Golvsliparna i Väst

Golvsliparna i Väst

Ring 070-759 25 39 golvsliparna.com
4.0

Golvsliparna erbjuder dig ett golv att trivas på! Vårt mål är att varje golv vi lägger, slipar eller renoverar ska bli just det: ett trivsamt golv. Vi kan det här med trägolv och vi gör allt från att lägga parkett till att renovera trappor, slipa ytor eller lacka golv i idrottshallar. Inget jobb är för stort eller litet...

4 omdömen om Golvsliparna i Väst

PETTER P
Skrev om Golvsliparna i Väst

Magnus och Mathias slipade och ytbehandlade vårt Douglasgrangolv med fantastiskt resultat!!! Otroligt fint arbete! Noggrant och vackert utfört. Golvet är mjukt och lent och känns väldigt motståndskraftigt mot fläckar. Vi kunde inte vara nöjdare. Stort tack dessutom för allt tålamod och all fin service under processen innan slipningen, med att välja ytbehndlingsmetod och kulör. Riktiga proffs!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

FRIDA B
Skrev om Golvsliparna i Väst

Fick till en början ett bra intryck av Mathias, tillgänglig och flexibel. När dock offerten dröjde och Mathias var omöjlig att få tag på (han ringde upp först efter att jag kontaktat hans kollega tillika pappa) blev jag fundersam. Offerten jag fick var knapphändig och när jag bad om en mer detaljerad version uppgav han att han inte längre ville utföra jobbet. Detta var dagen innan det var avtalat att han skulle börja. Detta satte mig i en tämligen knepig sits och jag drar slutsatsen att Mathias är en ytterst oseriös hantverkare som jag av förklarliga skäl inte kan rekommendera till någon.

Lina L
Skrev om Golvsliparna i Väst

Väldigt hög servicenivå och över förväntan på golvresultatet (fiskbensparkett). Dessutom behövdes ingen som helst städning efteråt. Magnus kunde snabbt komma och titta på vårt behov och ge oss bra rekommendationer. Bara ett par veckor senare löste han både lagningar, slipning, byten av lister och behandling. I efterhand har han också varit behjälplig vid frågor. Rekommenderas starkt!

Ångtvättbilen
4.7/5 i betyg av 2150 omdömen 4.7 av 2150 omdömen

Har använt oss av detta företag förut och aldrig ett problem. Anpassar sig alltid efter kundens önskemål.

Clarion Grand Hotel Helsingborg C Clarion Grand Hotel Helsingborg C
Roland H
Skrev om Golvsliparna i Väst

Sökte efter golvslipare på Offerta med noll resultat och hade sedan turen att hitta Golvsliparna i Väst som kunde klämma in mitt golv på den av mig önskade tiden. OCH vilket resultat - kan inte bli bättre och inte heller blev det neddammat och stökigt . Tack för ett kanon jobb med ett fantastiskt resultat/Roland i Sisjön

Svar från Golvsliparna i Väst

Tack så mycket Roland! Kul att du är nöjd ? Mvh Mathias