Gokart Stockholm

Heliosgatan 10, 120 61 Stockholm — Visa karta

Banan är asfalterad och ca 550 meter lång och mellan 6 – 8 meter bred. Medeltiden per varv ligger på ca 45 sekunder. Start/ mål rakan är ca 70 meter och 6 meter bred där vi kommer upp i ca 60km/h.
Fyrislundsgatan 63, 75450, UPPSALA
S:t Olof Bil
Bengt P:
Ett mycket trevligt bemötande och bilen fungerar bra. jag kan rekommendera s.t Olof bil till mina vänner

Försäljare av begagnade bilar nära Gokart Stockholm:

Katarina Bangata 64, STOCKHOLM
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverks... Läs mer ›
Margaretha B:
Professionell och förtroende ingivande

Hantverkarvägen 40, HANDEN
Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp! Läs mer ›
Erkan Y:
En bra och reko bilhandlare, som var serviceinriktade, ärliga, och vänliga, har själv köpt bil ifrån dem, det kan rekommenderas om du söker ...

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
Varmt välkomna till Motormäklaren! Läs mer ›
Petra L:
Tillmötesgående och trevlig personal! Bilen såld till önskat pris på endast några dagar. Kan verkligen rekommendera Motormäklaren :)

ÅRSTA SKOLGRÄND 7, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Lisa Ö:
Hej! Snabb service och bra dialog med carselection. Mycket snabbt genomförd försäljning samt mycket pålitlig. Jag är helnöjd!!

Läs vad 1 kund tycker om Gokart Stockholm

• Tobias B
    Tobias B skrev om Gokart Stockholm
    Gokart Stockholm är precis vad det låter som. Gokart en bit utanför Stockholm (Hammarby Sjöstad). Jag fick följa med en bunt grabbar hit en lördag. Vi fick ett mycket trevligt bemötande och körde våra varv i deras schyssta bilar. Lite i dyraste laget men klart underhållande.

Heliosgatan 10, 120 61 Stockholm