Gokart Stockholm

Heliosgatan 10, 120 61 Stockholm — Visa karta

Banan är asfalterad och ca 550 meter lång och mellan 6 – 8 meter bred. Medeltiden per varv ligger på ca 45 sekunder. Start/ mål rakan är ca 70 meter och 6 meter bred där vi kommer upp i ca 60km/h.
Instrumentvägen 13, 12653, Hägersten
Lena L:
Jag fick ett fint bemötande och det var en smidig affär, men kan inte säga så mycket om kvaliteten på deras bilar.

Försäljare av begagnade bilar nära Gokart Stockholm:

Katarina Bangata 64, STOCKHOLM
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverks... Läs mer ›
Mattias R:
Seriös bilhandlare, köpte en passat och lämnade in en inbytesbil. Fick bra pris på inbytesbilen, och bra service från Åke.

Hantverkarvägen 40, HANDEN
En snabb, trygg och enkelt bilaffär. Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp! Läs mer ›
Sara M:
Trevligt mottagande, bra service, snabb på att svara på mail vid frågor. kunde haft lite bättre koll på annonsen samt att ha alla papper ...

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
Varmt välkomna till Motormäklaren! Läs mer ›
Ninnie B:
Mycket bra bemötande, kunnig personal som mötte upp och matchade mina behov på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas. Extra beröm då...

Instrumentvägen 13, Hägersten
Välkomna! Läs mer ›
Lena L:

Läs vad 1 kund tycker om Gokart Stockholm

• Tobias B
    Tobias B skrev om Gokart Stockholm
    Gokart Stockholm är precis vad det låter som. Gokart en bit utanför Stockholm (Hammarby Sjöstad). Jag fick följa med en bunt grabbar hit en lördag. Vi fick ett mycket trevligt bemötande och körde våra varv i deras schyssta bilar. Lite i dyraste laget men klart underhållande.

Heliosgatan 10, 120 61 Stockholm