Alla kategorier Slipa golv Västra Götaland Alingsås Golvsliparna i Väst

Golvsliparna i Väst

Torpavallsgatan 6a, 416 73 Göteborg — Visa karta

Golvsliparna erbjuder dig ett golv att trivas på!

Vårt mål är att varje golv vi lägger, slipar eller renoverar ska bli just det: ett trivsamt golv. Vi kan det här med trägolv och vi gör allt från att lägga parkett till att renovera trappor, slipa ytor eller lacka golv i idrottshallar.

Inget jobb är för stort eller litet för att anlita oss. Kontakta oss via vår hemsida eller slå en signal på telefon, vi vill gärna höra berättelsen om just ditt golv och vad du behöver hjälp med. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 2 kunder tycker om Golvsliparna i Väst

• Lina L
    Lina L skrev om Golvsliparna i Väst
    Väldigt hög servicenivå och över förväntan på golvresultatet (fiskbensparkett). Dessutom behövdes ingen som helst städning efteråt. Magnus kunde snabbt komma och titta på vårt behov och ge oss bra rekommendationer. Bara ett par veckor senare löste han både lagningar, slipning, byten av lister och behandling. I efterhand har han också varit behjälplig vid frågor. Rekommenderas starkt!
  • Roland H
    Roland H skrev om Golvsliparna i Väst
    Sökte efter golvslipare på Offerta med noll resultat och hade sedan turen att hitta Golvsliparna i Väst som kunde klämma in mitt golv på den av mig önskade tiden. OCH vilket resultat - kan inte bli bättre och inte heller blev det neddammat och stökigt . Tack för ett kanon jobb med ett fantastiskt resultat/Roland i Sisjön
    2017-06-11 mathias m svarar Roland H
    Tack så mycket Roland! Kul att du är nöjd 😊