Grandflytt

Grandflytt

Ring 072-949 99 91 www.grandflytt.se

Grandflytt är en flyttfirma i Stockholm där vi erbjuder ett heltäckande sortiment av flytt- & transporttjänster. Vi garanterar kompetens, kvalité och bekvämlighet för dig som kund. Genom att anlita Grandflytt ger vi dig en möjlighet att slippa det mesta av vad en flytt kan innebära. Vi filtar givetvis alla möbler i lastbilen...

16 omdömen om Grandflytt

Solweig B
Skrev om Grandflytt

Punktliga och väldigt trevliga grabbar. Ingenting gick sönder eller blev förstört. Dom här grabbarna kan jag verkligen rekommendera.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Ehsan A
Skrev om Grandflytt

Trevliga grabbar som var på plats på utsatt tid. De var hjälpsamma och hade en inställning som var "..inga problem, vi löser det". Lugnt och metodiskt kunde vi flytta ut och in tack vare grabbarna. Efter att jobbet var klart fick jag ett samtal från deras chef som ville stämma av hur det hade gått. Man kände sig omhändertagen redan från första kontakt om offert till sista sekund.

Karolina L
Skrev om Grandflytt

Jag funderade länge på om jag skulle ta flytthjälp, men är så glad att jag gjorde det. Så proffsigt, så prisvärt och så effektivt utfört. Ingenting blev trasigt eller ens repat och allt gick smidigt och bra. Jag kan verkligen rekommendera grandflytt som flyttfirma!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Stephanie K
Skrev om Grandflytt

Bästa pengarna jag någonsin spenderat!!! Så otroligt nöjd! Super trevliga, effektiva och varsamma killar. Vi fick låna flyttkartonger och flytten gick otroligt fort och smidig, skulle aldrig ha klarat av det utan dem. Extremt prisvärda och jag kommer rekommendera dem till alla jag känner som ska flytta och definitivt använda dem igen! Som sagt det var värt varje krona och mer. Tack så hemskt mycket Grandflytt.

Samanta P
Skrev om Grandflytt

De förtjänar inte ens en etta, så dåliga som dom är. Inga riktiga städare kom utan deras polare städade lägenheten. Som egentligen borde saneras. Städat nu i två dagar och det är inte ens rent. Glömmer många gömda ställen såsom badkaret och spisen. Riktigt usla!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Rolf L
Skrev om Grandflytt

Jag hade stor nytta av Grand Flytt för min huvudman som flyttade från ett serviceboende norr om Stockholm till ett nytt boende långt söder om huvudstaden. I särklass bästa pris vilket betyder allt för en fattig person! Trevlig personal som kom före angiven tid och arbetade snabbt och effektivt. Firmans ledning ringde mig och frågade samma dag om allting fungerat som önskat! Rekommenderas varmt!

Viktoria W
Skrev om Grandflytt

Mycket nöjda med Grandflytt! Grabbarna var effektiva, snabba och försiktiga med våra möbler. Väldigt prisvärt jämfört med andra bolag som vi hade dialog med innan vi bestämde oss för Grandflytt. Även stort plus att Ernest ringde samma dag och stämde av med oss hur det hade gått.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 450 omdömen 4.6 av 450 omdömen

Rahma H
Skrev om Grandflytt

Bra servise och prisvärt flyttfirma ,

Asarhadon A
Skrev om Grandflytt

Prismässigt så ligger dom väldigt bra i förhållande till sina konkurrenter. Jobbet sköttes proffsigt där personalen var väldigt effektiva och hela min flytt tog inte mer än 2 timmar. Kan starkt rekommendera Grandflytt.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 119 omdömen 4.5 av 119 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Malin M
Skrev om Grandflytt

Allt funkade jättebra. Vi hade även ett piano som dom utan problem fixade tre trappor utan hiss.

Petra L
Skrev om Grandflytt

Första intrycket när man ringer är inte så bra. Han svarar inte med företagsnamn eller sitt eget namn, säger bara hallå. Känslan blir lite oseriös. Men döm inte utifrån det. Han är mycket seriös och väldigt trevlig. Köpte flytttjänst. Vilka killar.. fantastiskt duktiga och arbetsamma som flitiga myror. Det finns ingenting att anmärka på och bättre bemötande och utfört arbete kan man inte få.

Svar från Grandflytt

Hej Petra, jag ska jobba upp detta med att svåra i telefon med företagets namn, tack för att du berättar detta för mig. Mvh Ernest Grandflytt Sverige AB

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Markus D
Skrev om Grandflytt

Vi är väldigt nöjda med grandflytt! Dom var pungtliga. De känndes som dom tog hand om våra möbler lådor och annat med STOR varsamhet. De hade en väldigt trevlig attityd. Om ni funderar på vilken flyttfirma ni ska välja? Sluta fundera! Välj grandflytt!

Anders  w
Skrev om Grandflytt

Allt gick bra med flytten. Trevliga o duktiga killar som inte var rädda att ta i lite extra när det behövdes i trånga svängda trappor. / Anders

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3368 omdömen 4.7 av 3368 omdömen

Fick bra bemötande och flexibel personal.

Ebba Monica Christina H Ebba Monica Christina H
Lennart N
Skrev om Grandflytt

Vi är glada att vi valde Grandflytt när vi flyttade. Proffsigt, trevligt, pålitligt och mycket prisvärt. Vi vill ge Grandflytt och dess personal våra allra bästa rekommendationer. Lennart o Coralie Nellhard Nynäshamn

Malin C
Skrev om Grandflytt

Extremt bra pris, effektiva och försiktiga. Använde mig av Grandflytt i samband med flytt från Västkusten till Stockholm och allt tog mindre än 9 timmar från dörr till dörr. Kan varmt rekommendera dem!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2218 omdömen 4.7 av 2218 omdömen

Reya C
Skrev om Grandflytt

Hej jag kan varmt rekommendera Grandflytt. Flexibla med mina önskemål och bra pris. Jättetrevlig personal som jobbar effektivt. Häls Kristina