Grandflytt

4.7 i betyg av av 16 omdömen
Grandflytt är en flyttfirma i Stockholm där vi erbjuder ett heltäckande sortiment av flytt- & transporttjänster. Vi garanterar kompetens, kvalité och bekvämlighet för dig som kund.

Genom att anlita Grandflytt ger vi dig en möjlighet att slippa det mesta av vad en flytt kan innebära. Vi filtar givetvis alla möbler i lastbilen och de mer ömtåliga möblerna plastas in i lägenheten innan vi filtar dem. Skulle olyckan ändå vara framme är vi ansvarsförsäkrade hos IF.

Hos oss på Grandflytt kan ni välja mellan fastpris eller ett löpande timpris. Beroende på situationen anpassar vi oss efter ditt behov. Skulle det gälla en större flytt kan vi råda dig till fastpris då du från början vet vad det kommer att kosta.

Förutom bohagsflytt, kontorsflytt, återvinning och tunghantering erbjuder vi dessutom städjobb. Där vi med stor erfarenhet utför jobb inom städ och service. Här tar vi fullt ansvar för ett er vardagsmiljö ska bli renare, mer hälsosam och mer trivsam. De städtjänster vi erbjuder är hemstäd, fönsterputsning, flyttstäd och kontorsstädning.

När ni anlitar oss vill vi att ni ska känna trygghet, vi ger även allt för att ge den bästa servicen vi kan till alla våra kunder, på Grandflytt strävar vi efter att bygga långsiktiga relationer. Välkomna!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 16 kunder tycker om Grandflytt