Jag var där och gjorde en service den 30 juli. Betalade på plats men får fortfarande räkningar av dem och fortnox. Har mailat dem kvitto men det hjälper inte. Måste anmäla dem till ARN då jag inte vill få betalningsanmärkning för en betald räkning.
Gränsgaraget AB
3 omdömen om Gränsgaraget AB
Har tidigare haft däck och servat på olika ställen men var aldrig riktigt nöjd. Inget kommer i närheten av CarCare i Norrtull. Letade runt och jämförde offerter etc. från flera olika firmor i och utanför Stockholm och CarCare hade riktigt bra priser. Grymt bra service och alltid skön stämning. Överträffar förväntningarna varenda gång! Hantverket i deras arbete är 10 av 10.
Hade bokat tid klockan 08:00. De var inte på plats, vare sig klockan 08:00 eller 08:30. Jag ringde dem flera gånger under perioden 08:00 och 08:30, utan att få något svar. Tillslut fick jag lämna och boka tid hos någon annan. Kan man inte ens dyka upp i tid och öppna verksamheten, så gör man mest sannolikt inte ett bra jobb överlag. Värdelöst.
Riktigt dåligt! Skulle byta katalysator som skulle ta några timmar och de lovade att bilen var på gång samt skulle bli klar innan helgen. Slutade med att jag hämtade bilen tisdagen veckan efter med trasig växelspak och utan att de ens tittat på katalysatorn trots att de nämnde att allt gick bra över telefon veckan innan. Ägaren påstod att jag pajat växelspaken vilket är helt orimligt eftersom bilen körts dit med fullt fungerande växelspak och att bilen kunnat flyttas inne i verkstaden av dem efter att den lämnats in, med...
Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på, fakturan är någonting helt annat än vi kom överens om, OCH DESSUTOM är bilen totalt obrukbar sen jag fått tillbaka den, frågar om bilens bromsar är okej, och då säger han att den är provkörd på parkeringen. Att komma ut på motorvägen var en livsfara! Fick lämna in bilen på mekonomen omgående då Alis bilverkstad på Kemistvägen är totalt usel!!!!