Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Älvsjö Golvexperten

Golvexperten

Johan Skyttes Väg 203, 125 34 Älvsjö — Visa karta

På Golvexperten kan vi golv.

Vi kan hjälpa dig med allt gällande dina golv: lägga nytt, reparera eller bara fräscha upp. Vi är riktiga specialister på golvslipning och läggning av parkettgolv och har över 20 års erfarenhet. Vi kan dessutom slipa trappor, lägga klimatgolv, måla och montera inredning vid behov.

Med marknadens bästa produkter och duktiga hantverkare med lång erfarenhet erbjuder vi hög kvalitet och vi lägger stort fokus på dina önskemål och behov.

Hör av dig och beskriv ditt behov så skickar vi en offert!

Läs vad 5 kunder tycker om Golvexperten

• Carita L
    Carita L skrev om Golvexperten
    Jättenöjd!
    Jag behövde hjälp med lagning av hål (60x60 cm) och slipning och lackning av 12 kvm matt och repig parkettgolv. Jimmy var snabb på att svara och skicka offert enligt önskemål, arbetet påbörjades redan två dagar efter att jag hade bestämt mig för om jag ville byta golv eller slipa. Lyhörd, lätt att kommunicera med, proffsig, trevlig, kom exakt den tid som vi hade bestämt.
    Jimmy och Wladimir var måna om att inte göra märken på de nymålade väggarna, och det var så gott som dammfritt efter att arbetet var klart. Golvet ser ut som nytt och lagningen var bättre än jag hade förväntat mig (beställde en billigare lösning eftersom det kommer att vara under en garderob). Fakturan var exakt det som stod i offerten, inga överraskningar. Jag har fler rum att fixa och kommer att anlita Golvexperten igen! Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Mine  E
    Mine E skrev om Golvexperten
    Jimmy gjorde ett fantastisk jobb hos mig. Jag fick super snabbt svar och han svarade på alla mina funderingar. Jobbet utfördes på utlovad tid och för bra pris. Det märktes att han viste vad han gjorde. Golven lyfter verkligen hela lägenheten, det blev så fint! Vi är så otroligt nöjda. Jag kan bara varmt rekommendera golvexperten! Läs mer
  • Anders O
    Anders O skrev om Golvexperten
    Har bara gott att säga om Jimmy och hans team. Fick hjälp snabbt, tydlig och billig offert (i jämförelse med de mer etablerade aktörerna) samt enkel att nå under hela processen. Blev rekommenderad Golvexperten från flera kollegor som också varit nöjda med deras arbete. Uppdraget de gjorde för mig var slipning, pigmentering (mörk) samt vaxning av ca 50 kvm furugolv. Nästintill spånfritt efteråt då de täcker inredning och har bra maskiner. Läs mer
  • Ina E
    Ina E skrev om Golvexperten
    Jimmy och hans team gjorde ett så fantastiskt fint jobb hos oss. Vi fick snabbt svar på alla funderingar. Jobbet utfördes på utlovad tid. Golven lyfter verkligen hela lägenheten, det blev så fint! Vi är så otroligt nöjda. Vi kan varmt rekommendera golvexperten! Läs mer
  • Cristian M
    Cristian M skrev om Golvexperten
    Bra bemötande och resultat över förväntan. Läs mer

Bästa golvläggarna i Stockholm:

Patrik A Patrik A tycker:
“Arbetet bestod av golvslipning...” Läs mer

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA