Gawron Montering & Bygg AB

4.2

6 omdömen om Gawron Montering & Bygg AB

Inger Birgitta E
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Köksrenoveringen påbörjades av oss. Vi skötte rivningen av kök och bortforsling. 23 november var köket uppmätt och godkänt och snickaren på plats. 18 december hade vi ett nytt härligt kök utan strul. Mycket proffsigt från kontor till hantverkare. Väldigt nöjd med snickaren Andrei som var både noggrann och effektiv. Vi är så nöjda! Även rörmokaren var här på minuten och kvick i handlaget. Elektriker och kakelsättare likaså godkända av oss. Resultatet mycket gott. Rekommenderar företaget..//Gittan och Jojje

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Mikael H
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

montering av kök . En proffsig och bra utfört från kontoret till hantverkare . Bra utfört och inga problem Micke

Johan Roland K
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Vi hade Julian från Gawron hos oss som gjorde en helt fantastisk köksinstallstion. Klar på rekord-tid och samtidigt jättenoga med detaljerna. Egna bra lösningar som gjorde resultatet bättre än vi någonsin vågat hoppas på. Och inte minst viktigt - väldigt trevlig. Vi kunde inte vara mer nöjda. Johan o Sofia

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Nanna Victoria Dath K
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Jag anlitade Gawron för att renovera mitt kök. Jag fick Iulian hos Gawron som var ansvarig för projektet. Han är superduktig hantverkare, fixar alla detaljer helt perfekt, gör det lilla extra, alltid bra kommunikation över telefon, kom alltid förbi om man undrade över något. Han rättade också till missar som andra gjort och säkerställde att allt blev korrekt lämnat. Helt trygg med att han fick tillgång till ens hem och nycklar även om man inte var hemma, vilket underlättar mycket. Rekommenderar Iulian alla dagar om man ska renovera eller fixa något!! Jag är supernöjd!

Hannah K
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Gjorde nyligen om mitt kök och anlitade då gawron montering och bygg via Ikea. Allt gick smidigt och som planerat. Snickarna kom på utsatt tid och inga bekymmer har uppstått på vägen. Jag kan mycket väl rekommendera Gawron för er som går i tankarna att renovera om ert kök!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Marie Angelica Desirée A
Skrev om Gawron Montering & Bygg AB

Vi anlitade Gawron för uppmätning och montering av kök. Köket mättes fel både gällande höjd på skåp som placering av spis (9 cm fel). Detta resulterade i att stenskivan inte passade och en ny stenskiva behövde beställas. Gawron utförde inte vad som skulle ingå i arbetet, tex städning, bortforsling av skräp, montering av spottar mm utan vi fick göra det själva eller anlita annan hantverkare. När fakturan kom har Gawron lagt på kostnader som redan ingick i grundpriset, tex montering av vinkyl, dessutom till extremt höga kostnader....

Anna Birgitta H gillar detta