Golvexperten

Golvexperten

Ring 073-984 66 17 www.golvexpertenistockholm.se

På Golvexperten kan vi golv. Vi kan hjälpa dig med allt gällande dina golv: lägga nytt, reparera eller bara fräscha upp. Vi är riktiga specialister på golvslipning och läggning av parkettgolv och har över 20 års erfarenhet. Vi kan dessutom slipa trappor, lägga klimatgolv, måla och montera inredning vid behov. Med marknadens...

5 omdömen om Golvexperten

Carita L
Skrev om Golvexperten

Jättenöjd! Jag behövde hjälp med lagning av hål (60x60 cm) och slipning och lackning av 12 kvm matt och repig parkettgolv. Jimmy var snabb på att svara och skicka offert enligt önskemål, arbetet påbörjades redan två dagar efter att jag hade bestämt mig för om jag ville byta golv eller slipa. Lyhörd, lätt att kommunicera med, proffsig, trevlig, kom exakt den tid som vi hade bestämt. Jimmy och Wladimir var måna om att inte göra märken på de nymålade väggarna, och det var så gott som dammfritt efter att arbetet var klart....

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Mine  E
Skrev om Golvexperten

Jimmy gjorde ett fantastisk jobb hos mig. Jag fick super snabbt svar och han svarade på alla mina funderingar. Jobbet utfördes på utlovad tid och för bra pris. Det märktes att han viste vad han gjorde. Golven lyfter verkligen hela lägenheten, det blev så fint! Vi är så otroligt nöjda. Jag kan bara varmt rekommendera golvexperten!

Anders O
Skrev om Golvexperten

Har bara gott att säga om Jimmy och hans team. Fick hjälp snabbt, tydlig och billig offert (i jämförelse med de mer etablerade aktörerna) samt enkel att nå under hela processen. Blev rekommenderad Golvexperten från flera kollegor som också varit nöjda med deras arbete. Uppdraget de gjorde för mig var slipning, pigmentering (mörk) samt vaxning av ca 50 kvm furugolv. Nästintill spånfritt efteråt då de täcker inredning och har bra maskiner.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Ina E
Skrev om Golvexperten

Jimmy och hans team gjorde ett så fantastiskt fint jobb hos oss. Vi fick snabbt svar på alla funderingar. Jobbet utfördes på utlovad tid. Golven lyfter verkligen hela lägenheten, det blev så fint! Vi är så otroligt nöjda. Vi kan varmt rekommendera golvexperten!

Cristian M
Skrev om Golvexperten

Bra bemötande och resultat över förväntan.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen