GG24 Uppsala AB

GG24 Uppsala AB

gg24.se
  • Badge2024

GG24 Uppsala AB är en symbol för kvalité som har utvecklats över en 25-års period. Ni kan känna er trygga när ni rekommenderar våra tjänster till nära och kära! Vi erbjuder professionell lokalvård, hemstädning, flyttstädning, fönsterputsning, trappstädning, byggstädning, företagsstädning, kontorsstädning, fastighetsstädning,...

19 omdömen om GG24 Uppsala AB

Sedan starten hos Reco 2024

Pia S
Skrev om GG24 Uppsala AB

Bra service! Lätta att ha att göra med trots att jag är extremt jobbig kund :)

Janusz W
Skrev om GG24 Uppsala AB

Bor i Uppsala sedan cirka 7 år. Företaget har hjälpt mig många gånger i olika situationer: mycket flexibla, trevliga och hjälpsamma. Ger goda och professionela råd i olika situationer, kunniga inom många områden. Har bra priser och är alltid pålitliga. Ger dem 5 av 5 och rekommenderar varmt!

Anna K
Skrev om GG24 Uppsala AB

Lätt att få tag på Bra städning, men ibland lite varierande, som dock kompenseras efter påpekande jag skulle gärna ha en app, eller få ett sms nån vecka innan, där jag lätt kan se när nästa städning är och vem/vilka som kommer och hur länge det beräknas ta

Birgitta L
Skrev om GG24 Uppsala AB

Jag har använt samma städfirma i 20 år och är mycket nöjd med ledning och personal. Vill inte byta på något sätt!

Jan N
Skrev om GG24 Uppsala AB

Noggranna, trevliga och kompetenta. Kan varmt rekommenderas.

Helena K
Skrev om GG24 Uppsala AB

GG24-gruppen är toppen att anlita. Bra städning och bra flexibilitet och bemötande. Det enda jag kan önska i förbättring är att få samma städare varje gång, men jag förstår att det kan vara svårt att alltid få till.

Jan-Ola E
Skrev om GG24 Uppsala AB

Är - totalt sett -klart nöjd med denna städfirma och dess anställdas personliga uppträdande liksom deras resultat vad gäller städningens kvalitet!

Doris M
Skrev om GG24 Uppsala AB

Är väldigt nöjd. Blev vänligt bemött. Jag har städning var tredje vecka. Mycket trevlig och duktig personal.

Annika H
Skrev om GG24 Uppsala AB

Städtjänst. Tillmötesgående med önskemål Alltid noga med kontakt innan leverans och att meddela ev avvikelser om vem som städare Kanske lite dyra

Linus G
Skrev om GG24 Uppsala AB

Vi köper städning och är generellt mycket nöjda. Det som vi ser som ett minus är att de som kommer inte kan svenska eller engelska. Vilket gör att det är svårt att berätta om det är något vi vill framföra till de just då.

Svar från GG24 Uppsala AB

Tack så mycket för den goda recensionen och de vänliga orden. Tyvärr talar vårt bästa team endast polska. Därför är vi alltid tillgängliga via telefon för att omedelbart vidarebefordra all information till personalen.

Mikael N
Skrev om GG24 Uppsala AB

Trevliga, bra på sitt jobb & flexibla, rekommenderar

Svar från GG24 Uppsala AB

Tack för förtroendet och den goda bedömningen av vårt arbete.

Barbro P
Skrev om GG24 Uppsala AB

Vi i vår familj är mycket nöjda med GG24 Uppsala AB. Det finns en flexibilitet och en smidighet som gör att det fungerar väldigt bra. Städningen är bra. Vi har inte utnyttjat några andra tjänster men kommer att göra det framöver vid behov

Svar från GG24 Uppsala AB

Tack för förtroendet och de underbara, vänliga orden.

Anette A
Skrev om GG24 Uppsala AB

Supertrevlig personal. Känner mig trygg med dom. Alltid perfekt städning. Till och med detaljer blir och massa prydnadsföremål är rent och snyggt. Bästa företaget i Uppsala. Vill man ha ett pålitlig firma då bokar man dom.

Svar från GG24 Uppsala AB

Vi är glada att ha så underbara kunder. Vi tackar er för de trevliga rekommendationerna.

Camilla S
Skrev om GG24 Uppsala AB

Vi har köpt städtjänster G-gruppen i många år. Mycket proffsiga städare. Nära kontakt med städledare inför varje städtillfälle och alltid ett proffsigt bemötande. Med andra ord: Vi är mycket nöjda med vår städning.

Svar från GG24 Uppsala AB

Vi är glada att våra ansträngningar uppskattas så mycket. Tack så mycket för den fina recensionen.

Ulla B
Skrev om GG24 Uppsala AB

Att ha bytt från renjämt till GG24 har blivit ett lyft för oss. Ni kommer i tid och ni städar bra

Svar från GG24 Uppsala AB

Vi är glada att vi har sådant förtroende och tackar för de vänliga orden och rekommendationerna.

Bernt E
Skrev om GG24 Uppsala AB

Väl bemött, lever upp till förväntningar, Städning

Svar från GG24 Uppsala AB

Vi är oerhört glada. Tack så mycket.

Elisabet Ö
Skrev om GG24 Uppsala AB

Städ varannan vecka. För oss är möjligheten att kunna pausa av största vikt. Vi reser bort mycket och att kunna pausa utan att känna sig skyldiga är så skönt. Sen är de väldigt noga och vi är alltid nöjda. Bästa service vid kontakt!!

Svar från GG24 Uppsala AB

Tack så mycket för de underbara rekommendationerna.

Caesar K

V

Svar från GG24 Uppsala AB

Tack för förtroendet och den goda bedömningen av vårt arbete.

Per-Anders O
Skrev om GG24 Uppsala AB

Gör så att vi är jätte nöjda varannan fredag!!