Gawron Montering & Bygg AB

7 omdömen om Gawron Montering & Bygg AB

Visar 7 omdömen med 4.1 i snittbetyg
Sofia W
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Har renoverat nedervåningen med mest jobb i köket. Hade Julian som snickare. Julian är snabb, noggrann och pålitlig. Ställer upp, svarar snabbt om man behöver kontakta honom och är lyhörd för önskemål samt kom med egna förslag som med hans erfarenhet visat sig falla oss väl i smaken. Kan varmt rekommendera Julian, /Håkan & Sofia

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen
BadgeFiveYears

Snabb återkoppling och bra utfört arbete. Kommer definitivt använda för framtida jobb.

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Läs mer omdömen
Inger Birgitta E
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Köksrenoveringen påbörjades av oss. Vi skötte rivningen av kök och bortforsling. 23 november var köket uppmätt och godkänt och snickaren på plats. 18 december hade vi ett nytt härligt kök utan strul. Mycket proffsigt från kontor till hantverkare. Väldigt nöjd med snickaren Andrei som var både noggrann och effektiv. Vi är så nöjda! Även rörmokaren var här på minuten och kvick i handlaget. Elektriker och kakelsättare likaså godkända av oss. Resultatet mycket gott. Rekommenderar företaget..//Gittan och Jojje

Mikael H
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

montering av kök . En proffsig och bra utfört från kontoret till hantverkare . Bra utfört och inga problem Micke

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 169 omdömen 4.7 av 169 omdömen
BadgeSevenYears

Vasastan lägenheten - totalrenovering Vi köpte en 3:a i Vasastan som behövde totalrenoveras och jag och min fru hade aldrig renoverat nå

Johan Roland K
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Vi hade Julian från Gawron hos oss som gjorde en helt fantastisk köksinstallstion. Klar på rekord-tid och samtidigt jättenoga med detaljerna. Egna bra lösningar som gjorde resultatet bättre än vi någonsin vågat hoppas på. Och inte minst viktigt - väldigt trevlig. Vi kunde inte vara mer nöjda. Johan o Sofia

Nanna Victoria Dath K
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Jag anlitade Gawron för att renovera mitt kök. Jag fick Iulian hos Gawron som var ansvarig för projektet. Han är superduktig hantverkare, fixar alla detaljer helt perfekt, gör det lilla extra, alltid bra kommunikation över telefon, kom alltid förbi om man undrade över något. Han rättade också till missar som andra gjort och säkerställde att allt blev korrekt lämnat. Helt trygg med att han fick tillgång till ens hem och nycklar även om man inte var hemma, vilket underlättar mycket. Rekommenderar Iulian alla dagar om man ska renovera eller fixa något!! Jag är supernöjd!

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 266 omdömen 4.7 av 266 omdömen
BadgeTenYears

Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja

Hannah K
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Gjorde nyligen om mitt kök och anlitade då gawron montering och bygg via Ikea. Allt gick smidigt och som planerat. Snickarna kom på utsatt tid och inga bekymmer har uppstått på vägen. Jag kan mycket väl rekommendera Gawron för er som går i tankarna att renovera om ert kök!

Marie Angelica Desirée A
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Vi anlitade Gawron för uppmätning och montering av kök. Köket mättes fel både gällande höjd på skåp som placering av spis (9 cm fel). Detta resulterade i att stenskivan inte passade och en ny stenskiva behövde beställas. Gawron utförde inte vad som skulle ingå i arbetet, tex städning, bortforsling av skräp, montering av spottar mm utan vi fick göra det själva eller anlita annan hantverkare. När fakturan kom har Gawron lagt på kostnader som redan ingick i grundpriset, tex montering av vinkyl, dessutom till extremt höga kostnader....

Anna Birgitta H gillar detta
Albin Mur & Puts AB