för vår lyckade sommarfest med företaget och rekommenderar varmt Fyrskeppet som festlokal!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Linda B
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Fin miljö, flexibla i sitt upplägg och utmärkt service! Rekommenderar varmt för företagsevent eller fest.

Micael B
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Servicen var utmärk. Hjälp ficks med allt vi pekade på

Sandra A
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Ett helt fantastiskt bemötande och storslagen service!

Emelie S
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vi hade vår bröllopsfest på Fyrskeppet Biskopsudden i augusti 2017. Helt fantastisk location med stor möjligheter att anpassa efter egna önskemål. Ägaren Urban är väldigt tillmötesgående och hjälper till med det mesta. Vi fick en oförglömlig bröllopsdag, och fyrskeppet var en stor anledning till detta. Läget är oslagbart, särskilt om man gillar det marina. Kan varmt rekommendera Fyrskeppet till festliga arrangemang. //Henrik

Peter A
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Fantastiskt engagerat och proffsigt bemötande från Fyrskeppet med Urban Lambertsson i spetsen. Inspirerande miljö på skeppet och stora anpassade festytor på pontonen som ligger förankrad precis brevid båten, med härlig utsikt över stockholms farled! Personalen var kunniga och engagerade under festkvällen och inget var omöjligt. Kan verkligen rekommendera denna partybåt!

Daniel M
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vi är fantastiskt nöjda med att vi valde att ha vår fest på Fyrskeppet, vart superlyckat. Fin fräsch lokal med bra faciliteter i vacker omgivning. Hjälpsamt bemötande med goda råd. Rekommenderas starkt!

Lars R
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Så fantastisk lokal, service mm. Läget är kanon och att anlända med båt är perfekt

Mikael K
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vi planerade en sommaravslutning för våra anställda och kontaktade Fyrskeppet Biskopsudden. Från start var bemötandet trevligt, professionellt och med en flexibel attityd. Fyrskeppet administrerade catering, medan vi själva tillhandahöll dryck, ett arrangemang som också fungerade toppen. Efter genomförd sommaravslutning är de spontana reaktionerna hos deltagarna väldigt positiva, och jag tror vi kommer komma tillbaka till Fyrskeppet i fler sammanhang.

Peder A
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Tio poäng avseende allt! Älskar stället!

Håkan A
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Fyrskeppet är en vacker och spännande lokal. Ligger i en vacker miljö på Djurgården och från skeppet och pontonen har man full utsikt över Stockholms inlopp. Fyrskeppet är fint renoverat men flera vackra salonger, ett välutrustad kök, två sovrum, jacuzzi, bastu samt ett par extra spännande rum i själva fyrtornet. Om vädret tillåter finns det fina uteplatser på båten. Till Fyrskeppet hör också en mycket stor flyttbrygga med partytält som ger många möjligheter för större middagar, evenemang och mingel. Vi fick mycket personlig...

Carolina H
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vi ordnade 40-årsfest på Fyrskeppet och kan varmt rekommendera lokalen! Vackert och personligt inredd på en av Stockholms vackraste platser, det kändes mer som ett hem än en lokal. Vi var 25 personer som åt sittande middag och sedan festade loss efteråt. Allt som behövdes för middagen fanns på plats, och ägaren var mycket hjälpsam vid förberedelserna och såg till att vi inte saknade något. Hela festen blev en lyckad, smidig och genomgående positiv upplevelse mycket tack vare den fina lokalen! Rekommenderar varmt!

Ulrika L
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vi hyrde Fyrskeppet Biskopsudden för vårt bröllop i somras och är otroligt nöjda med hela upplevelsen, platsen och ägaren Urbans vänliga mottagande och flexibla inställning. Fyrskeppet ligger absolut bäst till i stan ute på Djurgården och med det vackra inloppet intill. Vi tog bröllopsdrinken vid baren på vån 2. av båten och hade sedan bröllopsmiddagen i tältet på pontonen. Platsen var magisk där vi satt på vattnet i solnedgång. Våra gäster var helt till sig och flera nämnde att de ville gifta sig där. Efter middagen gick...

Mats L
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vår dotters bröllop på Fyrskeppet blev en succe´. Platsen är magisk med Stockholms inlopp i bakgrunden och serviceorganisationen var lättarbetad och mycket flexibel. Hälften av gästerna var amerikaner och var helt tagna av arrangemanget och några av dom svenska ogifta paren ville ha sin bröllopsfest där också. Tack Urban för ett perfekt värdskap och din generositet under hela processen.

Eric G
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Familjärt, supermysig båt, trevlig och engagerad personal, lyhörda för våra önskemål.

Anna K
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Hyrde Fyrskeppet för en julmiddag. Mycket anpassningsbar och serviceinriktad ägare, mån om att skapa ett upplevelse som vi var nöjda med. Snabb återkoppling och proaktivitet, från första kontakt till genomförande. När det på slutet körde ihop sig och blev fler gäster än förväntat gjorde ägaren allt för att lösa det på bästa sätt (med tillkommande platser, porslin etc). Skulle varmt rekommendera Fyrskeppet till alla som vill ha en intimt inramad tillställning i en unik miljö.

Martin Ö
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Mycket trevligt dag med ledningsgruppen på Fyrskeppet. Miljön är enastående!

Jörgen H
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Detta är en mycket speciell plats med en unik produkt centralt i Stockholm. Vi hade ett fantastiskt kalas, med fördrink middag och dans.

Berit N
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vi hade en bra dialog från början. Vi hade ett par möten som var konstruktiva och där jag fick bra feedback. Vi diskuterade om allt det praktiska till små detaljer. Inget kändes orimligt att genomföra utan vi hade en bra diskussion hela vägen. Genomförandet gick strålande och vi var mer än nöjda med hela arrangemanget. Fantastiks miljö vilket också bidrar till den positiva upplevelsen. Kan varmt rekommenderas!

Pär L
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Bra läge, unik lokal med många möjligheter

Tommy F
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Mycket bra, trevlig och lättsam miljö. Passar perfekt för styrelsemöte eller ledningsgrupp då man kan vara helt självförsörjande. Att sedan organisatören är hjälpsam och trevlig höjer betyget ytterligare.

Pernilla K
Skrev om Fyrskeppet Biskopsudden

Vi har i två år haft vårt julbord på Fyrskeppet vid Biskopsudden. Då vi startat med en eftermiddagskonferens, glögg ute på däck, sittande julbord och fantastisk god mat - för att sen avsluta med dans. Fyrskeppet är en underbar båt som inte är något annat likt, med en magisk utsikt över Stockholms inlopp. Servicen du får från början till slut är helt perfekt, och du får hjälp med allt du behöver för att få ditt julbord, kalas, konferens, kick off eller annat precis som du önskar. Fyrskeppet gör allt för att du ska få en dag eller kväll du sent ska glömma. Vi kommer att komma tillbaka.